gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai, caz concret, ca sa nu filozofam. sa zicem ca eu miine imi pun bascula, janta si cauciuc de B12 pe B6. cum fac sa trec ITP-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 NU. In Romania legea si normele ITP/RAR nu sunt facute pentru omologari si chestii din astea. Asta pana cand UE nu ne da iar un ultimatum ceva ca sa ne aliniem, s'atunci va fi altfel! PS: poti lua bandit B6 cu bascula si roata de B12 omologat si vii cu ea in Ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai, caz concret, ca sa nu filozofam. sa zicem ca eu miine imi pun bascula, janta si cauciuc de B12 pe B6. cum fac sa trec ITP-ul? simplu,dai spaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 simplu,dai spaga varianta asta o stiu. exista si o varianta legala? chiar vreau sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 varianta asta o stiu. exista si o varianta legala? chiar vreau sa stiu. pe aia legala nu o stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 varianta legala: cumpara-ti B12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 am o intrebare voua vitezometrul va arata viteza reala sau cu eroare de cativa km?nu de alta da io intr-a patra in 12k ture aveam 195km/h.l-am intrebat si pe Emppu si zicea ca datorita faptului ca am rotile de dimensiuni mai mari decat tb ar citi rau senzorii de la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai daca ai ambele roti mai mari inseamna ca: - la treapta si rpm date chiar ar trebui sa ai viteza reala mai mare, datorita rotii spate mai mari - roata fata se va invirti mai incet decit o roata mai mica la acea viteza, deci iti va indica viteza mai mica decit cea reala, adica probabil iti va indica o viteza apropiata de viteza pe care ar trebui s-o aiba un B6 standard intr-o anumita treapta si la o anumita turatie am calculat odata ca intr-a 6-a la 10000 rpm tre' sa ai 200 si o tira si asa e si-n realitate. presupunind pneuri standard si umflate cum scrie la carte. facind un raport rapid functie de trepte iese ca la 12000 rpm intr-a 4-a tre' sa ai 190. deci tie iti arata cam cum trebuie. Mesaj completat PS: se zice ca turometrele la Suzuki ar fi oleaca optimiste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 vazand ca arata asa am zis sa vad cu cat ma fura vitezometrul si asa ca am mers constant langa un prieten cu B12,el avand 160(viteza stabilita anterior),eu 170 si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) pai datele de mai sus sint valabile la mine, intr-a sasea la 10000 rpm am 200 km/h deci proportional intr-a 4-a ar trebui sa am tot cam 190 la 12000 rpm (nu m-am uitat niciodata exact si nici nu cred ca am ajuns vreodata la asa o turatie intr-a 4-a). acuma gindeste-te ca daca tu ai alte roti decit standard deja e o eroare, daca cauciucurile sint uzate si umflate diferit iar 2 surse de erori. in final fiecare vitezometru are eroarea lui. dar nu vad ce importanta are. Editat Septembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai nu prea ma doare pe mn ca e viteza aia sau alta ca oricum nu merg des cu asa viteza,dar asa ma gandeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai datele de mai sus sint valabile la mine, intr-a sasea la 10000 rpm am 200 km/h deci proportional intr-a 4-a ar trebui sa am tot cam 190 la 12000 rpm (nu m-am uitat niciodata exact si nici nu cred ca am ajuns vreodata la asa o turatie intr-a 4-a).acuma gindeste-te ca daca tu ai alte roti decit standard deja e o eroare, daca cauciucurile sint uzate si umflate diferit iar 2 surse de erori. in final fiecare vitezometru are eroarea lui. dar nu vad ce importanta are. Deci si mie teoretic, daca mi s-a marit talonul de la cauciucul spate de la 60 la 67 ar trebui sa imi fi crescut vmax-ul nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) am o intrebare voua vitezometrul va arata viteza reala sau cu eroare de cativa km?nu de alta da io intr-a patra in 12k ture aveam 195km/h.l-am intrebat si pe Emppu si zicea ca datorita faptului ca am rotile de dimensiuni mai mari decat tb ar citi rau senzorii de la roata 1-85 2-125 3-150 4-180 5-210 6-240 (creste din 30 in 30 de la a 2 in sus cu aproximatie) cam asa e la mine , la tine in a 4, 195 mi se pare cam mult oricum am mai zis de faza aia (prietenul cu citroen) , el 175, eu 195 (mers in paralel) . nici acum nu inteleg eroare de partea cui este Editat Septembrie 25, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Eu imi aduc aminte ca la B6 cu 160 spate si 120 fata aveam 100 km/h la 5500rpm si 200km/h la 10300-10500 rpm. Timpul a trecut, km s-au rulat, cineva a proclamat forever locul din spate, mi-am luat B12 si pot sa va zic atat: 100km/h la 3700 rpm. Mai departe intelegeti voi. Sper ca v-am veselit duminica. Editat Septembrie 26, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 1-852-125 3-150 4-180 5-210 6-240 (creste din 30 in 30 de la a 2 in sus cu aproximatie) cam asa e la mine , la tine in a 4, 195 mi se pare cam mult oricum am mai zis de faza aia (prietenul cu citroen) , el 175, eu 195 (mers in paralel) . nici acum nu inteleg eroare de partea cui este tu avind Neo sau Evo nu prea are relevanta, posibil sa fi schimbat si raporturile de transmisie. Kult N si stock care sa prinda 240 nu stiu sa existe... probabil ca Banditul arata in plus, am vazut ca discutau si englezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Pai toate sunt mincinoase, inclusiv cele de la masini. Am inteles de la cineva ca eroarea din fabrica merge in plus cu pana la 10%, NICIODATA in minus, chestie pentru a nu merge mai tare probabil Asa cum zicea Calin, sunt multe variabile sau cauze care pot da abateri la ceasuri. Abia cand le stim puse toate la punct putem discuta de cat de exact indica, adica: sa verifici sa ai gumele standard, umflate cat trebuie, SA NU AI PINION MAI MARE SAU MAI MIC, ( no offence dar stiu caz la care i-a venit motorul din strainatati cu dinti mai multi si el credea ca e original, se mira ca trage ca animalu), sa nu fi luat impact frontal ciudat motorul, caz in care se decalibreaza ceasurile, pentru turomentru sa nu ai uzura accentuata la ambreiaj, caz in care acesta patineaza, deci creste mult turatia la aceeasi viteza etc. Aceste chestii variaza de la caz la caz, adica unele influenteaza motoarele cu senzor in cutie, altele influenteaza motoarele cu cablu de kilometraj cu melc, altele influenteaza in ambele cazuri Editat Septembrie 26, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 nu stiu frate ce ziceti voi acolo. io am kult varianta N. mai mult de 180 nu i-am dat fiindca efortul de a-mi tine picioarele lipite de motor era deja prea mare (pur si simplu ma cracana vantul). in plus nefiind carenat inconfortul generat de vant imi strica toata placerea mersului pe motor. pur si simplu trebuia sa ma tin TARE de ghidon sa ma aplec in fata ca vantul imi impingea casca de ma durea gatul... in rest am mers relativ ok (destul de obositor) ca si croaziera cu 160 cu pasager pe autostrada fiindca m-am grabit. altfel nu prea sar de 130-140 ca nu imi mai place. daca vrei confort si viteza iti trebe carenata in mod evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 sau imi fac inapoi N-ul in S ceea ce nu-mi prea convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 eu ma reusit 200 o singura data, 180 de multe ori, acolo pare sa fie un prag si pt mine si pt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 eu 236, se ducea in 240 dar f greu . de la 230 banditu de 650 vibreaza foarte tare si nu il poti tine asa am NEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 pai si eu asta a fost prima data de la inceputul anului(de cand ma dau) cand ii dau viteza asta 195,in rest pe la 150-160 ma opream ca devenea obositor si mai ales cu casca pe care o am(cel mai mare jaf-nitro) mi s-au tot umflat de-a lungul timpului ochii,dintii,urechea.......si la viteza asta 195 mi se lipea casca de gura si de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 sau imi fac inapoi N-ul in S ceea ce nu-mi prea convine ce ai skimbat la el ca sa-l faci N ? merge pus direct faru de N pus direct pe S ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ce as putea sa fac pentru a nu ma mai lipi cu oole de rezervor?sa scobesc saua sau ce altceva?ca e destul de nasol mai ales daca merg cu pasager si iau cate o groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Eu i-am dat o singura data 180, dar nu am rezistat ca ma rupea vantul.. O sa mai incerc anul viitor intr-o zi insorita, cu wind-shield..Sunt curios daca toba sport ajuta la viteza p.s Are cineva filtre de aer sport pe bandit ? Ajuta la ceva ?? Am vazut ca e cate un filtru pe fiecare carburator, partea care nu-mi place este ca trebuiesc date jos plasticele din parti(alea cromate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 ce ai skimbat la el ca sa-l faci N ? merge pus direct faru de N pus direct pe S ? [/quote eu asa l-am cumparat.fostu proprietar a cumparat faru si suporturile si le-a pus dupa ce a dat jos semicarenele si masca farului.asa arata farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.