banicaiulian Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Foarte frumos Banditutul, sa ai noroc la el. Nu ma pricep la mecanice si din alea, am decat o curiozitate. Zici ca ai avut GS, de ce ai ales acum 250 cc? Cum de nu ai ales Banditul de 600 sau macar cel de 400? Salutare si multam de complimente. Trecerea a fost facuta din motive financiare si pt ca GS-ul era cam prea custom pentru mine (modificari estetice si mecanice) si as fi vrut ceva stock. Am avut de ales intre un VF 500 din 86 (pe care eram pornit) si am zarit in ultima clipa Bandit-ul, intr-un anunt, in 3 poze, prafuit, nepornit de 2 ani. Sa mai zic ca toata lumea stramba din nas cand aratam pozele? Eu am zis ca e un Suzuki frumos sub praful ala si a treia zi eram la vanzator, a patra zi moto era acasa. Dupa doua zile de lucru la el, a prins viata si acum parca sunt pe SS (a inceput mania vitezei nitel, dupa ce ma calmasem pe GS). Toba aia stock, care urla nitelus ..plus faptul ca sub 4000 nu trage neam (chiar da sa moara), am senzatia de viteza indiferent. Ce e un plus e ca merg cu a 6-a prin oras lejer, daca o tin peste 50. Astept in continuare idei cu carburatia, pe langa faptul ca e posibil sa fie nevoie de un filtru de aer nou (pe ala nu l-am schimbat). Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Sa il stapanesti sanatos. referitor la pornirea la cald, eu asa am citit prin manuale ca la pornire trebuie tras un pic de acceleratie. Daca tragi mai mult....e din gaz (prea putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 @Macke - Exact asa se comporta, trebuie sa trag nitel de acceleratie ca sa porneasca la cald. Venind si de pe bicilindru.. mai dureaza ceva pana ma obisnuiesc cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 @CalinD Mai ho bre cu laude si multumiri ca ma rosesc. Hai cu el la Cluj la intrunirea lui Steh RC sa aud si io laiv toba aia si sa bem o bere linistita, ca la Brasov ai fugit de la masa noastra, te-o fi prins rusinea Faza e ca traiam cu impresia ca nu suna cine stie ce, auzind-o din sa. Dar cind am auzit de la distanta cum rage... Sint curios acuma sa compar cu/fara dB killer. La Brasov n-am fugit, am plecat sa vorbesc cu niste ieseni de-ai mei si nu v-am mai gasit dupa aia. Las' ca recuperam. Anyway, intilnirea de la Brasoiv n-a fost tare fericita pt. mine, tot drumul am avut o durere de cap de numa-numa si berea n-a ajutat referitor la pornirea la cald, eu asa am citit prin manuale ca la pornire trebuie tras un pic de acceleratie. Daca tragi mai mult....e din gaz (prea putin). Fix asa scrie in manual, si la mine porneste o tira mai greu daca nu-i dau gaz deloc (da' porneste, totusi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Oare de ce se cheama topicul "Banditmania"? Calin, fiindca mania e pe motor si nu pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Calin, fiindca mania e pe motor si nu pe forum Eu credeam ca vrei sa zici "ce face lumea pe forum de Paste". Aline, si sa mai vezi ce-mi place cum face pe frina de motor, acuma merg numa' intr-a doua-n oras pe la 5000 de ture, numa' ca sa-i dau frine de motor cit mai dese Vai vai, cum se strica omu' de la o bucata de tabla... si eram baiet asa de bun, olimpic la chimie in clasa a 7-a (mentiune la faza judeteana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Baa red_bandit... e la mare arta facut motoru tau. Bravo!Ia zi acuma, la interogatoriu: L-ai revopsit integral? Cum ai polishat jantele? Cum e saua (confort)? Aia de pe plasticele negre e folie carbon-look? Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda ....... si acum raspunsurile: 1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat; 2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau ; 3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera; 4. este folie carbon-look negru aplicata termic; 5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc; 6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea; 7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea; 8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima; mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996 Editat Aprilie 21, 2009 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Artistul din Bacau fiind Ciprian, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Artistul din Bacau fiind Ciprian, nu? DA, onorabilul domn CIPRIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare tuturor, ma alatur si eu discutiilor voastre de acum, deoarece mi-am procurat un Bandit 250, an 89 Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. Numai bine, Alex Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea. Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea. Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu Vezi sa nu fie montat gresit minerul de la robinet (nush daca se poate, da' uita-te si tu). Daca vrei sa te prinzi unde e ON si RES, scoate benzina din rezervor cu un furtun (vezi sa nu iei o dusca, eu am mai gustat asa din cind in cind), cit sa ramina doar putina, si incerci pe rind sa vezi ce se intimpla pe toate cele 3 pozitii. O lasi sa mearga o tira, eventual o si turezi oleaca, sa se termine benzina din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Am prieten bun care pe un shadow de 600 a uitat sa comute de pe rezerva si a mers pana s-au uscat si ai intrat in putrefactie carburile Verifica care si cum sunt sa nu patesti si tu la fel! la mine e asa: ON - rezervor normal; RES - rezerva (cam 3,5 litri) PRI - este o optiune de inundare a carburilor daca motorul a stat mult pe margine si carburile s-au "uscat" Editat Aprilie 21, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda .......si acum raspunsurile: 1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat; 2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau ; 3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera; 4. este folie carbon-look negru aplicata termic; 5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc; 6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea; 7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea; 8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima; mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996 Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat? Placutele , DA - EBC made in SUA - super calitate = 420 ron pentru toata moto; Gripuri , DA - RIZOMA made in italy - super calitate = 210 ron -10% ca a fost promotie; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 O mica intrebare pentru Baditii de 600 cu undertail montat : Va atinge cumva roata in capatul de langa amortizorul spate ? am avut senzatia asta cand am mers cu pasager si am trecut peste o denivelare . M-am uitat dupa si intr-adevar era vopsea stearsa pe capat . Este din cauza arcului ca e prea slab sau ar trebuii taiat un pik undertailu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc. Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa). Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc. Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa). Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el. Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa .Bafta Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? Tu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Placutele , DA - EBC made in SUA - super calitate = 420 ron pentru toata moto;Gripuri , DA - RIZOMA made in italy - super calitate = 210 ron -10% ca a fost promotie; rizoma ai luat de la mac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 rizoma ai luat de la mac? NU, de la o firma din Bucuresti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nu ma sfatuieste si pe mine nimeni legat de undertail ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Smaeb sambata? alex mama ce furca usd ai tu acolo?de la ce motor si ce an?ce implica montarea unei astfel de furci?ce trebe schimbati afar de etrieri?discuri,roata? hai ca-s cu ochii pe o furca usd de la un gsxr din 06-07 si vreau sa stiu daca mere.. si la ce ma bag..sa nu ajung sa dublez valoarea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ramasesem restant cu cateva mici detalii ; 1. bordul rosu ; 2. farul xenon; Cam asta este "amprenta" la perete la 3 m in fata motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.