medevac106 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau). Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama Multam fain » Post actualizat in 16 Oct 2014 21:08 nu vreau să te superi dar dacă tu nu stii dacă motorul care-ți place are sau nu abs și habar nu ai ce-i aia ambreiaj hidraulic. ... de ce naiba mai pierdem timpul sa-ți răspundem? Dacă întrebarea era: merită să dai un ban în plus pentru abs? sau ce mentenanță are ambreiajul hidraulic față de unul cu cablu'... poate primeai un răspuns... Cel puțin de la mine. Eu zic ca o bicicletă ar fi mai potrivită. Nu are nici abs nici ambreiaj (de nici un fel) în fine. ... enjoy life! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau). Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama Multam fain Tu vii de pe vitezana. Esti sigur ca o sa`ti placa pozitia de pe naked? Eu zic sa te duci inspre sv650s. Are si olea de semicarena, trage frumos si de jos. Acuma tu stii. Ambreajul hidraulic inseamna inca un rezervor mic de ulei pe ghidon, in dreptul manetei de ambreaj. Maneta se va actiona mai usor. Ca si intretinere si costuri de intretinere nu stiu sa-ti zic prea multe. Parerea mea este sa vezi ce motorete gasesti pe acolo de vanzare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 » Post actualizat in 16 Oct 2014 21:08 nu vreau să te superi dar dacă tu nu stii dacă motorul care-ți place are sau nu abs și habar nu ai ce-i aia ambreiaj hidraulic. ... de ce naiba mai pierdem timpul sa-ți răspundem? Dacă întrebarea era: merită să dai un ban în plus pentru abs? sau ce mentenanță are ambreiajul hidraulic față de unul cu cablu'... poate primeai un răspuns... Cel puțin de la mine. Eu zic ca o bicicletă ar fi mai potrivită. Nu are nici abs nici ambreiaj (de nici un fel) în fine. ... enjoy life! nu stiu sa merg pe bicicleta Tu vii de pe vitezana. Esti sigur ca o sa`ti placa pozitia de pe naked? Eu zic sa te duci inspre sv650s. Are si olea de semicarena, trage frumos si de jos. Acuma tu stii. Ambreajul hidraulic inseamna inca un rezervor mic de ulei pe ghidon, in dreptul manetei de ambreaj. Maneta se va actiona mai usor. Ca si intretinere si costuri de intretinere nu stiu sa-ti zic prea multe. Parerea mea este sa vezi ce motorete gasesti pe acolo de vanzare. Spor! da-o dracu de vitezana, inainte am avut naked si mi-o placut. Mersi oricum man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cum dragostea pentru suzuki e boala grea, am inceput sa ma gandesc ce mobreta imi iau la anul. Initial am avut 3 modele in cap: bandit, gsr si sv. Am eliminat sv-ul si ma gandesc care dintre mobrete ar fi mai fezabila. Viitoarea motoreta va fi calarita in UK, nu in Romania (iese Ponta si nu mai stau). Asadar, dragi banditi, mi s-a pus pata pe un Bandit 650N k7 ( au abs ori ba?). Una dintre imbunatarile aduse fata de modelul din 2005 am vazut ca e racirea pe apa si ambreiajul hidraulic (naiba stie ce o insemna asta). Rog posesorii acestui model, daca vor, sa dea cateva detalii despre ciclistica, consum si alte detalii demne de luat in seama Multam fain Daca vrei un GSR, ma gandesc sa il vand pe al meu. ca si motor, nu se compara cu Bandit. E si mai puternic, si mai usor, foarte manevrabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 ca si motor, nu se compara cu Bandit. E si mai puternic, si mai usor, foarte manevrabilAdica se apleca cu 1 grad mai mult in curbe decit ce se vede in avatarul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 laterelale pleaca a ramas doar portbagajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Salutare baieti, am dat tdm-ul si as vrea sa imi iau un motor de strada, ma gandeam la banditul de 1200. Am ales bandit pentru ca stai mai drept decat pe gsx-f, nu am chef sa ma doara incheieturile, plus ca drumurile nu o sa fie dintre cele mai bune. Credeti ca ar fi ok un bandit, am 1.90 inaltime... sau arat caraghios pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Si eu am 1.93 si ma simt bine pe Bandit. Si mie mi-a placut gsxf dar am ales Banditul ca stai mai "calare" nu lasi asa greutatea pe maini. Spor la cumparaturi! Editat Octombrie 26, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am inteles ca banditul pana in 2001 ar fi mai inalta saua, si modelul mai nou are mai multe modificari, dar saua e mai jos. Nu stiu cat de mult ajuta carena la inaltimea noastra, cred ca iti arunca vintul direct in umeri/gat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) nu stiu asta... eu am suspensia spate la maxim si in plus am un mic parbriz oricum la viteza se simte curentul fix in casca daca stai drept era pe net un site unde iti alegeai motorul, bagai inaltimea si iti simula cum stai... trebuie sa-l caut! http://cycle-ergo.com/ Editat Octombrie 26, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Stiam de el, de aia vreau sa merg pe bandit :-) Dar mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Eu am 1.77 si pot sa-ti spun ca nu prea ajuta semicarena la GSF650S 2008 desi am si parbriz touring...cu parbrizul stock imi venea curentul in piept, acum imi vine cam in casca. Daca as avea 1.90 as merge direct pe enduro-touring, eu oricum asta intentionez dar vreau sa ating si pamantul totusi (am probat un DL1000 2003 mi s-a parut genial dar atingeam doar un pic cu varfurile) Se discuta mai devreme de ambreiajul hidraulic, eu nu am identificat alt rezervor langa maneta de ambreiaj in afara celui cu lichid de frana. Ce am observat eu fata de fosta care avea ambreiaj pe cablu e ca, la semafor de exemplu, trebuie sa calci ambreiajul din nou pentru fiecare treapta in parte schimbata (cel putin in jos, in sus nu prea schimb succesiv). Stie cineva daca se intampla asta din cauza ca e ambreiajul hidraulic sau poate e vorba de o protectie a cutiei de viteze la schimbarea in treapta inferioara? Ca sa nu schimbi din greseala 2 trepte in jos adica...La fosta cu ambreiajul pe cablu strangeam maneta si schimbam cate trepte vroiam in sus sau in jos, acum trebuie sa apas succesiv ambreiajul de mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 nu e recomandat ca in ture mari sa schimbi 2 trepte in jos, fara sa treci prin treapta intermediara. .. eu am hidraulic, pot schimba cate trepte vreau in jos, insa si motorul e de generatie veche. treaba e ca daca schimb din 4 in 2 si am ceva viteza, clancane in 2 de zici ca rupe lantul ... e periculos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Condu22 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Caut sa cumpar roata fata, furca (sau doar telescoape, fara juguri), galerie evacuare, pentru Suzuki Bandit GSF600N an 95. Ceva idei unde as putea incerca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @Macke Ma refeream dupa franare sau chiar oprire mai brusca, doar atunci cobor cate 2 trepte in jos uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 stai stai stai sa lamurim. deci tu vrei sa schimbi 2 trepte cu motorul stand pe loc? ca dupa franare sau oprire..asta inseamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Da, pe loc sau la viteza mica. Trebuie sa strang ambreiajul de 2-3 ori ca sa retrogradez din a 4 in a 2 sau in prima treapta. Nu merge sa-l tin strans si sa cobor treptele - la ambreiaj pe cablu asa faceam. Sa inteleg ca ar putea avea ceva la cutia de viteze sau la ambreiaj banditul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 deci, la viteza mica treptele se schimba chiar usor. adica cu ambreiajul tras, cobori si urci cate trepte vrei. pe loc insa, lucrurile se schimba, e greu de schimbat si in sus si in jos. acum .. se pot suspecta mai multe probleme, insa nu asa grave: 1. calitatea uleiului folosit; 2. placi ambreiaj lipite din diverse cauze; 3. ambreiaj reglat nu foarte corect (aerisire) sau pierde pompa. Na...ce sa spun ... poate ai ocazia in Bucuresti fiind sa gasesti un coleg cu un B12 sa iti dea sa vezi cum se comporta....poate la feeling gasim si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Ok, merci frumos pentru sugestii, voi aborda posibila problema cand merg la mecanic, voi incerca sa vad cum se schimba vitezele si la altii. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Nu este nici o problema. Daca trebuie sa retrogradezi pe loc (te-ai oprit la stop, sa zicem, intr-a sasea), dupa fiecare treapta data in jos, da drumul la ambreiaj un pic, cat sa misti cutia, strange la loc, mai da o treapta in jos si tot asa. O sa vezi ca merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 @PoliBuc exact asa face, merci frumos de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Asa fac toate. Ideea e ca atunci cand motorul se misca, poti schimba cate trepte vrei, fata sa tot strangi/eliberezi ambreiajul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 "Macke", fii mai explicit, nu creea confuzii, "cand motocicleta se misca" (glumesc!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Ideea e sa se miste roata si implicit pinionul. Motorul motocicletei poate fi si oprit Si in treapta 1 intra muult mai fin daca motocicleta se se misca (cand sta pe loc, clancane un pic) Eu de pe loc (cu motorul oprit) ma cam chinui sa bag 1 sau 2. Intra dar trebuie sa misc motorul inainte sau inapoi. Cu el pornit lucrurile se schimba. Asta la ambreiajul hidraulic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Este normal sa se intample asa. Daca nu se invarte nimic inauntru ... Nu are importanta modul de actionare al ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.