KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ulei Mobil si de moto, asta pentru ce care nu stiau. Nu pot spune ca e bun sau nu, eu am pus in vechea motocicleta si mergea ok. Cat despre geaca...eu am una de piele, cu captuseala si mi-e cald de mor in ea. Mai mai ca imi vine sa iau Dainesse-ul nevesti-mii ... si apropos de asta, au fost de vanzare la intrunire la Bacau pe la 300 lei bucata (noi) fara adaos fara nimik, direct din fabrica (fabrica fiind la Willi la bacau ). @Calin: stiu ce spui tu, partea proasta e ca eu strang cu 2 chei, ca altfel nu poti. Una pe stanga, alta pe dreapta. Nu ai cum sa mai tii si de roata, decat cu ajutorul prietenilor. Oricum solutia lui Emppu mi se pare una eleganta rau... pai si cum facem si noi rost de un nr de contact pt niste geci dainesse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) mai, referitor la uleiuri, nu stiu ce sa zic... dar eu cand nu ma pricep incerc sa nu-mi dau cu parerea degeaba... pun mana si citesc: /index.php?showtopic=62409 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 mie mi se pare ca tipul chiar a studiat, tradus si mie chiar mi-a lamurit problemele! treaba e clara atunci, daca e adevarat ce se zice in articolele mai sus mentionate. uleiul folosit de mine (motul 300v full sintetic, asta daca e chiar full sinstetic ca se pare ca unele sunt catalogate drept full sintetic dar sunt minerale foarte rafinate) nu are cum sa dauneze, ba chiar e foarte bun pt bandit. iote ce zice aici: Cum alegem un ulei pentru motocicleta noastra? In cazul motocicletelor avem de'a face cu cateva probleme mai speciale. In primul rand, majoritatea motocicletelor au ambreaj in baie de ulei, acelasi ulei din motor. Daca acest ulei are un continut ridicat de molibden atunci exista pericolul ca ambreajul sa inceapa sa patineze. Asadar evitati etichetele cu "conservant de energie" "reduce consumul", etc. 0W20, 5W30 si 10W30 fac parte din aceasta categorie. Marea majoritate a motocicletelor folosesc acelasi ulei de motor si pentru transmisie. Transmisia este un adevarat ucigas pentru V.I.I. (aditivi pentru imbunatatirea vascozitatii) astfel, un ulei atat de recomandat ca 10W40 mineral cu un bogat continut de V.I.I. ar trebui evitat. De asemenea nu puteti folosi nici 10W30 datorita modificatorilor de frecare. Si'atunci? Ce folosim totusi? Uleiurile comerciale 15W40 nu sunt o alegere proasta deoarece au un continut relativ scazut de V.I.I. Orice ulei sintetic dar atentie! CU ADEVARAT sintetic va avea un continut scazut de V.I.I. astfel se pare ca merita diferenta de pret fata de cele minerale etichetate ca "sintetice". Datorita multor factori dar in primul rand datorita climei, multi dintre noi fac pauze mari de folosire a motocicletelor. Asta inseamna ca in timp, uleiul are timp sa se scurga complet in carter, lasand motorul fara protectie. Pornirea dupa o lunga perioada de stationare poate fi o adevarata provocare pentru motor. Calitatea unui ulei de a nu se scurge complet, de a lasa acea "pelicula film" pe componentele importante al motorului este ceea ce trebuie sa cautati daca sunteti un biker sporadic. Sunt cateva avantaje pe care as vrea sa le mentionez la uleiurile sintetice (veritabile). Uleiul sintetic are un factor de vascozitate ridicat fata de cele minerale. Sinteticele au o mai buna rezistenta la subtiere la temperaturi ridicate si ingrosare la temperaturi scazute. Cum sinteticele au foarte putin sau chiar deloc V.I.I. rezista mai mult la datorie fara modificari drastice ale vascozitatii. Sinteticele au o mai puternica pelicula decat cele minerale asfel dureaza mult mai mult pana acestea se vor scurge in totalitate in carter. Iar sinteticele din diesteri sunt molecule polare ce au proprietati solvante si dizolva reziduurile si produsele postcombustie. foarte bun articolul, si cred ca lamureste cam toate nelamuririle, deh, acum fiecare face cum crede ca e mai bine. cele bune, teo. chiar asa, o persoana de contact pentru gecile alea dainese facute pe plaiurile mioritice? Editat Iunie 11, 2009 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) pai si cum facem si noi rost de un nr de contact pt niste geci dainesse? Intreb in stanga si in dreapta sa vedem ce mai poate face. Daca se face de ceva, o sa va anunt sa imi dati marimile. Poze daca sunt disponibile le pun aici! PRETUL nu-l mai garantez, dar va promit ca nu iau nici un ban in plus fata de cat cere! Editat Iunie 11, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Tocmai m-am dat cu SV650. Concluzia: sint fericit ca am Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 de ce? ca si eu vroiam ca si tine SV la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Nu-mi place cuplul ala prea mare la turatii mici. Aproape ca pleaca din ambreiaj la relanti, si cum eu merg 90% in oras nu prea e bine. Pare micut de tot in comparatie cu Banditul, senzatie de bicicleta, si parca stau ciudat pe el. De la pozitia aia ciclistica mi se pare oleaca ciudata (oricum e clar diferita). Iar de look nu mai discutam ca nu exista comparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Bine, asta cu cuplul este o discutie de gust. Nici mie nu-mi place ... nu-mi plac V-urile in general, poate doar cu exceptia VFR-urilor. Look-ul este intr-adevar ciudat, cel putin ala semicarenat e urat cu draci. Parca ii lipseste ceva si e taiat pe burta si-i curg mate Anyway, si eu ma bucur ca mi-am luat Bandit ..mai ales ca e rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) revenire la geci de vara.va recomand bering: bering_aero.pdf testata de mine si acum si cumparata! Salut, Da, cam asa arata si cea de la Dainese. Cine vinde acest Bering in Bucuresti si cat costa ? Are ceva protectie la coloana/spate? Dainese nu avea nimic. Editat Iunie 11, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Intreb in stanga si in dreapta sa vedem ce mai poate face. Daca se face de ceva, o sa va anunt sa imi dati marimile. Poze daca sunt disponibile le pun aici! PRETUL nu-l mai garantez, dar va promit ca nu iau nici un ban in plus fata de cat cere! pe mine ma intereseaza niste pantaloni pt fata..daca au si de piele e genial daca nu si de textil is buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pe mine ma intereseaza niste pantaloni pt fata..daca au si de piele e genial daca nu si de textil is buni Si pe mine si pe nevasta-mea ne intereseaza pantalonii...am antenele ridicate. Dati-mi cateva zile sa vad ce pot face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salut, Da, cam asa arata si cea de la Dainese. Cine vinde acest Bering in Bucuresti si cat costa ? Are ceva protectie la coloana/spate? Dainese nu avea nimic. Ma citez singur, are back foam protector, deci nu e chiar rau. Ramane intrebarea - de unde si cat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Renenind la ulei... ia uitati ce preturi au astia in UK pe ulei+filtru. Ulei sintetic.... http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF1200-Bandi...93%3A9|294%3A50 La pretul asta imi comand 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Renenind la ulei... ia uitati ce preturi au astia in UK pe ulei+filtru. Ulei sintetic.... http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF1200-Bandi...93%3A9|294%3A50 La pretul asta imi comand 10 Nu e bun ala pt mine mah. Nu vezi ca pe bidon e un 12 Kult? Vrei sa faca spume al tau? Incearca cu ulei de masline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Vine vreo 180 RON cu tot cu transport, c-o mai crescut lira. Mai curind varianta lui Emppu, ieftineala Procycle, cam 1 milion schimbul. Hai sa-l mai dam incolo de ulei ca ajungem acusi ca obsedatii aia de la intretinerea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 auziti VA IMPLOR uitati de problema uleiului nu a mai modificat nimeni nimic? eu mi-am facut cu manuta mea o masca de pus intre ceasuri si far cum au n-urile mai noi.mi se pare ca arata mai bine cu bucata aia de plastic care acopera spatiul acela si cablurile de la manete in alta ordine de idei m-am decis sa dau shaua originala(pe care o pastram ca si mosii in ideea ca poate o sa am nevoie de ea odata) nu de alta dar imi ocupa spatiu degeaba.deci cine e interesat am un link la semnatura unde am pus poze astept sa vad ce ati mai traforat la jucariile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Eu mi-am schimbat janta.Am pus de GSXR si amortizorul spate de la un 1200 .+ kitul de lant DID nou.Am zis da nu m-a laudat nimeni Acuma ma chinui la o sha monopost . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Eu mi-am schimbat janta.Am pus de GSXR si amortizorul spate de la un 1200 .+ kitul de lant DID nou.Am zis da nu m-a laudat nimeni Acuma ma chinui la o sha monopost . Normal ca nu te lauda nimeni man, devreme ce nu pui poze @KMIHAI: dar poate ne explici si noua cum ai facut masca aia, de unde ai luat materiale etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Normal ca nu te lauda nimeni man, devreme ce nu pui poze @KMIHAI: dar poate ne explici si noua cum ai facut masca aia, de unde ai luat materiale etc materialele constau in rasina,inatritor si panza de fibra de sticla. rasina si intaritorul mi le-am procurat cineva de la o fabrica de vopsele si materialul l-am luat de la un baiat din craiova. acuma daca are cineva bani in plus(desii dupa cat s-a dezbatut uleiul as zice ca sunteti toti pe minus) se poate cumpara si de la praktiker de facut e relativ simplu dar necesita cateva incercari .... oricum 80% din munca e in realizarea matritei...restul inmoi materialul in amestec de rasina cu un pic de intaritor. cele mai explicite sunt filmuletele de pe youtube rezultatul mai jos ps: nu a iesit chiar atat de bine precum imi doresc dar pt finisari suplimentare cred ca o s aam timp destul la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 materialele constau in rasina,inatritor si panza de fibra de sticla.rasina si intaritorul mi le-am procurat cineva de la o fabrica de vopsele si materialul l-am luat de la un baiat din craiova. acuma daca are cineva bani in plus(desii dupa cat s-a dezbatut uleiul as zice ca sunteti toti pe minus) se poate cumpara si de la praktiker de facut e relativ simplu dar necesita cateva incercari .... oricum 80% din munca e in realizarea matritei...restul inmoi materialul in amestec de rasina cu un pic de intaritor. cele mai explicite sunt filmuletele de pe youtube rezultatul mai jos ps: nu a iesit chiar atat de bine precum imi doresc dar pt finisari suplimentare cred ca o s aam timp destul la iarna Salut. Ai facut o treaba pe cinste - arata super bine. Felicitari. Spune-mi te rog de unde ai luat crash pad-urile si cat au fost. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salut. Ai facut o treaba pe cinste - arata super bine. Felicitari.Spune-mi te rog de unde ai luat crash pad-urile si cat au fost. Multumesc lsl si au fost 130euro(pt ca sunt cromate) daca le iei colorate sunt 110euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 2. Pe caldurile astea, ce solutie avem? Dainese are o geaca - G Air (sau Air Tex 2 Mesh - https://www.motoliberty.com/prod_detail.asp?Prod_ID=1004), perforata complet, dar fara protectie spate si costa cam 850 lei. In afara de plasa mai sunt alte variante ?(Nu, traficul din Bucuresti nu-mi permite luxul sa merg in tricou). Salve! Eu am luat ASTA, varianta pe negru, azi de la Dual Tours din Pipera. 270 RON. Protectii foarte soft. Cred ca le schimb cu altele mai hard de la alta geaca. Nu cred ca mai au pe negru. Doar rosu si albastru. Toate bune, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 lsl si au fost 130euro(pt ca sunt cromate) daca le iei colorate sunt 110euro Sper sa nu ai vreodata ocazia sa verifici daca mint sau nu, dar iti zic ca fac toti banii, cind mi-am luat-o pe Sculeni capacul abia a fost putin zgiriiat, probabil cu niste crashpaduri mai proaste motorul venea pe platforma in Iasi. Parerea mea e ca ai cel mai frumos Bandit de pe aici. Si mai zi-mi ceva: m-am lamurit cit de cit cu procesul prin care se fac modelaje din fibra de sticla, dar cum ai facut matrita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 auziti VA IMPLOR uitati de problema uleiului nu a mai modificat nimeni nimic? eu mi-am facut cu manuta mea o masca de pus intre ceasuri si far cum au n-urile mai noi.mi se pare ca arata mai bine cu bucata aia de plastic care acopera spatiul acela si cablurile de la manete in alta ordine de idei m-am decis sa dau shaua originala(pe care o pastram ca si mosii in ideea ca poate o sa am nevoie de ea odata) nu de alta dar imi ocupa spatiu degeaba.deci cine e interesat am un link la semnatura unde am pus poze astept sa vad ce ati mai traforat la jucariile voastre Bai nene, da' tu esti un mare artist! Ti-a iesit f fain deflectorul ala si parerea mea e ca daca tot ai matrita sa faci mai multe pt ca sigur ti le-ar cumpara lumea, chiar si din strainatate. Nu stiu daca mai exista ceva in genul asta ca nu m-a interesat sa caut insa daca esti dispus sa sacrifici exclusivitatea io cred ca ai vinde cateva la oameni. Acuma tu stii cat ar cost o piesa si cat lucrezi la ea, adica daca merita sa iti bati capul. In alta odine de idei si aporops de intrebarea cu modificatul... io mi-am "tunat" motorul cu rezultate socante... curatand de jeg filtrul de aer stock si scotand guma de la gaura aiboxului. Nu mai recunosc motoreta. Trage de ma ia cu transpiratii. Nici nu mai trebe sa bruschez gazu pt uili. Doar sa o imblanesc si deja hopa sus. Pe hariile de la Yoshi scria ca recomanda chiar si pt stock jetting sa scoti guma aia insa ma gandeam ca poate saracesc prea tare amestecul cu prea mult aer ca oricum e sarac din serie. Si acum am zis sa incerc totusi si... SHOCK! Nu stiu cum s-ar comporta la 600 insa la B12 daca aveti toba sport... faceti vant la cauciucu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am si eu o intrebare...e ok daca in banditu meu (650 N din 2005) in loc sa bag benzina 95 bag 98 sau chiar 100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am si eu o intrebare...e ok daca in banditu meu (650 N din 2005) in loc sa bag benzina 95 bag 98 sau chiar 100? e ok frate dar bagi degeaba is bani aruncati ca oricum nu o sa vezi vreo diferenta.mai bine incearca sa bagi benzina doar de la statii cu rezervoare noi...e mai sanatos decat sa dai o caruta de bani pe cifra octanica mare Bai nene, da' tu esti un mare artist! Ti-a iesit f fain deflectorul ala si parerea mea e ca daca tot ai matrita sa faci mai multe pt ca sigur ti le-ar cumpara lumea, chiar si din strainatate. Nu stiu daca mai exista ceva in genul asta ca nu m-a interesat sa caut insa daca esti dispus sa sacrifici exclusivitatea io cred ca ai vinde cateva la oameni. Acuma tu stii cat ar cost o piesa si cat lucrezi la ea, adica daca merita sa iti bati capul. pai defelectorul ala e inspirat de la n-urile noi.de muncit am muncit la el de mi-au sarit ochii,matrita nu o mai am ca am sacrificato cand am facut modelul asta dar cine vrea sa-si faca sunt convins ca reuseste...deocamdata nu stiu daca merita bataia de cap sa faci de serie.pe langa ca miroase rasina de-ti ia nasul mai ai si de finisat la ea de te plictisesti...si freci si iara freci cu smirglu tot mai fin...si pana o termini iti vine sa-i dai un sut de nervi.si dupaia urmeaza faurirea suportului de aluminiu care iar trebuie facut dupa ureche... dar cum spuneam motorul e o pasiune si cand omul nu are de lucru isi face ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.