gn77b Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 uite aici un baiat, tiot cu Suzuki (coincidenta oare?), care are fix aceeasi problema, cu bulbuci in ulei: /index.php?...437265&st=0 dupa ce o gramada de forumisti au aberat, solutia a venit, frusta, cinica, brutala: eu zic sa treci pe honda si nu mai e nevoie de toate problemele astea. amicul tau hornetist stie ce stie! eu pariez ca e ceva legat de circuitul benzinei. si eu am patit de 2 ori (acum un an si ceva) sa mi se opreasca in mers fara motiv si s-a rezolvat de la sine. de-atunci nu s-a mai repetat. Mesaj completat legat de bilbiit, ce vrei sa zici exact? mici variatii ale turatiei sau moare chiar cind motorul e cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Sta constant la o turatie sa zicem 1200, dintr-o data scade la 1000 , dupa care creste, pe la 1300 din impuls ...ti-as putea arata cum arata in timp un sample - acul de la turometru.... patience now: . ................... . .. . ...... <-- ceva de genu .. . . Si moare cand motorul e rece datorita variatiei. La cald nu am probleme, pentru ca am marit avansul si sta tot balbaind pe la 1200-1300 or so. Spor, Nu cred ca e ceva grav rau de tot. Deci no panic. Vroiam sa mai inviorez putin forumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 variatia aia e normala. si eu la inceput vedeam la alte motoare ca stau tzapene la ralanti dar am intrebat mai multi posesori de bandit si-au confirmat ca fac la fel. intrebare: si-a curatat vreunul din voi singur carburile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Da, eu, dar nu la Suzi, la Honda, erau doar 2, le-am curatat si le-am remontat si chiar a mers motorul dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 bine, da' la Honda e altceva, ca se repara singure chiar daca le strici. ma gindeam sa le curat si eu daca tot o demontez, dar m-am uitat cit e setul de garnituri originale Suzuki pt. toate 4 si iese vreo 30 si ceva de euro (oringurile pt. surubul de amestec si garniturile care etanseaza jumatatile carburilor). m-a busit risu'. as putea sa incerc sa le refolosesc pe cele vechi, dar daca nu se aseaza perfect si scapa aer mai mult stric decit repar. iar din cite-am vazut pe Louis, kit de reparatie pt. B6 nu este. stiu ca fosta Honda a ta e mult mai veche, dar chiar se depune mizerie? tu ai refolosit garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 @ARW verifica daca ai colier la furtunul de la vacum, daca trage putin aer fals pe acolo incepe sa oscileze, daca ai toba sport nu iti mai bate capul ca o sa iti oscileze orice i-ai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Dintre banditii cu c.oaiele izolate bine, vine cineva la arc ? Eu o sa fiu pe aleea aia de langa banca aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar: "the engine is not part of the braking system" "downshift only after you finish braking" "the front brake can provide 100% of the stopping power" eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Eu folosesc foarte des frana spate, frana de motor ai apoi abia frana fata. Deci le fac exact pe dos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Eu folosesc foarte des frana spate, frana de motor ai apoi abia frana fata. Deci le fac exact pe dos! si nu te-ai imprastiat niciodata pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Pe mine m-au invatat unii mai invatati decat mine: fata, spate, downshifting. La inceput nu prea foloseam spatele...mai deloc. Dar de cand am prins curaj si calc si spatele mi se pare ca nu mai pierd controlul in franare, ca ramane dreapta pe sosea si se opreste mult mai usor. Nu exagerez totusi ca sa nu blochez doamne fereste, spatele cand mi-e lumea mai draga! Nush daca e bine sau recomandat dar pentru mine e ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Count_Dooku Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well... Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta. Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila. Editat Octombrie 15, 2009 de Count_Dooku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta. Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila. frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta. la frana de motor se suprasolicita lantul de distributie, folosirea abuziva duce la uzura excesiva a lantului de distributie care nu e foarte ieftin dupa cum stiti se afla intre pistoanele 2 si 3 si nu e foarte usor de schimbat, in jur de 100 E lantul, alta 100 manopera in schimb placutele de frana fata originale tokiko costa in jur de 250 ron si tin in jur de 45.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar: "the engine is not part of the braking system" "downshift only after you finish braking" "the front brake can provide 100% of the stopping power" eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well... "the engine is not part of the braking system" - mda "downshift only after you finish braking" - parerea lui "the front brake can provide 100% of the stopping power" - habar n-are ce vorbeste, saracu de el. Editat Octombrie 15, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 de data asta chiar n-o sa ma bag intr-un ba da/ba nu, ami ales ca nici eu nu respect aproape nimic din ce zice el. chiar si el spune ca pina la urma urmei cel mai important e cum te simti tu mai bine. da' pe de alta parte poate de asta nu-s si eu motociclist profesionist. Mesaj completat Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena. cind e vorba doar de incetinit si eu fac asa. doar ca eu sint mai taran si citeodata retrogradez mirlaneste fara sa frinez inainte si dau drumul brusc la ambreiaj (recunosc, e frumos piriitul de pe evacuare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Stie cineva daca la bandit, pe traseul dintre motor si radiator, exista vreo supapa care se inchide pentru a "scoate" radiatorul de ulei din circuit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Stie cineva daca la bandit, pe traseul dintre motor si radiator, exista vreo supapa care se inchide pentru a "scoate" radiatorul de ulei din circuit ? nu exista (de la Haynes citire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 si nu te-ai imprastiat niciodata pana acum? Inca nu, dar nu e timpul pierdut! Poate sezonul urmator ca asta deja a trecut. Ma ajuta foarte mult ABS-ul sa nu blochez roata. Eu doar dau in frane tzaraneste si restul face el. Daca nu-l aveam sigur nu mai franam cu ce imi vine pe moment si foloseam doar fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ... far si turometru pe ebay sau dezmembrari ulei 10W40 (se recomanda semisintetic) bujii NGK CR9EK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ... Bine ai venit printre banditi Ovi! Vezi ca e pe forum un tip cu nickul "kraz-trial" care are in semnatura dezmembrare de bandit 600 1996. Poate gasesti la el ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Deci eu nu sunt de acord cu faptul ca frana de motor uzeaza alea alea. Nu uzeaza chiar nimic din cele spuse. Asta daca este facuta CORECT. Dovada? Toti producatorii din sfera moto\auto recomanda folosirea franei de motor. ATENTIE! NU pentru a opri motorul!! Frana de motor face economie de combustibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 no cine vrea sha http://cgi.ebay.fr/SELLE-SUZUKI-BANDIT-600...=item2c51483b13 http://cgi.ebay.fr/SELLE-SUZUKI-BANDIT-650...=item2c51483e89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.