Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Deh, ce sa le faci, asa-s n00bi nou-veniti pe forum, intreaba si ei k musca-n "o" calului :P). Am si eu 2 intrebari (dak s-au mai purtat aceste discutii va rog sa-mi indicati paginile :blink:)

 

1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ?

 

2. Voi cum va ingrijiti lanturile. Eu pentru prima oara l-am spalat cu motorina cu peria de dinti si cu carpa (pana am ajuns la metal). L-am curat bine cu carpa de motorina, apoi dat spray degresat (Louis-PROCYCLE KETTEN REINIGER) si apoi uns cu Louis-PROCYCLE DRY LUBE KETTENSPRAY (cu teflon). Aspectul lantului dupa aceasta procedura era alb-uscat-nelipicios... destul de dubios in comparatie cu ce am mai vazut prin parkri, dar m-am gandit k poate asa trebe :-/. Va rog sa-mi spuneti dak este o solutie buna (mai buna decat ungerea traditionala) si dak am procedat corect.

 

Asfalt uscat!! (desi aici la Ploiesti km ploua) :)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deh, ce sa le faci, asa-s n00bi nou-veniti pe forum, intreaba si ei k musca-n "o" calului :P). Am si eu 2 intrebari (dak s-au mai purtat aceste discutii va rog sa-mi indicati paginile :blink:)

 

1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ?

 

2. Voi cum va ingrijiti lanturile. Eu pentru prima oara l-am spalat cu motorina cu peria de dinti si cu carpa (pana am ajuns la metal). L-am curat bine cu carpa de motorina, apoi dat spray degresat (Louis-PROCYCLE KETTEN REINIGER) si apoi uns cu Louis-PROCYCLE DRY LUBE KETTENSPRAY (cu teflon). Aspectul lantului dupa aceasta procedura era alb-uscat-nelipicios... destul de dubios in comparatie cu ce am mai vazut prin parkri, dar m-am gandit k poate asa trebe :-/. Va rog sa-mi spuneti dak este o solutie buna (mai buna decat ungerea traditionala) si dak am procedat corect.

 

Asfalt uscat!! (desi aici la Ploiesti km ploua) :)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Salutare tuturor banditilor si banditosilor.

 

Misto ideea cu turele astea pe care vreti sa le faceti... Sa fie mai multe si mai scurte, tehnic vorbind.

 

Ca o singura tura -lunga ea- nu poate fi la fel de interesanta, pentru ca veti fi mai putini... Da, la concedii e greu sa fie o "aliniere" full, pentru majoritatea dintre banditi.

 

Asa ca spor la treaba, si-apoi noi astia din tara venim cu idei de trasee locale, din experienta noastra, conforme cu conditiile actuale de drum..

Deja si-a declarat intentia Alin Barburas din Zalau. Felicitari lui Alin. De exemplu, la el acasuca e meserias Dealul Mesesului. Si drumul catre Dej... imediat esti la Cluj.... acolo, night life :) si nu numai,... cat cuprinde....

In Transilvania sunt o gramada de trasee scurte, meseriase, ce NU E VOIE DE LASAT! O sa vin cu amanunte asap. In special in Muntii Apuseni si in Muntii Ghiurghiului, in secuime, Bicazul, Borsecul, Bucinul (Harghita), Belis - Marisel (Cluj), Valea Draganului - Stei (Cluj-Bihor), Sarmisegetuza - Orastie - Alba Iulia - Brad - Campeni (Hunedoara-Alba) ... o gramada... nu-mi vin minte acu, rapido...

Eu fiind geolog de meserie, cam stiu locurile misto si infrastructurile aferente...

De exemplu: BRAD, acest orasel minier din Apuseni detine un muzeu UNICAT in lume, MUZEUL AURULUI. Si muzeul asta ar cam fi de vazut. Neaparat.... Etc...

 

Vom reveni cat de curand, dragi bucuresteni, idei de trasee, apoi puteti alege... ca sigur veti avea de unde.

 

PS: Ma bucur ca faza asta cu turul Romaniei Banditoase a-nceput sa faca emulatie in randul nostru...

 

Mai am doua zile de tras in Gabon, sh-apoi acasuca 6 saptamani sa scot de la naftalina documentatia...aferenta ..... :blink:

 

Numa bine.

:P

 

PS: Sper sa fiu acasa cand veniti si pe la Targu Mures.... :moto:

 

FRATILOR, STIE CAREVA DOUA BILETE LA ACDC, Bucuresti-16 mai 2010??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa... ca mi-ai amintit... mai am si eu de vanzare 4 abonamente la festivalu sonisphere de la romexpo pentru cele trei zile, in zona gold, intri si iesi de cate ori vrei, cu 500 lei. ma rog... nu am eu, are un foarte bun prieten care a cumparat pentru o gasca intreaga si 5 oameni s-au razgandit si el a ramas cu abonamentele. unul am zis ca-l iau eu si deci mai sunt 4 disponibile. daca intereseaza pe cineva, a ramas ca-i dau raspunsul marti, miercuri cel tarziu. daca nu le iau eu pe toate (sa le impart intre prieteni), le baga pe net.

 

deci: 500 lei abonament pe cele trei zile cu intrari si iesiri de cate ori vrei in zona gold (langa scena) din ce am vazut pe site, pretul e de 520. Slayer, Metallica, Megadeth, Stone Sour, Mastodon, Rammstein...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ?

Nicio problema nu am avut, cateva sute de km pe ploaie torentiala (adica daca scurgeam manusile si cred ca umpleam sticle de 2 L).

 

In alta ordine de idei traseul propus pare fain, o sa ma gandesc serios.

 

Intr-o alta ordine de idei, am facut ITP (100 lei) la Elf si am schimbat kitul de lant 700 lei (550 kitul Afam si 150 lei manopera) tot la Elf. (poate va sunt de folos preturile).

 

Si in ultima ordine de idei, 30 000 :)

post-21822-1273413436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Mersi de ofertele prompte si concrete.

Intii sa ajung acasa.

Cosmin, ma mai gandesc.

 

Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ?

 

Sa ai cauciucuri bune si nu se intampla nimic!! Au mai fost raportate cazuri in care intrerupea, fie de la bujii fie de la ceva neetans unde patrundea apa, dar rare cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i asa ca va era dor de mine? :)

 

asadar... vind amortizor de GSX-R 600/750 K7.

l-am cumparat din SUA pentru upgrade la Bandit (Kult, pt. cei care n-au avut inca onoarea de-a ma cunoaste) dar s-a dovedit a fi prea lung. pirghia de legatura (linkage arm) nu se poate roti suficient de mult in jos, din cauza urechilor de fixare, facind imposibila prinderea de amortizor.

amortizorul se poate adapta fara probleme la Bandit Pop, care are amortizor mai lung (320 mm Pop, fata de 295 Kult). cel de GSXR are 315 mm de la gaura la gaura. in cel mai rau caz este necesara folosirea unor saibe la bratele de legatura (linkage arms/dog bones), pentru ca diametrul arcului de la amortizorul de GSXR e mai mare decit cel de la Bandit, ceea ce e posibil sa nu permita montarea bratelor de legatura.

mai trebuie sa adaug ca pentru a-l adapta pe Bandit trebuie taiata o parte din suportul din ABS al bateriei (operatia e simpla si nu necesita decit un cutter mai mare), pentru a incapea rezervorul de azot. eu am facut acest lucru inainte de a realiza ca nu pot sa-l montez si pot sa spun ca nu afecteaza in nici un fel motocicldeta (suportul de ABS are oricum ranforsari suplimentare). chiar ieri am facut oleaca de off-road cu el si nu s-a rupt nimic.

jucaria se poate monta si pe Kult dar cu modificari ceva mai radicale: poate fi folosita prinderea cricului central pentru pirghia de legatura, asta implicind taiarea cu flexul a piulitelor sudate de urechile de fixare si a urechilor exterioare. cu alte cuvinte renuntarea definitiva la cricul central. eu am incercat aceasta operatie dar, tremurindu-mi mina, taietura nu a fost suficient de precisa si am decis sa nu risc.

modificarea (folosirea prinderii cricului) are ca rezultat alterarea unghiului de lucru al pieselor din ansamblu. mai precis, forta longitudinala la pirghie va creste, si va scadea forta transversala. cu alte cuvinte nu riscati ruperea pirghiei. in schimb, forta "vazuta" de amortizor va fi mai mica. cu alte cuvinte, la o forta data aplicata la bascula, forta care longitudinala la amortizor va fi mai mica. acest lucru poate fi probabil compensat prin ajustarea pretensionarii arcului, care, din cite observ, se poate face la GSX-R pe un interval mult mai larg decit la Bandit.

amortizorul are reglaj de pretensionare, damping si rebound (amortizarea directa si de revenire).

pretul amortizorului e 250 RON (em platit pe el 19$ + 70 transportul). pretul include transportul oriunde in tara (posta sau curier) si e cumva negociabil. puteti folosi cu incredere ebay pentru a va convinge ca in UK un astfel de obiect se vinde cu minim 70 de lire (cazul optimist), la care se adauga 30 de lire transportul (cintareste cca. 3kg). in Germania preturile sint si mai mari.

cu speranta ca v-am plictisit, inchei atasind citeva poze. in prima puteti observa motanul meu suprins intr-o scena de dragoste cu amortizorul (ceea ce-i certifica calitatea) si in celelalte o motocicleta.

post-24366-1273427844_thumb.jpg

post-24366-1273427901_thumb.jpg

post-24366-1273427948_thumb.jpg

post-24366-1273428195_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i asa ca va era dor de mine? ;)

Noroace.

Am vazut ca te-ai mutat pe banditmania englezilor.

Vad ca ti-ai facut si ceva cumparaturi de pe acolo...

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroace.

Am vazut ca te-ai mutat pe banditmania englezilor.

Vad ca ti-ai facut si ceva cumparaturi de pe acolo...

asa este, m-am mutat. nu stiu la ce cumparaturi te referi, singurul lucru pe care l-am luat de acolo e jugul pt. Ciprian, care daca vor zeii o sa aiba in scurt timp B6 cu furca de B12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu l-ai mai vandut ?

Nu, nu l-am mai vandut. Am investit destul de timp si bani, dar mai important decat atat este ca nu am gasit alta moto care sa ma convinga ca reprezinta un salt tehnologic major de la Bandit.

 

(mic offtopic: Singura gasita a fost K1200R Sport, dar sunt 4 motive pentru care nu am trecut inca: 1. Pretul initial de achizitie, 2. Valoarea imensa CASCO, 3. Nu se deduce TVA anul asta, 4. Inca sunt cam incepator pentru un motor atat de puternic).

Mesaj completat

Si in ultima ordine de idei, 30 000 ;)

 

te lauzi ? eu am 41 000 :D

A, in niciun caz nu era lauda, mai pun din cand in cand la cifre din astea rotunde, un fel de jurnal al moto :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conditii diferite da,ungere deficitara la ture mici de ce? Asta vroiam eu sa zic.

 

La ture mici scade presiunea uleiului, banuiesc ca stii ca uleiul are presiune diferita la turatii diferite, deci cu cat turatia creste presiunea creste si ungerea este mai buna.

 

Un exemplu pe care il am este de la o masina pe care am avut-o acum ceva ani, un kadet gsi care avea pe bord nu numai bec de presiune ci si scala de presiune (era cu bord electronic si avea 4 sau 5 patratele galbene si una rosie cang ajungea maxim).

ei bine, cand era la relati nu era presiune maxima, doar cand crestea turatie crestea si presiunea.

De altfel foarte utila aceea masuratoate si nu doar un bec simplu care sincer fie vorba intre noi se aprinde cand motorul nu mai are presiune mai deloc, deci e dus rau, sau nu mai ai ulei decat foarte putin.

Plus ca o astfel de scala te ajuta sa iti dai seama cand incepe sa se uzeze motorul, ca ii scade presiunea, aici foarte importanit sunt cuzinetii care sunt direct raspunzatori de presiunea uleiului in motor, daca se uzeaza presiunea scade, dar si pompa de ulei care poate sa oboseasca si sa conduca la scaderea presiunii).

cam astea ar fi in mare, mai sunt si altele, de aici trageti voi singuri concluziile.

 

Sincer nu inteleg de ce nu se foloseste, nici la masinile vechi nu prea exista, masurarea presiunii cu o scala, probabil ca ocupa loc pe bord, habar nu am.

O idee ar fi, nu stiu sigur daca exista, in loc de buson un dispozitiv care sa masoare presiunea si in acelasi timp temperatura, eventual cadranul sa fie impartit in 2 jumatati, fiecare pentru cele 2 masuratori. Stiu ca pt temperatura exista, dar pentru presiune nu stiu sa existe.

Plus ca la motoreta ar mai fii o problema, pe care nu o cunosc in mod deosebit, si aceea ca motorul si cutia se ung din acelasi ulei si imparta celasi carter, deci e posibil sa fie un pic diferit modul de ungere si in consecinta si presiunea diferita decat la masina unde cele doua piese sunt separate.

Dar, ce stiu eu este ca in cutie presiunea de ulei este mai mare ca in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu la ce se gandeste Dan...turatie mare = nevoie de presiune la ulei si ungere mai mare, turatie mica = ungere in consecinta.

 

Sap pe gogu sa vad ce gasesc, stiu ca citisem niste articole interesante legate de mersul subturat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, corect, normal ca daca stai pe loc la relati nu o turezi ca aiba presiune. e clar ca la turatie mica si nevoia de ungere e mult mai mica, ideea este ca unu la mana, in oras din stop in stop motoreta se uzeaza in totalitate (nu numai ca si motor) mai mult, a doua la mana in mers nu ar trebui sa se mearga subturat in ideea in care se consuma mai putin, a treia la mana o turatie mai mare (si aici ase citi pana in zona rosie, nu va bati joc de ele, chiar daca merg, eu am dat o data sa vad daca merge, si a mers peste, dar este pe carburatoare, alea pe injectie sunt in general limitate elecronic) nu-i face rau, ba mai mult ajuta la o ungere cat mai buna bashca nu se ancraseaza piesele motorului si bujiile.

asa, si a patra la mana, cand iesiti cu ele din oras dupa ce a mers mai mult prin oras chiar ii face bine un pic de forja peste limita la care mergeti de obicei, dar si aici cu amendamentul sa nu se depaseasca zona rosie. in acest fel motorul se mai curaza un pic si la fel si bujiile. (am vazut diferenta intre niste bukii omorate prin oras si unele folosite afara din oras)

 

si mai e ceva, care dintre voi a citit manualul a vazut ca in primii 1000 Km, daca nu ma insel, acel asa zis rodaj, zice ca se merge cu o anumita turatie pentru fiecare treapta, ca motorul sa se aseze, dar dupa trecerea acestor km, nu mai exista nici o restrictie de turatie, accelerarea putanduse face pana in limita zonei rosii. evident ca toate celelalte reguli sa fie respectate, adica: ulei schimbat la timp si cu indicativ adecvat, la fel filtre (ulei, aer, benzina), bujii corecte, benzina de calitate, etc.

eu de ex, merg in functie de necesitate, am nevoie de 7000 merg 7000, am nevoie de 10-11000 merg asa, totul depinde de situatie, dar ca idee eu schimb in jur de 7-8000.

 

ps: am vazut ceva motoare desfacute, de masina ce-i drept, si este mare diferenta intre cele folosite preponderent la drum lung si cele folosite in oras. cele de drum lung sunt in general foarte curate, celelalte in schimb sunt ancrasate, diverse bucatele de pilitura care s-au combinat cu coxul creat in interior, bujii incarcate, funingine si capetele pistoanelor incarcate cu calamina, ce sa zic, imaginea nu e prea interesanta. ;)

Editat de teo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu chestia asta cu rodaul si (cuvant urat).

Spre exemplu la nemti cand iti cumperi o masina si intrebi de rodaj, se uita aia la tine ca la rahatul in flacari.

Nu exista termen de rodaj la ei. Ai cumparat masina si mergi si in 100.000 de ture daca vrei fara sa fie vreo diferenta ca mergi asa la inceput sau dupa 10000 de kilometri.

Numai la noi e chestia asta cu "rodajul"

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu chestia asta

tu gresesti. stii, dar stii partial.

Masinile noi au motorul rodat, adica au fost pornite x ore, dar NU IN SARCINA!!! Nu stiu daca si la moto se practica la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai la noi e chestia asta cu "rodajul"

 

 

...Si in toate manualele de motocicleta si masina pe care le-am vazut... ;)

 

 

Desigur, daca iei "de la nemti" o masina veche de 10 ani, normal sa se uite ala la tine asa daca-l intrebi de rodaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, zic de masinile noi.

@warlock, intradevar, ele au fost pornite si rulate la rece, fara ca motorul sa mearga efectiv. Unele, inainte de vanzare, sunt rulate si la cald, dupa care nu mai e nevoie de rodaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual la Kult-ul meu scrie sa nu se depaseasca niste praguri de turatie in primii 500, 1000, 2000km. NU mai stiu exact, n-am manualul la indemana. Sincer nu stiu cum sta treaba la masinile sau motocicletete de fabricatie foarte recenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
In manual la Kult-ul meu scrie sa nu se depaseasca niste praguri de turatie in primii 500, 1000, 2000km. NU mai stiu exact, n-am manualul la indemana. Sincer nu stiu cum sta treaba la masinile sau motocicletete de fabricatie foarte recenta.

Ai dreptate, Zappy.

Eu am luat-o pe a mea de noua, garantie, chestii, avantaje... la un Suzuki magazin-service autorizat in Germania, in 2008, firma oferea service grastuit in garantie, plus verificarile+ schimbul de ulei la km respectivi. Am facut doua schimburi, revizie tehnica, control reglaje, aprindere, ca la nemti maii frate... era farmacie in atelierul ala, si aparate ca la NASA...

S-am facut prima la 500 si a doua la 2000 km. Au verificat tot, precum au si downloadat informatia din computetu de bord... m-au felicitat ca n-am forjat-o...

Pana in 500 km am tras-o maxim 4000 RPM, bineinteles cu opriri scurte si dese... apoi, intre 500-2000 mi-au spus sa nu depasesc in drum lung si constant 5000 de ture, dar ca pot sa urc pana-n 7000 numa la accelerari scurte... dar nu mai mult... asa am si facut....

Am manualul in limba germana...

meseriasi, nemtii astia...

 

Dar acu nu-s acasa...maine pornesc.. ajung poimaine ... am un ecuator de traversat... ;) .

Mesaj completat

Ai dreptate, Zappy.

Eu am luat-o pe a mea de noua, garantie, chestii, avantaje... la un Suzuki magazin-service autorizat in Germania, in 2008, firma oferea service grastuit in garantie, plus verificarile+ schimbul de ulei la km respectivi. Am facut doua schimburi, revizie tehnica, control reglaje, aprindere, ca la nemti maii frate... era farmacie in atelierul ala, si aparate ca la NASA...

S-am facut prima la 500 si a doua la 2000 km. Au verificat tot, precum au si downloadat informatia din computetu de bord... m-au felicitat ca n-am forjat-o...

Pana in 500 km am tras-o maxim 4000 RPM, bineinteles cu opriri scurte si dese... apoi, intre 500-2000 mi-au spus sa nu depasesc in drum lung si constant 5000 de ture, dar ca pot sa urc pana-n 7000 numa la accelerari scurte... dar nu mai mult... asa am si facut....

Am manualul in limba germana...

meseriasi, nemtii astia...

 

Dar acu nu-s acasa...maine pornesc.. ajung poimaine ... am un ecuator de traversat... :agree: .

 

Nu stiu alti banditi de unde au impresia ca rodajul nu conteaza, dar iti spun, la nemti RODAJUL ESTE SFANT! Si nu exista pardon cand e vorba de rodaj. Chiar am vazut, exista placute care se ataseaza de numarul de inmatriculare... foarte vizibile si din avion... pe care-l montezi... asa ca ceilalti sa stie ca nu esti un fricos...sau manga...ca mergi incet cu motoru... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...