ursu272r Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 pai ce te astepti sa-ti zicem: apa de mare amestecata cu vodka? daca nu ai de unde sa alegi orice e mai bun decit nimic, ulei de motor etc. oricum n-o sa i se intimple nimic daca-l lasi asa. dupa mine rolul lubrifiantului de lant e mai mult sa-l protejeze impotriva ruginii, nu altceva. unele stau mai mult pe el, altele mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns da-i cu ce gasesti de uns! chiar si ulei de floarea soarelui... oricum lanturile au vaselina in zale, protejata de O-ring, X sau Z,W... ideea e ca daca mergi cu el uscat creste frecarea, se incalzeste si afecteaza si cauciucul din garnituri si metalul ... deci pana ajungi sa-i dai cu ceva de calitate orice vaselina e buna... (eu cred ca sprayurile astea de moto nu sunt chiar asa de deosebite ci doar ca vaselina din ele este foarte aderenta si ramane mai mult pe lant decat o unsoare clasica...) si nu uita sa te ungi si pe tine cu o bere! la fel: gatul uscat doare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 nu stiu de unde sinteti voi atit de convinsi ca schimbarea furtunurilor cu unele racing ajuta atit de mult. va bazati poate pe faptul ca cele stock sint de cauciuc? Cu faptul ca in manualul de bandit se scrie ca furtunele ar trebui schimbate la 4 ani Eu am banditul din 96, ghici de cate ori trebuiau schimbate Multumesc ca sunt racing si sunt schimbate in 2008 baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns LukOil, Mol .. mai sunt si alte benzinarii care au spray-uri de lant. La LukOil e vreo 18 lei, deci ceva ieftinel si chiar e bun, am un prieten care l-a folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 deci orice uleios merge. thx. o bere rece next time. Mesaj completat deci orice uleios merge. thx. o bere rece next time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Salutare, daca intereseaza pe careva, tocmai am pus un anunt, va rog sa imi permiteti sa il reproduc aici Buna. Vand cutii Moto Detail din material textil, in stare brici, folosite de 2 ori. Au toate celea, suportul de prindere ,intarituri pentru fund, huse de ploaie, chingi de rezerva, husa pentru depozitare etc Pentru cei intersati va dau link unde le puteti vedea ( incercati de 2 ori, de obicei nu merge din prima) http://www.louis.de/...tnr_gr=10025335 ATENTIE: VAND DOAR CELE 2 CUTII, NU SI CILINDRUL DIN SPATE Pret 50 euro Relatii la alin_barburas@yahoo.com sau la 0747 77 37 62 , Alin Multumesc pentru intelegere si sper ca nu am deranjat prea tare Banditii au o bere gratis daca le cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Scuze pentru raspunsul rapid, dar nu mai aveam baterie. E pentru prima oara cand se intampla. Pe la Mangalia am simtit in scarite ca bate ceva cand trag de ambreiaj .. si m-am speriat. Nu toti suntem mecanici, deci panica pentru mine pentru ca nu suntem in parametrii. Cu ceva instinct feminin mi-am dat seama ca era de la lant. Se auzea horror la pinionul de atac. Si cand cupla ambreiajul trosnea. Am dat cu wd40 dupa care am gasit in alta localitate neste spray obosit pentru lant. Multam mult pentru raspuns. & Ca idee am luat-o pe drumul din sud Mangalia-Negru Voda- Baneasa-Ostrov, recomand; peisaje geniale. I love my bandit. That is all. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 arw, ai aflat ce era de batea pe la pinion? Sa nu se fi blocat vreo za si sa trosneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Am o problema cu bateria..m-am luat dupa un prieten acum vreo 10 zile, si am completat cu apa distilata(ea fiind jumatate plina)..am facut un drum de vreo 100 km in aceeasi zi..am mai mers cam 4 zile consecutiv cate 20 km dupa.. Si a 5-a zi am avut o surpriza, nu mai invartea..a pornit-o cu cabluri si in panta.. Intrebarea mea este alta, se poate face ceva ? Adica daca vars continutul, si pun electrolit..ajuta la ceva ? Momentan nu-mi permit sa-mi cumpar alta baterie noua..asa ca sper ca se poate face ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste". arw, e posibil ca zgomotul ala sa fie din cauza jocului la lant si faptul ca s-a uscat doar sa fi scos in evidenta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Lantul a fost intins acum o saptamana ca am schimbat cauciucurile (Angel ST sunt geniale). Am observat ( am incercat cateva zale ) si am vazut ca nu se roteau usureanu deci cred ca razvanusv are dreptate. Probabil datorita faptului ca este si lantul foarte murdar. Trebuie spalat neaparat. Maine. Dupa ce l-am uns nu a mai facut scandal. Dar sigur trebuie un tratament mai intens acuma. Bateria aia nu ar trebui desfacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) ma, astia care va plangeti ca banditul are frane naspa... ia mergeti voi cu un cruiser de 260 kg cu UN singur disc pe roata fata si UN singur piston(mericel ce-i drept) pe etrier + frana pe tambur pe spate. in prima zi cu banditu cand franam era "woah!" . Pe mine ma satisfac franele lui. Ieri mi-am retusat si eu bulelie(rezervor si janta) cu o pensulica, a iesit ok si am montat aluracku ala, care arata binisor, nu strica linia...singurul minus fiind ca accepta maxim 7.5 kg. PS: vine careva la intrunirea de la mare? Editat Iunie 7, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste". Nu vreau sa te contrazic, eu nu am avut decat furtunele actuale, deci mi-e greu sa compar Tind insa sa te cred, in afara de faptul ca astea racing ar putea fi mai rezistente in timp, prea multe lucruri miraculoase care sa imbunatateasca franarea nu sunt. Cat priveste mirarea ta referitoare la schimbarea furtunelor, sa lasam "biblia" sa raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca vrea careva alu-racku de la SW-motech si nu stie cum arata montat, am niste poze aici /index.php?...t&p=2462747 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 cam da. chiar iei alt motor la banii aia.cea mai ieftina solutie e o fata (juguri + furca + etrieri + roata) SH de la alt motor. cum a zis Cosmin, GSXR de exemplu. e plin netul de lume care a facut modificarea asta. sa te chinui sa imbunatatesti frina stock de la Bandit dupa parerea mea e pierdere de timp si bani. Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ? Mesaj completat chiar asa... franale de la modelul nou chiar musca bine... daca nu esti atent intra abs-ul imediat, mai ales spate...imbunatatiri se pot aduce: schimband lichidul de frana, furtulele cu unele racing, placutele si etrierele in ordinea asta, respectand costurile din ce in ce mai mari... daca nu ma insel intr-unul din ultimele numere universmoto a fost exact o chestie d-asta: o moto standard la care au schimbat in etape elementele de franare si observau schimbarile in comprtamentul pe franare. daca nu gasesti da-im un semn si scanez eu paginile si le pun aici. As aprecia un link catre articolul Univers Moto, nu am gasit revista sa o cumpar. Etriere de care ? O sa intreb la Elf. Mesaj completat RvsS, tu te plangi de frane ... am inteles ca la Neo sunt mai bune decat la Kult...noi astia cu Kulturi ce sa mai spunem!? PS: acum...nu mi-o luati in nume de rau, dar mie chiar imi plac franele la Bandit. In mai putin de 3/4 secunde de la 130 la 70, cu pasager. E chiar bine, nu am avut niciodata nesiguranta ca nu o voi opri... Nu stiu ce sa spun, nu m-am dat pe Kult. Ce pot sa spun dupa un an si jumatate de utilizare, ca si trecere de la perioada de acomodare la perioada de utilizare: 1. Motorul nu trage sub 5000 rpm. Nu se infige, incercarea de a-l duce de la 3000 la 5000 rpm se manifesta ca si apasarea pana la fund a pedalei unei masini grele, dar cu motor de 1,2 L. Adica mai nimic. Dupa 5000 rpm e ok. 2. Se cunoaste mult diferenta la mers cu pasager. Motorul gafaie, nu mai are sprinteneala aceea. A-l tine peste 5000 rpm devine o necesitate ca sa aiba "zvac". Probabil aici este vorba si de suspensia spate, care din cate stiu eu nu este reglabila, cel putin nu "on-the-fly". Aici ar fi probabil nevoie de modelul de 1250 cc, dar suspensia nu e schimbata. 3. Franele nu sunt rele, dar nici nu "musca". Se poate mai bine. Nu critic moto, departe de mine gandul, la banii ei efectiv nu ai alta alegere mai buna, dar acolo unde sunt minusuri ma gandeam ca poate se pot remedia prin inlocuirea unor piese, in loc sa schimb moto cu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Daca nu mergi pe B12 (sau 12.5), Kawa Z750 cum ti se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Poate v-ati saturat sa scriu despre schimbare (ma apuca la cateva luni, stiu) si cam fac mici offtopicuri. Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor. Kawa Z750 nu exista (semi)carenat (ma refer la modelele noi). Am vazut ca au un K750S, dar cred ca s-a incetat productia. E o optiune interesanta totusi, desi calitatea Kawasaki nu m-a impresionat (sunt fost posesor de ZZR). Ma tot bate gandul la Fazer 1000. Stiu ca Emppu mi-a explicat acum ceva timp ca are sistem de franare imprumutat de pe SS-uri. Din gama Suzuki B-King are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Care veniti la Bacau in weekend?! /index.php?showtopic=526084 V-astept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 tie ti-ar cam trebui un V-twin 750-800, sau un 4L de peste 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca vrea careva alu-racku de la SW-motech si nu stie cum arata montat, am niste poze aici /index.php?...t&p=2462747 Ai luat tu repede ultimul rack negru de pe louis. Bine macar ca am gasit argintiu. Se rezolva...il vopsesc. Glumeam! Frumoasa motoreta ai si vine bine rackul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 tie ti-ar cam trebui un V-twin 750-800, sau un 4L de peste 1100. De acord, o combinatie intre ele de fapt, adica un 4L de peste 800 cc. Fazer de 800, Fazer de 1000. Cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ? pai alt sistem de frinare are etrieri ficsi (nu flotanti), mai multe pistoane, montura radiala, alte discuri si eventual furca pe masura (arcuri mai tari, USD, mai multe reglaje). eu mai curind m-as gindi la alt motor daca spui ca nu ti-e suficient nici ca putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Pentru imbunatatirea sistemului de franare, puneti picioarele pe jos si strangeti din buci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor. aici gresesti destul de mult! daca ai fi fost mai atent ai fi vazut ca diferente sunt: -furca fata este alta (diametrul jambei 43mm in loc de 41) -bascula este alta (aluminiu extrudat nu otel sudat) -cauciucul pe spate are alta dimensiune (180...) suficient cat sa schimbe ciclistica destul de mult, in combinatie cu motorul cu un cuplu aproape dublu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Ok, multumesc pentru atentionare. Editat Iunie 7, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Cu ceva timp in urma KMIHAI isi schimbase aspectul farului. Ieri am efectuat si eu o operatiune asemanatoare. Am folosit un alt tip de leduri care din ce am observat degaja multa caldura, insa si mai multa lumina. Aseara dupa 40-50min sticla farului era destul de calda. Lumina la bord e in curs de schimbare, mai am de schimbat la turometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.