Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Macke, pe cuvint de onoare ca furtunurile racing nu fac nici o diferenta (nu vorbesc din auzite). m-as mira sa scrie ca la 4 ani se schimba, cel multi poate scrie "verifica si eventual inlocuieste". Nu vreau sa te contrazic, eu nu am avut decat furtunele actuale, deci mi-e greu sa compar Tind insa sa te cred, in afara de faptul ca astea racing ar putea fi mai rezistente in timp, prea multe lucruri miraculoase care sa imbunatateasca franarea nu sunt. Cat priveste mirarea ta referitoare la schimbarea furtunelor, sa lasam "biblia" sa raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca vrea careva alu-racku de la SW-motech si nu stie cum arata montat, am niste poze aici /index.php?...t&p=2462747 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 cam da. chiar iei alt motor la banii aia.cea mai ieftina solutie e o fata (juguri + furca + etrieri + roata) SH de la alt motor. cum a zis Cosmin, GSXR de exemplu. e plin netul de lume care a facut modificarea asta. sa te chinui sa imbunatatesti frina stock de la Bandit dupa parerea mea e pierdere de timp si bani. Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ? Mesaj completat chiar asa... franale de la modelul nou chiar musca bine... daca nu esti atent intra abs-ul imediat, mai ales spate...imbunatatiri se pot aduce: schimband lichidul de frana, furtulele cu unele racing, placutele si etrierele in ordinea asta, respectand costurile din ce in ce mai mari... daca nu ma insel intr-unul din ultimele numere universmoto a fost exact o chestie d-asta: o moto standard la care au schimbat in etape elementele de franare si observau schimbarile in comprtamentul pe franare. daca nu gasesti da-im un semn si scanez eu paginile si le pun aici. As aprecia un link catre articolul Univers Moto, nu am gasit revista sa o cumpar. Etriere de care ? O sa intreb la Elf. Mesaj completat RvsS, tu te plangi de frane ... am inteles ca la Neo sunt mai bune decat la Kult...noi astia cu Kulturi ce sa mai spunem!? PS: acum...nu mi-o luati in nume de rau, dar mie chiar imi plac franele la Bandit. In mai putin de 3/4 secunde de la 130 la 70, cu pasager. E chiar bine, nu am avut niciodata nesiguranta ca nu o voi opri... Nu stiu ce sa spun, nu m-am dat pe Kult. Ce pot sa spun dupa un an si jumatate de utilizare, ca si trecere de la perioada de acomodare la perioada de utilizare: 1. Motorul nu trage sub 5000 rpm. Nu se infige, incercarea de a-l duce de la 3000 la 5000 rpm se manifesta ca si apasarea pana la fund a pedalei unei masini grele, dar cu motor de 1,2 L. Adica mai nimic. Dupa 5000 rpm e ok. 2. Se cunoaste mult diferenta la mers cu pasager. Motorul gafaie, nu mai are sprinteneala aceea. A-l tine peste 5000 rpm devine o necesitate ca sa aiba "zvac". Probabil aici este vorba si de suspensia spate, care din cate stiu eu nu este reglabila, cel putin nu "on-the-fly". Aici ar fi probabil nevoie de modelul de 1250 cc, dar suspensia nu e schimbata. 3. Franele nu sunt rele, dar nici nu "musca". Se poate mai bine. Nu critic moto, departe de mine gandul, la banii ei efectiv nu ai alta alegere mai buna, dar acolo unde sunt minusuri ma gandeam ca poate se pot remedia prin inlocuirea unor piese, in loc sa schimb moto cu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Daca nu mergi pe B12 (sau 12.5), Kawa Z750 cum ti se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Poate v-ati saturat sa scriu despre schimbare (ma apuca la cateva luni, stiu) si cam fac mici offtopicuri. Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor. Kawa Z750 nu exista (semi)carenat (ma refer la modelele noi). Am vazut ca au un K750S, dar cred ca s-a incetat productia. E o optiune interesanta totusi, desi calitatea Kawasaki nu m-a impresionat (sunt fost posesor de ZZR). Ma tot bate gandul la Fazer 1000. Stiu ca Emppu mi-a explicat acum ceva timp ca are sistem de franare imprumutat de pe SS-uri. Din gama Suzuki B-King are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Care veniti la Bacau in weekend?! /index.php?showtopic=526084 V-astept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 tie ti-ar cam trebui un V-twin 750-800, sau un 4L de peste 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca vrea careva alu-racku de la SW-motech si nu stie cum arata montat, am niste poze aici /index.php?...t&p=2462747 Ai luat tu repede ultimul rack negru de pe louis. Bine macar ca am gasit argintiu. Se rezolva...il vopsesc. Glumeam! Frumoasa motoreta ai si vine bine rackul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 tie ti-ar cam trebui un V-twin 750-800, sau un 4L de peste 1100. De acord, o combinatie intre ele de fapt, adica un 4L de peste 800 cc. Fazer de 800, Fazer de 1000. Cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Ok, dar ce alta moto? Ce are alt sistem de franare? Yamaha Fazer de exemplu (dupa 2007 sa zicem) ? pai alt sistem de frinare are etrieri ficsi (nu flotanti), mai multe pistoane, montura radiala, alte discuri si eventual furca pe masura (arcuri mai tari, USD, mai multe reglaje). eu mai curind m-as gindi la alt motor daca spui ca nu ti-e suficient nici ca putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Pentru imbunatatirea sistemului de franare, puneti picioarele pe jos si strangeti din buci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Nu as merge pe 1250 pentru ca nu are nimic schimbat in afara de motor. aici gresesti destul de mult! daca ai fi fost mai atent ai fi vazut ca diferente sunt: -furca fata este alta (diametrul jambei 43mm in loc de 41) -bascula este alta (aluminiu extrudat nu otel sudat) -cauciucul pe spate are alta dimensiune (180...) suficient cat sa schimbe ciclistica destul de mult, in combinatie cu motorul cu un cuplu aproape dublu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Ok, multumesc pentru atentionare. Editat Iunie 7, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Cu ceva timp in urma KMIHAI isi schimbase aspectul farului. Ieri am efectuat si eu o operatiune asemanatoare. Am folosit un alt tip de leduri care din ce am observat degaja multa caldura, insa si mai multa lumina. Aseara dupa 40-50min sticla farului era destul de calda. Lumina la bord e in curs de schimbare, mai am de schimbat la turometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 am facut ieri pana prostului Macke, ai mai investigat modificarea cu indicatorul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 NU, ca stau prost cu banii. De fapt PROST e putin zis, dezastruos Totusi, intrebarea e de ai facut pana? Ai uitat sa comuti de pe RES pe ON?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 fiind taran merg tot timpul pe RES nu ma intreba de ce ca nici eu nu pricep. am facut eu asa in capu' meu un calcul ca avind 6l in rezervor pot sa fac mult mai mult de 80 km, dar tot matematica a avut dreptate. cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori: - cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 fiind taran merg tot timpul pe RES nu ma intreba de ce ca nici eu nu pricep. am facut eu asa in capu' meu un calcul ca avind 6l in rezervor pot sa fac mult mai mult de 80 km, dar tot matematica a avut dreptate. cam asta e. recunosc ca si eu sunt mai tantalau cateodata si uit sa schimb pe ON dupa ce alimentez. norocul meu a fost ca mam prins la timp. dar... nu trebuie sa iti faci probleme, totul e sa fii in oras. daca te prinde pe camp sa vezi ce misto e... mda...deci, mi-am luat cauciuc, ca am itp acush...si mi-e frica de aia ca nu mi-l dau ca nu am cauciuc standard (am 120 pe fata). in plus am luat si cauciuc nou pe fata, mai e si intalnirea de la Bacau, vine Predeal si Radauti unde vreau sa merg...na, cheltuieli. Asa ca... am amanat, pentru moment faza cu indicatorul de gaz. Si inca ceva..vezi ca rezerva e de 5 litri, nu de 6. Eu am mers pe ea 40 km si mai aveam ceva gaz in rezervor, insa nu pot aproxima cat. Mesaj completat Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Eu am 1.8 m si vreo 85 kile si nu ma simt mare pe langa el, ba chiar stau bine. Iar nevasta-mea are 1.7 m si are si ea vreo 60 kile. Merge bine, chiar are si zvac. Nico chiar imi mai spune sa nu mai accelerez asa brusc, sa nu ne dam cu roatele in sus. Consum...5% e cam minim cu pasager, ieu am scos cam 5.5 cu Nico si bauleto in care car cate ceva prin el. PS: 10000 km din 99-2001? cam multi km aia, nu crezi? eu as lua POP, adica dupa 2001 (inclusiv). sau de 1200 Kult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Eu am 1.8 m si vreo 85 kile si nu ma simt mare pe langa el, ba chiar stau bine. Iar nevasta-mea are 1.7 m si are si ea vreo 60 kile. Merge bine, chiar are si zvac. Nico chiar imi mai spune sa nu mai accelerez asa brusc, sa nu ne dam cu roatele in sus. Consum...5% e cam minim cu pasager, ieu am scos cam 5.5 cu Nico si bauleto in care car cate ceva prin el. PS: 10000 km din 99-2001? cam multi km aia, nu crezi? eu as lua POP, adica dupa 2001 (inclusiv). sau de 1200 Kult Daca zici ca-i ok ca marime este super. Pana acum pe street-uri m-am dat doar pe Diversion si SV650. Diversion-ul era suportabil maxim 300km/zi, iar pe SV mai mult de 20km n-am rezistat. La 1200 ma sperie consumul. Bani sunt 2000-2200euro, ma cam incadrez la 2001+. Multam' de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 mai asteapta si alte raspunsuri, uite RvsS nu e multimit...sau mai bine zis NU asa multumit. Si are bandit de 650. Cred ca tine mult si de gust si de asteptari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Salut, Eu am POP, 1,87 si 85kg. NU pot sa zic ca stau ghemuit, dar cateodata la ture mai lungi ma dor genunchii. Posibil sa se traga de la alte nebunii facute in tinerete (mers pe munte, ploaie, viscol, dormit in zapada etc). Dupa 300-400km imi cam amorteste si fundul. Tocmai ce mi-am dat saua la modificat ..posibil sa rezolv ambele aspecte (fundul si genunchii). Sotia mea are tot vreo 1.70 si sta f bine in spate. Consumul cam cum ti-a spus Make. La sfarsitul lunii o sa fac o tura de vreo 2000km cu bagaje, nevasta si pe noua sa. O sa pot veni cu impresii mai proaspete dupa. Cam asta, Toate bune, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nu mai stiu cine spunea ca e nemultumit de cum trage banditul de 650... RvsS parca... dar mie, la banditu 650 din 2005, imi trage nerv incepand de pe la 3000-3500 rpm. si asa imi trage de cand am cumparat-o (mai putin luna trecuta in care a inceput sa se simta imbacsirea filtrului de aer original). Eu sunt super multumit de banditu meu. ture lungi n-am facut decat Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Brasov si sincer, la 1,90 cat am eu, m-am simtit extraordinar, chiar daca am varinata N. Ce-i drept, amortesc un pic bucile, insa, daca retapitezi saua sigur se rezolva acest inconvenient. Cum zicea si Macke... pentru o astfel de tura, cred ca se preteaza mult mai bine un B12, dar tu-ti cunosti finantele, planurile si posibilitatile. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Vrei sa faci o tura de 10 000 KM? Daca nu e secret, ne poti spune pe unde? Mai mult de 5000 km nu am putut sa merg intr-o tura si am batut toata Europa, insa drept, poate trebuie sa o iau mai in cerc - Nu pot sa iti spun din pacate, nu sunt atat de mare - Da, sta foarte bine, mai ales daca modifici saua la Darian, dar nu este o conditie, si cea stoc e ok. - cel pe injectie pe care il am eu, din 2007, pe 5000 km incarcat full cu laterale si topcase grele + pasager a scos daca nu ma insel cam 5 l/100 km, mers legal, mai mult pe autostrazi. Din pacate, nu te pot ajuta cu mai multe informatii despre modelul dorit de tine, 99-01. Si da, mie mi se pare ca nu trage asa cum mi-as dori pana in 5000 rpm, iar cu pasager deja sub 5000 rpm nu mai e fun. Ok, accelereaza, nu este chiar puturoasa, dar nu asa cum as dori. La depasiri nu m-as baga sub 5000 rpm cu pasager decat daca as avea mult loc liber. Peste 5000 insa mi se pare ok, in aproape orice conditii de incarcare. Peste 8000 deja e foarte bine (toate acestea se refera la modelul pe injectie, dupa 2007). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Va multumesc pentru pareri. Tura o voi face la anu', Timisoara-Nordkapp, vreo 10mii km dus-intors, poate chiar mai mult daca mai o lungesc la site-seeing. Vreau sa merg lejer, fara autostrazi prea multe, la plimbare vreo 3-4 saptamani. In tura asta lunga, voi fi singur pe motor. Intrebam de pasager pt ca ma voi mai plimba cu prietena in spate prin tara, chiar cateva sute bune de km/zi cateodata. Din ce-mi spuneti, suna bine talharul. Mie tot la monocilindre imi sta capul, dar ar fi foarte neinspirat sa fac o asemenea tura pe un XT 600 de ex. Nu ma deranjeaza deloc ca-i lenes, eu sunt super multumit de cei 49 cai care ii are XTZ-ul de acum. 70 si ceva de cai sunt mai mult decat am nevoie. Am avut vreo 15mii km o Yamaha Diversion si eram multumit de performante, la doar 61 cai. As fi ales Diversion-ul, dar il cunosc si este putin prea mic pt mine. Acum sa-mi vand motorul si cand am $$$ ma duc sa incalec un bandit, sa vedem cum ne intelegem. Un bandit 2001-2002 pus la punct + scottoiler + un topcase solid si sigur de aluminiu ajung pt o tura ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.