Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

CalinD - am sunat la piese si service la Intermotorcycle, am evitat "HR"-ul si am fost transferat mai departe i-am descris ce vreau, i-am zis ca in Iasi au livrat asa ceva. I-am zis firma Tsubaki, nr. zale, cod produs. El nu si nu, noi doar Honda. Sa fie sanatosi, daca nu vor sa vanda sa stea cu ele.

 

Emmpu - se pare ca la DID este eroarea, reprezentatii DID din RO (daca exista asa ceva, ma indoiesc de competenta lor) o tin pe a lor ca asta e kitul bun, desi e evident ca e prea scurt (de 116 au adus, modelul 2005). S-au luat dupa catalogul tiparit DID unde, probabil fiind tiparit in "2005 toamna" exista doar rubrica Bandit >2005, nu si separat Bandit >2007. Mersi de lamuriri. A ramas ca se descurca BS cu DID dar nu se stie cand si eu mai pierd un weekend in care trebuia sa fac o calatorie importanta. Vb luni-marti atunci pentru pachet.

 

Totusi, sunt si parti bune - BS are serviciu de ridicare moto de la mine si aducere inapoi gratuita. Am aflat cu ocazia asta ca exemplarul meu a fost folosit de seful de service si ca are revizii la timp si a fost tratat bine.

Is prosti la cap. Eu zic sa vorbesti cu cineva din service. Ai vorbit cu o femeie? Kitul de lant nu e rimel, despre lucruri serioase tre' sa vb cu un barbat. Daca vrei sa iei de la ei, vorbesc eu personal cu nenea de la service-ul din Iasi, sa-i intrebe el. Mi-au spus recent ca cica ar fi niste oameni noi la Bucale, care-s paraleli (d'oh). Eu pot sa pariez ca daca te duci cu CBR-ul la ei, sa-ti puna kit nou, pun tot aftermarket. Uita-te si tu pe cmsnl.com cit costa un kit original de Bandit Kult: lant 210 euro, pinion atac 43.5 euro, foaie spate 50 euro. Apai cine crezi ca da 293.5 euro pe un kit original (indiferent ce-o fi insemnind asta), cind un DID e 100 si ceva?

 

LE: de ce nu te uiti tu undeva pe net exact ce model de DID iti trebe?

 

Da, motorul este in garantie, dar nu de aia am apelat la ei, doar pentru ca am fost dezamagit de ceilalti. Initial MyMoto pareau seriosi - rampa, tehnologie, oameni de treaba - dar cand s-a rupt lantul m-am lecuit si de treaba asta. Altii nu mai stiu care sa faca treaba buna asa ca incerc la ei. Departamentul de piese e separat de service, daca veneam eu cu piesele probabil acum nu mai scriam si eram calare pe Bandit. Am crezut si eu ca reprezentanta oficiala poate aduce o piesa, un consumabil esential in 10 zile de la distrib oficial si ca nu e cazul sa iau eu ca ultimul om de la magazine din Vitan sau de afara. M-am inselat. Daca le ceream nu stiu ce ciudatenie intelegeam, dar e un kit de lant de la distrib pe care il recomanda ei pentru moto lor de test. Nu cred ca cer asa de mult. Nici cu cauciucul nu am inteles cum de eu am facut rost in 2 ore si la ei dura 3-5 zile. Ok alta marca, dar eu sunt un oarecare si ei au contracte cu toti.

Si inca ceva. Avind in vedere acestea, uite ce-ti recomand: set tubulare + set inbusuri + set fixe (de calitate), niste manusi pt. uz casnic (daca nu-ti place sa-ti strici unghiile), manual de reparatii, ceva rabdare si la treaba. Avind in vedere faza cu lantul care ti s-a rupt, eu nu mi-as mai pierde vremea cu vreun mecanic. Si nu stu cum de-n Bucurestiul ala nu e de gasit un mecanic decent. Daca e cum e cu service-urile, incearca pe "la baieti", daca dai de-un pasionat ala sigur iti face treaba mai buna.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am evitat-o pe doamna, am fost transferat la altcineva pentru detalii despre lant la Intermotorcycle. Multumesc mult pentru ajutor. O sa raman pe ideea de DID, daca tot am pornit pe drumul asta. Am cautat, se pare ca imi trebuie cod Louis 10041997. Nu vreau sa comand de afara, trebuie sa se descurce reprezentanta BS cu DID sa aduca piesa corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am evitat-o pe doamna, am fost transferat la altcineva pentru detalii despre lant la Intermotorcycle. Multumesc mult pentru ajutor. O sa raman pe ideea de DID, daca tot am pornit pe drumul asta. Am cautat, se pare ca imi trebuie cod Louis 10041997. Nu vreau sa comand de afara, trebuie sa se descurce reprezentanta BS cu DID sa aduca piesa corecta.

No, cum vrei, vad ca ai rabdare :unsure:

Eu mi-am comandat pe la sfirsitul saptaminii trecute de la Romimoto (ROMI3 pe forum) termometru de ulei si sistemul de prindere de la Airoh. Ieri mi-au ajuns in Iasi. Fix la pretul de pe Louis, 0 adaos. Platesti doar transportul de la Cluj la locatia ta. Sint deja la a treia comanda Louis prin Romi si toate mi-au ajuns in mai putin de o saptamina. Daca vrei, ti le trimite si prin Posta Romana. Asta pentru DID. Seek, and ye shall find.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am apelat la Romi pentru parbriz, intr-adevar vine la pret bun si destul de rapid. Voi incerca varianta sado-maso de a ma tine de capul reprezentatei oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam, mi-am pus termometru de ulei. Am iesit aseara oleaca si am ramas surprins sa constat ca motorul se incalzeste mult mai lent decit credeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost foarte multumit, dupa un lung sir de mecanici care nici macar in carte nu stiau sa se uite, de un mecanic care are garajul la gradina zoologica (stiu ca e cam peste mana, dar nah, pt ceva de calitate merita, mergi lasi moto acolo si il iei cand e gata, se misca repede), bogdan il cheama si i se zice bogdan padure, nu-i fac reclama si nu-mi iese nimic la afacerea asta, dar stiu cum e sa dai peste imbecili :unsure: , asa ca incerc sa ajut.

acum ce sa zic, ce mi-a facut mie am fost foarte multumit, preturi decente, poate un pic, 5% peste piata, dar treaba e treaba si am facut, reglaj carburatoare, tacheti, furca facuta full, incluziv indreptat bratele, jos cu basca, serios.

chiar zilele astea tre sa ma duc sa fac iar furca, ca de vreo 2 ani nu am mai umblat la ea, si trebuie schimbat uleiul, si la fel tre sa schimb lantul si tot la el cred ca o sa-l fac, aduce si lanturi, did, tsubaki, rk, la preturi ok, plus manopera.

nu de alta, dar nu vreau sa intru in detalii prea multe dar acum cateva zile am fost la un "mecanic" sa schimb lantul si mi-a strans siguranta care inchide lantul pana a blocat zaua, no comment. :cheers: , o sa pun lantul la altcineva, in fine, nervi, mai bine il faceam singur, si m-am jurat ca nu mai calc pe la astia, cel putin pe la unii, MACELARI nu mecanici, plm, iar m-am enervat. :huh:

 

deci, cine vrea un mecanic ok, pm mie si dau telefonul, sau sa ma sune si la fel, dau telefonul, nu-i bai, nu lucrez acolo nu fac bacsis din treaba asta, dar stiu cum e... cu "mecanicii".

 

cele bune si sa aveti parte de mecanici buni, teo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati ce "jucarie" am gasit: forum nemtesc dedicat exclusiv Banditului. Google Translate face o treaba acceptabila pentru ne-vorbitori de limba germana:

http://translate.google.com/translate?js=n...y_state0=submit

 

Si inca una. M-am urcat acuma 5 min pe un SV650. M-am speriat cit de tari sint suspensiile in comparatie cu ale mele - e foarte greu sa le comprimi doar apasindu-te pe el, pe cind la al meu e "barca pe valuri pluteste usooooor...". Trebuie sa rezolv si asta cit mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASTA TINE SI DE ULEI. DIN CATE STIU EU SUNT 4 GRADE DE VASCOZITATE DE LA 5 PANA LA 20 W

Lasa ca-mi zici tu cum e dupa ce schimbi uleiul ala :cheers: Btw, tu pui 10W, nu? Din asta e scris in manual.

Si eu ma gindesc sa incerc cu ulei mai gros, da' nush ce sa zic. In plus, amortizorul spate nu e service-able, asa cum se discuta mai sus. Decit sa fac o romanie gen intarit numai fata, mai bine nu fac nimic.

 

PS: treci la munca (valabil si pt mine :unsure:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a descurcat onorabil reprezentanta si e gata, mi-o aduc azi. Sa vedem cum arata/se comporta :unsure:

Ca sa nu fiu doar critic si ofuscat, trebuie sa recunosc ca am fost multumit de reprezentanta pana la urma.

 

Totul facut exact conform cu instructiunile mele, totul trecut pe factura, inclusiv timpul pentru fiecare operatiune. Moto a fost preluata si adusa la mine fara costuri suplimentare. Singura problema a fost la aducerea pieselor.

 

Voi mai apela la reprezentanta, dar cu piesele deja cumparate de mine ca sa nu mai stau dupa ei sa le aduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AVIZ POSESORILOR DE BANDIT 1200 POP

 

 

NU LE SPALATI CU SPUMA ACTIVA !!!!!

 

 

 

Am facut-o eu si am reusit sa imi trag niste pete de toata frumusetea pe toba finala, jambele de la furca, capacele de la motor, capacele negre de plastic de sub sa si manetele de frana si ambreiaj.

Sa nu ma faceti in fel si chip, va rog .Stiu ca sunt fraier, si eu il spal de obicei numai cu detergent de vase, dar asa a fost sa fie, am incercat si asta si din pacate nu a iesit deloc OK. Mentionez ca motorul precedent l-am spalat cu spuma de vreo 7-10 ori fara absolut nicio problema si azi, inainte sa il phoot pe al meu a fost spalat cu aceeasi spuma un Marauder. Asa a fost sa fie, acuma trag ponoasele. Au urmat vreo 2 ore de polish si de dumnezei in ordine alfabetica, in urma carora toba s-a si matuit dar macar nu se vad petele asa tare. Preconizez ca in timp, inca vreo cateva polishari si nu o sa se mai vada deloc. Din pacate pe capacele de la motor se vede la fel, ceva de genu cum ar fi facut un caine pipi pe ele, sunt stropite.

Poate o fi fost prea concentrata spuma, nu stiu, poate nu se impaca cu vopselele de pe mobra mea, insa un lucru e cert, de acum inainte, la fel ca si pana acum, pe banditoiul meu drag numai Pur universal mai pun.

Aviz amatorilor, va sfatuiesc sincer sa nu incercati. Poate nu patiti la fel, dar ganditi-va de doua ori inainte sa o facteti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost foarte multumit, dupa un lung sir de mecanici care nici macar in carte nu stiau sa se uite, de un mecanic care are garajul la gradina zoologica (stiu ca e cam peste mana, dar nah, pt ceva de calitate merita, mergi lasi moto acolo si il iei cand e gata, se misca repede), bogdan il cheama si i se zice bogdan padure, nu-i fac reclama si nu-mi iese nimic la afacerea asta, dar stiu cum e sa dai peste imbecili :cheers: , asa ca incerc sa ajut.

acum ce sa zic, ce mi-a facut mie am fost foarte multumit, preturi decente, poate un pic, 5% peste piata, dar treaba e treaba si am facut, reglaj carburatoare, tacheti, furca facuta full, incluziv indreptat bratele, jos cu basca, serios.

chiar zilele astea tre sa ma duc sa fac iar furca, ca de vreo 2 ani nu am mai umblat la ea, si trebuie schimbat uleiul, si la fel tre sa schimb lantul si tot la el cred ca o sa-l fac, aduce si lanturi, did, tsubaki, rk, la preturi ok, plus manopera.

nu de alta, dar nu vreau sa intru in detalii prea multe dar acum cateva zile am fost la un "mecanic" sa schimb lantul si mi-a strans siguranta care inchide lantul pana a blocat zaua, no comment. :huh: , o sa pun lantul la altcineva, in fine, nervi, mai bine il faceam singur, si m-am jurat ca nu mai calc pe la astia, cel putin pe la unii, MACELARI nu mecanici, plm, iar m-am enervat. B)

 

deci, cine vrea un mecanic ok, pm mie si dau telefonul, sau sa ma sune si la fel, dau telefonul, nu-i bai, nu lucrez acolo nu fac bacsis din treaba asta, dar stiu cum e... cu "mecanicii".

 

cele bune si sa aveti parte de mecanici buni, teo.

:P

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

before ....after

 

 

sincer nu am avut rabdare sa fac treaba calumea , muream de cald si de spate . in 5 min cat am frecat a iesit asa . cand o sa am timpo la dispozitie o sa fac frumos toata toba pana in capat

post-12605-1243008501_thumb.jpg

post-12605-1243008508_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am spalat pe al meu odata la spalatorie cu spuma si n-a patit nimic. Dar pot sa confirm ca capacele polishate arata ca niste cururi dupa spalare cu spuma. Oricum, de-acum incolo nu-l mai duc la spalatorie, costa prea mult si oricum il spala ca dracu.

Apropos de capace polishate. v-am povestit istoria cu pata de superglue de pe capacul de ambreiaj si incercarea mea de a o elimina. Asadar se pare ca si ale mele o sa ajunga la polishare, dar mai incolo. Avind in vedere problema de mai sus (cea a lui Alin), ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor si dragilor, pt cei care vor sa ajunga la un service in buc, il recomand pe cel al lui alex-bandit. E o recomandare, nu e reclama. Pe mine m-a rezolvat, ieftin, frumos, bine, usor etc. Acum banditul merge mai frumos, mult mai frumos datorita lui :unsure: Mersi Alex-Bandit

Am spalat si eu motorul cu spuma si nu am avut vreo problema cu petele. De mentionat ca motorul era complet rece(stat peste noapte).

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat si eu motorul cu spuma si nu am avut vreo problema cu petele. De mentionat ca motorul era complet rece(stat peste noapte).

La mine nu a fost asta cauza, deoarece mi s-au patat si manetele , deci cade din start faza cu motorul cald. Mai degraba concentratia sau calitate spumei. A primit-o cineva de la o spalatorie, deci puteam pati la fel si acolo.

Oricum, daca ati auzit careva de ceva pasta sau solutie minunata care ar putea face minuni in sensul asta, let me know.

Spor si drumuri bune

 

 

P.S. DA, mi-am vopsit bugspoiler-ul, in sfarsit :unsure:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva?

S-a mai discutat. Use search. :unsure:

 

Lac peste polishare = 2 variante, ambele dă porc.

 

1. Se ingalbeneste si arta ca mobila Biedermeier a lu' bunica.

2. Se crapa si arata ca... si apoi te coiesti de-ti vine rau sa-l dai jos ca nu-l poti vedea.

 

Daca polishezi calumea si intretii corespunzator, n-ai treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ma gindeam ca poate exista vreun lac transparent cu care se pot da dupa polishare, pentru protectie, eventual sa fie si termorezistent. Stie cineva?

S-a mai discutat. Use search. :cheers:

 

Lac peste polishare = 2 variante, ambele dă porc.

 

1. Se ingalbeneste si arta ca mobila Biedermeier a lu' bunica.

2. Se crapa si arata ca... si apoi te coiesti de-ti vine rau sa-l dai jos ca nu-l poti vedea.

 

Daca polishezi calumea si intretii corespunzator, n-ai treaba.

 

Lasa ca-mi zici tu cum e dupa ce schimbi uleiul ala B) Btw, tu pui 10W, nu? Din asta e scris in manual.

Si eu ma gindesc sa incerc cu ulei mai gros, da' nush ce sa zic. In plus, amortizorul spate nu e service-able, asa cum se discuta mai sus. Decit sa fac o romanie gen intarit numai fata, mai bine nu fac nimic.

 

Romanie ar fi sa schimbi uleiu la doar o jamba din motive ca plange numa' una. :huh:

 

OK, amortizorul e muci. Daca se poate sa fie cel putin la fel de muci si furca de ce sa nu fie? :unsure:

 

Corect, cu o furca buna si un amortizor spate muci nu faci minuni si nici nu alergi RRurile pe curbe. Trebuie sa exista un echilibru intre cele 2 componente. Dar daca furca functioneste bene, macar ai anumite rezerve pe franari violente/de urgenta (nu plonjeaza furca, nu blocheaza asa usor roata) sau la cratere observate prea tarziu.

Doar cu un ulei mai gros faci fix pwla. Fiecare arc are niste parametri si e gandit sa lucreze cu un tip de ulei. Daca nu schimbi anemiile alea de arcuri, poti sa bagi si vaselina in furca ca tot muci o sa fie.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun.

 

Daca nu e cazul de lac, cu atit mai bine. O sa studiez cit de complicata e procedura (stiu ca ai descris-o tu mai demult) sa vad daca fac singur treaba sau ma duc la cineva, cica ar fi un baiat in Bacau care ti le face pe loc. O sa exersez pe suportul de scarita care s-a rupt. Pina atunci sa-mi comand garnituri, bine ca mi-am amintit. Atasez o poza cu k.ktul de pe capacul de ambreiaj.

 

Despre amortizoare... aia care uita sau pun intentionat ulei doar intr-o jamba eu zic ca au probleme la mansarda, nu-i stilul meu sa fac cirpeli din astea.

 

Hai sa facem un calcul, asa, de amuzament:

ulei de furca (1l, pt. ca intra 521 cc) - 24 eu

arcuri progresive - 100 eu

amortizor de B12 de pe eBay - cel mai ieftin pe care l-am gasit 57 lire

discuri de frina - noi cca. 300 euro, SH vreo 100

furtune de frina HEL - 64 lire

placute frina - cam 100 RON

lichid frina - cam 50 RON

____________________

total cam 17 milioane, cazul fericit

 

alte mofturi:

husa de rezervor - 40 euro

faruri duble - 100 euro

___________________

cam 6 miloane

 

Vorba maica-mii: scumpa amanta ti-ai luat :unsure: Va rog sa ma opriti, nu de alta, dar n-am bani de "prostii" :cheers:

post-24366-1243093618_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, cu furtunele de frana, vezi ca aici pe forum sunt ceva baieti care vand furtune noi cu 100 de ron bucata :unsure:

Din Timisoara parca

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, cu furtunele de frana, vezi ca aici pe forum sunt ceva baieti care vand furtune noi cu 100 de ron bucata :cheers:

Din Timisoara parca

 

 

mai poti sa scazi si la lichidul de frana + ulei de furca :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! :cheers:

Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. :unsure:

Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu? B)

Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. :huh:

Va multumesc! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! :cheers:

Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. :unsure:

Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu?

Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. :huh:

Va multumesc! B)

Cel mai mic am scos 5,2 la suta cu prietena in spate , cu bagaje, in concediu, deci mers si in localitate si afara, viteza undeva la 100km/h. Consumul e facut dupa aproape 2000 de km prin tara pe baza bonurilor de benzina, deci mai exact de atat nu cred ca se poate. In oras, in sarcina, sau turat mai animalic consuma , cat vrei tu de mult.....stii tu.......6,5-7 in oras, de acolo pana la 10-12 la mers nesimtit.

Al meu e 1200 N din 2002.

Faza e ca nu consuma cu mult mai mult decat cel de 600, tot in concedii prin tara (ture lungi ) cu cel de 600 scoteam tot undeva la 5 consumul. Asta mare consuma mai mult daca il turezi mai tare. Totutl depinde si de cum il conduci tu.

P.S. Poate consuma mai mult decat SV-ul tau de 650, dar crede-ma , merita fiecare picatura de benzina :P

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...