cosminst2008 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Daca imi dati voie o parere a unui geography freak.Traseul despre care discutati e bun daca vrei sa faci turul tarii ad literam, insa daca vrei sa si vezi ceva frumos eu unul l-as modifica. Sper sa nu va suparati, luati-o ca pe o parere strict personala. Am fost si eu in ture din astea, prima prin 2006, insa am procedat altfel. Ideea a pornit de la un tur al tarii insa mi-am dat repede seama ca mai bine raman in minte cu peisaje frumoase si virajate decat cu un drum de-alungul granitei. Spre exemplu: Timisoara-Arad-SM-Cluj in afara de camp si drum prost nu te impresioneaza nimic, eventual orasele in sine. Intre SM si Cluj nu ai ce vedea decat Mesesul si pe mine. La fel portiunea Suceava-Galati. De ce sa nu intri pe Cheile Bicazului, (care la fel ca si TF-ul sunt un must in a lifetime), Lacul Rosu, seciumea cu ale ei Tusnad, lacul Sfanta Ana etc. Lista poate continua, ideea e ca a merge pe granita muntilor e ca si cum ai ajunge la poarta raiului, te salti pe varfuri sa arunci o privire si mergi mai departe. In 2006 am facut cam 3600 de km in tura respectiva in 11 zile. Media a fost cam pe la 300 pe zi, destul de mult avand in vedere ca opream de minim 3-4 ori pe zi la obiective turistice, excluzand pauzele de masa, gen manastiri, lacuri, munti, orice merita pozat. Anii urmatori din ratiuni financiare am scurtat rutele, cu toate ca ar trebui ani multi si timp berechet sa vezi ce iti ofera tara asta. Ma repet si va mai cer odata sa o luati ca pe o parere strict personala, sa nu va suparati sau sa considerati ofensator ce am scris aici. Drum uscat si km nesfarsiti Dupa cum am spus... traseul este pur informativ. Acesta va fi stabilit la o bere dupa ce fiecare participant se documenteaza si noteaza toate punctele pe care vrea sa le viziteze. Intre constanta si iasi sunt o gramada de locuri care merita vizitate si drumuri care merita batute... eu o sa ma apuc si sa caut informatii despre moldova si voi nota pe harta ce as vrea eu sa vizitez in acea zona. mai vine si x cu punctele pe care vrea el sa le viziteze, apoi y si uite asa vom avea un traseu. nu se va merge ata din constanta pana in iasi. acestea sunt doar punctele prin care vom trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 offf ce am ratat.... poate se mai organizeaza astfel de intalniri...ca miercurea la arc nu prea vin banditii.... eu ieri am fost la o plimbare pana la Alexandria ( organizata de OriceMoto - pt incepatori ) si a fost belea . Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Au fost asa de multi banditi pe la arc incat toti care treceau pe acolo se tineau de ce aveau mai de pret deoarece era riscul major sa fie jefuiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Dupa cum am spus... traseul este pur informativ. Acesta va fi stabilit la o bere dupa ce fiecare participant se documenteaza si noteaza toate punctele pe care vrea sa le viziteze. Intre constanta si iasi sunt o gramada de locuri care merita vizitate si drumuri care merita batute... eu o sa ma apuc si sa caut informatii despre moldova si voi nota pe harta ce as vrea eu sa vizitez in acea zona. mai vine si x cu punctele pe care vrea el sa le viziteze, apoi y si uite asa vom avea un traseu. nu se va merge ata din constanta pana in iasi. acestea sunt doar punctele prin care vom trece. e exclusiva chestia pt bucuresteni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 baieti ... pe data viitoare cand o sa avem toti timp cu totii. in legatura cu drumul : eu vreau sa stiu cat timp si cand. De vazut sunt multe. Prietenii de facut si kilometrii de tocit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 e exclusiva chestia pt bucuresteni? cum man sa fie doar pentru bucuresteni? e pentru toti banditii (si nu numai) amatori de plimbari. noi, cei din bucuresti, am facut "planul" cu start si finish in bucuresti, dar cand ajungem prin constanta, ne vedem cu banditii din constanta, cand ajungem in iasi cu cei din iasi si tot asa... si poate unii dintre ei ne insotesc in cursa... oricine e binevenit la plimbarica Sa facem traseul si sa vizitam tot ce e de vizitat in romania, cu un mers lejer cred ca ne-ar lua cam o luna... eu propun sa "spargem" traseul in mai multe parti... repet... ne sincronizam la 3-5 zile libere si plecam prin moldova. 2-3 sapt mai tarziu, ne sincronizam la 3-5 zile si plecam prin transilvania si tot asa pana vedem tot parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Deh, ce sa le faci, asa-s n00bi nou-veniti pe forum, intreaba si ei k musca-n "o" calului ). Am si eu 2 intrebari (dak s-au mai purtat aceste discutii va rog sa-mi indicati paginile ) 1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ? 2. Voi cum va ingrijiti lanturile. Eu pentru prima oara l-am spalat cu motorina cu peria de dinti si cu carpa (pana am ajuns la metal). L-am curat bine cu carpa de motorina, apoi dat spray degresat (Louis-PROCYCLE KETTEN REINIGER) si apoi uns cu Louis-PROCYCLE DRY LUBE KETTENSPRAY (cu teflon). Aspectul lantului dupa aceasta procedura era alb-uscat-nelipicios... destul de dubios in comparatie cu ce am mai vazut prin parkri, dar m-am gandit k poate asa trebe :-/. Va rog sa-mi spuneti dak este o solutie buna (mai buna decat ungerea traditionala) si dak am procedat corect. Asfalt uscat!! (desi aici la Ploiesti km ploua) ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Deh, ce sa le faci, asa-s n00bi nou-veniti pe forum, intreaba si ei k musca-n "o" calului ). Am si eu 2 intrebari (dak s-au mai purtat aceste discutii va rog sa-mi indicati paginile ) 1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ? 2. Voi cum va ingrijiti lanturile. Eu pentru prima oara l-am spalat cu motorina cu peria de dinti si cu carpa (pana am ajuns la metal). L-am curat bine cu carpa de motorina, apoi dat spray degresat (Louis-PROCYCLE KETTEN REINIGER) si apoi uns cu Louis-PROCYCLE DRY LUBE KETTENSPRAY (cu teflon). Aspectul lantului dupa aceasta procedura era alb-uscat-nelipicios... destul de dubios in comparatie cu ce am mai vazut prin parkri, dar m-am gandit k poate asa trebe :-/. Va rog sa-mi spuneti dak este o solutie buna (mai buna decat ungerea traditionala) si dak am procedat corect. Asfalt uscat!! (desi aici la Ploiesti km ploua) ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 1. Banditul merge foarte frumos pe ploaie. 2. Lantul la bandit se curata si unge la fel cu lantul oricarei motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salutare tuturor banditilor si banditosilor. Misto ideea cu turele astea pe care vreti sa le faceti... Sa fie mai multe si mai scurte, tehnic vorbind. Ca o singura tura -lunga ea- nu poate fi la fel de interesanta, pentru ca veti fi mai putini... Da, la concedii e greu sa fie o "aliniere" full, pentru majoritatea dintre banditi. Asa ca spor la treaba, si-apoi noi astia din tara venim cu idei de trasee locale, din experienta noastra, conforme cu conditiile actuale de drum.. Deja si-a declarat intentia Alin Barburas din Zalau. Felicitari lui Alin. De exemplu, la el acasuca e meserias Dealul Mesesului. Si drumul catre Dej... imediat esti la Cluj.... acolo, night life si nu numai,... cat cuprinde.... In Transilvania sunt o gramada de trasee scurte, meseriase, ce NU E VOIE DE LASAT! O sa vin cu amanunte asap. In special in Muntii Apuseni si in Muntii Ghiurghiului, in secuime, Bicazul, Borsecul, Bucinul (Harghita), Belis - Marisel (Cluj), Valea Draganului - Stei (Cluj-Bihor), Sarmisegetuza - Orastie - Alba Iulia - Brad - Campeni (Hunedoara-Alba) ... o gramada... nu-mi vin minte acu, rapido... Eu fiind geolog de meserie, cam stiu locurile misto si infrastructurile aferente... De exemplu: BRAD, acest orasel minier din Apuseni detine un muzeu UNICAT in lume, MUZEUL AURULUI. Si muzeul asta ar cam fi de vazut. Neaparat.... Etc... Vom reveni cat de curand, dragi bucuresteni, idei de trasee, apoi puteti alege... ca sigur veti avea de unde. PS: Ma bucur ca faza asta cu turul Romaniei Banditoase a-nceput sa faca emulatie in randul nostru... Mai am doua zile de tras in Gabon, sh-apoi acasuca 6 saptamani sa scot de la naftalina documentatia...aferenta ..... Numa bine. PS: Sper sa fiu acasa cand veniti si pe la Targu Mures.... FRATILOR, STIE CAREVA DOUA BILETE LA ACDC, Bucuresti-16 mai 2010?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Care iesiti la un cico la Ursu? Mesaj completat FRATILOR, STIE CAREVA DOUA BILETE LA ACDC, Bucuresti-16 mai 2010?? Vezi ca mai sunt de cumparat pe Eventim. Editat Mai 9, 2010 de deviltry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 aaaa... ca mi-ai amintit... mai am si eu de vanzare 4 abonamente la festivalu sonisphere de la romexpo pentru cele trei zile, in zona gold, intri si iesi de cate ori vrei, cu 500 lei. ma rog... nu am eu, are un foarte bun prieten care a cumparat pentru o gasca intreaga si 5 oameni s-au razgandit si el a ramas cu abonamentele. unul am zis ca-l iau eu si deci mai sunt 4 disponibile. daca intereseaza pe cineva, a ramas ca-i dau raspunsul marti, miercuri cel tarziu. daca nu le iau eu pe toate (sa le impart intre prieteni), le baga pe net. deci: 500 lei abonament pe cele trei zile cu intrari si iesiri de cate ori vrei in zona gold (langa scena) din ce am vazut pe site, pretul e de 520. Slayer, Metallica, Megadeth, Stone Sour, Mastodon, Rammstein... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ? Nicio problema nu am avut, cateva sute de km pe ploaie torentiala (adica daca scurgeam manusile si cred ca umpleam sticle de 2 L). In alta ordine de idei traseul propus pare fain, o sa ma gandesc serios. Intr-o alta ordine de idei, am facut ITP (100 lei) la Elf si am schimbat kitul de lant 700 lei (550 kitul Afam si 150 lei manopera) tot la Elf. (poate va sunt de folos preturile). Si in ultima ordine de idei, 30 000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Mersi de ofertele prompte si concrete. Intii sa ajung acasa. Cosmin, ma mai gandesc. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 1. Cum se comporta banditu pe ploaie (probleme, intrerupe, aluneca, electrica, stuff) ? Sa ai cauciucuri bune si nu se intampla nimic!! Au mai fost raportate cazuri in care intrerupea, fie de la bujii fie de la ceva neetans unde patrundea apa, dar rare cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Si in ultima ordine de idei, 30 000 Salut! Nu l-ai mai vandut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 banditosule, vezi ca mai au la eventim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) nu-i asa ca va era dor de mine? asadar... vind amortizor de GSX-R 600/750 K7. l-am cumparat din SUA pentru upgrade la Bandit (Kult, pt. cei care n-au avut inca onoarea de-a ma cunoaste) dar s-a dovedit a fi prea lung. pirghia de legatura (linkage arm) nu se poate roti suficient de mult in jos, din cauza urechilor de fixare, facind imposibila prinderea de amortizor. amortizorul se poate adapta fara probleme la Bandit Pop, care are amortizor mai lung (320 mm Pop, fata de 295 Kult). cel de GSXR are 315 mm de la gaura la gaura. in cel mai rau caz este necesara folosirea unor saibe la bratele de legatura (linkage arms/dog bones), pentru ca diametrul arcului de la amortizorul de GSXR e mai mare decit cel de la Bandit, ceea ce e posibil sa nu permita montarea bratelor de legatura. mai trebuie sa adaug ca pentru a-l adapta pe Bandit trebuie taiata o parte din suportul din ABS al bateriei (operatia e simpla si nu necesita decit un cutter mai mare), pentru a incapea rezervorul de azot. eu am facut acest lucru inainte de a realiza ca nu pot sa-l montez si pot sa spun ca nu afecteaza in nici un fel motocicldeta (suportul de ABS are oricum ranforsari suplimentare). chiar ieri am facut oleaca de off-road cu el si nu s-a rupt nimic. jucaria se poate monta si pe Kult dar cu modificari ceva mai radicale: poate fi folosita prinderea cricului central pentru pirghia de legatura, asta implicind taiarea cu flexul a piulitelor sudate de urechile de fixare si a urechilor exterioare. cu alte cuvinte renuntarea definitiva la cricul central. eu am incercat aceasta operatie dar, tremurindu-mi mina, taietura nu a fost suficient de precisa si am decis sa nu risc. modificarea (folosirea prinderii cricului) are ca rezultat alterarea unghiului de lucru al pieselor din ansamblu. mai precis, forta longitudinala la pirghie va creste, si va scadea forta transversala. cu alte cuvinte nu riscati ruperea pirghiei. in schimb, forta "vazuta" de amortizor va fi mai mica. cu alte cuvinte, la o forta data aplicata la bascula, forta care longitudinala la amortizor va fi mai mica. acest lucru poate fi probabil compensat prin ajustarea pretensionarii arcului, care, din cite observ, se poate face la GSX-R pe un interval mult mai larg decit la Bandit. amortizorul are reglaj de pretensionare, damping si rebound (amortizarea directa si de revenire). pretul amortizorului e 250 RON (em platit pe el 19$ + 70 transportul). pretul include transportul oriunde in tara (posta sau curier) si e cumva negociabil. puteti folosi cu incredere ebay pentru a va convinge ca in UK un astfel de obiect se vinde cu minim 70 de lire (cazul optimist), la care se adauga 30 de lire transportul (cintareste cca. 3kg). in Germania preturile sint si mai mari. cu speranta ca v-am plictisit, inchei atasind citeva poze. in prima puteti observa motanul meu suprins intr-o scena de dragoste cu amortizorul (ceea ce-i certifica calitatea) si in celelalte o motocicleta. Editat Mai 9, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) nu-i asa ca va era dor de mine? Noroace. Am vazut ca te-ai mutat pe banditmania englezilor. Vad ca ti-ai facut si ceva cumparaturi de pe acolo... Editat Mai 9, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Si in ultima ordine de idei, 30 000 te lauzi ? eu am 41 000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Noroace. Am vazut ca te-ai mutat pe banditmania englezilor. Vad ca ti-ai facut si ceva cumparaturi de pe acolo... asa este, m-am mutat. nu stiu la ce cumparaturi te referi, singurul lucru pe care l-am luat de acolo e jugul pt. Ciprian, care daca vor zeii o sa aiba in scurt timp B6 cu furca de B12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salut! Nu l-ai mai vandut ? Nu, nu l-am mai vandut. Am investit destul de timp si bani, dar mai important decat atat este ca nu am gasit alta moto care sa ma convinga ca reprezinta un salt tehnologic major de la Bandit. (mic offtopic: Singura gasita a fost K1200R Sport, dar sunt 4 motive pentru care nu am trecut inca: 1. Pretul initial de achizitie, 2. Valoarea imensa CASCO, 3. Nu se deduce TVA anul asta, 4. Inca sunt cam incepator pentru un motor atat de puternic). Mesaj completat Si in ultima ordine de idei, 30 000 te lauzi ? eu am 41 000 A, in niciun caz nu era lauda, mai pun din cand in cand la cifre din astea rotunde, un fel de jurnal al moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Conditii diferite da,ungere deficitara la ture mici de ce? Asta vroiam eu sa zic. La ture mici scade presiunea uleiului, banuiesc ca stii ca uleiul are presiune diferita la turatii diferite, deci cu cat turatia creste presiunea creste si ungerea este mai buna. Un exemplu pe care il am este de la o masina pe care am avut-o acum ceva ani, un kadet gsi care avea pe bord nu numai bec de presiune ci si scala de presiune (era cu bord electronic si avea 4 sau 5 patratele galbene si una rosie cang ajungea maxim). ei bine, cand era la relati nu era presiune maxima, doar cand crestea turatie crestea si presiunea. De altfel foarte utila aceea masuratoate si nu doar un bec simplu care sincer fie vorba intre noi se aprinde cand motorul nu mai are presiune mai deloc, deci e dus rau, sau nu mai ai ulei decat foarte putin. Plus ca o astfel de scala te ajuta sa iti dai seama cand incepe sa se uzeze motorul, ca ii scade presiunea, aici foarte importanit sunt cuzinetii care sunt direct raspunzatori de presiunea uleiului in motor, daca se uzeaza presiunea scade, dar si pompa de ulei care poate sa oboseasca si sa conduca la scaderea presiunii). cam astea ar fi in mare, mai sunt si altele, de aici trageti voi singuri concluziile. Sincer nu inteleg de ce nu se foloseste, nici la masinile vechi nu prea exista, masurarea presiunii cu o scala, probabil ca ocupa loc pe bord, habar nu am. O idee ar fi, nu stiu sigur daca exista, in loc de buson un dispozitiv care sa masoare presiunea si in acelasi timp temperatura, eventual cadranul sa fie impartit in 2 jumatati, fiecare pentru cele 2 masuratori. Stiu ca pt temperatura exista, dar pentru presiune nu stiu sa existe. Plus ca la motoreta ar mai fii o problema, pe care nu o cunosc in mod deosebit, si aceea ca motorul si cutia se ung din acelasi ulei si imparta celasi carter, deci e posibil sa fie un pic diferit modul de ungere si in consecinta si presiunea diferita decat la masina unde cele doua piese sunt separate. Dar, ce stiu eu este ca in cutie presiunea de ulei este mai mare ca in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Eu stiu la ce se gandeste Dan...turatie mare = nevoie de presiune la ulei si ungere mai mare, turatie mica = ungere in consecinta. Sap pe gogu sa vad ce gasesc, stiu ca citisem niste articole interesante legate de mersul subturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) lol, corect, normal ca daca stai pe loc la relati nu o turezi ca aiba presiune. e clar ca la turatie mica si nevoia de ungere e mult mai mica, ideea este ca unu la mana, in oras din stop in stop motoreta se uzeaza in totalitate (nu numai ca si motor) mai mult, a doua la mana in mers nu ar trebui sa se mearga subturat in ideea in care se consuma mai putin, a treia la mana o turatie mai mare (si aici ase citi pana in zona rosie, nu va bati joc de ele, chiar daca merg, eu am dat o data sa vad daca merge, si a mers peste, dar este pe carburatoare, alea pe injectie sunt in general limitate elecronic) nu-i face rau, ba mai mult ajuta la o ungere cat mai buna bashca nu se ancraseaza piesele motorului si bujiile. asa, si a patra la mana, cand iesiti cu ele din oras dupa ce a mers mai mult prin oras chiar ii face bine un pic de forja peste limita la care mergeti de obicei, dar si aici cu amendamentul sa nu se depaseasca zona rosie. in acest fel motorul se mai curaza un pic si la fel si bujiile. (am vazut diferenta intre niste bukii omorate prin oras si unele folosite afara din oras) si mai e ceva, care dintre voi a citit manualul a vazut ca in primii 1000 Km, daca nu ma insel, acel asa zis rodaj, zice ca se merge cu o anumita turatie pentru fiecare treapta, ca motorul sa se aseze, dar dupa trecerea acestor km, nu mai exista nici o restrictie de turatie, accelerarea putanduse face pana in limita zonei rosii. evident ca toate celelalte reguli sa fie respectate, adica: ulei schimbat la timp si cu indicativ adecvat, la fel filtre (ulei, aer, benzina), bujii corecte, benzina de calitate, etc. eu de ex, merg in functie de necesitate, am nevoie de 7000 merg 7000, am nevoie de 10-11000 merg asa, totul depinde de situatie, dar ca idee eu schimb in jur de 7-8000. ps: am vazut ceva motoare desfacute, de masina ce-i drept, si este mare diferenta intre cele folosite preponderent la drum lung si cele folosite in oras. cele de drum lung sunt in general foarte curate, celelalte in schimb sunt ancrasate, diverse bucatele de pilitura care s-au combinat cu coxul creat in interior, bujii incarcate, funingine si capetele pistoanelor incarcate cu calamina, ce sa zic, imaginea nu e prea interesanta. Editat Mai 10, 2010 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.