gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 sau s-o luam asa: daca creste manevrabilitatea, haideti sa punem toti guma de 130 la Bandit. aud rumoare-n sala? pai de ce, ca arata urit, nu? Mesaj completat acum, ca sa schimbam oleaca subiectul, sa nu se ajunga la o discutie gen ce ulei e mai bun... mi-am luat discuri de frina. 125 RON cu tot cu transport. acuma, care-i baiul, ca evident e unul: 1. partea aia care in mod normal e aurie, neagra sau pur si simplu de culoarea naturala a metalului la astea e... rosie. ma gindesc sa o vopsesc cu spray termorezistent in negru. dar asta ar implica sa le coc la cuptor vreo 20 de minute (asa scrie in instructiunile vopselei). in mod normal nu cred ca ar trebui sa dauneze. 2. unul din ele e ca nou, in schimb celalalt are putina uzura vizibila pe partea unde calca placutele. banuiala mea e ca cineva a mers cu placuta de frina dusa si a ajuns ca calce pe el tablita aia care o tine. oricum e in stare mult mai buna decit ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Una si gata. Ma refeream la cei ce schimba DOAR cauciucul, si pun unul cu mult peste ce poate janta ( cazul celui din Zalau ce vroia pneu de 180 pe janta care iese cu 140, deci clar nu e compatibil) Nu mai fiti asa critici ca nu ati dat voi gaura in macaroana. Aia care isi pun pneu de 300 isi pun SI JANTA, SI BASCULA, ca doar nu il monteaza pe cea stoc si daca au ratiune, le si omologheaza, altfel isi iau amenzi. Railor, ori nu intelegeti, ori nu vreti sa intelegeti. Si da, repet, mi se pare super ok sa verifice la ITP dimensiunile si starea pneurilor. Uzura accentuata sau dimensiunile mult mai mici sau mai mari pot schimba mult parametrii de functionare ai motoretei. Valabil mai mult la masini, insa aplicabil si la mobre. Un cauciuc mult mai lat face motorul mai neascultator, iara daca nu s-ar verifica astea, ar fi zmei care si-ar monta gume care ar freca in bascula (stiu un caz, pe Intruder), in fine, nu mai lungesc. Pana la urma roata aia (mai ales cea fata) e singura care te tine pe drum, cu o suprafata de contact extrem de mica. Un pneu prea lat pt janta ta iti sare de cate ori te inclini, simti asa PAC-PAC, chestie deloc placuta. Puneti-va slick-uri de mine, ca nu mi se apleaca. Asta e alta polemica. Vad aici o gramada de asprii care au slick si umbla in oras. Pai nu degeaba e ilegal pe strada, pt ca are mult mai multe minusuri folosit pe drum public. Adica: este imposibil sa il mentii la temperatura optima, adica il ai degeaba neavand randament, pe ploaie, nisip, ulei, bujii etc esti jos instantaneu , si multe altele. Noi sa fim bine. Editat Septembrie 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 sau s-o luam asa: daca creste manevrabilitatea, haideti sa punem toti guma de 130 la Bandit. aud rumoare-n sala? pai de ce, ca arata urit, nu? Mesaj completat acum, ca sa schimbam oleaca subiectul, sa nu se ajunga la o discutie gen ce ulei e mai bun... mi-am luat discuri de frina. 125 RON cu tot cu transport. acuma, care-i baiul, ca evident e unul: 1. partea aia care in mod normal e aurie, neagra sau pur si simplu de culoarea naturala a metalului la astea e... rosie. ma gindesc sa o vopsesc cu spray termorezistent in negru. dar asta ar implica sa le coc la cuptor vreo 20 de minute (asa scrie in instructiunile vopselei). in mod normal nu cred ca ar trebui sa dauneze. 2. unul din ele e ca nou, in schimb celalalt are putina uzura vizibila pe partea unde calca placutele. banuiala mea e ca cineva a mers cu placuta de frina dusa si a ajuns ca calce pe el tablita aia care o tine. oricum e in stare mult mai buna decit ale mele. Eu zic sa ii dai tu o vopsea cu manuta da, iar daca nu iti place cum a iesit, faci la anu' cu cuptor. Asa mi-am vopsit eu singur janta si imi faceam probleme inainte ca nu iese bine, ca nu e sablata etc etc. Acu mi se pare ca arata ochei Mesaj completat Una si gata.Ma refeream la cei ce schimba DOAR cauciucul, si pun unul cu mult peste ce poate janta ( cazul celui din Zalau ce vroia pneu de 180 pe janta care iese cu 140, deci clar nu e compatibil) Nu mai fiti asa critici ca nu ati dat voi gaura in macaroana. Aia care isi pun pneu de 300 isi pun SI JANTA, SI BASCULA, ca doar nu il monteaza pe cea stoc si daca au ratiune, le si omologheaza, altfel isi iau amenzi. Railor, ori nu intelegeti, ori nu vreti sa intelegeti. Si da, repet, mi se pare super ok sa verifice la ITP dimensiunile si starea pneurilor. Uzura accentuata sau dimensiunile mult mai mici sau mai mari pot schimba mult parametrii de functionare ai motoretei. Valabil mai mult la masini, insa aplicabil si la mobre. Un cauciuc mult mai lat face motorul mai neascultator, iara daca nu s-ar verifica astea, ar fi zmei care si-ar monta gume care ar freca in bascula (stiu un caz, pe Intruder), in fine, nu mai lungesc. Pana la urma roata aia (mai ales cea fata) e singura care te tine pe drum, cu o suprafata de contact extrem de mica. Un pneu prea lat pt janta ta iti sare de cate ori te inclini, simti asa PAC-PAC, chestie deloc placuta. Puneti-va slick-uri de mine, ca nu mi se apleaca. Asta e alta polemica. Vad aici o gramada de asprii care au slick si umbla in oras. Pai nu degeaba e ilegal pe strada, pt ca are mult mai multe minusuri folosit pe drum public. Adica: este imposibil sa il mentii la temperatura optima, adica il ai degeaba neavand randament, pe ploaie, nisip, ulei, bujii etc esti jos instantaneu , si multe altele. Noi sa fim bine. Eu am niste semislickuri si mi-am pus aceleasi probleme in ce priveste ploaia si temperatura. Cu ploaia i-am bagat un minitest (oricum cand e ud pe jos merg cu o frica zici ca am dinamita sub cour) si tin mai bine decat pirelli-urile vechi. Acum sa vad cu frigul asta cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... Salve, Eliadar. Meseriasa saua noua (scuze shashafonia). Doar o vorba sa-ti mai spun: parca nu arata bine breteaua aia transversala pe partea pasagerului... parerea mea... Numa' bine Mesaj completat voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Salut, Gabi. Eu unu' n-as da Banditoasa mea draga si skumpa nici daca m-ai gadila cu o pana-n talpa pret de trei ore... Nici vorba.... BANDITOS PANA LA MOARTE! Dar vorba aia, dupa trei ore, daca mai traiesc,.... as marturisi ca imi place de V Maxuri..... No offence, please... Asfaltit desicat si fara gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Aline, oricum fiecare ramine la a lui asa ca degeaba discutam. dp meu dv una e 180 pe janta de 140 (ala e clar un retard, fara discutie) dar 160 in loc de 150 sau 180 dar cu janta si toate adaptarile ca la carte e altceva. as fi curios, daca eu vin cu un chopper custom la omologat, cum mi-l omologheaza? cu ce aparatura si ce specialist al lui peste, ca din ce am mai citit pe forum sau auzit pe ici-pe colo unii se mira cind vad motoare cu doua tobe sau chopper cu motor 2L, de priceputi ce sint. si as dori sa-mi mai explici cum de nu se verifica macar jocurile la rulmenti, cind asta nu necesita nici un fel de aparatura. pe forum la englezi unul spunea ca l-au respins la MOT pentru ca ii stateau apasate placutele pe discuri, asta ascunzind un eventual joc la rulmenti. scuza ca un stand moto costa o gramada sa zicem ca sta in picioare, dar ce-i impedica sa ridice roata din fata in aer si sa traga oleaca de ea? doar un exemplu. asta pe mine ma face sa cred ca e tot o romaneala, adica hai sa ne facem ca sintem by the book si tare severi cind de fapt ignoram fundamentele problemei. Eu zic sa ii dai tu o vopsea cu manuta da, iar daca nu iti place cum a iesit, faci la anu' cu cuptor. Asa mi-am vopsit eu singur janta si imi faceam probleme inainte ca nu iese bine, ca nu e sablata etc etc. Acu mi se pare ca arata ochei eu am vrut sa zic altceva. daca dau vopsea obisnuita se cojeste instant, mai ales pe discuri care se incalzesc si unde mai sar pietricele. exista in Praktiker o vopsea neagra mata, pentru sobe, adica termorezistenta. pe flacon scrie ca dupa ce se aplica se lasa la uscat 1 ora iar apoi se baga la 160 grade (parca), probabil pentru polimerizare. asa am vopsit suporturile de topcase si au iesit f bine. vopseaua aia termorezistenta e si mult mai aderenta. ma gindeam daca nu cumva o sa deranjeze temperatura asta, dar cu cit ma pricep eu nu cred. poate stie cineva mai bine? Editat Septembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Pai sunt de acord Caline, adevarul e la mijloc. Adica: Nu am nimic cu cei ce isi pun gume late schimband si janta sau bascula, de fapt nu am cu nimeni nimic, insa ziceam ca si noi suntem degeaba cateodata, adica profitam de naivitatea alora de la rar si facem niste idiotenii mai mari ca noi Nu ma dau martir sau exemplu nepatat, si eu am avut 160 pe B6, asa cum am scris si mainainte, insa nu am pus o guma gen 180m ca imi place cum arata, desi este in Zalau unu care are pe B6 Pop si arata de zici ca e un ou de strut, si el e mandru de asta. Nu iau apararea nici la aia de la rar, B6le e inca pe numele meu, deci eu am fo cu el la rar anu asta pt itp. Mergea in 3 pistoane, i-am zis lu ala ca nu l-am pornit toata iarna si ca e cam infundat. Crezi ca a zis ceva? NU. Poate unu care era in spatele meu si a vazut asta, maine merge cu un cotet de motor de abia sta peolalta si trece si el, ca doar e marinimos nenea. Insa cum scriati si voi, compenseaza incompetenta cu prostia, de genul nu stiu sa verific starea tehnica sau compatibilitatea anumitor piese, omologarea tobelor sau a mai stiu eu ce, insa ma leg de mizerie ( chiatr daca omul a venit pe motor si afara ploua). Sa nu mai zic de motoare de pista care au omologare, si sunt duse la RAR in forma asta, adica fara carene de serie, far, oglinzi , semnale etc. Sa nu ne mai mire nimic. Eu stiu ca in fond vorbim aceeasi limba, insa scrisul se poate interpreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai, caz concret, ca sa nu filozofam. sa zicem ca eu miine imi pun bascula, janta si cauciuc de B12 pe B6. cum fac sa trec ITP-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 NU. In Romania legea si normele ITP/RAR nu sunt facute pentru omologari si chestii din astea. Asta pana cand UE nu ne da iar un ultimatum ceva ca sa ne aliniem, s'atunci va fi altfel! PS: poti lua bandit B6 cu bascula si roata de B12 omologat si vii cu ea in Ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai, caz concret, ca sa nu filozofam. sa zicem ca eu miine imi pun bascula, janta si cauciuc de B12 pe B6. cum fac sa trec ITP-ul? simplu,dai spaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 simplu,dai spaga varianta asta o stiu. exista si o varianta legala? chiar vreau sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 varianta asta o stiu. exista si o varianta legala? chiar vreau sa stiu. pe aia legala nu o stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 varianta legala: cumpara-ti B12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 am o intrebare voua vitezometrul va arata viteza reala sau cu eroare de cativa km?nu de alta da io intr-a patra in 12k ture aveam 195km/h.l-am intrebat si pe Emppu si zicea ca datorita faptului ca am rotile de dimensiuni mai mari decat tb ar citi rau senzorii de la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai daca ai ambele roti mai mari inseamna ca: - la treapta si rpm date chiar ar trebui sa ai viteza reala mai mare, datorita rotii spate mai mari - roata fata se va invirti mai incet decit o roata mai mica la acea viteza, deci iti va indica viteza mai mica decit cea reala, adica probabil iti va indica o viteza apropiata de viteza pe care ar trebui s-o aiba un B6 standard intr-o anumita treapta si la o anumita turatie am calculat odata ca intr-a 6-a la 10000 rpm tre' sa ai 200 si o tira si asa e si-n realitate. presupunind pneuri standard si umflate cum scrie la carte. facind un raport rapid functie de trepte iese ca la 12000 rpm intr-a 4-a tre' sa ai 190. deci tie iti arata cam cum trebuie. Mesaj completat PS: se zice ca turometrele la Suzuki ar fi oleaca optimiste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 vazand ca arata asa am zis sa vad cu cat ma fura vitezometrul si asa ca am mers constant langa un prieten cu B12,el avand 160(viteza stabilita anterior),eu 170 si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) pai datele de mai sus sint valabile la mine, intr-a sasea la 10000 rpm am 200 km/h deci proportional intr-a 4-a ar trebui sa am tot cam 190 la 12000 rpm (nu m-am uitat niciodata exact si nici nu cred ca am ajuns vreodata la asa o turatie intr-a 4-a). acuma gindeste-te ca daca tu ai alte roti decit standard deja e o eroare, daca cauciucurile sint uzate si umflate diferit iar 2 surse de erori. in final fiecare vitezometru are eroarea lui. dar nu vad ce importanta are. Editat Septembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai nu prea ma doare pe mn ca e viteza aia sau alta ca oricum nu merg des cu asa viteza,dar asa ma gandeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 pai datele de mai sus sint valabile la mine, intr-a sasea la 10000 rpm am 200 km/h deci proportional intr-a 4-a ar trebui sa am tot cam 190 la 12000 rpm (nu m-am uitat niciodata exact si nici nu cred ca am ajuns vreodata la asa o turatie intr-a 4-a).acuma gindeste-te ca daca tu ai alte roti decit standard deja e o eroare, daca cauciucurile sint uzate si umflate diferit iar 2 surse de erori. in final fiecare vitezometru are eroarea lui. dar nu vad ce importanta are. Deci si mie teoretic, daca mi s-a marit talonul de la cauciucul spate de la 60 la 67 ar trebui sa imi fi crescut vmax-ul nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) am o intrebare voua vitezometrul va arata viteza reala sau cu eroare de cativa km?nu de alta da io intr-a patra in 12k ture aveam 195km/h.l-am intrebat si pe Emppu si zicea ca datorita faptului ca am rotile de dimensiuni mai mari decat tb ar citi rau senzorii de la roata 1-85 2-125 3-150 4-180 5-210 6-240 (creste din 30 in 30 de la a 2 in sus cu aproximatie) cam asa e la mine , la tine in a 4, 195 mi se pare cam mult oricum am mai zis de faza aia (prietenul cu citroen) , el 175, eu 195 (mers in paralel) . nici acum nu inteleg eroare de partea cui este Editat Septembrie 25, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Eu imi aduc aminte ca la B6 cu 160 spate si 120 fata aveam 100 km/h la 5500rpm si 200km/h la 10300-10500 rpm. Timpul a trecut, km s-au rulat, cineva a proclamat forever locul din spate, mi-am luat B12 si pot sa va zic atat: 100km/h la 3700 rpm. Mai departe intelegeti voi. Sper ca v-am veselit duminica. Editat Septembrie 26, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 1-852-125 3-150 4-180 5-210 6-240 (creste din 30 in 30 de la a 2 in sus cu aproximatie) cam asa e la mine , la tine in a 4, 195 mi se pare cam mult oricum am mai zis de faza aia (prietenul cu citroen) , el 175, eu 195 (mers in paralel) . nici acum nu inteleg eroare de partea cui este tu avind Neo sau Evo nu prea are relevanta, posibil sa fi schimbat si raporturile de transmisie. Kult N si stock care sa prinda 240 nu stiu sa existe... probabil ca Banditul arata in plus, am vazut ca discutau si englezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Pai toate sunt mincinoase, inclusiv cele de la masini. Am inteles de la cineva ca eroarea din fabrica merge in plus cu pana la 10%, NICIODATA in minus, chestie pentru a nu merge mai tare probabil Asa cum zicea Calin, sunt multe variabile sau cauze care pot da abateri la ceasuri. Abia cand le stim puse toate la punct putem discuta de cat de exact indica, adica: sa verifici sa ai gumele standard, umflate cat trebuie, SA NU AI PINION MAI MARE SAU MAI MIC, ( no offence dar stiu caz la care i-a venit motorul din strainatati cu dinti mai multi si el credea ca e original, se mira ca trage ca animalu), sa nu fi luat impact frontal ciudat motorul, caz in care se decalibreaza ceasurile, pentru turomentru sa nu ai uzura accentuata la ambreiaj, caz in care acesta patineaza, deci creste mult turatia la aceeasi viteza etc. Aceste chestii variaza de la caz la caz, adica unele influenteaza motoarele cu senzor in cutie, altele influenteaza motoarele cu cablu de kilometraj cu melc, altele influenteaza in ambele cazuri Editat Septembrie 26, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 nu stiu frate ce ziceti voi acolo. io am kult varianta N. mai mult de 180 nu i-am dat fiindca efortul de a-mi tine picioarele lipite de motor era deja prea mare (pur si simplu ma cracana vantul). in plus nefiind carenat inconfortul generat de vant imi strica toata placerea mersului pe motor. pur si simplu trebuia sa ma tin TARE de ghidon sa ma aplec in fata ca vantul imi impingea casca de ma durea gatul... in rest am mers relativ ok (destul de obositor) ca si croaziera cu 160 cu pasager pe autostrada fiindca m-am grabit. altfel nu prea sar de 130-140 ca nu imi mai place. daca vrei confort si viteza iti trebe carenata in mod evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 sau imi fac inapoi N-ul in S ceea ce nu-mi prea convine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 eu ma reusit 200 o singura data, 180 de multe ori, acolo pare sa fie un prag si pt mine si pt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.