Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Bai ... poate vin si eu. Dar sigur nu ajung la arc ...

Ziceti-mi unde e celalalt Biker's. Am inltes ca pe la Iancului .. sau asa ceva, da' nu stiu exact si pe net nu-l gasesc.

Bagati o strada, o harta ... ceva.

Sarumana !

http://wikimapia.org/3874321/ro/Biker-s-Bar-la-Ursu

http://www.sapteseri.ro/ro/detalii-loc/bik...-bar/bucuresti/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai ... poate vin si eu. Dar sigur nu ajung la arc ...

Ziceti-mi unde e celalalt Biker's. Am inltes ca pe la Iancului .. sau asa ceva, da' nu stiu exact si pe net nu-l gasesc.

Bagati o strada, o harta ... ceva.

Sarumana !

 

cum vii dinspre obor spre iancului treci de intersectia mare de la iancului si la urmatoarea faci dreapta, mergi inainte vreo 100 m si o sa vezi pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info.

Inca sunt acasa ... am ratat ieaseala.

Treaba de serviciu ca am concediu toata sapt viitoare ... si m-au frecat acum cat m-au mai prins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu...am intrat pe forum abea pe la 18 ...

in alta ordine de idei am rezolvat cu ambreiajul , merge super acum

dureaza putin pana ma familiarizez cu noua mobra :)

multumesc pentru sugestii baieti

maine ma duc la amcart , sau cum draq ii zice , cu un gsr si un vfr...daca doriti ne vedem la arc la 10.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu...am intrat pe forum abea pe la 18 ...

in alta ordine de idei am rezolvat cu ambreiajul , merge super acum

dureaza putin pana ma familiarizez cu noua mobra :)

multumesc pentru sugestii baieti

maine ma duc la amcart , sau cum draq ii zice , cu un gsr si un vfr...daca doriti ne vedem la arc la 10.00

Cum e pretu la amkart ? Cat e ora ... ?

A mai fost cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahhh..as fi mers si eu la intrunirea de hoti, dar ma dor salele de cat parchet am pus azi :)

Si calculatorul abia acum l-am instalat la locul lui :)

poate data viitoare..pacat ca sunt multi banditi in bucuresti care nu intra pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, intai pun aici ca nu se stie, poate trebuie cuiva. Am de vanzare suport (placa de prindere) universal pentru: Givi, Kappa si alte.

 

http://www.louis.de/_40ef9ed31c21b48ddab20...;TITLE=10025873

idprodus 10025873

 

L-am luat sa il potrivesc la un case si nu se nimereste, desi case-ul este Kappa dar un model mai vechi. Suportul NU a fost niciodata montat. Cutie originala, toate prinderile incluse, exact ca in descrierea de pe Louis.

Nu vreau sa iau pe el exact pretul de la Louis, dar nici la juma de pret nu-l dau, ca deh, e NOU!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am intors de pe Transfagarasan. un mic preview si o bere pentru cel care ghiceste ce se intiompla acolo :)

cert e ca vreo doi insi fac pe cricul central...pana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea.

adevarul e ca SV-ul ala are radiatorul lovit, dar asa a fost cumparat. radiatorul statea asa pt. ca era demontat in momentul pozei, atirna in furtunuri. am prins ploaie de la Gheorghieni pina dupa Bicaz si a intrat apa la fisa de la bujie big time, de mergea intr-un cilindru. omul a scos bujia in parcare (nu e ca la Bandit, tre' scos rezervorul si radiatorul). dar cind ne-am uitat in adincitura in care se baga bujia ne-am speriat: plina de noroi. problema e ca a ajuns noroi pina si pe buza de etansare pe care calca garnitura bujiei si nu avea cum s-o puna asa inapoi. asa ca omu' a luat un PET de 0,5, un furtun (nu ma intrebati de unde l-a scos), a dat o gaura-n capac, a bagat furtunul in ea si a turnat benzina-n cilindru, dupa care noi am ridicat motorul de spate ca sa curga benzina jos, antrenind mizeria. a functionat perfect.

 

acuma sa va fac un rezumat si sa trag niste concluzii. fiecare motor a avut cite o problema pe drum:

 

eu: am scapat-o pe jos in parcare de pe loc chiar la plecare. damage zero, nici nu se observa.

 

CBR-ul: indoit janta spate intr-o groapa intre Risnov si Sinca Noua. drumul e rupt in ultmiul hal, pina-n Fagaras luati-o pe DN1.

 

Virago: s-a intimplat ceva cu tobele si au devebit brusc mai zgomotoase si a cersut top speed-ul la 140 de la 110 (!); posibil sa fi dfost limitat din evacuare si sa se fi busit limitarea

 

Transalp: lant mult prea intins (a mers asa Iasi-Risnov); efectiv era struna chiar si fara pasager pe ea; l-am rezolvat dar e posibil sa se i se fi tras lantului ala de la asta

 

Savage: cazut pe Transfagarasan de la niste denivelari. rider cu vreo 2 vinatai (protectia de la genunchi s-a rupt la cazatura), scarita sarita din suport (s-a rezolvat), rezervorul se misca in prinderi, aripa fata putin indoita

 

SV: vezi mai sus

 

pe TF m-am intilnit cu un baiat cu un Evo N cu numar de Bucuresti si am vorbit oleaca. ce m-a surprins e ca motorul pare mult mai mic in realitate decit in poze.

 

concluzii.

nu are sens sa te zgircesti sa sa nu iei hard case(-uri) pt. drumuri lungi. au ris toti de mine cum ma chinuiam in fiecare zi sa prind gentile de motor cu coarde elastice. efectiv pierdere de vreme inutila, consum de nervi si risc (se mai rupe o coarda, nu le prinzi bine etc). imi iau case, chiar daca pe Bandit arata ca un c.ur.

misto tara, pacat ca e locuita. coborirea spre Curtea de Arges e rupta, mult mai rau decit imi imaginam. sint curbe pe care trebuie sa le iei din ghidon. atentie in special la tuneluri, sint gropi imense inauntru. in tunelul de la Vidraru am luat una in plin de am zis ca se rupe motorul in doua.

pe Transfagarasan in weekend parca se se muta toata tara. plin de bicliclisti, unii mergind doi paralel pe banda si f neatent, multi soferi care f.ute meciul complet samd. e de mers in timpul saptaminii daca vrei sa te dai cit de cit.

sa renunt la ergonomie pt. look e o prostie. cu amortizorul de GSXR motorul e mult prea ridicat pentru mine, de citeva ori era sa-l scap. iar dintr-un motiv pe care nu-l stiu, posibil sa fie forma ghidonului LSL de vina, am facut scurta la stinga de la tras ambreiajul. ma durea la un moment dat atit de tare un deget incit o portiune am schimbat fara ambreiaj. toba e prea zgomotoasa pentru drum lung, m-am saturat sa aud un avion cu reactie in continuu sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) asta cu avionul este exceptionala...

Poate ca nu neaparat hard case-uri, cat niste genti speciale de motor. Top case este cam obligatoriu! E naspa, cam pe orice motor, insa utilitatea lui face infinit mai mult.

 

PS: per ansamblu ... a meritat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a meritat, pentru ca vreau de 2 ani sa fac Transfagarasanul. dar a fost mult mai scurt decit m-as fi asteptat, oleaca cam sec cumva.

n-ar fi stricat ceva mai multa disciplina, adica plecat mai devreme ca sa avem mai mult timp de facut poze si admirat. per ansamblu a fost bine pt. ca s-a mers disciplinat, asta probabil din cauza ca ne stiam toti dinainte (mai mult sau mai pjutin unii).

ce-am mai remarcat, mai exact mi s-a confirmat: in Moldova sint cei mai nesimtit soferi din tara, nicaieri nu ni s-au dat flashuri din spate cum ni s-au dat in Moldova. ca sa nu mai zic de depasiri pe dreapta fara semnal...

un drum fain e din din Calimenesti pina-n Sibiu, asfalt f bun, curbe and stuff.

ar fi fost frumos sa fie ceva mai lunga si mai lejera tura, dar nu s-a putut din motive de concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a meritat, pentru ca vreau de 2 ani sa fac Transfagarasanul. dar a fost mult mai scurt decit m-as fi asteptat, oleaca cam sec cumva.

n-ar fi stricat ceva mai multa disciplina, adica plecat mai devreme ca sa avem mai mult timp de facut poze si admirat. per ansamblu a fost bine pt. ca s-a mers disciplinat, asta probabil din cauza ca ne stiam toti dinainte (mai mult sau mai pjutin unii).

ce-am mai remarcat, mai exact mi s-a confirmat: in Moldova sint cei mai nesimtit soferi din tara, nicaieri nu ni s-au dat flashuri din spate cum ni s-au dat in Moldova. ca sa nu mai zic de depasiri pe dreapta fara semnal...

un drum fain e din din Calimenesti pina-n Sibiu, asfalt f bun, curbe and stuff.

ar fi fost frumos sa fie ceva mai lunga si mai lejera tura, dar nu s-a putut din motive de concediu.

 

 

Stai linistit Caline ca de manelocrati e plina tara asta. Peste tot ii intalnesti pe fleshari. Ca deh... tu tre sa mergi pe aratura, el are masina tu ai moped ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-am citit pe topic la sv ca asta e o problema a lor..

-nu stiam ca la voi trb sa dai rezervorul jos pt a scoate bujia, la bine bagi mana (_+cheia) si gata ;)

stai c-ai inteles gresit. la SV trebuie scos rezervoru si radiatoru'.

 

Mesaj completat

pozi.

Mesaj completat

aaa... Macke, am uitat ceva :P pina la primul plin am scos cel mai pensionaresc consum din viata mea: 5 la suta. asta din cauza ca nu mai mersesem toti in grup si s-a mers foarte incet de test (~90 la ora). in rest 5,5-6 si ceva.

post-24366-1280747865_thumb.jpg

post-24366-1280747881_thumb.jpg

post-24366-1280747898_thumb.jpg

post-24366-1280747910_thumb.jpg

post-24366-1280747918_thumb.jpg

post-24366-1280747922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago: s-a intimplat ceva cu tobele si au devebit brusc mai zgomotoase si a cersut top speed-ul la 140 de la 110 (!); posibil sa fi dfost limitat din evacuare si sa se fi busit limitarea

Transalp: lant mult prea intins (a mers asa Iasi-Risnov); efectiv era struna chiar si fara pasager pe ea; l-am rezolvat dar e posibil sa se i se fi tras lantului ala de la asta

ti-am zis eu cu viroaga : P numai ca acum a crescut si consumul

ca veni vorba de lant.

3 problem:

 

1. Mesterind la mai multe motociclete, la unele (Honda, Kawasaki, Yamaha) in manualele de intretinere jocul lantului se masura cu tot cu lant. La bandit nu, se masoara fara lant, dar nu-i o problema pt ca intodeauna l-am reglat la punctul strans maxim dar catre 35 mm, deci ar veni aproape 25, ceea ce e ok. Si acum trecem la punctul 2.

 

2. Ultima oara cand am intins lantul, nu stium cum dracu am facut ca nu eram la cel mai strans punct al lantului (stiti ca lantul se uzeaza neuniform, in unele locul e mai strans, in altele mai slab, trebuie reglat masurand unde e mai strans) si inloc de 25-35 mm la cel mai strans punct, nu era chiar tambal, dar aveam cam 15-20 mm. Problema e ca mi-am dat seama doar 300 km mai tarziu, dupa ce am spalat lantul, ca "roncanea" cand dadeam cu spatele... si se auzea cam ciudat in mers...pana atunci, smecleul de pe lant amortizase aceste sunete.

Ori mi se pare mie, ori a devenit "loop"-ul ala de uzare al lantului mai mare...de asemenea am imprsia ca are putin "wobble" stanga-dreapta, sa se fi ovalizat pinioanele?. Sa fi fuutut kitul sau chiar axul pinionului de atac? :D mie mi se pare putin probabil pt ca lantul n-a fost niciodata tzambal, intotdeauna a avut joc chiar daca unpic mai mic decat trebuia. Kitul e abia la jumate si ma gandeam sa-l schimb la primavara....

Acum e reglat exact cum trebuie, 28 mm la cel mai strans punct, distanta joc la limitele interioare ale lantului, nu exterioare ca la alte mobre. :P

3. In manual vad ca-n poza piulita axului de spate e pe stanga....eh, la mine e pe dreapta! sa fi bagat italienii axul invers? daca da, cu ce dauneaza asta?...daca dauneaza (De cand am luat-o nu i-am scos roata spate deloc)

 

 

Dezbatere pe tema "cu ce ungem lantul?" ;)

La mine in manual zice ca "After cleaning and drying the chain, oil it with a heavyweight motor oil."

ULEI:

Avantaje:

- se curata usor, nu-i nevoie de motorina

- nu se imbacseste ca spray-ul, NU retine tot nispiul/pietricelele/praful/jegul ca spray-ul.

- se aplica relativ usor

- la aplicare nu sar vapori pe alte parti

- surplulusul sarit pe janta/mobra se curata doar cu-m servetel.

- Unge mai bine imbinarile, lantul se aude mai "uns"

- Lantul e mai curat si aratos :P

Dezavantaje:

- daca te prinde ploaia, dupa ce se opreste, tre sa te opresti si tu sa ungi lantul

- se foloseste ceva mai des...la cate ~300 km "sau ori de cate ori e nevoie"

- dupa primele turi exista posibilitatea sa gastesti 2-3 picaturi de ulei sub mobra (surplus)

 

SPRAY:

Avantaje:

- sta ceva mai mult pe lant.

- se foloseste la ~500 km

- relativ rezistent la apa

- se aplica usor la drum lung.

Dezavantaje:

- nu unge lantul bine, adica il unge, dar nu atat de bine ca uleiul, nu ajunge asa de bine "acolo"

- se incarca la greu cu jeg, praf, nisip... mai ales pe ploaie.

- se curata greu (motorina)

- surplusul se strange impreuna cu mizeria in capacul pinionului de atac/suprplusul sarit pe mobra se curata greu

- tre sa stai 1 ora dupa ce l-ai aplicat pana sa pleci.

- lipiciziotatea face spalarea lantuului neaparata (la ulei, daca e murdar, dai cu mai mult ulei...nisipul sare odata cu uleiul in surplus)

 

O sa trec o perioada pe ulei, chiar daca necestita ceva mai multa frecventa, unge mai bine lantul, si asta e bine... mai ales acum cand mi l-am uzat prematur si tre sa mai trag de kitul asta pana in aprilie/mai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O tusit toba aia a ta la consumul ala :P

 

Cred ca nu am mai vazut grup mai pestrit ca asta ;), dar, e bine ca v-ati inteles!!

De curiozitate, SV-ul cat a scos consumul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-ul vreo 4 si ceva parca.

 

tipul cu Virago a zis despre consum "hai sa zic ca maninca 3, ca sa nu fiti invidiosi" ;)

 

atentie mare la lanturi. eu am rupt unul. nu stiu daca a fost de la intins, dar pe principiul "cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt" si dupa multe investigatii am decis sa fac ce rezomanda cineva pe un forum. am pus motorul pe cric, scos bratele de legatura astfel incit bascula sa se miste liber, neimpedicata de amortizor si am determinat care e punctul in care lantul e cel mai intins. am reglat astfelincti jocul in acel punct sa fie cam 1 cm. asta se traduce in joc 4-4,5 cm cind e pe cricul central.

jocul lateral e normal. chiar am verificat asta cind am descoperit ca TA-ul avea lantul struna, ca tot asa mi s-a parut si mie prea mare jocul lateral. dar toate motoarele aveau acel joc.

legat de ungere, am experimentat o vreme un fel de clona de Scott Oiler. mergea f bine dar arata ca un poponeata si m-am saturat sa tot trebuiasca sa umplu cu ulei. lubrifierea asta constanta cu ulei e cea mai buna, cu tot marketingul pentru sprayuri cu teflon de 50 de RON si alte Motul de genul. doar ca arata ca naiba si daca se poate sa ajunga ulei pe roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPRAY:

Avantaje:

- sta ceva mai mult pe lant.

- se foloseste la ~500 km - mai mult sau mai putin in functie de locurile prin care ai mers.

- relativ rezistent la apa - aha , dar nu iti imagina ca nu trebuie sa il ungi dupa ce te-a plouat

- se aplica usor la drum lung.

Dezavantaje:

- nu unge lantul bine, adica il unge, dar nu atat de bine ca uleiul, nu ajunge asa de bine "acolo" - bullshit consumerist - la fiecare 3 rotatii de lant sprayul pe care l-ai dat sa zicem pe interior ajunge peste tot pentru ca se rotesc tuburile alea.

- se incarca la greu cu jeg, praf, nisip... mai ales pe ploaie. - bullshit , nu ai incercat ce trebuie, sau ai avut tu bafta. sper ca aici nu facem comparatie cu uleiul ca pica din prima .

- se curata greu (motorina) - asta pentru ca : relativ rezistent la apa - nu e greu daca iti iei un rahat din ala de curata lantu de 90 de ron , si pe viata vei fi rapid in curatarea lantului..cat timp ai crick central

- surplusul se strange impreuna cu mizeria in capacul pinionului de atac/suprplusul sarit pe mobra se curata greu - am facut >15000 km, l-am curatat o data la 12000 , a fost usor, motorina si pensula.

- tre sa stai 1 ora dupa ce l-ai aplicat pana sa pleci. - 10-15 min

- lipiciziotatea face spalarea lantuului neaparata (la ulei, daca e murdar, dai cu mai mult ulei...nisipul sare odata cu uleiul in surplus) - nu inteleg si daca as intelege ce n-am inteles din ce ai zis tu, io zic ca nu e corect, ori il speli, ori la gara fie el ulei fie el spray.

 

O sa trec o perioada pe ulei, chiar daca necestita ceva mai multa frecventa, unge mai bine lantul, si asta e bine... mai ales acum cand mi l-am uzat prematur si tre sa mai trag de kitul asta pana in aprilie/mai ;)

 

 

Io am probleme aici, le-am notat.

Nu te mai ameti cu zece mii de optiuni. Daca e >= cu ce zice in manual atunci io zic ca poti sa il folosesti fericit. Se recomanda pentru o-ring, tu ai o-ring, atunci pune si gata , ce atata ameteala. Si rahatu' cu o-ring x-ring si y-ring e o mare chestie de marketing. ( asta ca chestie in plus care ma enerveaza :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, eu nu vad/inteleg cum statea motoreta aia asa in aer , tipul in negru cu plete din dreapta O tinea singur ????

 

in legatura cu lantu, sa il ia dracu ca m-am chinuit si eu 40 de minute sa il strang, chiar daca e usoara treaba si am facut-o de mnulte ori , mie imi place cand e strans (adica cum scrie in carte ) zici ca e alta motocicleta ;)

eu in ung seara sa se prinda bine vaselina aia de el sa nu mai sara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...