Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Macke, da' nu te mai ingrijora atita, ca dupa prognozele astiora acuma la Iasi ar trebui sa ploua torential.

 

Apropos de consum, i l-am facut inca pt. oras cu mers ne-subturat (4000+) si fara nebunii prea dese (max. 8000-9000 si f rar). Mi-a iesit cam 6.8-6.9. E ok?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi se pare la limita bunului simt. Acum, eu merg foarte rar cu rezervorul plin, cred ca e ok. Problema nu e turatia si zvacul acceleratiei :laugh: Adica daca ii dai gaz brusc. Daca mergi cu accelerari "normale" e ok si iese si consum bun.

 

Personal nu am testat consumul pana acum, dar eu tot merg in apropierea rezervei si nu mai intra o data rezerva, ceea ce inseamna ca am un consum bun. Eu insa nu am atinci niciodata 8000, darmite 9000 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie care-va, care este media de consum la bandit 1200? Nu ma-m intrebat pana acum....

 

Pe afara cel mai putin am scos vre 6,4 si cel mai mult 8 si un pic. In oras nu stiu cat ia dar mi-e frica sa il aflu. Cred ca se apropie de 10%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vin si eu la Predeal intr-o scurta vizita, mai ales ca scrie in banner ca e drumul asfaltat pana la cabana :laugh:

E clar modificat bannerul la carerea proprietarilor de R1 visiniu.

 

Ar fi un moment bun pentru testarea noilor achizitii:

Givi T438N soft sidecases

GPS

Priza (inca nemontata)

Costume de ploaie (cumparate dupa ce m-a prins grindina si ploaia pe centura in eterna reparatie a Ploiestiului de am lasat moto si m-am adapostit in masina unor necunoscuti amabili)

Kit de pana (sper sa nu testez)

 

Si acum obisnuitele intrebari:

1.Stiti unde as putea monta priza, e vreun electrician in Bucuresti? Are siguranta separata si cica trebuie taiate firele, nu m-as baga singur. Tot despre priza, cum as putea sa o prind elegant? Cred ca iese un fir de sub sa si ar merge in latul rezervorului si s-ar prinde de ghidon sau as putea sa bag firul intr-un tankbag.

2. Informatiile de la producatorul sidecase-urilor de la Givi scrie ca ar trebui sa merg cum maxim 100 km/h. A testat cineva asa ceva la viteze putin mai mari? Ati ramas fara ele din cauza vitezei ? :D (in caz ca se intreaba cineva, hard cases originale laterale cu suport de la Suzuki costa 2100 lei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Informatiile de la producatorul sidecase-urilor de la Givi scrie ca ar trebui sa merg cum maxim 100 km/h. A testat cineva asa ceva la viteze putin mai mari? Ati ramas fara ele din cauza vitezei ?

Am testat pe banditul meu o pereche de case-uri ca ale tale, doar ca de la alta firma(toate sunt aproximativ la fel si cu prinderi asemanatoare cu velcro pe sub sa.

Cu tot cu pasager si cu side case-uri au mers fara nici o problema pe bandit pana la 190(hei, a fost o depasire, nu tipati ca urangutanii). Stai linistit ca nu ramai fara ele daca mergi omeneste(a.k.a. 120-130 constant) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Stiti unde as putea monta priza, e vreun electrician in Bucuresti? Are siguranta separata si cica trebuie taiate firele, nu m-as baga singur. Tot despre priza, cum as putea sa o prind elegant? Cred ca iese un fir de sub sa si ar merge in latul rezervorului si s-ar prinde de ghidon sau as putea sa bag firul intr-un tankbag.

 

Eu am legat priza pe ghidon, insa nu pe drept, ci pe curbura ghidonului spre dreapta. De legat am legat firele in far, la pozitie. Becul de pozitie se scoate din mufa, cositoresti in casa firele si apoi cuplezi mufa. Inca nu am pus siguranta, oricum luminile sunt pe siguranta, daca e ceva sare siguranta. :D Apoi, pe lumini e direct prin contact, ceea ce inseamna ca daca vrea sa faca unul o gluma proasta cu tine, trebuie mai intai sa te prinda din mers :laugh: :D

 

te asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai curind tragi fire pe linga cadru, pe sub rezervor, pina la baterie (si speri ca nu vineni nimeni sa-ti descarce bateria la misto). Mie nu-mi place sa umblu in instalatia electrica, incerc ninimul de modificari la acest capitol. Si priza o prinzi cu coliere de plastic (la fel si firele). Exista si sigurante care se pot monta pe fir ca sa fii sigur ca n-ai probleme.

 

PS: cit despre montat, nu faceau baietii de la B&S Motors treba buna? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot cu pasager si cu side case-uri au mers fara nici o problema pe bandit pana la 190(hei, a fost o depasire, nu tipati ca urangutanii).

600 N la 190 ? Asta ma face curios, cat merge Banditul ? Nu doresc sa testez, sunt doar interesat. Am citit pentru sora de generatie FZ6 ca nu e o problema 240 km/h dar este un alt tip de motor (de la vechiul R6) si eram curios.

 

Inca ceva - cum sunt prinse sidecase-urile in partea de sus - peste sa sau sub aceasta ?

 

Pe youtube am vazut Bandit S pe la 240 constant (nu in Romania). Adresa ar fi

dar se pare ca acum youtube nu te mai lasa sa il vezi din Romania, poate prin proxy.

Ca si acceleratie vad ca se poate 0-100 in 3 secunde pentru 650S K8 -

, abia schimbi a doua.

Despre teste pe A1/A2 mie mi-a trecut cand am vazut gaini pe banda 1 (la 10 km de Bucuresti sunt niste gospodarii care au un gard ruginit si mai ies animalele sa vada cum e pe drumurile noastre). Oricum la un drum Buc-Constanta numeri cateva cadavre de animale la fiecare suta de km.

 

CalinD - iau la rand toti mecanicii din Bucuresti. Vineri sunt programat la Elf Workshop, sa vedem cum se misca ei. Am trecut pe BS, Kaore si inca vreo 2, in curand nu mai am optiuni si ma gandesc serios sa ma duc in Ungaria.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 N la 190 ? Asta ma face curios, cat merge Banditul ?

Merge chiar mai bine de 190. Eu m-am limitat la dat in gura banditului pe la vreo 200. Si franarea e tare eficienta. De la 200 la 0 in 300 de mii de litrii de transpiratie pe tot corpul si cateva secunde(nu mai stiu cate secunde ca eram preocupat in a-mi salva viata). De atunci nu ma mai intereseaza viteze mai mari de 140 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, se pare ca eu am cel mai cumintel consum la B12 ? Sau conduc cel mai babeste si cel mai putin palpitant din tara asta? :D Cu B12, am mai zis-o, cu fata in spate si bagaje , undeva la croaziera de 80-90 la ora, plus orase , sate , drumuri naspa, in concediu, am scos 5,2 l/100 km :D . Motorul reglat calumea, turatii undeva pana la 3000, cam acolo schimbam treptele. Consumul e facut la sfarsitul turei, am tinut bonurile de benzina , am calculat cati litrii am bagat de toti si am impartit la cati km am facut. In oras, la fel ca Emppu, mi-e frica sa il fac, la fel si la mers prosteste pe curbe , in sarcina. Ultimul plin facut=>215 km rulati :laugh:.

 

Aici nu am scris decat pe forumul de Salaj, asa ca o fac acuma. Nu l-am pus la bursa de vanzari, insa daca sunteti careva interesati de un windscreen, am zis ca au prioritate banditii si Zalauanii. Este vorba de windscreen-ul care a fost pe mobra mea, eu l-am dat jos ca nu imi place cum arata. E in stare buna si vine cu tot cu prindere si sistemul de reglare. Pentru poze si pret, just ask.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul meu (N) a vazut 200 o singura data si zic eu ca mai mergea da' n-a fost loc.

 

Ei, in drum spre mare, pe autostrada, cel mai mult i-am dat 220 si cand m-am oprit aveam basici in palme (Bandit 650N-2005 fara parbriz sau alte protectii de vand...stock)

 

Banditul meu (N) a vazut 200 o singura data si zic eu ca mai mergea da' n-a fost loc.

 

Eu, in drum spre mare, pe autostrada, cel mai mult i-am dat 220 si cand m-am oprit aveam basici in palme (Bandit 650N-2005 fara parbriz sau alte protectii de vand...stock)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu , domnu . da cat baga ? :laugh:

 

in legatura cu gentile Givi , daca sunt prinse bine . merge si peste 100 . o sa ma uit in manuale sa vad ce scrie . dar se simte bagajul extra , mai ales daca bate vantul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 N la 190 ? Asta ma face curios, cat merge Banditul ?

Ca a venit vorba , duminica am iesit pana la Fundulea pe A2 si am mers constant 180 - 210 , cand am ajuns acasa nu mai aveam numarul de inmatriculare si nu mai mergea nici vitezometrul ( se aprinde dar nu funcioneaza , nu imi dau seama de ce asa din senin , banuiesc ca de la melc).

Bye the way , nu am mers pe alta motocicleta cu 180+ in afara de banditul de 600 (ala de 400 acolo se oprea) si mi se pare ca urca greu de la 180 la 200+ , bine ... acum o sa spuneti ca nu e vitezana ce ii trebuie , nu imi trebuie mai mult dar doar asa ca idee .

Despre consum ce sa spun , tot duminica sa fie ziua completa am ramas si in pana prostului dupa ce am intrat in Bucuresti.Am bagat 5 litri si dupa calculele mele (nu stiu ceva exact daca nu imi mai merge vitezometrul si kilometrajul ) am facut putin peste 60 de km.Mi se pare mare consumul , dar am alergat-o.

Distractie placuta pt cei care se duc la Predeal si sa nu uitati sa faceti poze !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum obisnuitele intrebari:

1.Stiti unde as putea monta priza, e vreun electrician in Bucuresti? Are siguranta separata si cica trebuie taiate firele, nu m-as baga singur. Tot despre priza, cum as putea sa o prind elegant? Cred ca iese un fir de sub sa si ar merge in latul rezervorului si s-ar prinde de ghidon sau as putea sa bag firul intr-un tankbag.

2. Informatiile de la producatorul sidecase-urilor de la Givi scrie ca ar trebui sa merg cum maxim 100 km/h. A testat cineva asa ceva la viteze putin mai mari? Ati ramas fara ele din cauza vitezei ? :laugh: (in caz ca se intreaba cineva, hard cases originale laterale cu suport de la Suzuki costa 2100 lei)

 

1. am si eu priza si ca sa fiu cinstit o leg direct la baterie (mai ales ca are siguranta) doar cand am nevoie... si atunci o las asa, nelegata de nimic (eventual trasa pana in tankbag) alimentez la ea doar gps-ul sau detectorul de radar, la drumuri lungi.

 

2. teoretic ai dreptate! producatorul GARANTEAZA gentile pana la 100-120 eu am trecu de 200 si stau foarte bine... singura problema am simtit-o cand am avut vant din lateral.. si a fost destul de nasol la viteze mari!

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

medevac106 - multumesc, acestea erau raspunsurile pe care le asteptam :laugh:

 

PS: Am luat si geaca de vara Bering recomandata, e foarte buna si e si frumoasa.

 

Priza am luat-o de la Paula's Bikershop, a fost cam tot cat e pe louis, adica vreo 48 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

48 de lei? Sa-mi f.ut una, apai eu azi mi-am luat un invertor de 70W din Carrefour si-am dat 70 de RON, macar ala face ceva, nu-i o tabla si 2 sirme. Louis SUCKS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 21 euri de pe ebay :laugh: Deci se poate si mai "bine".

 

 

Si DA, eu sunt cel mai cuminte, intrucat nu am vazut viteza mai mare de 150 km/h cu motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...