Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau).

Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama :) Multam fain

» Post actualizat in 16 Oct 2014 21:08

 

nu vreau să te superi dar dacă tu nu stii dacă motorul care-ți place are sau nu abs și habar nu ai ce-i aia ambreiaj hidraulic. ... de ce naiba mai pierdem timpul sa-ți răspundem?

 

Dacă întrebarea era: merită să dai un ban în plus pentru abs? sau ce mentenanță are ambreiajul hidraulic față de unul cu cablu'... poate primeai un răspuns... Cel puțin de la mine.

 

Eu zic ca o bicicletă ar fi mai potrivită. Nu are nici abs nici ambreiaj (de nici un fel)

 

în fine. ... enjoy life!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau).

Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama :) Multam fain

Tu vii de pe vitezana. Esti sigur ca o sa`ti placa pozitia de pe naked? Eu zic sa te duci inspre sv650s. Are si olea de semicarena, trage frumos si de jos. Acuma tu stii.

Ambreajul hidraulic inseamna inca un rezervor mic de ulei pe ghidon, in dreptul manetei de ambreaj. Maneta se va actiona mai usor. Ca si intretinere si costuri de intretinere nu stiu sa-ti zic prea multe. Parerea mea este sa vezi ce motorete gasesti pe acolo de vanzare. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 16 Oct 2014 21:08

 

nu vreau să te superi dar dacă tu nu stii dacă motorul care-ți place are sau nu abs și habar nu ai ce-i aia ambreiaj hidraulic. ... de ce naiba mai pierdem timpul sa-ți răspundem?

 

Dacă întrebarea era: merită să dai un ban în plus pentru abs? sau ce mentenanță are ambreiajul hidraulic față de unul cu cablu'... poate primeai un răspuns... Cel puțin de la mine.

 

Eu zic ca o bicicletă ar fi mai potrivită. Nu are nici abs nici ambreiaj (de nici un fel)

 

în fine. ... enjoy life!

 

nu stiu sa merg pe bicicleta

 

Tu vii de pe vitezana. Esti sigur ca o sa`ti placa pozitia de pe naked? Eu zic sa te duci inspre sv650s. Are si olea de semicarena, trage frumos si de jos. Acuma tu stii.

Ambreajul hidraulic inseamna inca un rezervor mic de ulei pe ghidon, in dreptul manetei de ambreaj. Maneta se va actiona mai usor. Ca si intretinere si costuri de intretinere nu stiu sa-ti zic prea multe. Parerea mea este sa vezi ce motorete gasesti pe acolo de vanzare. Spor!

da-o dracu de vitezana, inainte am avut naked si mi-o placut. Mersi oricum man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau).

Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama :) Multam fain

 

Daca vrei un GSR, ma gandesc sa il vand pe al meu.

ca si motor, nu se compara cu Bandit. E si mai puternic, si mai usor, foarte manevrabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

am dat tdm-ul si as vrea sa imi iau un motor de strada, ma gandeam la banditul de 1200.

Am ales bandit pentru ca stai mai drept decat pe gsx-f, nu am chef sa ma doara incheieturile, plus ca drumurile nu o sa fie dintre cele mai bune.

Credeti ca ar fi ok un bandit, am 1.90 inaltime... sau arat caraghios pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu asta...

eu am suspensia spate la maxim si in plus am un mic parbriz

oricum la viteza se simte curentul fix in casca daca stai drept

era pe net un site unde iti alegeai motorul, bagai inaltimea si iti simula cum stai... trebuie sa-l caut!

 

http://cycle-ergo.com/

post-50815-0-40859800-1414344166_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.77 si pot sa-ti spun ca nu prea ajuta semicarena la GSF650S 2008 desi am si parbriz touring...cu parbrizul stock imi venea curentul in piept, acum imi vine cam in casca.

 

Daca as avea 1.90 as merge direct pe enduro-touring, eu oricum asta intentionez dar vreau sa ating si pamantul totusi (am probat un DL1000 2003 mi s-a parut genial dar atingeam doar un pic cu varfurile)

 

Se discuta mai devreme de ambreiajul hidraulic, eu nu am identificat alt rezervor langa maneta de ambreiaj in afara celui cu lichid de frana. Ce am observat eu fata de fosta care avea ambreiaj pe cablu e ca, la semafor de exemplu, trebuie sa calci ambreiajul din nou pentru fiecare treapta in parte schimbata (cel putin in jos, in sus nu prea schimb succesiv). Stie cineva daca se intampla asta din cauza ca e ambreiajul hidraulic sau poate e vorba de o protectie a cutiei de viteze la schimbarea in treapta inferioara? Ca sa nu schimbi din greseala 2 trepte in jos adica...La fosta cu ambreiajul pe cablu strangeam maneta si schimbam cate trepte vroiam in sus sau in jos, acum trebuie sa apas succesiv ambreiajul de mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e recomandat ca in ture mari sa schimbi 2 trepte in jos, fara sa treci prin treapta intermediara. .. eu am hidraulic, pot schimba cate trepte vreau in jos, insa si motorul e de generatie veche. treaba e ca daca schimb din 4 in 2 si am ceva viteza, clancane in 2 de zici ca rupe lantul ... e periculos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pe loc sau la viteza mica.

 

Trebuie sa strang ambreiajul de 2-3 ori ca sa retrogradez din a 4 in a 2 sau in prima treapta. Nu merge sa-l tin strans si sa cobor treptele - la ambreiaj pe cablu asa faceam. Sa inteleg ca ar putea avea ceva la cutia de viteze sau la ambreiaj banditul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos.

acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave:

1. calitatea uleiului folosit;

2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze;

3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa.

 

Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit :laugh: Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta :D se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...