arw357 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 pai 3 pozitii on , res si pri . Primele doua sunt : "auto explicative" ( iara am dat iama in google translate )--> cat timp motorul este pornit, datorita pompei vacuumetrice se face alimentarea la carburatoare. O sa vezi ca daca ai robinetul in primele 2 pozitii poti sa scoti furtunul din pompa de benzina, atunci cand nu merge motorul, si nu o sa curga benzina. Ca sa stii cand e imperativ sa bagi benzina, pentru ca nu ai indicator al nivelului, au facut faza cu Res - treci pe rezerva. Pri - circuitul benzinei nu mai trece prin pompa vacuumetrica si curge liber ( daca scoti furtunul din pompa cand motorul nu merge o sa curga benzina ). Pozitia asta o folosesti in momentul in care nu a mai fost alimentat de mult (?!), nu stii daca ajunge benzina...ok .. nu prea stiu cand o folosesti , dar te-ai prins de idee sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ok, multumesc am retinut. Daca las pe res, se consuma toata benzina si fac pana prostului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Acu am pe fata pirelli dragon super corsa si pe spate michelin pilot road ! ( amandoua sh-uri ) Asta vreau sa-mi iau (noi ). Thoughts ? + Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ? In legatura cu pana - da. Editat Martie 31, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) oarecum aia cu pana. eu cred ca daca o lasi pe pri benzina va curge necontrolat in carburatoare, facand amestecul prea bogat si automat consum mare, randament scazut, bujii negre, etc. daca mai pui ca unul din cuiurile pontou nu inchid bine, toata benzina se scurge in motor pana la urma tot la pana se ajunge, dar nu asa dintr-o data. tot va trebui consumata cumva, indiferent ca e randament scazut al motorului sau nu. totusi, in cazul in care un cui potou nu inchide, intr-o seara poti ramane fara cateva kile de benzina in rezervor, dar daca o tii o saptamana sigur toata benzina e in motor La cauciucuri lucrurile sunt complicate. Eu am ITP anul asta si nu ma risc sa pun alte marimi. Ba mai mult Calin a avut meciuri la ITP cu cauciucul spate. Chiar daca 120/60 e echivalent de 110/70, eu as pune ce e in carte (cea de identitate). Cat priveste modelul ales, e super ok. Eu insa, dupa o gramada de review-uri de pe net, inclusv teste de strada, aleg ContiRoadAttack. Acum am PilotRoad pe spate (nou) si un BT010 pe fata (sh). Cand il schimb o sa vedem, dar cel mai probabil va fi un Conti. Calin are deja, astept sa imi spuna impresii Editat Martie 31, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu am ITP-ul anu viitor. O sa pastrez cauciucurile de acum special pentru ITP. thx for the info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Acu am pe fata pirelli dragon super corsa si pe spate michelin pilot road ! ( amandoua sh-uri ) Asta vreau sa-mi iau (noi ).Thoughts ? + Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ? In legatura cu pana - da. Prea mica diferenta. N-o sa se strice ciclistica. Stai linistit. V a papa putin mai mult pt ca vei avea o aderenta mai mare la sol(cauciuc mail lat). Ele vin din fabrica mai inguste pt ca nu sunt motoate folosite pt circuit. Is motoare de touring in care te intereseaza consumul si lejeritatea in luatul cvurbelor. La un cauciuc mai lat tre s o apleci nitel mai tare(s-o culci cum se zice printre @raisari@), asa cu roti de bicicleta imediat o-nclini. Da ciclistica n o modifici stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 poze... Frumos ,asfalt uscat si multe zile insorite..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) frumoasa foc. Stapanita sanatos si relanti fix. @Stefan_Sv650sf - multam pentru informatie. Imi place ca pot sa o aplec usurel ( cel putin cu 110 si 150 asa era, si din pdv-ul meu asta e cea mai tare chestie la bandit, ca poti sa intarzii foarte mult un viraj ) . Nu conteaza consumul ( acum mi-am dat si eu seama ) , conteaza sa se adere la asfalt "like white on rice or shit on velcro". Editat Martie 31, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Dark_lord: acum vad, cauciucul ala pe fata ce e? E un Michellin Hi Sport sau un Macadam?! Nu prea e ok de fata. Ar trebui tot un pilot road sau ceva mai bun decat pilot road! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Multumesc mult, la fel si voua Asfalt uscat Macke, sincer nu stiu. Ma uit si va anunt. Profilul e destul de adanc Editat Martie 31, 2010 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel.O Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ? Salut, Eu am un Bandit wva8 din 2001 de 600 , am pe spate 160 60 R17 si vrea sa-mi pun 180 50 R17 si 120 pe fata. Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Si as vrea sa o fac putin si mai de strada. Revin cu amanunte dupa montare sapt viitoare Mesaj completat Iata si mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 In legatura cu gumele, la itp se leaga clar, tre sa corespunda cu cele din carte. Mie la B6 mi-au trecut din oficiu si 160/60/17 respectiv 120/60/17, insa la altii din zona nu, decat cele din fabrica. DAR daca vreti neaparat sa nu aveti stresuri, puteti merge sa le omologati si pe astea, janta le accepta , deci sunt obligati sa dea ok-ul. Un amic a facut asta fara probleme, costurile omologarii nu le stiu. Legat de 180 pe spate la B6 nu stiu ce sa zic, nu vreau sa gresesc insa nu prea te lasa janta, cunosc un caz in Zalau cu un B6 din 2000 (POP) si arata de parca nu e sarit de tot cauciucul pe janta, parca e o buba in spate. Cel putin pe janta spate de la B6 95-2000 nu incape, parca nici tija de la etrierul spate nu te lasa. Ma rog, cum credeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am intrebat eu la RAR daca imi omologheaza 120/60R17 pe fata ca pe spate nu prea ma interesa. Si au zis ca nu insa trebuie sa vorbesc cu cine trebuie ... va anunt daca e ceva, inca nu pot ca trebuie sa scot motorul, ca ma duc cu ea direct la RAR si-l caut pe nenea care se ocupa de moto. Poate poate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Adevarul e ca in mers te uiti tot timpul la cauciucul de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) De acord alin. Parca bandit_mik a pus de 180 si a avut nevoie de o janta noua de b12. + O sa se schimbe modul in care se misca si se lasa asa cum spun si baietii mai sus, pentru ca nu au acelasi profil cele 2 anvelope(fata +spate ). Editat Martie 31, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel.O Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Adevarul e ca in mers te uiti tot timpul la cauciucul de pe spate. ma mai uit la ea si cand sta pe loc de exemplu Mersi de info cu 180-ul am sa incerc si eu daca nu un 170 sigur. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @Macke Pai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una. Eu am patit-o cu B6 cand mi-am facut ITP-ul odata, imi erau ambele variante omologate insa eu aveam 110/70/17 si 160/60/17 pe motor si m-au intors. I-am aratat talonul cum ca sunt omologate, a recunoscut, insa a zis ca doar in pereche, nu una de un fel si alta de altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Banditul lui bandit-mik este acum la mine si da asa este a schimbat si janta ca altfel nu prea incapea.Uite si o po Mesaj completat[/b] Si ceva poze din scurta plimbare pana la Paltinis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 pe janta de B6 am avut eu pus 180 si nu se ascutea...Statea destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @MackePai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una. Parfum, numai sa nu strambe aia din nas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @Macke ai avut dreptate. Pe fata e un Macadan. E naspa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Macadam-ul este clasificat de Michelin ca fiind anvelopa de ORAS (Urban spun ei). Tine mai mult, dar nu e de aplecat. Asa ca mare grija cat de mult o apleci si cat de sportiv conduci. Eu am vrut sa imi iau Macadam si am renuntat din acest motiv . http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...900&lang=EN aici ai specificatii. Si 100-le tot cam pe aici se invarte. Dupa cum vezi sta bine doar la durabilitate si pret ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salut, Eu am un Bandit wva8 din 2001 de 600 , am pe spate 160 60 R17 si vrea sa-mi pun 180 50 R17 si 120 pe fata. Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Si as vrea sa o fac putin si mai de strada. Revin cu amanunte dupa montare sapt viitoare sunt curios cati km are motorul de ai schimbat discurile?arata bine discurile noi de frana dar...pt un 2001 numai daca ai circulat excesiv cu el ajungi sa le schimbi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ale mele is macadam 100x http://www.totalmotorcycle.com/photos/tire...Macadam100X.htm Oricum, sunt la inceput, si nu aplec eu motorul chiar asa tare incat sa fuga de sub mine. Mai mult de 60 mile pe ora nu a vazut de la mine Pe spate la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel.O Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 sunt curios cati km are motorul de ai schimbat discurile?arata bine discurile noi de frana dar...pt un 2001 numai daca ai circulat excesiv cu el ajungi sa le schimbi ... au fost schimbate de curand , are 18.000 km. se vede putin rugina unde nu calca placuta, tre sa le iau la smirghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.