Marmotzell Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 !!!! NU UITATI SA-I RASPUNDETI LUI COSMINIST !!!! dar fac si eu o paraneaza cu 2 intrebari : 1. Nu mi-a zis si mie nimeni daca avetzi vre unu suport de coburi. Model, treburi, chestii, pretzuri... pls. Se poate face? 2. Atzi folosit vre unu tratament pentru motor ( gen DURA LUBE, MOBIL 1 ????). Asfalt uscat :! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Parerea mea e ca nu a facut aerisirea cum trebuie.Daca tot te-ai dus la mecanic,nu te-ai intors la el sa-i zici de comportarea manetei? Daca iti da un raspuns gen "asa e normal" zic sa cauti alt mecanic. 2. Atzi folosit vre unu tratament pentru motor ( gen DURA LUBE, MOBIL 1 ????).Asfalt uscat :! Ai chef de cearta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Deci... am aerisit frana ca la carte... n-are pic de aer in instalatie... eu m-am plimbat cu ea dupa ce mi-a schimbat placutele si mi-a facut aerisirea si m-am intors la mecanic. i-am spus ca frana tine foarte bine, doar ca tine mai sus decat inainte (mai sus = mai aproape de manson). si inainte imi tinea sus... dar nu atat de sus... adica putea trage frana cu cele doua degete specificate si nu aveam treaba... acum daca trag doar cu cele doua degete, celelalte doua sunt strivite intre maneta si manson... am mai iesit acum cu hotu si daca trag frana cu simt de raspundere ma arunca pe ghidon si se ridica de spate... deci clar franeaza. dar vrea sa am cursa mai scurta la maneta... oricum... multumesc pentru sfaturile cu privire la bolt(z)ul ala... a fost atat de intepenit incat doar cu menghina s-a putut desface... Cheers si sa ne plimbam cu bine pe meleaguri mioritice... Editat Iulie 7, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 nu este kterink. am dovezi dar nu pot sa le fac publice. cocalarii astia ... strica imaginea motorestistului neprihanit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 1. acele bolturi nu sunt pe filet, iar capul hexagonal e pus acolo doar ca sa poti misca tu (ca rider) boltul si sa-i rupi crusta aia oxidata si sa il poti scoate. 2. mentionez ca e reglata la cel mai mare nivel (acum e pe 1... daca setez maneta la 5 nu mai franeaza deloc si ating cu maneta mansonul de acc...exact ca la ambreiaj) cum pot remedia problema asta... vrea sa-mi tina ma sus maneta... 1. tolgiu?....tolgiu! 2. ati schimbat si lichidul de frana? e la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 1. tolgiu?....tolgiu! 2. ati schimbat si lichidul de frana? e la nivel? ce tolgiu ma??? ha?? ce tolgiu? Pai daca am aerisit frana... nu-i normal ca am schimbat lichidu si e la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 nu asa...tolgiu? dar el nu, batman..batman PS: mi-am dat saua la retapitat la Darian. modelul e copie dupa cel al lui Seagull, taxa de copyright dupa ce ajunge la mine saua sa vad daca seamana sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 A inceput sa se mai lasa si acum tine un pic mai sus maneta... dupa ce m-am plimbat azi-noapte prin oras am realizat ca acum pot frana cat de cat doar cu cele doua degete... se pare totusi ca a fost asa pana ce s-au format placutele dupa discuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Motocicleta si fomeia nu se dau. Eu n-am dat mobra nimanui si nici n-o voi da. Nici nu m-am urcat pe mobra altuia, poate doar pe femeie. Nu folositi cacaturi de alea de tratamente pentru motor si alte prostii. Cosmin, mai aeriseste o data franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Bah bajeti , io saptamana viitoare vreau sa plec pana la maramures cu motoru. Ploua doar miercuri si joi din cate am inteles. In afara de intretinere lant , chei si capa de ploaie ce altceva as mai putea sa mai imi asigur cu mine, sau care ar fi recomandarea voastra? Intrebarea nu isi are loc aici asa ca o sa adaug inca o chestie : La o mini revizie inainte de plecare ce recomandari aveti ? Ceva mai special pentru drum lung ma refer ceva pe care il stiti voi ca ati regretat ca nu ati facut cand ati plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Kit de pana si verificari cauciucuri inainte (adica presiune ) ! In rest,fir intins ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) cam offtopic: in weekend sunt prezent la iasi la intrunire. @macke vii ? @arw357 ar fi bine sa ai o vesta reflectorizanta, un spray pt lant si chestii pt supravetuire: cutit, lanterna, etc. ii bine sa ai si un set de imbusi cu tine. in rest, asfalt uscat @calin, nu vii deloc, sau nu vii doar sambata? Editat Iulie 7, 2010 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Subscriu..kit de pana OBLIGATORIU! Si nu CAPA de ploaie, costum complet, ca nu-ti protejeaza oole capa!! Verificat pe propria piele, Calin stie de ce Lantul il poti curata acum si unge. Si pe parcurs doar il ungi, nu-l mai cureti, ca sa cari doar un spray cu tine! 2 perechi de manusi, 2 x sosete si niste cizme anti ploaie iarasi ar face bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 cam offtopic: in weekend sunt prezent la iasi la intrunire.@macke vii ? @arw357 ar fi bine sa ai o vesta reflectorizanta, un spray pt lant si chestii pt supravetuire: cutit, lanterna, etc. ii bine sa ai si un set de imbusi cu tine. in rest, asfalt uscat @calin, nu vii deloc, sau nu vii doar sambata? inca nu e sigur, probabil o sa vin cel putin la parada simbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Da, eu nu vin SIGUR!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Banditi din bucuresti, va faceti aparitia pe la Bucov weekendul asta? Mesaj completat Care a fost la plimbare ? Hai ziceti repede, ca pauza asta de forumism a scos lumea la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 eu mi-am pus in sfirsit amortizorul de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Si cum e cu amortizorul ala ? E ceva de capul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 bine ca si-a revenit forumul fratilor....mi-a fost dor de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 idem Macke. Io nu am mai plecat pana in maramu' desi eram cu un picior pe scarita si cu unul pe umbrela. Pana la urma a trebuit sa renunt la scarita multumita climei haotice. O las pe o viitoare canicula. Multam mult de sfaturi , mi-am luat si kit de pana cu okazia asta. In legatura cu motoru se pare ca i-am schimbat destul de mult relantiul si i-am bagat prea multa benzina de mergea asa de strong + consuma 6.9l/100km (hai 7 de la mine ca nu suntem la marketing ) cu pasager. Ia zi bre caline cum e noul feeling pe curbulite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Si cum e cu amortizorul ala ? E ceva de capul lui? n-am apucat sa-l testez cine stie ce. deocamdata o sa merg de test cam o saptamina lejer de tot prin oras, avind in vedere ca am luat putin la dremel din bratul de legatura. nu ma astept sa fie probleme dar paza buna... setarea arcului e probabil cea din fabrica, aproximativ pe la mijlocul filetului. se lasa circa 3 centimetri cu mine pe el dar odata comprimat arcul e mult mai tare, pe cind cel stock se lasa in continuare destul de usor daca te apasai pe el. un efect e ca a ridicat multisor spatele si a facut pozitia de condus mai buna (avind in vedere ca am ghidon aftermarket mai drept). in schimb, ridicind saua ajung doar cu virfurile jos si daca e vorba de impins din picioare... sula. ieri la serviciu n-am putut sa-l parchez asa cum il parcam deobicei din cauza asta. cred ca o sa pun kit de coborire pin'la urma, mai astept oleaca sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare talhari! Dati-mi voie sa ma prezint. Sunt Sorin si am un bandit 600 s pop din 2002 gri. Deocamdata nu am poze la mine dar cu prima ocazie am sa pun. In sfarsit am lecturat toate cele 700 de pagini . 1. Dupa ce am vorbit cu bandit_mik virgula care nu mai este hot de o perioada buna si cu empu am achizitionat o janta spate de gsxr 750 '95. Cand ajung la mine in TR am sa incerc sa o montez. Sper saptamana asta sa imi vina si distantierele de la strungar si am cam toate piesele. Sper sa intre de la sine, daca nu, din care distantier mai polizez, din cel din partea cu lantul sau cel de la discul de frana? 2. Am un kit de lant DID de aprozimativ 25k km si efectiv mi se pare ca nu s-a uzat (nu a fost nevoie sa il intind decat odata). Ideea e ca nici eu nu merg forja, dar parca nu as vrea sa se rupa in mers. M-am uitat la pinionul spate si nu da semne de oboseala (dinti tociti). Lantul nu are zale intepenite decat cea de prindere care arata fix ca la inceput (cred ca nicu profesoru' a strans-o cam tare). Cineva mi-a zis ca la 25k e uzat dar nu stiu daca sa am incredere (comercializa kituri lant). Unde as putea sa ma mai uit la semne de oboseala? 3. Amortizorul meu este pe pozitia 5 si as vrea sa il mai intaresc un pic (am vazut ca merge pana la 7). Cu ce divais si cum il strang, sau trebuie sa il desfac din bascula? M-am intalnit cu gabi88 la benzinarie in Valeni duminica Respect tot ce faceti aici pentru ca am aflat o groaza de lucruri care nici nu imi treceau prin cap La cat mai multi talhari si fara bube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare talhari!................ Salutare. O intrebare: Nick-ul este pe bune numele tau?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare. O intrebare: Nick-ul este pe bune numele tau?????? Salut! Da. Ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Domnilor, va prezint noua mea sa. Inca nu am apucat s-o "arunc" pe Suzi, dar azi merg sa imi iau motorul de la garaj si va spun mai tarziu si impresii! Doresc pe aceasta cale sa multumesc lui Darian pentru un job excelent facut! PS: poze mai incolo ca nu-mi da voie sa atasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.