Ovi_zd3 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Nu prea am aflat exact un pret pt. ca nu prea am aflat cine s-ar baga la o asemenea operatiune.Nu e foarte complicata,dar necesita multa rabdare si mult timp si de aia nu prea sunt amatori.Cateva sute de euro tot cred ca ma costa,plus ceva alergatura din partea mea si timp de asteptare dupa piese.Din punctul meu nu se merita efortul. sincer ...nu cred ca o sa coste ff mult ..un set d segmenti noi nush cat sunt ..dar nu mai mult d 100euro ...cuzineti cred ca la fel ..supapele nu cred k depasesc 100euro si 100 manopera ...cam 400 in mare ... acum e alegerea ta daca o faci sau nu Editat Martie 23, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 sincer ...nu cred ca o sa coste ff mult ..un set d segmenti noi nush cat sunt ..dar nu mai mult d 100euro ...cuzineti cred ca la fel ..supapele nu cred k depasesc 100euro si 100 manopera ...cam 400 in mare ... acum e alegerea ta daca o faci sau nu de 400 iti iei alt motor functional cu tot cu anexe dar dupa parerea mea nici asa nu se merita daca peste cei 400 mai pui inca 600 iti iei cb 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) de 400 iti iei alt motor functional cu tot cu anexe dar dupa parerea mea nici asa nu se merita daca peste cei 400 mai pui inca 600 iti iei cb 500 ma uitam acum la cele d 600 ...sunt 55euro segmenti, cuzineti 44euro (biele) si cuzineti d prindere a arborelui 10euro... acum am vazut si la 400 ...setul de segmenti 55.39 euro... 44 cuzineti si cuzineti pt arbore in jur d 8euro bucata deci nu mi se pare chiar asa mult Editat Martie 23, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Putem sa facem aici o lista cu ce piese ne intereseaza pe noi si cat oferim ca sa-l putem ajuta pe Dan_06 sa-si faca niste calcule.Incep eu:ma intereseaza farul si suportul lui+semnalizatoarele si maneta frana-ofer 50 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_1 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Stiti pe cineva care are piese de bandit K7, sau pe cineva ce dezmembreaza, model 2007-2008?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Stiti pe cineva care are piese de bandit K7, sau pe cineva ce dezmembreaza, model 2007-2008?? Salut , Incearca aici : /index.php?...p;#entry2312250 Eu am cumparat zilele trecute de la Elf capacul de motor ( cel mic ) , cu tot cu garnitura cu 110 ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salutare, Stie cineva unde pot gasi semnalizare pentru Suzuki Bandit 2006S ? Sunt aceleasi ca si la Suzuki SV 650 2003-2008 sau Suzuki VStrom, numai ca nu gasesc pe nicaieri. Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Stiti pe cineva care are piese de bandit K7, sau pe cineva ce dezmembreaza, model 2007-2008?? Doar parbrizul de la varianta S de la un K7 il am, vezi in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salut , Incearca aici : /index.php?...p;#entry2312250 Eu am cumparat zilele trecute de la Elf capacul de motor ( cel mic ) , cu tot cu garnitura cu 110 ron . modelul e din 2004 , nu stiu ce piese potrivesc la 2007-2008 sau nu ....din pacate. Oricum daca stii ca potrivesc , da-mi un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) modelul e din 2004 , nu stiu ce piese potrivesc la 2007-2008 sau nu ....din pacate. Oricum daca stii ca potrivesc , da-mi un semn Stiu sigur ca nimic din zona din spate nu se potriveste pe niciun bandit de la 2005 in sus. eu m-am interesat de undertray si e diferit... de fapt...se vede si in poza. PS: spuneti-mi si mie, cei care ati facut aceasta operatiune, ce ulei, si cat imi trebuie pentru ca furca? sper sa nu pornesc o noua polemica si dezbatere de jde mii de pagini pe aceasta tema. ma intereseaza doar ce ati folosit daca ati facut aceasta operatie. multam. Pana la urma, in legatura cu rulmenii de la roti, am gasit un magazin unde au tot felul de rulmenti, de la d'aia minusculi, pana la d'aia industriali. mai ramane acum sa aflu exact ce model de rulment am nevoie pentru a nu fi nevoit sa desfac iar rotile. kit de lant am gasit la mymoto cotroceni cu 550 lei. urmeaza sa refac carburile si supapele. pana atunci... asfalt uscat! Cheers! Editat Martie 24, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Stiu sigur ca nimic din zona din spate nu se potriveste pe niciun bandit de la 2005 in sus. eu m-am interesat de undertray si e diferit... de fapt...se vede si in poza. PS: spuneti-mi si mie, cei care ati facut aceasta operatiune, ce ulei, si cat imi trebuie pentru ca furca? sper sa nu pornesc o noua polemica si dezbatere de jde mii de pagini pe aceasta tema. ma intereseaza doar ce ati folosit daca ati facut aceasta operatie. multam. Pana la urma, in legatura cu rulmenii de la roti, am gasit un magazin unde au tot felul de rulmenti, de la d'aia minusculi, pana la d'aia industriali. mai ramane acum sa aflu exact ce model de rulment am nevoie pentru a nu fi nevoit sa desfac iar rotile. kit de lant am gasit la mymoto cotroceni cu 550 lei. urmeaza sa refac carburile si supapele. pana atunci... asfalt uscat! Cheers! pt furca iti trebuie 524ml X 2 ulei de 10W parca...partea idioata e ca uleiul de furca e la 500ml deci iti trebuie 3 buc din care cu unul ramai aproape intreg recomandat este sa schimbi si garniturile la aceasta operatiune si mecanicul sa urmareasca atent si urmele de uzura,daca sunt, de pe piesele componente pt a fi inlocuite din timp. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Stiu sigur ca nimic din zona din spate nu se potriveste pe niciun bandit de la 2005 in sus. eu m-am interesat de undertray si e diferit... de fapt...se vede si in poza. PS: spuneti-mi si mie, cei care ati facut aceasta operatiune, ce ulei, si cat imi trebuie pentru ca furca? sper sa nu pornesc o noua polemica si dezbatere de jde mii de pagini pe aceasta tema. ma intereseaza doar ce ati folosit daca ati facut aceasta operatie. multam. Pana la urma, in legatura cu rulmenii de la roti, am gasit un magazin unde au tot felul de rulmenti, de la d'aia minusculi, pana la d'aia industriali. mai ramane acum sa aflu exact ce model de rulment am nevoie pentru a nu fi nevoit sa desfac iar rotile. kit de lant am gasit la mymoto cotroceni cu 550 lei. urmeaza sa refac carburile si supapele. pana atunci... asfalt uscat! Cheers! Iti iei frumos seturile noi de garnituri (de ulei si de praf) si oloiul (cum a zis si mihai, iti vor trebui cam 3 sticle fiindca oricum cu una ramai aproape nefolosita(sau poate faci rost de la cineva de 50 ml de ulei ca al tau). Amortizoarele le poti desface complet si poti sa speli arcurile si deasemnea sa speli tuburile. Scoaterea semeringurilor vechi o poti face prin "injunghierea" lor cu o surubelnita si sa le tragi afara dupa. Masurarea uleiului o poti face jumate-jumate cu bidonul, si cei 24 de ml ramasi ii pui cu o seringa. Cel putin eu am facut la fel. Grija mare la manevrarea cu telescopul deoarece se zgarie relativ usor. Dupa ce termini, cu telescopul fara capacele de sus, ii faci un pic de cursa(cursa pe care o are in mod normal) ca sa circule uleiul. Te poti ghida deasemnea si dupa manualul Haynes unde explica destul de clar operatiunea. Iti recomand ca sa te uiti atunci cand cumperi, ca semeringurile sa fie cu 2 arcuri, nu doar cu unul si atunci, sa iei arcul de pe semering, sa il desfaci(capatul il gasesti usor si se desface prin insurubare) si sa tai 2-3mm din arc, dupa care sa il pui inapoi. Deasemnea, poti folosi ulei de vascozitate 10W sau 15W, dupa cum preferi, la 15W suspensia fiind un pic mai tare decat la 10W. Eu am folosit 10W si sunt multumit. Spor la mesterit. P.s. nu ai fost in seara asta la arc, nu? Editat Martie 24, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) pt furca iti trebuie 524ml X 2 ulei de 10W parca...partea idioata e ca uleiul de furca e la 500ml deci iti trebuie 3 buc din care cu unul ramai aproape intreg recomandat este sa schimbi si garniturile la aceasta operatiune si mecanicul sa urmareasca atent si urmele de uzura,daca sunt, de pe piesele componente pt a fi inlocuite din timp. bafta multam mult! La arc nu am fost din cauza serviciului... de fapt... din cauza meciului dinamo-cfr, sunt si acum la serviciu ( insa, sapt viitoare am liber miercuri si poate bem un cico... oricum... poate iesim sambata la o bere n/a ca sunt sunt si eu liber multam de raspunsuri. eu nu o sa ma bag singur la aceasta operatiune epntru ca sunt cam antitalent la aproape tot ce implica surubelnite, surubiri si alte asemanatoare asa ca.. din pacate... strang tare din buci, pun bani deoparte si merg la cineva...inca nu stiu la cine ) dar gasesc eu... Editat Martie 24, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 daca suntem la capitolul semeringuri, exista aparatori de-alea de praf care se pun peste semeringuri? La Kult nu am prea vazut, la POP parca da. asta 1. 2. cand schimbi uleiul? doar cand curge sau si atunci cand devii nemultumit de felul in care lucreaza furca? Sau exista un time-limit, cum e la masini: 2 ani lichid frana, 4 ani lichid servo, 4 ani lichid racire, etc etc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 daca suntem la capitolul semeringuri, exista aparatori de-alea de praf care se pun peste semeringuri? La Kult nu am prea vazut, la POP parca da.asta 1. 2. cand schimbi uleiul? doar cand curge sau si atunci cand devii nemultumit de felul in care lucreaza furca? Sau exista un time-limit, cum e la masini: 2 ani lichid frana, 4 ani lichid servo, 4 ani lichid racire, etc etc?? 1. exista si pentru kult. se gasesc si pe louis sau se pot confectiona foarte usor dintr-o teava de pvc. 2. e recomadat sa-l schimbi la vreo 2 ani dar se poate schimba si mai devreme daca incep sa curga din cauza ca a intrat ceva praf si face varza semeringul. Poti sa treci si de 2 ani cu niste semeringuri de calitate buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 In manual, la inspectiile periodice nu scrie nimic, de-asta intrebam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_1 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 multumesc de informatii, eu am modelul N, si din cate se pare pisele noi sun singura optiune. Mai am cateva incercari, dar nu sunt sanse de reusita prea mari Mesaj completat ma poate ajuta cineva cu ceva date de contact de la centrul suzuki, de la intrarea in budapesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Stiu sigur ca nimic din zona din spate nu se potriveste pe niciun bandit de la 2005 in sus. eu m-am interesat de undertray si e diferit... de fapt...se vede si in poza. PS: spuneti-mi si mie, cei care ati facut aceasta operatiune, ce ulei, si cat imi trebuie pentru ca furca? sper sa nu pornesc o noua polemica si dezbatere de jde mii de pagini pe aceasta tema. ma intereseaza doar ce ati folosit daca ati facut aceasta operatie. multam. Pana la urma, in legatura cu rulmenii de la roti, am gasit un magazin unde au tot felul de rulmenti, de la d'aia minusculi, pana la d'aia industriali. mai ramane acum sa aflu exact ce model de rulment am nevoie pentru a nu fi nevoit sa desfac iar rotile. kit de lant am gasit la mymoto cotroceni cu 550 lei. urmeaza sa refac carburile si supapele. pana atunci... asfalt uscat! Cheers! semeringuri de furca intre 40 lei ariete si 90 athena, ulei 1L 5w40 sau 10w40 merge orice ulei de motor, rulmentii de la roti 7 lei buc romanesti, 20 lei SKF sau 35 lei/buc originali. Mesaj completat daca suntem la capitolul semeringuri, exista aparatori de-alea de praf care se pun peste semeringuri? La Kult nu am prea vazut, la POP parca da.asta 1. 2. cand schimbi uleiul? doar cand curge sau si atunci cand devii nemultumit de felul in care lucreaza furca? Sau exista un time-limit, cum e la masini: 2 ani lichid frana, 4 ani lichid servo, 4 ani lichid racire, etc etc?? eu il schimb de la sezon la sezon si aparatorile alea sunt de design mare lucru nu fac, singurele care sunt folositoare sunt burdufele de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 ma uitam acum la cele d 600 ...sunt 55euro segmenti, cuzineti 44euro (biele) si cuzineti d prindere a arborelui 10euro...acum am vazut si la 400 ...setul de segmenti 55.39 euro... 44 cuzineti si cuzineti pt arbore in jur d 8euro bucata deci nu mi se pare chiar asa mult Vezi ca setul de segmenti e 55 euro PER PISTON. Cuzinetii sunt multi si tot scumpi, iar selectia tuturor componentelor in functie de cotele motorului e importanta. Mai bine iei alt motor functional, nu merita altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 semeringuri de furca intre 40 lei ariete si 90 athena, ulei 1L 5w40 sau 10w40 merge orice ulei de motor, rulmentii de la roti 7 lei buc romanesti, 20 lei SKF sau 35 lei/buc originali.Mesaj completat eu il schimb de la sezon la sezon si aparatorile alea sunt de design mare lucru nu fac, singurele care sunt folositoare sunt burdufele de enduro Ai tu rulmentii de care vorbeai? sai stii un magazin pe undeva? Daca stii sigur-sigur ce rulmenti imi trebuie pentru ambele roti, azi ii cumpar. Mersi. By the way! cine n-are ce face azi, intre 12 si 16, si aren chef sa ma ajute si pe mine sa schimb kitu de lant, in timp ce bem o tigara si fumam un cico? Deocamdata nu e sigur, sper sa ai kitu pe stoc ori la Elf, ori la MyMoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Vezi ca setul de segmenti e 55 euro PER PISTON. Cuzinetii sunt multi si tot scumpi, iar selectia tuturor componentelor in functie de cotele motorului e importanta.Mai bine iei alt motor functional, nu merita altfel. da acum am vazut ... scrie "RING SET, PISTON " este steul de segmenti pentru un piston ... i-ar cuzineti sunt 8.66 bucata, adica 69.28euro fara cei de palier care sunt 64euro.... ...adica ...foarte mult ... ar fi total 354euro fara garnitura de chiuloasa care costa si aia 12euro ... deci o investitie foarte mare care s-ar putea sa nu aiba rost, sau care s-ar putea sa aiba ...ma gandesc ca odata ce ai bagat in motoru ala cuzineti, segmenti noi nu o sa mai ai treaba cu el o gramda de kilometri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 da acum am vazut ... scrie "RING SET, PISTON " este steul de segmenti pentru un piston ... i-ar cuzineti sunt 8.66 bucata, adica 69.28euro fara cei de palier care sunt 64euro.... ...adica ...foarte mult ... ar fi total 354euro fara garnitura de chiuloasa care costa si aia 12euro ... deci o investitie foarte mare care s-ar putea sa nu aiba rost, sau care s-ar putea sa aiba ...ma gandesc ca odata ce ai bagat in motoru ala cuzineti, segmenti noi nu o sa mai ai treaba cu el o gramda de kilometri ... Garnitura de chiulasa ok pentru 400/600 sub 50 euro nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Garnitura de chiulasa ok pentru 400/600 sub 50 euro nu gasesti. pe siteu p care am facut eu ...atata este ..acum nu stiu ce sa zic ...eu tot pe la pretu care il zisasi u ma gandeam ca este ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 pe siteu p care am facut eu ...atata este ..acum nu stiu ce sa zic ...eu tot pe la pretu care il zisasi u ma gandeam ca este ... Banditi din bucuresti... bagam si noi maine o bere pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 eu am treaba pana la 8 (iiiiiiiiiiii <-dentist ) dupa care sunt free for all. 0724528088 Mesaj completat E un bandit S dupa '00 la lujerului parcat de vro saptamana exact la iesire din sensul giratoriu de la cora ( pe strada neasigurat (cred, ca n-am vazut lanturi sau ceva )) . b-44-zob parca ... gri lovit pe stanga. Postez datorita pozitiei de parcare , nu este una in care ti-ai lasa motorul o saptamana. Sper ca totul este in regula. ( nu furat, nu accidentat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.