Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

uite aici un baiat, tiot cu Suzuki (coincidenta oare?), care are fix aceeasi problema, cu bulbuci in ulei: /index.php?...437265&st=0 dupa ce o gramada de forumisti au aberat, solutia a venit, frusta, cinica, brutala:

eu zic sa treci pe honda si nu mai e nevoie de toate problemele astea.

amicul tau hornetist stie ce stie!

eu pariez ca e ceva legat de circuitul benzinei. si eu am patit de 2 ori (acum un an si ceva) sa mi se opreasca in mers fara motiv si s-a rezolvat de la sine. de-atunci nu s-a mai repetat.

Mesaj completat

legat de bilbiit, ce vrei sa zici exact? mici variatii ale turatiei sau moare chiar cind motorul e cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sta constant la o turatie sa zicem 1200, dintr-o data scade la 1000 , dupa care creste, pe la 1300 din impuls ...ti-as putea arata cum arata in timp un sample - acul de la turometru.... patience now:

 

.

................... . .. . ...... <-- ceva de genu :cheers:

.. . .

 

Si moare cand motorul e rece datorita variatiei. La cald nu am probleme, pentru ca am marit avansul si sta tot balbaind pe la 1200-1300 or so.

 

Spor,

 

Nu cred ca e ceva grav rau de tot. Deci no panic.

 

Vroiam sa mai inviorez putin forumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

variatia aia e normala. si eu la inceput vedeam la alte motoare ca stau tzapene la ralanti dar am intrebat mai multi posesori de bandit si-au confirmat ca fac la fel.

 

intrebare: si-a curatat vreunul din voi singur carburile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, da' la Honda e altceva, ca se repara singure chiar daca le strici.

 

ma gindeam sa le curat si eu daca tot o demontez, dar m-am uitat cit e setul de garnituri originale Suzuki pt. toate 4 si iese vreo 30 si ceva de euro (oringurile pt. surubul de amestec si garniturile care etanseaza jumatatile carburilor). m-a busit risu'. as putea sa incerc sa le refolosesc pe cele vechi, dar daca nu se aseaza perfect si scapa aer mai mult stric decit repar. iar din cite-am vazut pe Louis, kit de reparatie pt. B6 nu este. stiu ca fosta Honda a ta e mult mai veche, dar chiar se depune mizerie? tu ai refolosit garniturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva :cheers:

dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar:

"the engine is not part of the braking system"

"downshift only after you finish braking"

"the front brake can provide 100% of the stopping power"

 

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au invatat unii mai invatati decat mine: fata, spate, downshifting. La inceput nu prea foloseam spatele...mai deloc. Dar de cand am prins curaj :cheers: si calc si spatele mi se pare ca nu mai pierd controlul in franare, ca ramane dreapta pe sosea si se opreste mult mai usor. Nu exagerez totusi ca sa nu blochez doamne fereste, spatele cand mi-e lumea mai draga! Nush daca e bine sau recomandat dar pentru mine e ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

 

Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta.

 

Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila.

Editat de Count_Dooku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa experienta mea frana de motor poate fi folosita lejer pentru o incetinire lenta. Desigur, o frana de motor cat de cat modesta, cam pana pe la 6-7000 rot/mint. La o turatie de peste 7000 rot/min deja frana de motor poate sa devina prea puternica pentru situatia respectiva si blocheaza roata din spate. Am patit de cateva ori, la un downshift brusc, sau mai multe downshifturi rapide, successive, si nu-i o senzatie placuta.

 

Alta e situatia cand vreau, sau sunt nevoit sa ma opresc brusc, atunci desigur frana din fata e indispensabila.

frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frina de motor solicita tot: ambreiaj, cutie de viteze, lant, motor. de ce s-o folosesti cind exista frina de fata? eu tot aud discutia asta cu frina de motor de multa vreme, sa nu folosesti frina de motor e considerat cumva lipsa de skill, ceva de genul numai blondele fac asa. e drept ca e mai comod sa folosesti frina de motor, nu zic nu, dar eu sint cam de-acord cu KC ca nu e bine. mie mi-a fugit spatele de la frina de motor violenta de multe ori. ca sa nu mai zicem ca zaua plesnita de la fostul lant e posibil sa fie din cauza asta.

 

 

la frana de motor se suprasolicita lantul de distributie, folosirea abuziva duce la uzura excesiva a lantului de distributie care nu e foarte ieftin dupa cum stiti se afla intre pistoanele 2 si 3 si nu e foarte usor de schimbat, in jur de 100 E lantul, alta 100 manopera

 

in schimb placutele de frana fata originale tokiko costa in jur de 250 ron si tin in jur de 45.000 km :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot s-a discutat despre frinare mai devreme... fie ca ziceti ca vreau sa-mi impun parerea, fie ca nu, e treaba voastra ce credeti si chiar nu ma intereseaza daca cineva invata vreun lucru util sau nu de aici. oricum forumul nu exista pentru schimb de informatie sau pentru a invata ceva :cheers:

dar. m-am uitat aseara la o prezentare video a lui Keith Code, "Sport Riding Techniques". printre altele, ceva ce m-a mirat si pe mine a fost ca recomanda utilizarea DOAR frinei fata, chiar si pe circuit. spune clar:

"the engine is not part of the braking system"

"downshift only after you finish braking"

"the front brake can provide 100% of the stopping power"

 

eu unul mi-am facut un obicei prost (luindu-ma dupa altii) de-a folosi frina de motor taraneste, citeodata chiar nu ma ating de frine kilometri intregi. well...

 

"the engine is not part of the braking system" - mda

"downshift only after you finish braking" - parerea lui

"the front brake can provide 100% of the stopping power" - habar n-are ce vorbeste, saracu de el.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de data asta chiar n-o sa ma bag intr-un ba da/ba nu, ami ales ca nici eu nu respect aproape nimic din ce zice el. chiar si el spune ca pina la urma urmei cel mai important e cum te simti tu mai bine. da' pe de alta parte poate de asta nu-s si eu motociclist profesionist.

Mesaj completat

Daca vreau sa incetinesc de la 120 la 80 si sunt cu a VI-a las usor gazul fara sa schimb in jos.Nu cred sa solicite asa tare.Nici nu schimb in jos decat pe la maxim 70(asta daca vreau doar sa incetinesc).In rest folosesc franele fara jena.

cind e vorba doar de incetinit si eu fac asa. doar ca eu sint mai taran si citeodata retrogradez mirlaneste fara sa frinez inainte si dau drumul brusc la ambreiaj (recunosc, e frumos piriitul de pe evacuare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu te-ai imprastiat niciodata pana acum? :)

 

Inca nu, dar nu e timpul pierdut! Poate sezonul urmator ca asta deja a trecut. :P

Ma ajuta foarte mult ABS-ul sa nu blochez roata. Eu doar dau in frane tzaraneste si restul face el. Daca nu-l aveam sigur nu mai franam cu ce imi vine pe moment si foloseam doar fata. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

far si turometru pe ebay sau dezmembrari

ulei 10W40 (se recomanda semisintetic)

bujii NGK CR9EK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

 

Bine ai venit printre banditi Ovi!

Vezi ca e pe forum un tip cu nickul "kraz-trial" care are in semnatura dezmembrare de bandit 600 1996. Poate gasesti la el ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu nu sunt de acord cu faptul ca frana de motor uzeaza alea alea. Nu uzeaza chiar nimic din cele spuse. Asta daca este facuta CORECT. Dovada? Toti producatorii din sfera moto\auto recomanda folosirea franei de motor. ATENTIE! NU pentru a opri motorul!! Frana de motor face economie de combustibil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...