gabi88 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pai stie cineva daca se potriveste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) eu am schimbat fara ambreiaj o bucata buna cind m-am intors prima data de pe Transfagarasan si-a inceput sa ma doara mina stinga-n draci. e adevarat ca la 1-2 e problema cea mai mare. Editat Septembrie 18, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pai stie cineva daca se potriveste ? Poti sa te duci sa o probezi, daca vrei..nu te costa decat drumul pana acolo, si se ajunge usor. Sau poti sa-i intrebi daca au pt. modelul tau daca este peste 2004.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 M-ati facut curios. Cum schimbati fara ambreiaj? Sigur nu se strik nik pe-acolo? (nush, va intreb k mi se pare ciudatel; sa inteleg k inferioara nu merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Merge si inferioara fara ambreiaj dar tb sa fi atent la turatie,ca de nu intri intr-o frana de motor de toata frumusetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 M-ati facut curios. Cum schimbati fara ambreiaj? Sigur nu se strik nik pe-acolo? (nush, va intreb k mi se pare ciudatel; sa inteleg k inferioara nu merge) Uau, sunt topicuri intregi pe forumul asta legat de schimbatul fara ambreiaj, e endless story, ca si povestea cu ce ulei e mai bun. Nu e mare filosofie, tre sa inveti smecheria. Sa ciupesti acceleratia umpic inainte, adica tre sa ai gazul deschis si sa fii scurt in ridicarea schimbatorului si sa deschizi repede gazul dupa. Cand caraie nu e bine, deci nu mai faci asa. Te inveti singur, degeaba ti se spune ce si cum. Cica nu ar avea nimic daunator practica asta, unii o folosesc permanent. Personal o fac foarte rar, cand conduc ca turbatu sau cand mi-e lene sa trag ambreiajul. Nu consider ca e necesar sa dau socuri inutile cutiei sau motorului in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) M-ati facut curios. Cum schimbati fara ambreiaj? Sigur nu se strik nik pe-acolo? (nush, va intreb k mi se pare ciudatel; sa inteleg k inferioara nu merge) in principiu nu se strica si chiar se economiseste discul de ambreiaj... nu se mai toceste asa repede. dar e adevarat ca unii zic ca iti poti strica cutia de viteze daca nu te sincronizezi. io nu am intalnit niciunul (in afara de scriitori pe forum anonimi) care sa-mi povesteasca live cum a reusit el sa-si strice mobra din power shifting. in fine, pe scurt trebuie sa-ti sincronizezi foarte bine mana dreapta cu piciorul stang. turatia sa fie undeva in regimul de schimbat (adica 3000-5000 ture). sincronul trebuie sa fie asa: din acceleratie (esti in acceleratie, in avant) reduci gazul scurt si in acelasi timp impingi cu piciorul levierul de ambreiaj in sus ferm. explicatia e simpla, daca reduci gazul cand motorul e in avant cutia de viteze se relaxeaza, nu mai exista efort pe pinioane si tu poti sa schimbi vitezele. asa este facut sistemul. si nu dauneaza motorului. daca il faci corect. la schimbat in jos din superioara in inferioara la fel. cu mentiunea ca trebuie sa accelerezi un pic inainte de manevra ca sa ai de unde sa ciupesti. adica motorul trebuie sa fie in avant cand tu faci sincron. tai gazul scurt si impingi in jos levierul dupa care revii cu gazul. e un pic aiurea sa accelerezi cand tu de fapt vrei sa reduci dar daca iti iei marja de timp necesara e ok. cu timpul ajungi sa o faci din reflex. la bandit de exemplu merge foarte bine. are o cutie foarte bine gandita. din experienta spun ca la CBR are tendinta sa sara la schimbare din sup in inf. adica sa topaie ambreiajul (mai ales daca e in turatie mai mare) si trebuie sa fiu mai atent (dar e posibil sa fie din cauza ambreiajului care cred ca ar cam trebui schimbat )... LE ar mai trebui sa zic ca daca vrei sa exersezi nu o face in oras. iti ia atentia si timp de reactie. exerseaza la un drum in afara orasului. Editat Septembrie 19, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Multumesc de "how to". O sa incerc, poate e mai eficient! Mai pun o intrebare: ati ramas vreunu vreodata in pana si v-ati tractat motoru (pe roti)??? Dak da, cum? Sufa? canblu? sfoara? (am vazut undeva pe forum, o trusa completa de drum si includea o sufa in genul unei pablici din aceea de legat marfa pe autospeciale, care are si clicket dala de strangere, stiti voi la ce ma refer, nu gasesc aqm link sa va dau, care avea aprox 5 m, si stransa era cat palma). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 vreau si eu o toba slip-on din carbon cu db killer, nu pt cai in plus (dar nici in minus!) ci pt zgomot. vreau sa s-auda GROS! problema e ca e sumpe tobilii astea nene! Incearca pe cele de SC Project. Eu din asta am si suna bestial..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 vreau si eu o toba slip-on din carbon cu db killer, nu pt cai in plus (dar nici in minus!) ci pt zgomot. vreau sa s-auda GROS! problema e ca e sumpe tobilii astea nene! Incearca pe cele de SC Project. Eu din asta am si suna bestial..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Mai pun o intrebare: ati ramas vreunu vreodata in pana si v-ati tractat motoru (pe roti)??? are you nuts? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Multumesc de "how to". O sa incerc, poate e mai eficient!Mai pun o intrebare: ati ramas vreunu vreodata in pana si v-ati tractat motoru (pe roti)??? Dak da, cum? Sufa? canblu? sfoara? (am vazut undeva pe forum, o trusa completa de drum si includea o sufa in genul unei pablici din aceea de legat marfa pe autospeciale, care are si clicket dala de strangere, stiti voi la ce ma refer, nu gasesc aqm link sa va dau, care avea aprox 5 m, si stransa era cat palma). stiu pe unu care a facut chestia asta cu cablu de tractare, nu mai avea frane, masina a franat, el a trecut pe langa ea dupa care a fost proiectat de pe motor drept in cap si nu purta casca si-a revenit ca azi e bine mersi. motorul se urca in duba. il impingi eventual ca sa-l pornesti dar nu se tracteaza... LE- fa un mic exercitiu de imaginatie cu panglica aia. panglica se inmoaie cand el incetineste, tu calci peste ea cu roata fata, ala accelereaza, panglica fuge de sub roata ta, tu buf. Editat Septembrie 19, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Incearca pe cele de SC Project. Eu din asta am si suna bestial..... pai si astea sunt scumpe frate eu zic ca merge sa tractezi moto, trebuie atentie maxima oricum si in cazuri extreme sa apelezi la asa ceva, personal am vazut scuteristi tragandu-se Editat Septembrie 19, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 pai si astea sunt scumpe frate eu zic ca merge sa tractezi moto, trebuie atentie maxima oricum si in cazuri extreme sa apelezi la asa ceva, personal am vazut scuteristi tragandu-se si daca ala care te tracteaza e obligat sa frineze brusc din motive gen copil care sare din mina lu' ma-sa intr-un sat, cit de maxima tre' sa fie atentia atunci? sau mergi cu 15 km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 pai si astea sunt scumpe frate eu zic ca merge sa tractezi moto, trebuie atentie maxima oricum si in cazuri extreme sa apelezi la asa ceva, personal am vazut scuteristi tragandu-se esti sigur ca ala tras era defect? eu suspectez un furt. ori de cate ori vad un scuter impins sau ma rog "tractat" ma gandesc numai la furt. si asta de cand am vazut un scuterist care impingea alene seara tarziu un scuter... ia uite nenorocitul a ramas fara benzina!... ma gandeam...dupa 5 minute apare un tip descult in maieu cu o bata si mi-l ia pe scuterist la cafteala in timp ce zbiera sa chemam politia think! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 O sa muriti de ras, dar eu stiu 2 persoane care s-au tractat, cu sfoara. Ambii erau pe motocicleta Au reusit sa se tracteze pana la o cale ferata, cand unul a trecut cu motorul si celalalt a ramas in cealalta parte, ca a scapat sufa PS: oamenii sunt bine mersi, daca ascultati povestea LIVE va defectati de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 iar incepe sa semene topicul cu "discutii generale despre motociclism si nu numai"... on-topic... mi-a venit kitul de coborire si ma maninca-n fund sa-l montez si sa fac o proba sa vad daca are efect la voblaj. numa' ca e frig si sta sa ploo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 si daca ala care te tracteaza e obligat sa frineze brusc din motive gen copil care sare din mina lu' ma-sa intr-un sat, cit de maxima tre' sa fie atentia atunci? sau mergi cu 15 km/h? inseamna ca in ziua respectiva esti plin de chinioane si trebuiie sa astepti a 2 zi in camp sa nu patesti ceva, e de gandit , eu unu as face asa ceva ca ultima solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) iar incepe sa semene topicul cu "discutii generale despre motociclism si nu numai"...on-topic... mi-a venit kitul de coborire si ma maninca-n fund sa-l montez si sa fac o proba sa vad daca are efect la voblaj. numa' ca e frig si sta sa ploo eu mi-am montat pe bandit 600N din 95 extreme high up kit. adica kit de urcare cu 5 cm. sau 5,5? in fine mi-am schimbat si amortizorul central cu unul tot de suzuki nu mai stiu ce model (parca de 400) care are reglaje de la 1-4 (banditul kult nu are asa ceva) si care fiind mai lung cu 2,5 cm ( in rest se potrivea perfect!!!) mi-a mai inaltat-o un pic. deci acum suspectez ca mi-e mai inalta cu 6-8 cm. si NU am nici un efect de voblaj, tremurat ghidon la nici o viteza sau tras stanga-dreapta. deci nu cred ca se va rezolva problema ta... imi pare rau. sper sa o rezolvi cumva totusi. eu suspectez ceva la furca, sau un accident anterior care sa-i afectat ceva la directie. Editat Septembrie 19, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 stiu pe unu care a facut chestia asta cu cablu de tractare, nu mai avea frane, masina a franat, el a trecut pe langa ea dupa care a fost proiectat de pe motor drept in cap si nu purta casca si-a revenit ca azi e bine mersi. motorul se urca in duba. il impingi eventual ca sa-l pornesti dar nu se tracteaza... LE- fa un mic exercitiu de imaginatie cu panglica aia. panglica se inmoaie cand el incetineste, tu calci peste ea cu roata fata, ala accelereaza, panglica fuge de sub roata ta, tu buf. Suna corect . Totusi se practica. Treaba cu duba este pentru cine are sau cine isi permite s-o urce pe platforma la tarifele pe care le practica shmecherii, dar nu pentru mine :-<. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 eu mi-am montat pe bandit 600N din 95 extreme high up kit. adica kit de urcare cu 5 cm. sau 5,5?in fine mi-am schimbat si amortizorul central cu unul tot de suzuki nu mai stiu ce model (parca de 400) care are reglaje de la 1-4 (banditul kult nu are asa ceva) si care fiind mai lung cu 2,5 cm ( in rest se potrivea perfect!!!) mi-a mai inaltat-o un pic. deci acum suspectez ca mi-e mai inalta cu 6-8 cm. si NU am nici un efect de voblaj, tremurat ghidon la nici o viteza sau tras stanga-dreapta. deci nu cred ca se va rezolva problema ta... imi pare rau. sper sa o rezolvi cumva totusi. eu suspectez ceva la furca, sau un accident anterior care sa-i afectat ceva la directie. daca era vorba de un accident anterior, oare nu as fi constatat problema demult? adica am mers cu motorul un an si ceva fara sa am problema asta iar acuma, ca sa vezi coincidenta de pe lume, fix dupa ce am pus amortizorul de GSXR am sesizat ca vobleaza. inca ceva: daca ai kit de ridicare cu 5 cm plus amortizor cu 2,5 cm mai lung spatele tau o sa fie urcat cu vreo 20 de cm, nu 6-8. ia si te gindeste, daca ai amortizor cu 2,5 cm mai lung o sa ai inaltare de citeva ori mai mare la spate, dupa regula triunghiurilor asemanatoare. mai exact imparti lungimea basculei de la pivot la axul rotii spate si o imparti la distanta de la pivot la punctul de fixare a amortizorului, dupa care inmultesti cu cei 2,5 cm. e aproximativ calculul dar destul sa-ti faci o idee. in plus, iti jur ca e imposibil sa fi pus amortizor cu 2,5 cm mai lung pe Kult de 600 fara alte modificari, am explicat mai demult de ce, nu mai repet. ori nu ai Kult, ori amortizorul nu e cu atit mai mult, ori ceva e putred pe acolo. oricum eu pun kitul de coborire si din motive practice, nefiind inalt mi-a facut motocicleta mult mai greu manevrabila pe loc. daca o sa rezolve problema sau nu ramine de vazut dupa ce-l montez. Mesaj completat Suna corect . Totusi se practica. Treaba cu duba este pentru cine are sau cine isi permite s-o urce pe platforma la tarifele pe care le practica shmecherii, dar nu pentru mine :-<. da' de ce "smecherii", tu ai duce motoarele stricate gratis pe platforma? iti zic sincer pe mine sa ma roage un motorist sa-l remorchez cu masina i-as zice sa si-o impinga singur pina acasa mai bine. plus ca sa fiu politiai si sa vad asa ceva i-as arde o amenda de sa-i para rau ca n-a chemat platforma. daca tu crezi ca poti sa mergi asa mai mult de citiva kilometri inseamna ca-ti supraestimezi norocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Azi am iesit la o plimbarica si am facut un scurt filmulet cu noua toba..dar nu se aude prea bine din cauza vantului Sa vad ce improvizatie de silencer fac, pt. ca cel care l-am luat nu este original si trebuie sa-l adaptez eu intr-un fel..e mai scurt decat originalul..Sau daca stiti careva de unde pot sa fac rost de un silencer original pt. L.V, v-as ramane profund indatorat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Salutare! Daca stiti pe cineva care....ar vrea un schimb cu un bandit 600(N sau S,nu conteaza) cu un GS500 E....dau GS-u meu/+ diferenta(+ toate pisele care se vad,si inca cateva) Si,cine doreste,am ptr. Bandit 600,juguri,bord(fara turometru),janta fata+discuri,etrieri+pompa frana,comenzi electrice stg+dr,ghidon+ prinderi. Poze/detalii pe PM. Numai bine! Editat Septembrie 19, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 iaca am schimbat bratele de legatura, am facut o aerisire la frina ca se inmuiase oleaca maneta si am iesit la o tura. reuzultatul? tot vobleaza. am fost la OMV si am incercat o presiune oleaca mai mare in roti (cu presiune mai mica am incercat) si am dat comrpesia si revenirea la amorzitorul spate pe minim (moale). nici o diferenta. urmeaza verificari pe la fatza dar asta nu in viitorul apropiat. Eliadar, ca idee, diferenta de lungime dintre bratele de legatura vechi si cele noi e de 8,5 mm. asta corespunde la o coborire a spatelui in dreptul axului rotii de. distanta de la prinderea amortizorului pina la pivot e de cca. 12 cm, lungimea basculei de la ax la pivot e cam 50 cm, deci ar veni cam 4 x 8,5 mm, adica 34 mm. diferenta e enorma chiar la sa, acum pot sa pun toata talpa jos ceea ce ajuta enorm la manevrat pe loc. Mesaj completat asta corespunde la o coborire a spatelui in dreptul axului rotii de adica de 35 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 pai si astea sunt scumpe frate N-am de unde sti pretul eu asa mi-am luat motorul, cu toba sc project ovala, full carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.