gn77b Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Cum ziceam, mi-am pus termometru de ulei. Am iesit aseara oleaca si am ramas surprins sa constat ca motorul se incalzeste mult mai lent decit credeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 S-a descurcat onorabil reprezentanta si e gata, mi-o aduc azi. Sa vedem cum arata/se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 eu am fost foarte multumit, dupa un lung sir de mecanici care nici macar in carte nu stiau sa se uite, de un mecanic care are garajul la gradina zoologica (stiu ca e cam peste mana, dar nah, pt ceva de calitate merita, mergi lasi moto acolo si il iei cand e gata, se misca repede), bogdan il cheama si i se zice bogdan padure, nu-i fac reclama si nu-mi iese nimic la afacerea asta, dar stiu cum e sa dai peste imbecili , asa ca incerc sa ajut. acum ce sa zic, ce mi-a facut mie am fost foarte multumit, preturi decente, poate un pic, 5% peste piata, dar treaba e treaba si am facut, reglaj carburatoare, tacheti, furca facuta full, incluziv indreptat bratele, jos cu basca, serios. chiar zilele astea tre sa ma duc sa fac iar furca, ca de vreo 2 ani nu am mai umblat la ea, si trebuie schimbat uleiul, si la fel tre sa schimb lantul si tot la el cred ca o sa-l fac, aduce si lanturi, did, tsubaki, rk, la preturi ok, plus manopera. nu de alta, dar nu vreau sa intru in detalii prea multe dar acum cateva zile am fost la un "mecanic" sa schimb lantul si mi-a strans siguranta care inchide lantul pana a blocat zaua, no comment. , o sa pun lantul la altcineva, in fine, nervi, mai bine il faceam singur, si m-am jurat ca nu mai calc pe la astia, cel putin pe la unii, MACELARI nu mecanici, plm, iar m-am enervat. deci, cine vrea un mecanic ok, pm mie si dau telefonul, sau sa ma sune si la fel, dau telefonul, nu-i bai, nu lucrez acolo nu fac bacsis din treaba asta, dar stiu cum e... cu "mecanicii". cele bune si sa aveti parte de mecanici buni, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 S-a descurcat onorabil reprezentanta si e gata, mi-o aduc azi. Sa vedem cum arata/se comporta Un parbriz de 600S din '95 unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Ia uitati ce "jucarie" am gasit: forum nemtesc dedicat exclusiv Banditului. Google Translate face o treaba acceptabila pentru ne-vorbitori de limba germana: http://translate.google.com/translate?js=n...y_state0=submit Si inca una. M-am urcat acuma 5 min pe un SV650. M-am speriat cit de tari sint suspensiile in comparatie cu ale mele - e foarte greu sa le comprimi doar apasindu-te pe el, pe cind la al meu e "barca pe valuri pluteste usooooor...". Trebuie sa rezolv si asta cit mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) ASTA TINE SI DE ULEI. DIN CATE STIU EU SUNT 4 GRADE DE VASCOZITATE DE LA 5 PANA LA 20 W Editat Mai 22, 2009 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ASTA TINE SI DE ULEI. DIN CATE STIU EU SUNT 4 GRADE DE VASCOZITATE DE LA 5 PANA LA 20 W Lasa ca-mi zici tu cum e dupa ce schimbi uleiul ala Btw, tu pui 10W, nu? Din asta e scris in manual. Si eu ma gindesc sa incerc cu ulei mai gros, da' nush ce sa zic. In plus, amortizorul spate nu e service-able, asa cum se discuta mai sus. Decit sa fac o romanie gen intarit numai fata, mai bine nu fac nimic. PS: treci la munca (valabil si pt mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 S-a descurcat onorabil reprezentanta si e gata, mi-o aduc azi. Sa vedem cum arata/se comporta Ca sa nu fiu doar critic si ofuscat, trebuie sa recunosc ca am fost multumit de reprezentanta pana la urma. Totul facut exact conform cu instructiunile mele, totul trecut pe factura, inclusiv timpul pentru fiecare operatiune. Moto a fost preluata si adusa la mine fara costuri suplimentare. Singura problema a fost la aducerea pieselor. Voi mai apela la reprezentanta, dar cu piesele deja cumparate de mine ca sa nu mai stau dupa ei sa le aduca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 AVIZ POSESORILOR DE BANDIT 1200 POP NU LE SPALATI CU SPUMA ACTIVA !!!!! Am facut-o eu si am reusit sa imi trag niste pete de toata frumusetea pe toba finala, jambele de la furca, capacele de la motor, capacele negre de plastic de sub sa si manetele de frana si ambreiaj. Sa nu ma faceti in fel si chip, va rog .Stiu ca sunt fraier, si eu il spal de obicei numai cu detergent de vase, dar asa a fost sa fie, am incercat si asta si din pacate nu a iesit deloc OK. Mentionez ca motorul precedent l-am spalat cu spuma de vreo 7-10 ori fara absolut nicio problema si azi, inainte sa il phoot pe al meu a fost spalat cu aceeasi spuma un Marauder. Asa a fost sa fie, acuma trag ponoasele. Au urmat vreo 2 ore de polish si de dumnezei in ordine alfabetica, in urma carora toba s-a si matuit dar macar nu se vad petele asa tare. Preconizez ca in timp, inca vreo cateva polishari si nu o sa se mai vada deloc. Din pacate pe capacele de la motor se vede la fel, ceva de genu cum ar fi facut un caine pipi pe ele, sunt stropite. Poate o fi fost prea concentrata spuma, nu stiu, poate nu se impaca cu vopselele de pe mobra mea, insa un lucru e cert, de acum inainte, la fel ca si pana acum, pe banditoiul meu drag numai Pur universal mai pun. Aviz amatorilor, va sfatuiesc sincer sa nu incercati. Poate nu patiti la fel, dar ganditi-va de doua ori inainte sa o facteti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 eu am fost foarte multumit, dupa un lung sir de mecanici care nici macar in carte nu stiau sa se uite, de un mecanic care are garajul la gradina zoologica (stiu ca e cam peste mana, dar nah, pt ceva de calitate merita, mergi lasi moto acolo si il iei cand e gata, se misca repede), bogdan il cheama si i se zice bogdan padure, nu-i fac reclama si nu-mi iese nimic la afacerea asta, dar stiu cum e sa dai peste imbecili , asa ca incerc sa ajut.acum ce sa zic, ce mi-a facut mie am fost foarte multumit, preturi decente, poate un pic, 5% peste piata, dar treaba e treaba si am facut, reglaj carburatoare, tacheti, furca facuta full, incluziv indreptat bratele, jos cu basca, serios. chiar zilele astea tre sa ma duc sa fac iar furca, ca de vreo 2 ani nu am mai umblat la ea, si trebuie schimbat uleiul, si la fel tre sa schimb lantul si tot la el cred ca o sa-l fac, aduce si lanturi, did, tsubaki, rk, la preturi ok, plus manopera. nu de alta, dar nu vreau sa intru in detalii prea multe dar acum cateva zile am fost la un "mecanic" sa schimb lantul si mi-a strans siguranta care inchide lantul pana a blocat zaua, no comment. , o sa pun lantul la altcineva, in fine, nervi, mai bine il faceam singur, si m-am jurat ca nu mai calc pe la astia, cel putin pe la unii, MACELARI nu mecanici, plm, iar m-am enervat. deci, cine vrea un mecanic ok, pm mie si dau telefonul, sau sa ma sune si la fel, dau telefonul, nu-i bai, nu lucrez acolo nu fac bacsis din treaba asta, dar stiu cum e... cu "mecanicii". cele bune si sa aveti parte de mecanici buni, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 before ....after sincer nu am avut rabdare sa fac treaba calumea , muream de cald si de spate . in 5 min cat am frecat a iesit asa . cand o sa am timpo la dispozitie o sa fac frumos toata toba pana in capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Eu l-am spalat pe al meu odata la spalatorie cu spuma si n-a patit nimic. Dar pot sa confirm ca capacele polishate arata ca niste cururi dupa spalare cu spuma. Oricum, de-acum incolo nu-l mai duc la spalatorie, costa prea mult si oricum il spala ca dracu. Apropos de capace polishate. v-am povestit istoria cu pata de superglue de pe capacul de ambreiaj si incercarea mea de a o elimina. Asadar se pare ca si ale mele o sa ajunga la polishare, dar mai incolo. Avind in vedere problema de mai sus (cea a lui Alin), ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Dragilor si dragilor, pt cei care vor sa ajunga la un service in buc, il recomand pe cel al lui alex-bandit. E o recomandare, nu e reclama. Pe mine m-a rezolvat, ieftin, frumos, bine, usor etc. Acum banditul merge mai frumos, mult mai frumos datorita lui Mersi Alex-Bandit Am spalat si eu motorul cu spuma si nu am avut vreo problema cu petele. De mentionat ca motorul era complet rece(stat peste noapte). Editat Mai 23, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Am spalat si eu motorul cu spuma si nu am avut vreo problema cu petele. De mentionat ca motorul era complet rece(stat peste noapte). La mine nu a fost asta cauza, deoarece mi s-au patat si manetele , deci cade din start faza cu motorul cald. Mai degraba concentratia sau calitate spumei. A primit-o cineva de la o spalatorie, deci puteam pati la fel si acolo. Oricum, daca ati auzit careva de ceva pasta sau solutie minunata care ar putea face minuni in sensul asta, let me know. Spor si drumuri bune P.S. DA, mi-am vopsit bugspoiler-ul, in sfarsit Editat Mai 23, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 ... ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva? S-a mai discutat. Use search. Lac peste polishare = 2 variante, ambele dă porc. 1. Se ingalbeneste si arta ca mobila Biedermeier a lu' bunica. 2. Se crapa si arata ca... si apoi te coiesti de-ti vine rau sa-l dai jos ca nu-l poti vedea. Daca polishezi calumea si intretii corespunzator, n-ai treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) ... ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva? S-a mai discutat. Use search. Lac peste polishare = 2 variante, ambele dă porc. 1. Se ingalbeneste si arta ca mobila Biedermeier a lu' bunica. 2. Se crapa si arata ca... si apoi te coiesti de-ti vine rau sa-l dai jos ca nu-l poti vedea. Daca polishezi calumea si intretii corespunzator, n-ai treaba. Lasa ca-mi zici tu cum e dupa ce schimbi uleiul ala Btw, tu pui 10W, nu? Din asta e scris in manual.Si eu ma gindesc sa incerc cu ulei mai gros, da' nush ce sa zic. In plus, amortizorul spate nu e service-able, asa cum se discuta mai sus. Decit sa fac o romanie gen intarit numai fata, mai bine nu fac nimic. Romanie ar fi sa schimbi uleiu la doar o jamba din motive ca plange numa' una. OK, amortizorul e muci. Daca se poate sa fie cel putin la fel de muci si furca de ce sa nu fie? Corect, cu o furca buna si un amortizor spate muci nu faci minuni si nici nu alergi RRurile pe curbe. Trebuie sa exista un echilibru intre cele 2 componente. Dar daca furca functioneste bene, macar ai anumite rezerve pe franari violente/de urgenta (nu plonjeaza furca, nu blocheaza asa usor roata) sau la cratere observate prea tarziu. Doar cu un ulei mai gros faci fix pwla. Fiecare arc are niste parametri si e gandit sa lucreze cu un tip de ulei. Daca nu schimbi anemiile alea de arcuri, poti sa bagi si vaselina in furca ca tot muci o sa fie. Editat Mai 23, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Buun. Daca nu e cazul de lac, cu atit mai bine. O sa studiez cit de complicata e procedura (stiu ca ai descris-o tu mai demult) sa vad daca fac singur treaba sau ma duc la cineva, cica ar fi un baiat in Bacau care ti le face pe loc. O sa exersez pe suportul de scarita care s-a rupt. Pina atunci sa-mi comand garnituri, bine ca mi-am amintit. Atasez o poza cu k.ktul de pe capacul de ambreiaj. Despre amortizoare... aia care uita sau pun intentionat ulei doar intr-o jamba eu zic ca au probleme la mansarda, nu-i stilul meu sa fac cirpeli din astea. Hai sa facem un calcul, asa, de amuzament: ulei de furca (1l, pt. ca intra 521 cc) - 24 eu arcuri progresive - 100 eu amortizor de B12 de pe eBay - cel mai ieftin pe care l-am gasit 57 lire discuri de frina - noi cca. 300 euro, SH vreo 100 furtune de frina HEL - 64 lire placute frina - cam 100 RON lichid frina - cam 50 RON ____________________ total cam 17 milioane, cazul fericit alte mofturi: husa de rezervor - 40 euro faruri duble - 100 euro ___________________ cam 6 miloane Vorba maica-mii: scumpa amanta ti-ai luat Va rog sa ma opriti, nu de alta, dar n-am bani de "prostii" Editat Mai 23, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Caline, cu furtunele de frana, vezi ca aici pe forum sunt ceva baieti care vand furtune noi cu 100 de ron bucata Din Timisoara parca Editat Mai 23, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Caline, cu furtunele de frana, vezi ca aici pe forum sunt ceva baieti care vand furtune noi cu 100 de ron bucata Din Timisoara parca mai poti sa scazi si la lichidul de frana + ulei de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu? Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu? Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. Va multumesc! Cel mai mic am scos 5,2 la suta cu prietena in spate , cu bagaje, in concediu, deci mers si in localitate si afara, viteza undeva la 100km/h. Consumul e facut dupa aproape 2000 de km prin tara pe baza bonurilor de benzina, deci mai exact de atat nu cred ca se poate. In oras, in sarcina, sau turat mai animalic consuma , cat vrei tu de mult.....stii tu.......6,5-7 in oras, de acolo pana la 10-12 la mers nesimtit. Al meu e 1200 N din 2002. Faza e ca nu consuma cu mult mai mult decat cel de 600, tot in concedii prin tara (ture lungi ) cu cel de 600 scoteam tot undeva la 5 consumul. Asta mare consuma mai mult daca il turezi mai tare. Totutl depinde si de cum il conduci tu. P.S. Poate consuma mai mult decat SV-ul tau de 650, dar crede-ma , merita fiecare picatura de benzina Editat Mai 23, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 placute frina - cam 100 RON Care-s placutele alea de 100 de ron? Sa vad si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 ai dreptate si al meu merge cu ceai de musetel ,dar sub 7 litri nu prea vrea ,adevaru ca faci cam 200 de km cam cu orice moto pana sa intri in benzinarie daca are4 pistoane,dar nu cumperi 1200 sa faci economie,eu am 1250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu? Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. Va multumesc! Io am scos 6,4 (mers usurel) si peste 8 la mers jegos. In oras nu stiu, nu ma intereseaza. Daca vrei sa te dai mocca, ai gresit sportu, si in mod cert motoreta. Oricum, inainte de benzinica... 12le papa si gume spate pe paine, placute de frana, lanturi si altele. Nu-ti recomand motoreta daca vrei sa iesi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 ai dreptate si nici blondele cu tate mari ca te fac sa pierzi din aerodinamica,recomand rubrica vitezane,aici nu prea ne intereseaza incalzirea globala si cei care au atins 100 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.