Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

din punct de vedere al designului as alege altceva, dar asta e alta discutie si implica mai multi bani.

 

Intradevar nu prea imi plac cum arata.Eu pusesem ochii pe asa ceva.

 

http://p1.bikepics.com/pics/2008/11/24/bik...491298-full.jpg

http://p1.bikepics.com/pics/2008/07/21/bik...360235-full.jpg

http://p1.bikepics.com/pics/2008/07/19/bik...357723-full.jpg

 

Sunt cumva ca astea?

 

eBay Renntec

 

 

Gata! de azi au intrat in echuatie si crashbarurile de la Suzuki ElfWorkshop:

 

Asa ca astea.Ce firma sunt si cat au costat? Pe mine ma interesau pt. un 650 k7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata! de azi au intrat in echuatie si crashbarurile de la Suzuki ElfWorkshop:

Salut,

 

Cat costa acestea si cat de repede vin la ei in stoc? Le monteaza tot ei ?

 

Nu stiu daca sa iau din acestea sau Crashpad-uri. O ultima intrebare - incomodeaza la strecurat in trafic sau la urcare pe motor/tras motorul in spate ? (marsarier :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, comenzile se fac vinerea..ma rog, te poti duce in orice zi a saptamanii, insa de la ei pleaca vineri si dureaza o saptamana...eu am dat comana luni sapt trecuta si azi am fost si le-am montat...

 

Am dat un avans de 300 lei cand am dat comanda si azi cu tot cu montat am mai dat 362.33 lei

 

Parerea mea e ca isi merita toti banii

 

Si da, le-am montat la ei!

 

sper sa nu le testez si sa ramana o enigma pentru mine cat de rezistente si utile sunt

 

O ultima intrebare - incomodeaza la strecurat in trafic sau la urcare pe motor/tras motorul in spate ? (marsarier :laugh: )

 

Nu incomodeaza absolut deloc... ai latit partea de jos a motorului cu 5 cm maxim, nici nu le simti

 

Asa ca astea.Ce firma sunt si cat au costat? Pe mine ma interesau pt. un 650 k7

 

Nu stiu ce firma sunt, banuiesc ca sunt Suzuki avand in vedere ca au fost comandate de la ei (elful a dat comanda mai departe la suzuki, acum nu stiu daca la firma mama sau la o reprezentanta din romania sau chiar europa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat un avans de 300 lei cand am dat comanda si azi cu tot cu montat am mai dat 362.33 lei

 

La 362 is pomana, eu am dat pe kkturile alea H&B 130 euro.

 

Am mai citit inca o data si eu inteleg asa.A dat avans 300 lei si azi a mai dat 362 de lei,deci in total 662 lei. Sa ma corecteze cosminist2008 daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gresesti...pretul total a fost de 663 lei

Asa-i cind citesti in diagonala. Deci e tot pe-acolo. Oricum, eu daca ar fi sa iau crashbaruri as lua din alea mari care acopera si blocul motor, alea mici or fi ele mai estetice dar fac tot cit niste crashpaduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cumva ca astea?

 

 

 

Eu la astea atasate mai jos ma refeream, care sunt cu adevarat faine, au prinderea in 3 puncte...etc. costa 130 de euro...nu mai stiu de unde se pot lua...sunt sigur ca emppu mai stie... Si dupa ele am reusit eu sa fac replica si sa ies la un pret f mic. dupa cum ziceam mai sus mai pot face si altele pt un pret mult mai mic de 650 sau cat se vorbea pe aici. Nu stiu de ce mi se pare extraordinar de mult sa dai pe niste bucati de teava indoita si vopsita, respectiv pe niste crash paduri.

 

numai bine.catalin

post-31472-1246032841_thumb.jpg

post-31472-1246032858_thumb.jpg

post-31472-1246032892_thumb.jpg

post-31472-1246032915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare . pot sa scot consum mai mic cu o toba sport decat toba strandard ? . adica evacueaza mai repede gazele , asta stok parca nu lasa sa iasa asa usor + ca suna ca un golf 3 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit in sfarsit sa folosesc ABS-ul. Incercam de cateva ploi incoace, dar nu intra deloc. Pana la urma a mers azi pe o ploaie puternica, dar trebuie apasat foarte puternic ca sa intre. Mi s-a parut ca roata spate se misca un pic lateral si pedala trepideaza. Nu pare de ultima generatie ca si functionalitate, nu e foarte fin, dar e bine ca intra doar in situatii in care clar you brake for your life si nu te trezesti ca se simte cand n-ai vrea (curbe) cum am citit despre alte sisteme.

 

Pinlock-ul de la Arai e inca un lucru foarte bun pe astfel de vreme, functioneaza f. bine dupa aproape 2 ani. Nu ca ar avea ce sa se strice, dar e o investitie buna.

 

PS: cosminst2008 - mersi de pontul cu crashbarurile, am comandat si eu.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare . pot sa scot consum mai mic cu o toba sport decat toba strandard ? . adica evacueaza mai repede gazele , asta stok parca nu lasa sa iasa asa usor + ca suna ca un golf 3 :laugh:

Devreme ce o toba aftermarket creste puterea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Home made CRASH PAD-uri.

 

Pt Suzuki Bandit 600/1200 Naked kult si pop

 

Crashpad de vanzare la 250 lei setul.

Daca in aceeasi comanda intra si al doilea set il dau cu 200 lei.

Daca doriti doar plasticul si surubul respectiv, costa 80 lei bucata.

 

Crashpadul va contine absolut tot: suruburi, piulite, saibe, distantiere.

 

Intru f rar pe forum, din pacate. Raspund la 0723 181137 si 0763 655338 la orice ora, daca nu sunt ocupat.

e-mail: cornacelcatalin@yahoo.com

 

Numai bine banditilor. Catalin

 

A! Si nu va dati fara crash paduri. E belea!

 

 

 

pentru poze pagina 336.

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati am prins toti ideea cine doreste poate sa te contacteze...ai si la semnatura...hai sa nu facem din topicul asta un topic de vanzari,ok?

 

Vand 3 bucati de sfoara folosita in WW2, un colac de WC sh si 2 coji de banana. Negociabil.

 

 

Mihai, glumesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am plecat dimineata pe la 9:30 din Bucuresti, pe la 12:30 ne-am oprit in Curtea de arges sa mancam ceva...am sunat acasa si cica ploua de rupea...dar noi se pare ca am avut super noroc...am avut timp sa mergem si la barajul vidraru si inapoi acasa (sau in cazul mau la serviciu) fara sa ne ude ddeloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul "motorului" meu se "scurge" prin partea de sus a blocului... pe la una din cele 4 garnituri de sus. Are cineva idee de unde pot lua o garnitura din aia?

Am incercat sa mai strang un pic cu un inbus dar degeaba... nu am exagerat cu stransul sa nu bulesc filetul. Iese doar un pic cat sa ramana acolo umed, dar trebuie sa rezolv problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul "motorului" meu se "scurge" prin partea de sus a blocului... pe la una din cele 4 garnituri de sus. Are cineva idee de unde pot lua o garnitura din aia?

Am incercat sa mai strang un pic cu un inbus dar degeaba... nu am exagerat cu stransul sa nu bulesc filetul. Iese doar un pic cat sa ramana acolo umed, dar trebuie sa rezolv problema.

 

 

Ai umblat acolo recent? Ai incercat sa reglezi ceva in zona? Nivelul uleiului e normal sau peste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, mai vrei cricul?

 

@all: de ceva vreme imi amorteste mina dreapta pe ghidon. Dupa cca. 50 km fara pauza tre' sa trag pe dreapta s-o odihnesc. Inainte nu pateam. Ce am schimbat: ghidonul, manusile si am umblat la carburi (le-am dereglat si apoi re-reglat). De la ce-o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, mai vrei cricul?

 

@all: de ceva vreme imi amorteste mina dreapta pe ghidon. Dupa cca. 50 km fara pauza tre' sa trag pe dreapta s-o odihnesc. Inainte nu pateam. Ce am schimbat: ghidonul, manusile si am umblat la carburi (le-am dereglat si apoi re-reglat). De la ce-o fi?

Poate sa fie ghidonul care are o alta forma decat inainte si nu stai comod, manusile pot sa-ti fie mai stramte decat cele vechi si acceleratia poate sa fie necesar sa o tii trasa mai mult decat in trecut...Ps Ai facut multe schimbari dintr-o data privint confortul si manevrarea mobrei fata de trecut.:kick: Eu zic, ca macar ghidonul sa-l pui pe cel vechi inapoi, posibil ca unghiul de inclinatie al ghidonului nou sa fie mai mare spre tine decat cel vechi. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, ghidonul nou tocmai ca e mai drept. Iar manusile mai largi.

 

Am incercat sa-ti trimit manualul ala dar ori ai contul plin ori nu accepta Yahoo atasamente asa de mari, o sa mai incerc.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, ghidonul nou tocmai ca e mai drept. Iar manusile mai largi.

 

Am incercat sa-ti trimit manualul ala dar ori ai contul plin ori nu accepta Yahoo atasamente asa de mari, o sa mai incerc.

pai daca e ghidonul mai drept inseamna ca stai mai aplecat in fata deci automat mai multa greutate se lasa in maini...logic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...