alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) dar stati sa va povestesc eu de unul.e un tip in Iasi vine asta la mine simbata ca sa-i dau motoru. era la bustu gol fara casca nimic zic ca de frica hai sa i-l dau. se da asta pe-o roata asa ma durea inima cum vedeam motoru meu dupa aia zice ca stai sa vezi ca am si eu motor ca tine. apare cu un motor nu mi-a venit sa cred fara far fara coada in fata prins tot cu scoci fara numar nu stiu exact ce era parca minsk si incepe sa-i dea pe acolo prin noroi tot ara inainte inapoi va zic avea o viteza cel putin 200. i-am facut si-un film da mi-e ca citeste aici si se supara daca-l pun. Caline tu ai scris la misto legat de ce am scris eu mai sus sau chiar i-ai dat mobra lu un om din ala pe mana? Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 nu e necunoscut dar tot ce am scris e adevarat se da la bustu gol pe motor atentie ce fel de colegi motociclisti avem. il las pe el sa recunoasca ce a facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Caline, mobra nu se da decat la oameni de incredere, care stii ca iti vor da banii in caz de accident.. Eu abia ii dau fratelui meu, din an in paste..d-apai la unu care vrea sa se dea pe o roata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) E la caterinca, da-i pace. Am impresia ca e vorba de careva de pe aici. Vezi Caline ce avatar are arw357? Ha HA Caline HA HA Editat Iulie 6, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 nu este kterink. am dovezi dar nu pot sa le fac publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Deci, am fost azi la "specialisti" cu etrierele blocate pe fata. a incercat si mesteru sa desfaca acel bolt. nimic... s-a f**** capul hexagonal si mai rau. a scos etrierele de tot, furtunu de frana facea pipi pe jos prin atelier. nenea mecanicu, a prins etrieru in menghina, si cu un mox (cred ca asa ii spune la cheia aia pe care a folosit-o) s-a chinuit cam o ora sa miste boltul... intr-un final a reusit. acele bolturi nu sunt pe filet, iar capul hexagonal e pus acolo doar ca sa poti misca tu (ca rider) boltul si sa-i rupi crusta aia oxidata si sa il poti scoate. dupa o ora jumate am reusit sa schimbam placutele la etrierul din stanga. ne-am apucat de aceiasi smecherie si la etrierul din dreapta doar ca asta a fost mai incapatanat iar operatiunea a durat cam 2 ore si un pic. dupa aproape jumatate de pachet de tigari si o sticla de 2l de cico, aveam placute de frana noi pe fata. acum, hai sa punem lichidu la loc in rezervor ca totusi sa pot folosi frana. s-o f**** unul dintre suruburile de la capacul rezervorului... ghinion... l-am scos cu bormasina. am bagat lichidu, i-am facut aerisirea. a mai durat inca juma de ora cautarea unu surubel (de 4 am aflat si eu azi). inca juma de ora m-am plimbat pe langa service sa se aseze placutele. faza e ca acum, maneta e destul de moale, si incepe sa franeze destul de tarziu (adica tre s-o trag destulm de mult pana sa prinda) inaite, cu degetul aratator si cel mijlociu trageam de frana in timp ce inelaru si cel mic era agatate de acceleratie. acum... daca incerc la fel, imi franeaza foarte putin. daca trag maneta cu toate degetele si un pic mai mult, aproape ca ma arunca peste ghidon. ce pot face sa-mi tina si mie maneta de frana mai sus. mentionez ca e reglata la cel mai mare nivel (acum e pe 1... daca setez maneta la 5 nu mai franeaza deloc si ating cu maneta mansonul de acc...exact ca la ambreiaj) cum pot remedia problema asta... vrea sa-mi tina ma sus maneta... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 !!!! NU UITATI SA-I RASPUNDETI LUI COSMINIST !!!! dar fac si eu o paraneaza cu 2 intrebari : 1. Nu mi-a zis si mie nimeni daca avetzi vre unu suport de coburi. Model, treburi, chestii, pretzuri... pls. Se poate face? 2. Atzi folosit vre unu tratament pentru motor ( gen DURA LUBE, MOBIL 1 ????). Asfalt uscat :! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Parerea mea e ca nu a facut aerisirea cum trebuie.Daca tot te-ai dus la mecanic,nu te-ai intors la el sa-i zici de comportarea manetei? Daca iti da un raspuns gen "asa e normal" zic sa cauti alt mecanic. 2. Atzi folosit vre unu tratament pentru motor ( gen DURA LUBE, MOBIL 1 ????).Asfalt uscat :! Ai chef de cearta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Deci... am aerisit frana ca la carte... n-are pic de aer in instalatie... eu m-am plimbat cu ea dupa ce mi-a schimbat placutele si mi-a facut aerisirea si m-am intors la mecanic. i-am spus ca frana tine foarte bine, doar ca tine mai sus decat inainte (mai sus = mai aproape de manson). si inainte imi tinea sus... dar nu atat de sus... adica putea trage frana cu cele doua degete specificate si nu aveam treaba... acum daca trag doar cu cele doua degete, celelalte doua sunt strivite intre maneta si manson... am mai iesit acum cu hotu si daca trag frana cu simt de raspundere ma arunca pe ghidon si se ridica de spate... deci clar franeaza. dar vrea sa am cursa mai scurta la maneta... oricum... multumesc pentru sfaturile cu privire la bolt(z)ul ala... a fost atat de intepenit incat doar cu menghina s-a putut desface... Cheers si sa ne plimbam cu bine pe meleaguri mioritice... Editat Iulie 7, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 nu este kterink. am dovezi dar nu pot sa le fac publice. cocalarii astia ... strica imaginea motorestistului neprihanit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 1. acele bolturi nu sunt pe filet, iar capul hexagonal e pus acolo doar ca sa poti misca tu (ca rider) boltul si sa-i rupi crusta aia oxidata si sa il poti scoate. 2. mentionez ca e reglata la cel mai mare nivel (acum e pe 1... daca setez maneta la 5 nu mai franeaza deloc si ating cu maneta mansonul de acc...exact ca la ambreiaj) cum pot remedia problema asta... vrea sa-mi tina ma sus maneta... 1. tolgiu?....tolgiu! 2. ati schimbat si lichidul de frana? e la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 1. tolgiu?....tolgiu! 2. ati schimbat si lichidul de frana? e la nivel? ce tolgiu ma??? ha?? ce tolgiu? Pai daca am aerisit frana... nu-i normal ca am schimbat lichidu si e la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 nu asa...tolgiu? dar el nu, batman..batman PS: mi-am dat saua la retapitat la Darian. modelul e copie dupa cel al lui Seagull, taxa de copyright dupa ce ajunge la mine saua sa vad daca seamana sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 A inceput sa se mai lasa si acum tine un pic mai sus maneta... dupa ce m-am plimbat azi-noapte prin oras am realizat ca acum pot frana cat de cat doar cu cele doua degete... se pare totusi ca a fost asa pana ce s-au format placutele dupa discuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Motocicleta si fomeia nu se dau. Eu n-am dat mobra nimanui si nici n-o voi da. Nici nu m-am urcat pe mobra altuia, poate doar pe femeie. Nu folositi cacaturi de alea de tratamente pentru motor si alte prostii. Cosmin, mai aeriseste o data franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Bah bajeti , io saptamana viitoare vreau sa plec pana la maramures cu motoru. Ploua doar miercuri si joi din cate am inteles. In afara de intretinere lant , chei si capa de ploaie ce altceva as mai putea sa mai imi asigur cu mine, sau care ar fi recomandarea voastra? Intrebarea nu isi are loc aici asa ca o sa adaug inca o chestie : La o mini revizie inainte de plecare ce recomandari aveti ? Ceva mai special pentru drum lung ma refer ceva pe care il stiti voi ca ati regretat ca nu ati facut cand ati plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Kit de pana si verificari cauciucuri inainte (adica presiune ) ! In rest,fir intins ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) cam offtopic: in weekend sunt prezent la iasi la intrunire. @macke vii ? @arw357 ar fi bine sa ai o vesta reflectorizanta, un spray pt lant si chestii pt supravetuire: cutit, lanterna, etc. ii bine sa ai si un set de imbusi cu tine. in rest, asfalt uscat @calin, nu vii deloc, sau nu vii doar sambata? Editat Iulie 7, 2010 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Subscriu..kit de pana OBLIGATORIU! Si nu CAPA de ploaie, costum complet, ca nu-ti protejeaza oole capa!! Verificat pe propria piele, Calin stie de ce Lantul il poti curata acum si unge. Si pe parcurs doar il ungi, nu-l mai cureti, ca sa cari doar un spray cu tine! 2 perechi de manusi, 2 x sosete si niste cizme anti ploaie iarasi ar face bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 cam offtopic: in weekend sunt prezent la iasi la intrunire.@macke vii ? @arw357 ar fi bine sa ai o vesta reflectorizanta, un spray pt lant si chestii pt supravetuire: cutit, lanterna, etc. ii bine sa ai si un set de imbusi cu tine. in rest, asfalt uscat @calin, nu vii deloc, sau nu vii doar sambata? inca nu e sigur, probabil o sa vin cel putin la parada simbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Da, eu nu vin SIGUR!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Banditi din bucuresti, va faceti aparitia pe la Bucov weekendul asta? Mesaj completat Care a fost la plimbare ? Hai ziceti repede, ca pauza asta de forumism a scos lumea la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 eu mi-am pus in sfirsit amortizorul de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Si cum e cu amortizorul ala ? E ceva de capul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 bine ca si-a revenit forumul fratilor....mi-a fost dor de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.