KMIHAI Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 stie cineva de un de se pot comanda garnituri din europa?ma intereseaza sa iau garniturile care in mod normal se schimba dupa ce se da joc capacul pt a regla jocul al tacheti ,supapa and shit.. mersi de info daca are cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 daca n-a mai fost umblat la ea in mod normal n-ar trebui schimbata. eu am dat capacul jos de doua ori pina acum si nu curge. daca totusi ai bani de aruncat... eu am cumparat de la asta alte piese http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...563a3271f4#shId Mesaj completat PS: daca merge bine motorul lasa supapele in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 daca n-a mai fost umblat la ea in mod normal n-ar trebui schimbata. eu am dat capacul jos de doua ori pina acum si nu curge. daca totusi ai bani de aruncat... eu am cumparat de la asta alte piese http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF600-Bandit...563a3271f4#shIdMesaj completat PS: daca merge bine motorul lasa supapele in pace nu am bani de aruncat dar dupa cum probabil ai observat nu fac rabat de la nimic cand vine vb de motorul meu. de mers merge ceas motorul dar de vreo 16.000 nu a mai fost reglat nimic la el in motor si vreau la primavara sa fac totul ca la carte,schimbat garnitura de la capac,suruburi,...tot. chiar daca deja e cam pensionar motorul incerc sa am grija de el poate o sa ajunga motor de duminica oldie pana la urma cred ca o sa iau de pe bikebandit ca e un pic mia lesne...e 30$ garnitura de capac in comparatie cu cei 32lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 schimbat garnitura de la capac,suruburi,... asta e ori o treaba insusita asa cumva subliminal de pe forum sau e momeala de cearta da' n-am inghit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 PS: daca merge bine motorul lasa supapele in pace Mai zi(scrie) o data poate se intelege ca nu trebuie sa-ti bagi nasu cand merge bine "treaba". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 asta e ori o treaba insusita asa cumva subliminal de pe forum sau e momeala de cearta da' n-am inghit-o cred ca ai inteles gresit insiruirea garnitura capac,garnitura suruburi...get it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 kmihai, mai ai saua asta de vanzare? /index.php?...t&id=543973 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Mai zi(scrie) o data poate se intelege ca nu trebuie sa-ti bagi nasu cand merge bine "treaba". pai era clar ca la asta ma refeream. dar reglatul supapelor mi se pare problema si mai delicata. acuma vreo 2 ani m-am hotarit in urma unor chestii citite pe forum sa verific si eu jocul. e o munca foarte migaloasa si care cere rabdare, e chestie de rotit citeva grade sistemul de ajustare. ginditi-va ca la admisie jocul permis e pe intervalul 0,1-0,15 mm. deci o plaja de 5 sutimi de milimetru. hai sa facem un calcul simplu si sa ne gindim cit inseamna asta la un surub cu pasul de 0,75 mm (sa presupunem ca e pas standard fin pt. piulita M8). pai vine 0,05/0,75*360 = 24 de grade. deci la o rotire a tijei de reglare de 30 de grade deja am trecut peste toata plaja. de unde deducem ca la o ajustare normala discutam de citeva grade. si treaba e destul de imputita, in sensul ca un joc ai cind piulita e strinsa doar partial, altul cind o stringi complet, deci trebuie sa ai un "feeling" de cit sa compensezi si asta. in final ginditi-va ca sint 16 supape in total iar jocul nu e acelasi la toate deci munca asta de chinez trebuie facuta de 16 ori de la zero. sincer nu stiu citi mecanici sint dispusi sa faca o treaba ca asta ca lumea, avind in vedere ca tariful pe ora de lucru e acelasi si la schimbul de ulei, care nu e munca de chinez adunati voi toate astea si vedeti ce va iese. cred ca ai inteles gresit insiruirea garnitura capac,garnitura suruburi...get it? m-am referit la discutia care a mai fost acum ceva vreme, cum ca suruburile alea se schimba de fiecare daca cind scoti capacul. o aberatie, si nici macar in manual nu scrie. BTW, daca tot vreti sa fiti mai catolici decit Papa, stiati ca toate furtunurile prin care trece benzina trebuie schimbate la interval, indiferent daca curg sau nu? chiar puteti face un test, trageti furtunul de benzina din robinet si uitati-va la el. daca motorul are spre ~10 ani si nu a fost schimbat, garantat o sa fie crapat pe dinauntru. daca nu curge, nu inseamna ca e intact. verificati daca nu ma credeti Editat Noiembrie 1, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 10 ani sunt ale tale, ca ale mele sunt de 15 ani acus intr-adevat e migala la supape, insa manualul spune clar ca trebuie verificat ... si daca e in afara limitelor, reglat! Avand in vedere ca n-o faci zilnic...ci pe la 12mii parca spune in carte e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 eh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 eh? gigeeeaaa! am pus si eu un pop cu 2 tobe mai in spate, la fel de beton PS: intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe (una pe fiecare parte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Super 'zda banditul et evacuarile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) mi-a luat ceva pana am gasit-o din nou, si e singura poza cu mobra asta Editat Noiembrie 1, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 kmihai, mai ai saua asta de vanzare?/index.php?...t&id=543973 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 eh? As vrea sa fac si eu o inginerie d-asta. Dar nu stiu unde sa ma duc sa imi faca o imbinare d-aia de une sa iasa 2 tobe. Aia e mobra ta sau ai pus o poza pe care ai vazut-o? Si inca ceva. Duminica seara eram prin Dr. Taberei si in spatele Blocului Materna am vazut un B6 S pop cu bagaj pe spate. Cineva? Careva? Cumva? Dimineata e din ce in ce mai frig, asta cunoscandu-se f tare in timpul cat stai langa ea sa o incalzesti si in faptul ca virgula caucioacele sunt tari ca din plastic. Totusi eu sper sa mai merg pana mai la jumatea lunii noiembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Dimineata e din ce in ce mai frig, asta cunoscandu-se f tare in timpul cat stai langa ea sa o incalzesti si in faptul ca virgula caucioacele sunt tari ca din plastic si in faptul ca aburesti 3 strazi cu condensul de la toba pana bagi choke-ul si pleci cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Sorine, vezi ca erau niste baieti pe forum care lucrau cu tevi de evacuare and stuff, diverse modificari pe la choppere .. nu mai stiu userul...acolo poti merge la o modificare si-ti facu evacuare 4 in 2 Mesaj completat gata..gasit: http://www.myspace.com/dynamitemotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 sper ca e toata lumea constienta ca modificare evacuarii inplica alte modificari la combustie si adimisie,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Tu vrei sa spui ca daca iau 2 tobe stock de bandit si fac evacuare 4->2, va trebui sa umblu si la admisie!? Nu inteleg de ce ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Tu vrei sa spui ca daca iau 2 tobe stock de bandit si fac evacuare 4->2, va trebui sa umblu si la admisie!? Nu inteleg de ce ... http://www.ehow.com/about_6329025_rejet-ca...g-exhaust_.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 nu stiu daca am mai postat linkul asta, dar raspunde la multe intrebari: http://www.mikuni.com/fs-performance_guide.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ahoi. Am dat si eu luni o tura de 100 de km in zona, dupa ce in we am iesit prin zona. (e cald aici si bine, aseara la 19:00 calaream mobra si erau 11 grade afara ). Faza e ca imi fluiera ceva in partea din spate cand accelerez, cred ca de undeva din toba se aude. Sa mi se fi spart ceva filtre din alea din toba? Mentionez ca odata cu fluieratul mamii masii imi si da rateuri in toba pe frana de motor, lucru ce nu se intampla pana acum sau se auzea foarte slab. Mai este o varianta, insa nu e prea plauzibila: aceea ca rateurile sa provina de la carburi dereglate si fluieratul de la ceva saiba destransa undeva. Carburile nu cred insa sa se fii dereglat de pe o zi pe alta, iar cu filtre rupte iar nu cred, motorul nu e fortat deloc si este condus omeneste, iar pt km rulati imi bag mana in foc, are 43 000 si ceva. Oricum, in WE o sa dau toba finala jos sa vad ce mortii ei are. Va dati seama ce gay e, am motor de 1200, nu am pus toba de carbon pe el, nu am spart finala, considerand ca are si asa basi suficienti si cum calatoresc mai mult cu el, nu vreau sa port dopuri in urechi (mai els pasagera) din cauza tobei, si acuma in loc sa se auda frumos cum e dat el de orezieni, fluiera ca un fluier de houser, de arbitru de fotbel. Bine, exagerez, se aude doar la accelerari mai tari si perioada scurta, insa suficient cat sa il aud eu si sa ma enerveze la culme. Nu pusc toba sau alte cele, nu va ganditi la prostii. L-am puscat de vreo maxim 10 ori de cand il am, la nunta unui amic si anul asta in concediu (va aduceti aminte patania mea cu furtunul de vacuum) pusca singur in toba tare si urat, insa fara voia mea. De luni nu mai am masina de serviciu, intrand in concediu si apoi somaj, asa ca fiind vreme buna, revin la mijlocul meu de transpot preferat Va salut si va respect calareti neinfricati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Aline, daca toba mea n-ar pirii pe frina de motor parca nu mi-ar placea daca dai toba jos nu prea vad cu ce te-ar ajuta, e sudata etans si doar taind-o poti sa vezi ce se intimpla pe acolo. verifica cu o flacara sa vezi daca nu scapa pe jos la imbinare, dar nu cred, pt. ca n-ai auzi doar un fluierat. de fiecare data cind am vazut tobe care scapau gaze efectul era mult mai "auzibil". ce ma gindesc eu ca s-ar putea sa fie. in airbox intra furtunul ala care vine de la purjator (cutia neagra fixata deasupra capacului superior al motorului, cel in care intra bujiile). am citit ca daca-l elimini (furtunul) admisia devine mult mai zgomotoasa. poate a iesit din stutul airbox-ului, poate a iesit din purjator, poate e plesnit? (vezi ce ziceam mai sus de furtunuri). verifica prima data asta inainte sa demontezi juma' de motor, eventual scoate-l si sufla-n el sa te asiguri ca nu are vreo crapatura. din cite stiu eu se poate scoate fara demontezi nimic altceva de pe motor. PS: acum mi=-am dat seama ca parca toba de B12 Pop are capacul din spate prins cu suruburi, nu sudat. oricum, incearca intii ce ti-am zis eu Editat Noiembrie 3, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 asta cu tobele e cu du-te vino. Eu de exemplu, cand am luat mobra, toba (originala) era tzais...ca si cum ar fi fost noua. Acum e plina de pete (de smoala de pe asfalt si altele) care fara un polish cu crema de crom nu cred ca ies. Ma gandesc... ori italieneii tinut mobra asta in tzipla, ori au polishat-o mereu (ma indoiesc, ultimul prop a fost o gagica de 30 ani), ori aia de la Alfa Motors au polishat-o...ORI, si acum vine si ideea principala, cand a vandut mobra italianca si-a pastrat toba aftermnarket si a pus-o inapoi pe aia originala, sau ceva asemanator. in alta ordine de idei, mobra merge perfect si consuma foarte putin deci, daca n-ai luat mobra de noua...n-ai cum sa stii exact ce si cum, ce setari si ce tobe au fost pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Vorba lui Emppu(pe care-l salutam pe calea asta ca nu l-am mai vazut de mult): Viata e prea scurta ca sa ne dam cu motorete cu tobe stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.