Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

RvsS Pune si tu,te rog,niste poze mai mari cu Givi-urile montate pe motocicleta.

N-am stiut daca te referi la cele soft pe care le am la vanzare (T438N) sau la cele hard pe care le am acum (V35) asa ca pun cu ambele.

Mesaj completat

Am de facut revizia de 24 000, am inteles ca asta e mai importanta. A facut-o cineva la un K7 ? Ca sa stiu cam la ce costuri sa ma astept.

post-21822-1252016079_thumb.jpg

post-21822-1252016100_thumb.jpg

post-21822-1252016162_thumb.jpg

post-21822-1252016468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor o problema cu Bandit-ul meu , de ce mereu cand ajunge la 2 linii la benzina deja o da in galgaiala , si cand pun pe rezerva merg 2-3 km cu el si se opreste iarasi.....ramane fara benzina.Mentionez , inainte o tin pe ON. PRI acela nu stiu pt ce e (amator).....o fi furtunele puse aiurea de la rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am botezat si banditu...vina mea categoric, mi-o asum si merg mai departe.

 

Pe scurt: Veneam de la serviciu, si intre universitate si unirii, mergeam pe prima banda (pe centru/suprafata, nu prin pasaj ca era inchis), in coloana, am dat semnal stanga sa trec pe banda a doua, si in fractiunea de secunda cat am aruncat ochii in oglinda, cel din fata a franat iar eu am incercat sa-l evit prin stanga, doar ca nu aveam distanta regulamentara, asa ca crash-baru a agatat bara lui spate, aproape m-a invartit in loc, ghidonu (sau mai exact maneta de frana) i-a infundat destul de bine una soferului si apoi s-a infipt si s-a rupt in pragul lui. Mers la politie, platit amenda la juma de pret (120 lei) si 3 puncte de penalizare. nenea ala se va descurca cu asigurarea (asta daca ma suna maine sa-i dau copia). Ca pagube la mine: Semna dreapta spart, maneta de frana rupta complet, aripa fata foarte usor zgariata, si crash-baru care s-a indoit ca si cum era facut din guma, dar macar si-a facut treaba extraordinar de bine si nu a atins deloc blocul motor. eu, ca "rider" am reactionat exact cum ma asteptam... am incercat sa evit si dupa primul impact am sarit de pe ea... "las-o sa faca ce vrea ea, eu sa fiu bine", au fost gandurile din acel moment

 

Ata ete... o noua experienta la dosar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor o problema cu Bandit-ul meu , de ce mereu cand ajunge la 2 linii la benzina deja o da in galgaiala , si cand pun pe rezerva merg 2-3 km cu el si se opreste iarasi.....ramane fara benzina.Mentionez , inainte o tin pe ON. PRI acela nu stiu pt ce e (amator).....o fi furtunele puse aiurea de la rezervor?

 

ON e pozitia pentru rezervorul primar cca 15 litri, RES e rezerva de 4-5 litri depinde de model, PRI inunda carburatoarele, asta e optiune de service nu o folosesti, (adica Banditul merge si a sa dar intr-un final ineci motorul).

 

Eu o tin pe PRI si se mai intampla sa se termine benzina, se opreste singura si chiar foarte cuminte, o treci pe RES si astepti un pic sau dai din fund de doua ori :wacko: si aia e. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cosminst2008 Imi pare rau sa vad ca ai cazut, pot sa spun daca nu te superi ca imi pare bine ca nu e nimic grav. Crash barurile inseamna ca si-au facut treaba minunat daca nu ai polizat capace and stuff. Ti-ai luat si tu botezul, ce pot sa iti urez e sa fie ultima tranta.

Daca permiti o gluma, a aflat banditul ca vrei sa il vinzi si ti-a aratat ca nu e cum crezi tu :wacko:

Oricum, nu e la locul ei tranta deoarece stiu ca costa ceva toata afacerea, chiar daca pagubele sunt destul de minore, insa repet, ma bucur ca nu ai patit nimic si deasemenea ma bucur ca nu s-a incheiat deja sezonul pentru tine.

Grija mare si asfalt uscat in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia PRI lasa benzina sa curga si din rezerva pana la ultimul strop fara sa aiba semnal de vacuum de la motor. Se foloseste daca s-au golit de tot bolurile carburatoarelor.

 

Daca nu ai probleme de carburi si uiti pe PRI nu patesti nimic rau, doar ca atunci cand e gata benzina e uscat rezervoru, nu mai e nici o rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As vrea sa-i intreb pe cei care au inceput pe suzuki gsf 400 ce inaltime aveau si cum se simteau pe motor.Mentionez ca am 1,85 si 75 kg si banditul ar fi primul meu motor.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am stiut daca te referi la cele soft pe care le am la vanzare (T438N) sau la cele hard pe care le am acum (V35) asa ca pun cu ambele.

Mesaj completat

Am de facut revizia de 24 000, am inteles ca asta e mai importanta. A facut-o cineva la un K7 ? Ca sa stiu cam la ce costuri sa ma astept.

 

Am uitat ca tot Givi sunt si alea hard.Vroiam poze cu alea soft. Vad ca geanta din dreapta trebuie ridicata putin,cam sta pe toba.Evacuarea stock e mai joasa decat ce ai tu?

 

Cat despre preturi la revizie vezi pe topicul GSX-F 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, imi pare rau pentru incident, bine ca esti intreg.

Ce ma enerveaza la manetele (frana + ambreiaj) de pe bandit, ca au un punct exact dupa prindere unde sunt mai sensibile(sau sunt facute) sa se rupa.

Vad ca , capacul mic dreapta e atins un pic la baza, sau poate asa e poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, imi pare rau pentru incident, bine ca esti intreg.

Ce ma enerveaza la manetele (frana + ambreiaj) de pe bandit, ca au un punct exact dupa prindere unde sunt mai sensibile(sau sunt facute) sa se rupa.

Vad ca , capacul mic dreapta e atins un pic la baza, sau poate asa e poza...

 

Crashbaru s-a indoit si s-a proptit un pic in blocul motor, si da, capacul e un pic atins, insa nu de acum, aia a aparut inainte sa montez crashbaru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca fierul se repara, tu esti bine si asta e important. Si iarasi foarte important e ca "pierderile" nu-s mari. La cum arata crsh-bar-ul ala, cred ca spargeai bine capacele la motor .. .si asta ar fi costat mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drag©ii mei,

 

Avind in vedere ca asta e probabil threadul pe care am postat cel mai mult, o sa scriu doar aici acest lucru. Dupa ce-am meditat indelung la unele "aspecte", am luat decizia sa nu mai postez deloc pe acest forum. Nu ca mi-as imagina ca cineva-mi va simti lipsa, dar v-o spun doar in ideea ca vreodata cineva o sa aia ceva sa-mi spuna sa sa ma-ntrebe, legat de motociclism sau nu. Pot fi intotdeauna gasit pe calin_dorohoi YM, calindorohoi@gmail.com sau la 0733.981833, dar nu pe motociclism.ro. Nici macar n-o sa mai citesc forumul. Daca vreodata am fost rautacios sau chiar nesuferit cu cineva (si evident c-am fost), va asigur ca n-a fost nimic personal. De-acum incolo singura legatura a mea cu motociclismul o sa fie asigurata de motocicleta (momentan acelasi Suzuki Bandit N600 din 1998). Va urez sa motocicliti, motocicliti si iar sa motocicliti :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat ca tot Givi sunt si alea hard.Vroiam poze cu alea soft. Vad ca geanta din dreapta trebuie ridicata putin,cam sta pe toba.Evacuarea stock e mai joasa decat ce ai tu?

 

Cat despre preturi la revizie vezi pe topicul GSX-F 650.

 

Da, cred ca toba stock de mai jos decat a mea. Cele soft sunt de vanzare, nu stiu daca de asta ma intrebi, imi poti da un PM pentru alte detalii. Da, se ridica cea din dreapta, oricum nu a atins toba, e o chestie de cat de bine tensionezi arcurile care tine cele 2 genti.

 

CalinD - imi pare rau sa aud asta, sper sa te razgandesti, posturile tale sunt foarte informative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doo-dee-doo, doo-dee-da.

Azi am lucrat o zi intreaga la scoaterea filtrelor dintr-o toba stoc de bandit.

Am scos tot. A ramas doar invelisul de inox al tobei.

E foarte mult de munca dar rezultatele sunt pe masura. Suna divin, pot sa zic ca sunt mai bine decat o toba sport profi.

O sa pun si o demonstratie de sunet, doar sa vad cu ce inregistrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doo-dee-doo, doo-dee-da.

Azi am lucrat o zi intreaga la scoaterea filtrelor dintr-o toba stoc de bandit.

Am scos tot. A ramas doar invelisul de inox al tobei.

E foarte mult de munca dar rezultatele sunt pe masura. Suna divin, pot sa zic ca sunt mai bine decat o toba sport profi.

O sa pun si o demonstratie de sunet, doar sa vad cu ce inregistrez.

 

Cand mai treci prin Bucuresti, si ai ceva timp liber, poate treci pe la mine la o bere n/a sa ma ajuti si pe mine la acest proces de "golire".

 

PS, odata scoase filtrele, se pot monta la loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mai treci prin Bucuresti, si ai ceva timp liber, poate treci pe la mine la o bere n/a sa ma ajuti si pe mine la acest proces de "golire".

 

PS, odata scoase filtrele, se pot monta la loc?

Vin in Bucuresti peste 2 saptamani ca incepe facultatea si oricum trebuie sa dau vreo 2 restante ca si asa "concediul de acasa" e pe terminate.

Dupa procesul de golire, filtrele nu se mai pot monta la loc. Fac indata un video demonstrativ in vreo 2 ore si il postez pe forum.

Mie imi place la nebunie cum suna. Dupa ce se scot filtrele se poate face un obturator care sa sparga undele sonore si sa nu sune asa de tare(ce de genul ca baffle-ul de la tobele "de firma")

Aaa, am uitat sa mentionez in postul precedent:

O zi libera - gratis

Investitie - 0 <- zero

Sunetul de dupa - PRICELESS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebarea (asta cu pusul filtrelor inapoi)!!

 

Si inca una pt Razvan: ai scos filtrele din toba, FARA a da vreo gaura ceva..adica se cunaoaste ca s-a umblat la toba sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebarea (asta cu pusul filtrelor inapoi)!!

 

Si inca una pt Razvan: ai scos filtrele din toba, FARA a da vreo gaura ceva..adica se cunaoaste ca s-a umblat la toba sau nu?

 

Macke, observarea depinde de sudor. Bineinteles, am taiat toba frumusel cu flexul exact pe linia pe care a fost facuta sudura din fabrica. Am scos filtrele si am sudat inapoi.

Acum depinde si de profesionalismul sudorului(adica eu ;) ). Si nu, nu prea se observa, chiar deloc as putea zice.

Asa, acum video.

Imi cer scuze ca e asa scurt dar nu aveam cardul in camera si puteam filma doar 13 secunde cu memoria aparatului.

O sa fac un video mai lung un pic ca sa vedeti(auziti) mai mult.

Am turat motorul doar pana la 4000rpm ca daca urcam mai mult, trezeam mortii. Si asa mi-au umplut frigiderul vecinii, asta de azi de cand am montat toba.

Enjoy. La cerere fac si un tutorial cu modoficatul tobei :) Bineinteles, contra unui mic unorariu in :wacko: (adica bere)

 

Daca nu se vede video, link direct aici : -TOBAAA-

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, observarea depinde de sudor. Bineinteles, am taiat toba frumusel cu flexul exact pe linia pe care a fost facuta sudura din fabrica. Am scos filtrele si am sudat inapoi.

Acum depinde si de profesionalismul sudorului(adica eu :P ). Si nu, nu prea se observa, chiar deloc as putea zice.

Asa, acum video.

Imi cer scuze ca e asa scurt dar nu aveam cardul in camera si puteam filma doar 13 secunde cu memoria aparatului.

O sa fac un video mai lung un pic ca sa vedeti(auziti) mai mult.

Am turat motorul doar pana la 4000rpm ca daca urcam mai mult, trezeam mortii. Si asa mi-au umplut frigiderul vecinii, asta de azi de cand am montat toba.

Enjoy. La cerere fac si un tutorial cu modoficatul tobei ;) Bineinteles, contra unui mic unorariu in :) (adica bere)

 

Daca nu se vede video, link direct aici : -TOBAAA-

 

MAN!!!! Suna foarte foarte bine!!!! felicitari :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor.

 

rugaminte: spuneti-mi si voi care e consumul la Bandit

 

de 600 cc

de 1200 cc

 

Sunt FOARTE curios mai ales la cel de 1200. De asemenea, cat de al naibii de greu poate fi 1200-le? Tot aud pareri ca e bloc de ciment si inertia ei e mare...

Asa ca am zis sa intreb la sursa.

 

Thx :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...