cosminst2008 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 No bun, Hai ca propun o varianta modificata. Bucuresti // Targoviste // Sinaia // Brasov // Targu Secuiesc // Onesti // Piatra Neamt // Vatra Dornei // Bistrita // Dej // Gherla // Cluj Napoca // Alba Iulia // Sebes // Hateg // Sarmisegetuza // Caransebes // Orsova // Drobreta Turnu Severin // Craiova // Alexandria /// Bucuresti. ~ 1500km, leg-uri de 230 - 250 km / zi, 5 nopti oprite (sfantu gheorghe // vatra dornei // cluj napoca // deva // craiova). Iese careva pe la 5 la Arc la un cico ? Poate discutam si de traseu. Suna foarte bine traseul. Eu cred ca saptamana viitoare imi iau cauciucuri. Mai am de facut un schimb de ulei si de placute de frana, apoi, doar timp si bani imi mai trebe. Cred ca prin iulie ar fi o perioada favorabila mie pentru o astel de iesire. La arc n-am cum sa ajung pentru ca sunt la serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Am trecut razant pe la Arc, in drum spre bikers. Nu era nimeni pe-acolo. Da, in Iulie suna bine, dupa data de 12. Poate reusim sa ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cum ziceam mai inainte mi-am pus crash-baruri.Acum am si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klauze Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 eu il spalam la spalatorie dar am incetat tot de cind au bagat nu stiu ce porcarie care a afectat aluminiul. de atunci ma descurc si-n fata blocului, folosesc cel mai ieftin sampon auto si n-am avut probleme.am uitat sa va mai povestesc ceva. pin'la urma mi-am comandat un compresmetru de pe Louis. am masurat intii la rece (stiu ca e irelevant dar vroiam sa stiu daca la cald compresia creste sau scade). si rezultatul e ca pina la urma creste. rezultatele la cald: la primul cilindru am obtinut 125 psi (limita data de Haynes e 124). am pus si 50 ml de ulei in cilindru sa vad daca creste -> nu creste, deci e probabil de la supape sau garnitura de chiulasa, nu de la segmenti. acum intrebarea e de ce nu va dau si rezultatele pentru restul cilindrilor... deoarece minunatul compresmetru Moto Detail are atasat un furtun de cauciuc care e la fel de termorezistent ca degetele mele (care acum sint pline de besici). cind l-am scos la a doua masuratoare avea o frumusete de gilma pe el, se inmuiase de la caldura si se dilatase. deoarece masuratoarea se face la cald ma asteptam sa se gindeasca sa puna un furtun terorezistent, da' de unde... sau macar sa puna un adaptor metalic (adica o teava) pe care sa-l bagi in locul bujiei, sa nu fii obligat sa atingi furtunul de motorul cald. mda. acum trebuie sa umblu sa caut pe cineva care sa-mi faca un adaptor... ce am mai observat cu ocazia asta. la citeva minute dupa ce am turnat in cilindrul 1 uleiul, am observat jos, dedesubtul motorului o baltita. initial am crezut ca a curs pe la evacuare, n-o fi etansata perfect de garnitura, dar m-am uitat mai bine si scurgerea nu era de acolo, ci parea sa fie din zona garniturii de chiulasa. totusi mi se pare greu de crezut, pentru ca nu vad cum ar putea sa fie atit de varza garnitura de chiulasa incit sa permita trecerea unei cantitati atit de mari de ulei intr-un timp atit de scurt, si totusi in timpul functionarii normale a motorului sa nu se observe deloc ceva pe acolo. e drept ca foarte mult ulei nici nu ajunge acolo (daca ajunge), dar totusi mi se pare normal sa-mi pun intrebari. asta iarna cind am scos capacul ca sa verific supapele am remarcat un miros detul de puternic care semana cu cel de chibrituri arse si m-am intrebat ce-o fi. am intrebat pe citiva mai priceputi dar nu mi-au spus nimic concret, asa ca am ignorat. oare cum miroase o garnitura de chiulasa arsa? ca sa-mi dau seama daca e de acolo ma gindesc la un test cu apa cu sapun in zona respectiva, ca la tevile de gaz. ce parere aveti? 1. vis-a-vis de testul de compresie... o idee.. sper ca ai tinut acceleratia deschisa la maxim. 2. Scurgerea de ulei se datoreaza acelor 50 de grame pe care le-ai turnat... in dreptul canalului pentru bujie exista mici scurgeri pentru a prevenii acumularile de apa. In alta ordine de idei, nu are ce sa caute ulei in camera de ardere iar prin chiulasa uleiul nu este sub o presiune foarte mare ... dat fiind ca ulei cu presiune ajunge in chiulasa prin tevi exterioare. 3. mirosul ala este sulf... uleiurile sunt pline de sulfiti cum sunt eu plin de datorii . Daca dai pe la Baile Herculane ai se recunosti imediat mirosul. 4. para rau pentru compresmetrul tau ... ideea este ca la testul de compresie si la echilibrarea carburatoarelor nu se face cu motorul in regim termic ..trebuie doar un pic caldutz.. caci segmentii si supapele se incalzesc foarte repede ..sunt direct in frontul de flacara ... nu trebuie sa incingi in disperare motorul. Pentru reductii si alte chestii de genul asta sunt sigur ca gasesti un nene strungar care face pe o bere asa ceva... daca nu ... DIY eu mi-am facut un holender la GPZ singurel .. cu filiera si burghiu si o bormasina....sa nu mai zic de rolele de la fray ... facute din bucati de gard luat cu smirghel si cu arc de la un pix .... si merge merci bine si acum gpz-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 @ Dan 06 - Crash-urile alea arata intr-un super mare fel. Foarte tare . Sa nu ai nevoie de ele. Mesaj completat +Suna foarte bine traseul propus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 1. vis-a-vis de testul de compresie... o idee.. sper ca ai tinut acceleratia deschisa la maxim.2. Scurgerea de ulei se datoreaza acelor 50 de grame pe care le-ai turnat... in dreptul canalului pentru bujie exista mici scurgeri pentru a prevenii acumularile de apa. In alta ordine de idei, nu are ce sa caute ulei in camera de ardere iar prin chiulasa uleiul nu este sub o presiune foarte mare ... dat fiind ca ulei cu presiune ajunge in chiulasa prin tevi exterioare. 3. mirosul ala este sulf... uleiurile sunt pline de sulfiti cum sunt eu plin de datorii . Daca dai pe la Baile Herculane ai se recunosti imediat mirosul. 4. para rau pentru compresmetrul tau ... ideea este ca la testul de compresie si la echilibrarea carburatoarelor nu se face cu motorul in regim termic ..trebuie doar un pic caldutz.. caci segmentii si supapele se incalzesc foarte repede ..sunt direct in frontul de flacara ... nu trebuie sa incingi in disperare motorul. Pentru reductii si alte chestii de genul asta sunt sigur ca gasesti un nene strungar care face pe o bere asa ceva... daca nu ... DIY eu mi-am facut un holender la GPZ singurel .. cu filiera si burghiu si o bormasina....sa nu mai zic de rolele de la fray ... facute din bucati de gard luat cu smirghel si cu arc de la un pix .... si merge merci bine si acum gpz-ul. prima data si eu m-am gindit la canalul de scurgere, stiu ca exista dar nu aveam idee unde e partea de jos. ce m-a intrigat a fost faptul ca parea sa vina chiar de linga garnitura de chiulasa scurgerea, dar probabil e si gaura de scurgere pe acolo. oricum ar fi cam culmea sa curga intr-asa un hal pe la garnitura si totusi sa aiba compresie cilindrul. deci faza cu mirosul face parte dintr-un sir de coincidente care m-a facut sa ma gindesc la varianta cu garnitura... probabil n-a ajuns ulei deloc in cilindru, s-a scurs tot si masuratoarea trebuie repetata. pt. comprestester o sa fac un adaptor dintr-o bujie veche la care o sa-mi sudeze cineva o tevusca. comprestesterul nu e compromis, a fost arsa doar camasa exterioara, are un furtun interior acoperit de ranforsare, peste care e o camasa exterioara subtire, din cauciuc. oricum, ar fi fost de bun simt sa-i faca un adaptor metalic lung, ca sa eviti situatiile de genul. legat de incalzirea motorului, exact asa am rationat si eu, dar ce m-a facut sa incalzesc motorul pina la 90 de grade a fost faptul ca nu eram convins ca supapele, culbutorii si axele cu came se dilata suficient daca il incalzesc doar putin, si vroiam sa am o idee si daca scapa pe la admisie/evacuare. acum daca stau si ma gindesc mai mult ai dreptate, pina la urma urmei e mai important sa stii starea segmentilor decit daca inchid sau nu supapele perfect, m-as mira sa am probleme de supape nasparlite. ce-i ala fray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klauze Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 ce-i ala fray? pe romaneste "cuplaj unisens". Este smecheria aia pe post de bendix... permite electromotorului sa invarta motorul dar nu si invers. Il gasesti cel mai comun in butucul la bicicleta si... la anumite alternatoare auto maricele...cred ca vine din germana ca din franceza nu vine sigur ... ma gandesc ca e ceva gen "free" in engleza ..sau o derivata nush exact ca nu vorbesc o boaba de germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 frei e in germana "free" din engleza. si se pronunta "frai". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 am priceput, e un fel de coclender ) oricum toti ii zic "bendix", cu toate ca e cu totul altceva. la Bandit e sub capacul conic din stinga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 @ Dan 06 - Crash-urile alea arata intr-un super mare fel. Foarte tare . Sa nu ai nevoie de ele. Multumesc pentru urare. Eu nu prea vroiam crash-baruri in primul rand din cauza aspectului si tot nu am fost convins pana cand nu le-am vazut montate pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Maine merge cineva la arc? eu voi fi acolo pe la 7...6:30- 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Prezent la Arc astazi..dupa 6:30 . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Maine merge cineva la arc? eu voi fi acolo pe la 7...6:30- 7 haideti sa ne strangem mai multi la arc azi... Mesaj completat Maine merge cineva la arc? eu voi fi acolo pe la 7...6:30- 7 haideti sa ne strangem mai multi la arc azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Hai banditilor ca-i o zi extraordinara pentru o bere rece...cea mai rece!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Hai banditilor ca-i o zi extraordinara pentru o bere rece...cea mai rece!!! cu berea aia m-ai convins ) gata vin cu bicicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Hai la Arc, hai la Arc, hai la Arc La Gilau la Seth on Fire vine careva? Pana acuma eu, fostul meu bandit alti 2 din Zalau. Emppu Altii? Editat Mai 26, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Hai la Arc, hai la Arc, hai la ArcLa Gilau la Seth on Fire vine careva? Pana acuma eu, fostul meu bandit alti 2 din Zalau. Emppu Altii? Cum ai dat-o cu Gilaul, cum nu a mai scris nimeni... Am trecut si eu pe la arc mai pe seara, dar nu mai era nici un bandit... decat o gasca de gixeristi... 400 si ceva km nu e mult, ideea e de timp... Ca idee, in jur de 400 ron uleiul, bujiile si placutele...cu manopera acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Dragi banditi ... ma pot considera si eu frate "de sange" cu voi, ca am un gsxr din 88 de 1100 ... un oiler. L-am modificat un pic in streetfighter, cat am reusit, dar nu gasesc (inafara de Louis) niste amarate de cleme de ghidon. Cele care prind ghidonul de jug. Are cineva asa ceva de vanzare ? Second ... sau facute la strung ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Explica cineva unde e asemanarea ca mai am putin si imi dau gaura in crestetul capului de atata scarpinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Eh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Explica cineva unde e asemanarea ca mai am putin si imi dau gaura in crestetul capului de atata scarpinat. GSXR: A modified version of the original oil/air cooled 1100 engine was used in the original 1157cc model of the Bandit 1200 motorcycle and taken to the biggest factory big-bore job in the hugely torque-laden GSX1400 up until 2008., Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R1100 Bandit: The 1200 cc models engine on the other hand is a bored out GSXR 1100 item. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 arw, da' se poate? s-a mai scris: motorul de Bandit e derivat din cel de GSXR. aspectul e identic, chiar se poate pune motor de GSXR pe Bandit (si invers, evident) fara a umbla la prinderi. chiar se practica prin cercurile de pasionati de Bandit. multe piese din motor sint interschimbabile, unii pun de exemplu ax cu came de GSXR pe GSF. in rest probabil GSXR-ul e superior GSF-ului (suspensii, cadru, frine) dar Banditul ramine Bandit. Mesaj completat @nervOptik: n-am inteles exact ce-ti trebuie. vrei clemele de prindere a semighidoanelor sau ai pus jug de Bandit pt. conversie la ghidon dintr-o bucata si nu ai partile superioare ale clemelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 arw, da' se poate?s-a mai scris: motorul de Bandit e derivat din cel de GSXR. aspectul e identic, chiar se poate pune motor de GSXR pe Bandit (si invers, evident) fara a umbla la prinderi. chiar se practica prin cercurile de pasionati de Bandit. multe piese din motor sint interschimbabile, unii pun de exemplu ax cu came de GSXR pe GSF. in rest probabil GSXR-ul e superior GSF-ului (suspensii, cadru, frine) dar Banditul ramine Bandit. Mesaj completat @nervOptik: n-am inteles exact ce-ti trebuie. vrei clemele de prindere a semighidoanelor sau ai pus jug de Bandit pt. conversie la ghidon dintr-o bucata si nu ai partile superioare ale clemelor? multumesc in primul rand ca ai luminat scepticii fara cunostinte de istorie nu de alta dar gauritori de capete avem si prin guvern. O simpla privire la poza de profil si-si dadeau seama. Revenind ... Pt ca oilerului ii sta bine dezbracat si pt ca suzuki are ce arata la motorul asta, l-am vrut naked, ba mai mult, incerc incet sa-l transform in streetfighter. Am trecut deja de la semighidoane la ghidon, dar clemele pe care le am acum sunt de la o comunista si nu am incredere in ele. Sunt un fel de tije care flambeaza la frana violenta. Stiam ca la Bandit clemele (si inferioara si superioara) sunt montate cu prezoane pe tripla (jug superior) si nu turnate ca lq GS-urile mai noi. Ma intereseaza un set de astfel de cleme. Poate unii din voi lea-ti schimbat cu altele din motive ornamentale aici sunt cateva poze (vezi scepticii): /index.php?...t&p=2444716 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 au, acuma am vazut poza de la profil. nu ti-e frica sa mergi cu saua aia? mi-aduce aminte de o faza misto de pe vremea cind mai mergeam cu bicicleta. aveam pus deasupra rotii din spate un portbagaj si citeodata ma dadeam jos de pe sa si-mi puneam fundul pe el, ca sa impresionez tipele mai mari, dintr-a 3-a. la un moment dat m-am gindit eu sa-mi fac bicla mai "streetfighter" si sa-i scot portbagajul. intr-o zi am vrut sa fac iar schema cu portbagajul dar am uitat ca l-am scos... revenind. B6 are tripla turnata iar B12 cred ca o are prinse clemele cu suruburi dar nu-s sigur ca toate modelele. furcile sint de 43 mm? daca da, se potriveste tripla de B12 dar nu o sa gasesti usor. vezi daca nu gasesti de la alt motor, diametrul telescoapelor e destul de standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Salutare din nou la banditi! Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc). Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt. Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?! P.S.: Bandit 650 SA 2006. Multumesc celor care imi dau idei si dau o bere grasa la Cluj in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.