gn77b Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Mie mi se pare ca asta-i genul de intrebare pusa in speranta ca o sa primesti o confirmare. Nu gasesti pe cineva sa ti-o puna o zi pe redresor (eventual special pt. moto)? Esti dispus sa dai 134 de ron pe un redresor, dar nu dai 200 pe o baterie decenta? Banuiesc ca are 4-5 ani, mi se pare o durata de viata decenta. Ce inseamna redresor "de genul"? Nu e prea precisa definitia. Pe baterii sint marcate 2 moduri de incarcare, unul la cca. 1/10 din capacitatea nominala in Ah, si unul cam la capacitatea nominala. Ala zice ca incarca la 12 amperi, deci cam la limita. Bateria a ajuns asa de la folosire, sau de ls stat mult pe dreapta? In ambele cazuri, e cam vesnica pomenire. Eu pariez ca nu mai faci nimic cu ea. Oricum , tu o sa mergi tot pe varianta pe care ti-ai propus-o inainte de-a intreba. Editat Mai 2, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Nu merita sa dai bani pe redresor, e mult prea mult pentru acumulatorul motocicletei. Porneste motorul cu cabluri de la masina, da o tura de vreo ora cu el. Daca il opresti, iar apoi peste vreo 2-3 ore porneste usor ai sanse ca bateria sa nu fie moarta si sa se mai incarce in timpul in care mergi, altfel cred ca ar fi momentul sa cumperi alt acumulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 Nu merita sa dai bani pe redresor, e mult prea mult pentru acumulatorul motocicletei. Porneste motorul cu cabluri de la masina, da o tura de vreo ora cu el. Daca il opresti, iar apoi peste vreo 2-3 ore porneste usor ai sanse ca bateria sa nu fie moarta si sa se mai incarce in timpul in care mergi, altfel cred ca ar fi momentul sa cumperi alt acumulator.^^What he said^^ Omul a zis-o mult mai bine decit mine. E cea mai ieftina varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Daca danseaza putin acul de la vitezometru (dupa 100) e pe duca senzorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Redresorul acela poate incarca, lejer, o baterie de 120Ah, ceea ce nu este cazul. Ca sa incarci o baterie de moto de 10-12Ah iti trebuie un redresor care sa ofere minim 1-1.2A. Acel redresor este foarte bun daca n-ai deloc, adica, este bun la casa omului, poti incarca toate bateriile de prin preajma, moto, auto, tractor, in ordinea marimii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 mare rugaminte, nu se mai aprinde becul de pozitie din far, becul de la numar si becurile de pozitie din spate, presupun ca sunt toate legate la aceeasi siguranta dar care este aceea ? m-am uitat in cutia de siguranta din spate de sub manerul pasagerului si sunt toate bune, mai sunt si in alta parte sigurante, probabil am atins vreo borna pe undeva cand am dat bateria jos sa o pun pe redresor. help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Nu stiu ce ai facut dar ca regula generala, pentru a evita neplacerile, cand deconectezi bateria, intai "-" si apoi "+", Cand o conectezi, intai "+" si apoi "-". Mai cauta cutiute de sigurante, nu trebuie sa fie multe. Pe intradosul capacului unde sunt sigurantele este specificat pentru ce consumator este valabila acea siguranta. Verifica fiecare siguranta in parte. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aveti la vanzare o geanta de rezervor pentru husa bagster/top sellerie, neagra, la un pret decent? Trimiteti Pm va rog, nu urmaresc forumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Gata am rezolvat, merci PoliBuc , era de la intrerupatorul care actioneaza pozitia si farul, probabil din cauza ca in ultimul an am mers doar 1300 km o fi ruginit contactul, cu toate ca de cand o am (2 ani) a stat numai in garaj incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 i'am baaaaaack ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ce facusi ma ... ai dat gsr`ul si ti-ai luat bandit ? ) ce an e? sa te poarte sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Asta nu e B12-le? e un pas inainte ..zic eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 e un 650 /2005-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Of of, Make Macke. B12-le are capatul basculei trapezoidal si prindere detasabila (triunghiurile de aluminiu de sub motor). Si discurile de frina mai mari dar asta se observa mai greu la ochi. @BikerMF, Hai dom'le, zi impresii comparativ cu Kultul, de ce ai renuntat la GSR, etc. Editat Mai 9, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ce facusi ma ... ai dat gsr`ul si ti-ai luat bandit ? ) ce an e? sa te poarte sanatos! multumesc.e 2005 modelul cu ABS Of of, Make Macke. B12-le are capatul basculei trapezoidal si prindere detasabila (triunghiurile de aluminiu de sub motor). Si discurile de frina mai mari dar asta se observa mai greu la ochi. @BikerMF, Hai dom'le, zi impresii comparativ cu Kultul, de ce ai renuntat la GSR, etc. de abia ieri l-am cumparat.sincer vorbind, venind de la Tg-Mures la Iasi m-am simtit parca mai bine si m-am distrat mai mult decat cu gsr-ul. (il vandusem ca am avut nevoie de bani ) DSC02783.JPG de unde ti-ai cumparat crash-bar-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 asa am luat motoreta. cu crash bar, suporti cutii, 2 cutii 42L. gasesti la louis (cod 10023953), 120E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 mai face cineva tobe moto VSC ?! vreau si eu una pentru Banditul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 mai face cineva tobe moto VSC ?! vreau si eu una pentru Banditul meu /index.php?/topic/679078-tobe-moto-confectionate/page-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 (editat) Salut! am o problema cu ambreiajul... tine foarte sus; e suficient sa trag 1 cm de maneta. de patinat nu patineaza, am facut proba bagand in a 4 si a 5 acceleratie maxim, frana maxim si a murit motorul Ce sa fie? Ce sa fac? Editat Mai 10, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 regleaza cablul exact cum spune manualul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Vis-a-vis de reglarea cablului de ambreiaj, va rog sa ma verificati: 1 - slabesc piulitele de la maneta care intind cablul 2 - scot capacelul de cauciuc de la ambreiaj 3 - slabesc piulita 2 (din imaginea mea) 4 - desurubez 2-3 rotatii surubul 1 cu o surubelnita 5 - strang surubul 1 "usor" pana simt rezistenta 6 - desurubez acelasu surub 1, un sfert de tura 7 - strang piulita 2 8 - reglez unde intra cabul in ambreuiaj astfel incat sa aiba joc 1-1.5 cm si strang piulitele de la acest reglaj Neclaritaile mele sunt legate de rolul surubului 1 si piulitei 2. Dupa reglare, verific daca patineaza tot cu acceleratie maxim (in treapta mare) si frana maxim sa vad daca se opreste motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 da...aia e metoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 multumesc MotoRocker! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 salut. aveti idee unde gasesc un melc pt kilometraj pt bandit 600 an 97 ? mersic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.