razvanusv Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Oare de ce se cheama topicul "Banditmania"? Calin, fiindca mania e pe motor si nu pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Calin, fiindca mania e pe motor si nu pe forum Eu credeam ca vrei sa zici "ce face lumea pe forum de Paste". Aline, si sa mai vezi ce-mi place cum face pe frina de motor, acuma merg numa' intr-a doua-n oras pe la 5000 de ture, numa' ca sa-i dau frine de motor cit mai dese Vai vai, cum se strica omu' de la o bucata de tabla... si eram baiet asa de bun, olimpic la chimie in clasa a 7-a (mentiune la faza judeteana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Baa red_bandit... e la mare arta facut motoru tau. Bravo!Ia zi acuma, la interogatoriu: L-ai revopsit integral? Cum ai polishat jantele? Cum e saua (confort)? Aia de pe plasticele negre e folie carbon-look? Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda ....... si acum raspunsurile: 1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat; 2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau ; 3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera; 4. este folie carbon-look negru aplicata termic; 5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc; 6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea; 7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea; 8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima; mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996 Editat Aprilie 21, 2009 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Artistul din Bacau fiind Ciprian, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Artistul din Bacau fiind Ciprian, nu? DA, onorabilul domn CIPRIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare tuturor, ma alatur si eu discutiilor voastre de acum, deoarece mi-am procurat un Bandit 250, an 89 Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. Numai bine, Alex Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea. Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea. Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu Vezi sa nu fie montat gresit minerul de la robinet (nush daca se poate, da' uita-te si tu). Daca vrei sa te prinzi unde e ON si RES, scoate benzina din rezervor cu un furtun (vezi sa nu iei o dusca, eu am mai gustat asa din cind in cind), cit sa ramina doar putina, si incerci pe rind sa vezi ce se intimpla pe toate cele 3 pozitii. O lasi sa mearga o tira, eventual o si turezi oleaca, sa se termine benzina din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Am prieten bun care pe un shadow de 600 a uitat sa comute de pe rezerva si a mers pana s-au uscat si ai intrat in putrefactie carburile Verifica care si cum sunt sa nu patesti si tu la fel! la mine e asa: ON - rezervor normal; RES - rezerva (cam 3,5 litri) PRI - este o optiune de inundare a carburilor daca motorul a stat mult pe margine si carburile s-au "uscat" Editat Aprilie 21, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda .......si acum raspunsurile: 1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat; 2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau ; 3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera; 4. este folie carbon-look negru aplicata termic; 5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc; 6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea; 7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea; 8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima; mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996 Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat? Placutele , DA - EBC made in SUA - super calitate = 420 ron pentru toata moto; Gripuri , DA - RIZOMA made in italy - super calitate = 210 ron -10% ca a fost promotie; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 O mica intrebare pentru Baditii de 600 cu undertail montat : Va atinge cumva roata in capatul de langa amortizorul spate ? am avut senzatia asta cand am mers cu pasager si am trecut peste o denivelare . M-am uitat dupa si intr-adevar era vopsea stearsa pe capat . Este din cauza arcului ca e prea slab sau ar trebuii taiat un pik undertailu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc. Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa). Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc. Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa). Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el. Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa .Bafta Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? Tu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Placutele , DA - EBC made in SUA - super calitate = 420 ron pentru toata moto;Gripuri , DA - RIZOMA made in italy - super calitate = 210 ron -10% ca a fost promotie; rizoma ai luat de la mac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 rizoma ai luat de la mac? NU, de la o firma din Bucuresti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nu ma sfatuieste si pe mine nimeni legat de undertail ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Smaeb sambata? alex mama ce furca usd ai tu acolo?de la ce motor si ce an?ce implica montarea unei astfel de furci?ce trebe schimbati afar de etrieri?discuri,roata? hai ca-s cu ochii pe o furca usd de la un gsxr din 06-07 si vreau sa stiu daca mere.. si la ce ma bag..sa nu ajung sa dublez valoarea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ramasesem restant cu cateva mici detalii ; 1. bordul rosu ; 2. farul xenon; Cam asta este "amprenta" la perete la 3 m in fata motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nu ma sfatuieste si pe mine nimeni legat de undertail ? Si pe mine legat de temperatura uleiului? Btw, daca vreunul vrea sa scape de termometrul de ulei, sint interesat. Inca o intrebare: avind in vedere problema pe care am raportat-o aici, am ajuns si eu sa suspectez ca-mi patineaza ambreiajul. Stiu ca s-a mai discutat in vreo 2 rinduri despre problema asta dar nu stiu cum dracu poti sa cauti intr-un singur thread pe forumul asta, drept pentru care intreb si eu. Intr-a 6-a, la 6000 de ture am 110 si la 7000, 130. Calculind dupa raportul de transmisie, turatie si diametrul exterior al pneului obtin cam 118 km/h la 6000 de ture, deci tinind cont de eventualele surse de erori, ar fi pe-acolo, dar voiam sa fiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 5000 rpm => 100 km/h 5500 rpm => 110 km/h 6000 rpm => 120 km/h asa e la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) 5500 ture -> 100 km/h 6000 ture ->110 km/h Creste exponential cu 10km/h la fiecare 500rpm Banditilor, cand ne intalnim si noi asa la o bericioaica ? Editat Aprilie 22, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Multumesc de raspunsuri, dar am aflat de la baietii priceputi ca nu asa se determina daca ambreiajul patineaza, cica daca patineaza la turatie constanta inseamna ca e dus in ultimul hal. Zic ei ca daca trebuie verificat intr-o viteza superioara daca nu creste viteza proportional cu turatia la accelerari bruste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.