razvanusv Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Multumesc, tocmai am inmanat cheile si motocicleta de 400 noului proprietar.Sa il poarte sanatos cati mai multi km fara incidente! Astazi a mers impecabil fara nici o problema, parca sta ca e ultimul drum la mine Cat costa placute frana fata la Bandit 600 N '96? cat costa sa ii pun ulei in furca fata? Cat costa cauciuc fata? Placute: de la 70Ron setul.(ai nevoie de 2 seturi) Ulei: cam 45 Ron bidonul de 500ml(ai nevoie de 2 bidoane si inca 50ml din al 3-lea bidon) Semeringuri: de la 40ron setul. Cauciucuc fata: de la 250Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) Emppu, uite pt B12: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSF1200-BANDI...=item22fdb65eaf Editat Aprilie 25, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Baieti, pan' la urma, dac iau baditul de 400, de unde dracu' gasesc piese???? caut de 3 zile o informatie referitoare la piese..chiar nu stie nimeni?! n-are nimeni?! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Ce piese?! www.louis.de bike-datenbank -> Suzuki gfs 400 bandit!? www.ebay.co.uk, www.ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Emppu, uite pt B12: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSF1200-BANDI...=item22fdb65eaf Foarte interesant. Chiar este bun pretul. Nu am auzit insa de firma asta vreodata si nu stiu cat de bun ar fi. Daca cineva si-ar lua asa ceva, ii recomand sa sape pe internet inainte, pe forumuri ca sa nu isi ia freza din cauza piesei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Suzuki Bandit GSX1250FA @SMAEB Am fost si eu azi sa vad GSX1250FA-ul. Din pacate, nu mi-a lasat o impresie buna. Pare (nu sariti) ieftin. Stiu ca este (sau ar trebui sa fie) mai ieftin in comparatie cu competitorii sai noi, dar imi pare facut cu barosul. Toba originala este tot hidoasa si imensa, farul si carena fata imi par o adaptare neinspirata. Pare un cal de munca, nu un pur-sange si nu e nimic rau in asta, dar parca daca vrei un cal de munca te orientezi mai degraba catre un V-Strom, macar merge si in offroad cat de cat. Pretul este de 9290 EUR si, din pacate, la banii astia ai optiuni foarte serioase (chiar daca SH cu 1-2 ani varsta) de la alti producatori. Urmatoarea pentru mine nu va fi Suzuki, asta e. Problema este ca nici Fazer-ul semicarenat nu m-a impresionat. E lucrat mai fin decat Bandit-ul dar bordul pare facut din plastic reciclat si dat cu smirghel. Singura moto care poate urma unui Bandit ca sa si simti ca ai facut un salt calitativ din acel salon mi-a parut BMW K1300R. Alta clasa, alti bani, dar pozitie surprizantor de comoda. Pana atunci, Bandit-ul imi pare in continuare cea mai buna alegere pentru all-rounder. Am vazut si cateva moto SH pentru cei interesati la preturi foarte bune, un Bandit 2005 albastru N (nu mai retin pretul exact) si un GSXF 2008 la doar 4700 EUR. In alta ordine de idei, voi schimba cauciucurile si kitul de lant. Am mers anul trecut pe DID si nu am regretat, presupun ca nu s-a schimbat ceva de atunci. La cauciucuri as alege Michelin, ce ar fi mai bine: Michelin Pilot Power 2 CT sau Michelin Pilot Road 2 CT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) Asta era banditu din 2005 pus la vanzare, adus din italia. Omu mi-a spus ca a mai vandut 1 ieri. Arata binisor banditu . Sunt de acord cu Rvss in ceea ce priveste GSX1250FA, evacuarea aia ... Eu sunt free for all astazi. Daca se mai plictiseste cineva, poate se lasa cu un cico: 0724528088. Editat Aprilie 25, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) daca esti in bucale poti merge sa vezi cu mine un bandit de cumparare! am vazut azi unul cu cosminst2008 si cu razvanusv dar nu au fost foarte impresionati daca ma fac si eu cu un bandit cinstit (frumoasa alaturare de cuvinte) dau cico la baieti Editat Aprilie 25, 2010 de jamalex2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Oi. Alt bandit, sau acelasi pe care l-au vazut cei 2 ? Ca daca e acelasi ar putin redundant ... glumesc. Pare rau dar eu nu prea ma vad avizat... sunt incepator pe bandit si eu, si la mecanica sunt bun ca la ...( baga o metafora aproape imposibila aici ). Nu vreau sa dau impresii bune despre ce nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Baieti, pan' la urma, dac iau baditul de 400, de unde dracu' gasesc piese???? caut de 3 zile o informatie referitoare la piese..chiar nu stie nimeni?! n-are nimeni?! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! Ce piese cauti? Noi sau SH? Acum sunt 5-6 buc la dezmembrat in tara (sa nu mai zic afara), iar noi sunt cateva firme care aduc (nu le fac reclama). Trebuie sa cumperi ceva sa il faci functional si nu gasesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 cred ca intreaba asa in principiu daca o lasa pompa de frana sau starterul sau carburatorul sau kit-ul de lant si vroia sa stie daca are de unde sa isi faca rost de ele sau isi ia o moto "unicat" si sta epntru fiecare 2-3 saptamani sa isi comande din japonia. Raspunsul este : piese SH iti iei de la diversi bajeti care le dezmembreaza! Piese noi sunt rarute si scumpute! Iti gasesti orice la ea dar sincer nu merita de 400 decat daca il iei MINT CONDITION si nu cred ca ai de unde sa iti iei asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid...-All-Categories Pe ebay.de suzuki fgs 400 intoarce 1600 rezultate. 1/3 sunt prostii, inca una nu o sa ii foloseasca...dar tot raman vreo 500 de rezultate in care poti gasi ceva cu adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 multumesc de raspunsuri, baieti. intrebam estimativ, intr-adevar..in sensul ca daca-mi iau banditul de 400, mi-ar fi usor sa gasesc piese la ea? nu-mi trebuiesc piese originale sau noi, insa daca as avea nevoie, trebuie sa stiu cat de usor gasesc si mai ales unde. Mesaj completat Ce piese cauti? Noi sau SH?Acum sunt 5-6 buc la dezmembrat in tara (sa nu mai zic afara), iar noi sunt cateva firme care aduc (nu le fac reclama). Trebuie sa cumperi ceva sa il faci functional si nu gasesti? poate le faci reclama firmelor (pe PM). am gasit un bandit foarte frumusel, care va avea nevoie dupa 2000km de placute de frana si va trebui schimbat uleiul...momentan! mobra este cat se poate de functionala si nu-s nici absurda sa-mi caut un motor sh gandindu-ma ca va merge ca una nou-nouta. normal ca vor mai trebui schimbate una-alta la ea.. Mesaj completat cred ca intreaba asa in principiu daca o lasa pompa de frana sau starterul sau carburatorul sau kit-ul de lant si vroia sa stie daca are de unde sa isi faca rost de ele sau isi ia o moto "unicat" si sta epntru fiecare 2-3 saptamani sa isi comande din japonia. Raspunsul este : piese SH iti iei de la diversi bajeti care le dezmembreaza! Piese noi sunt rarute si scumpute! Iti gasesti orice la ea dar sincer nu merita de 400 decat daca il iei MINT CONDITION si nu cred ca ai de unde sa iti iei asa ceva! problema trebuie gandita bine; am o anumita suma de bani in care trebuie sa ma incadrez..de aceea fac research. inca o data, multumesc frumos pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Solutie de iesire din criza: (inca o data, www.louis.de, selecteaza Bike Datenbank - selecteaza suzuki, hubraum 250-500, gaseste GSF400 si dai Technische Daten Zeigen. Acolo gasesti in mare mai toate consumabilele) Totusi...pentru placute www.louis.de, coduri 10044284 10044290 10044292 10044304 Toate la 18 euro. Ulei pe louis castrol inca la oferta 30 euro 4 litri (semisintetic 10w-40) cod 10038255 Solutie de rezerva ebay: http://cgi.ebay.de/BREMSBELAGE-SUZUKI-GSF-...=item3cab6d2927 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 @ macke, jamalex, o bere fara alcool(sau suc) din partea mea! Multumesc! ps: uite, mai, sa nu mai zica careva de "comuintatea moto" ca nu exista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Intrebari intrebatoare. 1. Intinzatoarele lantului trebuie sa fie exact la mm pe ambele parti? la mine sunt unpic decalate(~1 mm), dar relativ pe acelasi semn... stiu ca la vulcan le tineam exact(la juma de mm) la fel altfeam aveam probleme. Asa erau setate de cand luat-o de la AlfaMotors... Oricum le voi alinia cum trebe cat de curand, dar veti vedea mai jos de ce pun intrebarea asta. 2. Daca iau mainile de pe ghidon la 90 km/h, la 80 km/h incepe sa se miste st-dr(gen voblaj) la 70 km/h se opreste. cu ghidonul in mana nu se simte nimic. Nu pot fi decat 3 cauze: a) rulment jug rulment roata c) vezi punctul 1. si regleaza-le la sfert de mm. d) e normal, tine dreacu' mainile pe ghidon! 3. Cum puii mei se regleaza fratilor ceasu' la bandit WVA8?, c-a ramas pe fusu' Italiei. sa mor daca ii dau de cap...am incercat cu reset, cu combinatii intre botoane, etc... in manualu' de service nu scrie, si e normal, ca e de service nu de utilizare. cam atat. deocamdata In curand o sa fac comanda de setul ala de coburi+tankbag si ma gandesc sa-mi iau si ASTA pe negru ca nu vreau sa-mi atarne vreun bagaj pe codita, ca topcase nu pun decat daca plec depaaarte, de la Banat in stanga... Scumpe rau fiarele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Nu te pot ajuta decat la 2 dintre intrebari: a. La ceas, cel putin la K7, trebuie sa apesi ambele butoane in acelasi timp si apoi ai acces la configurarea acestuia. b. Am si eu Alu Rack si da, e scump, dar isi face treaba. La intrebarea 1 - eu am vazut ca trebuie puse exact la fel, cel putin asa era pe youtube in filmele cu intinsul lantului. Nu stiu daca asta raspunde la intrebarea ta nr. 2 pentru ca eu am prostul obicei sa nu iau mana de pe ghidon Editat Aprilie 26, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Daca ar fi un decalaj la lant si rotile ar fi nealiniate, ar face ca motocicleta sa nu mearga drept .. S'apoi nu stiu cum e la WVA8 insa la GN77 saibele de aliniere ale rotilor se misca relativ la ax . Ca sa intelegi mai bine, dupa ce reglezi suruburile de intins lantul, acele saibe care arata "markerul" se misca de o data arata o liniuta, si alta data alta liniuta cam ciudat ... La roti neechilibrate, te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Mi-a luat-o Macke inainte. La WVA8 este la fel. Si la mine stau un pic decalate, dar la masuratoare dau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ce e ala Alu Rack si WVA8 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ce e ala Alu Rack si WVA8 ?? * Kult (GN77) Suzuki Bandit fabricat intre 1995 si 1999 * Pop (WVA8) Suzuki Bandit fabricat intre 2000 si 2004 * NEO Suzuki Bandit fabricat intre 2005 si 2006 * EVO Suzuki Bandit fabricat intre 2007 si 2008 vezi si aici dar in germana: http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 Rackul este un suport/dispozitiv de prindere pt bagaje. In cazul nostru Alu-Rackul este un suport din aluminium. Vezi chiar in linkul pus de IcemaN ...ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ce e ala Alu Rack si WVA8 ?? Aluminum Rack = portbagaj din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 * Kult (GN77) Suzuki Bandit fabricat intre 1995 si 1999 * Pop (WVA8) Suzuki Bandit fabricat intre 2000 si 2004 * NEO Suzuki Bandit fabricat intre 2005 si 2006 * EVO Suzuki Bandit fabricat intre 2007 si 2008 vezi si aici dar in germana: http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600 Rackul este un suport/dispozitiv de prindere pt bagaje. In cazul nostru Alu-Rackul este un suport din aluminium. Vezi chiar in linkul pus de IcemaN ...ASTA multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 a. La ceas, cel putin la K7, trebuie sa apesi ambele butoane in acelasi timp si apoi ai acces la configurarea acestuia.b. Am si eu Alu Rack si da, e scump, dar isi face treaba. a. MERCI, a mers! b. pai pana la urma o sa-l iau, ca na...trebe S'apoi nu stiu cum e la WVA8 insa la GN77 saibele de aliniere ale rotilor se misca relativ la ax. Ca sa intelegi mai bine, dupa ce reglezi suruburile de intins lantul, acele saibe care arata "markerul" se misca de o data arata o liniuta, si alta data alta liniuta cam ciudat ...La roti neechilibrate, te-ai gandit? Mi-a luat-o Macke inainte. La WVA8 este la fel. Si la mine stau un pic decalate, dar la masuratoare dau bine. Dupa un raboi de uzura (~2 ore ) pe semi-intuneric, am reusit sa le aliniez in proportie de 99%. Intradevar, dupa ce reglezi, cand strangi piuluta axului, semnele o iau razna...dar m-am chinuit sa le tin in aceasi pozitie, strang usor pilutita, si acum le am cat de cat de pe aceeasi linie. Daca asteptam sa citesc raspunsurile nu cred ca ma mai bagam sa le reglez la juma de mm ca nu am rezolvat nimic, nu era de la asta...merge la fel. La roti dezechilibrate nu m-am gandit, si e o idee buna, mai ales ca am cauciucuri mai vechi (2005), care desi sunt inca gumoase si nu s-au intarit, sunt puse de mult si n-ar strica o echilibrare. O sa ma uit insa inainte sa vad daca nu cumva am joc la rulmentul rotii sau la jug, cand gasesc pe cineva sa-mi tina apesat pe spatele mobrei pe cricul central... cred c-o s-o pun pe pretina sa stea pasagera, poate se ridica de fata sa pot verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Trepidarea aia poate fi si de la roti dezumflate ori cauciucuri uzate neuniform(asta s-ar putea rezolva prin echilibrare..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.