Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

:lol: . Multumesc pt raspuns, Nervule...am scris mesajul disperat cu CDI-ul in urma scoaterii bujiilor pe rand, curatat(bujiile noi)..se pare ca am inceat motorul in incercarea de a pleca cu el(asta e problema veche, cu pornitul! ajunsesem sa ma rog la providenta sa pot sa plec cu ea..lucru care nu e normal. ar trebui sa ma uit doar la buton si sa-i spun "stii ce vreau!" si ala sa vrum-vruuum!).

Asadar, dupa ce am scos si curatat bujiile, am incarcat si bateria (e noua si asta!) si am incercat s-o pornesc: degeaba! am mai si speriat femeia de serviciu cand am dat rateuri..sa moara femeia, ca trage cineva in ea :kiss:

 

 

Ma fata, fiti-ar topica in propozitie ... eu tot n-am inteles ... in urma actiunii de scoatere a bujiilor si curatarea lor, ce s-a intamplat? Dadeau scanteie sau nu ?

 

Daca e CDI-ul stricat, nu-ti porneste o data si apoi nu mai porneste .. si maine mai porneste un pic .. sau doar in zilele cu sotz ...

Daca ai speriat fema de servici .. e bine, pentru ca e un motiv in plus pentru mine sa cred ca nu e CDI-ul .. ci carburatoarele sau supapele. Are tzancanit de supape? E posibil sa ai compresia in toba ... :D

 

Ma rog ... degeaba insist, nu vreau sa demontez ipoteza ca ar fi CDI-ul de vina ... vreau doar sa incerci sa fi sigura ca ai eliminat toate celelalte cauze. Trebuie sa te gandesti serios daca poate fi din cauza frigului ... ai pornit-o usor pe vrme mai rece de 8-10 grade cat e dimineata, asta primavara sau anul trecut? ... Sunt multe chestii de luat in calcul ... nu-mi place sa fiu teoritician, incerc doar sa-ti zic ca poate fi o cauza simpla, sau mai grava. Daca vrei da mai multe detalii aici ... cand ti-a facut ultima data figuri, de ce, etc ... poate gasim ceva :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor, va rog sa-mi iertati absenta. Ma revensez cu o poza, doua, da?

th_DSC03515.jpgth_DSC03513.jpgth_DSC03512.jpg

Toba Laser extreme Gp este de vanzare pt. ca pe 1200 este o idee prea galagioasa in frana de motor. E plug'n'play pe b6/12 dar o recomand cuiva cu 600. 100 euro vreau pe ea sa acopar din gaura la buget.

La fel am si niste rearset-uri de bandit 6/12 care pentru inaltimea mea sunt prea in spate. Vin cu tot cu ball-jointul cu filet invers pt tija de schimbator (care nu a fost inclus) si mai au nevoie ori de o placuta mica de aluminiu adaptoare, ori de pompa de frana spate de gixxer. Astea ar fi 300 ron.

th_DSC03305.jpgth_DSC03304.jpgth_DSC03303.jpgth_DSC03299.jpg

 

Intrucat la gixxer nu mai am caucioace si lantul e gata, o sa ma vedeti prin oras cu micul satana albastru, sau macar o sa ma auziti :moto:

Alex - 0744 364 692

Editat de alex-bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: "te revansezi" ... a? :kiss: faci copii sa se zgarie in gat ...

Zi-mi pe PM cati mm sunt din centrul in centrul gaurilor de prindere de la scaritele fatza. Ambele 300 lei da? si frana si schimbatorul?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un electronist (nu electrician) bun isi da seama in 5 minute daca CDI-ul e merge sau nu. sfatul meu e sa cauti un om care se pricepe si care nu da un verdict din auzite sau fara sa investigheze suficient problema. un CDI e enorm de scump chiar SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat la gixxer nu mai am caucioace si lantul e gata, o sa ma vedeti prin oras cu micul satana albastru, sau macar o sa ma auziti

 

Sa inteleg ca in mod normal, avand de ales intre un naked si un sbk, l-ai fi ales pe cel din urma la mersul prin oras ...? Erm... risc sa intreb: de ce ?!? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce naked e ala sa nu faca galagie? :moto: Consumu'.. ce? Conteaza? La valoarea noastra? Pai suntem naked-isti sau nu mai suntem?

 

Serios acum, consumul e normal sa fie mai mare, doar e si motorul mai mare. Plus ca in 2004 GSX-R avea injectie. Bandit-ul poate e carburatie...?

 

In fine, un ss/sbk in oras mi se pare un chin din cauza pozitiei si a maparii regimului motor (eventual si al cutiei), de asta am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ce sa zic, banditu e mai fun. te face sa mergi violent si imprastiat pe tot drumul fara nici un efort. dar momentan ma abtin, ca de la semighidoane la ghidon drept e delicat cu inghesuitul printre masini. desi am fost cu morcovu azi de dimineata in trafic, am scos acelasi timp pana la servici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...dupa o apsenta de vreo 4 luni in care am fost plecat mai peste tot cu banditelu ... a aparut o problema ... cand e rece la relanti si in turati mici se aude un tacanit mic, cand sa incalzit dispare.... asta este cea mai grava problema ... ambreiaju imi patineaza in turati mari (9000-11000) ....si inca una mica ... o zala blocata la lant...stie cineva de unde pot sa cumpar un lant nou ? un ambreiaj second sau poate este din cauza uleiului? (castrol cumparat de pe louis) si ce ar putea sa fie tacanitu la rece ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - e mai rece si se aud mai pregnant decat la caldura toate tacaniturile, adica trebuia sa il auzi si vara. Daca esti sigur ca inainte nu era, io zic ca ai scapat-o sau a fost un soc si s-a deplasat un arc in interiorul motorului. - Asta e cel mai usor caz si usor intalnibil, nimic sever si deloc malign.Nu-i bai, nu e primul si nici ultimul...

 

If paranoia kicks in then see a doctor.

 

2- Patineaza toate daca le dai in mufla... asa e kultul. Si mie imi patineaza la turatiile alea daca schimb si dau instant gaz, nu mereu. Poti sa-l mai strangi, dar nu cred ca rezolvi nimic. Acu depinde si de tine si depinde cat de vechi e si ambreiaju.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tacanitul poate fi si din culbutori..aia se regleaza.

patinarea...verifica sa nu trebuiasca sa reglezi ambreiajul...vezi cateva pagini inapoi ca a fost o discutie despre reglajul ambreiajului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, acelasi ulei l-am folosit si eu si nu am avut probleme cu ambreiajul.

O za de la lant se poate debloca, nu ai neaparat nevoie de un lant nou.

Cat despre țăcănit, las "expertii" sa se pronunte :beer:

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain pt sfaturi, domnilor. O sa vorbesc cu un "priceput", ca nu m-as arunca sa-mi dau salariul intreg pe un cdi.

 

si daca exista un dumnezeu al banditilor(asa cum e unul al betivilor), sper sa mi se arate si sa nu fie nevoie de o aroganta.

 

 

 

 

 

tine-v-as la curent! Mulumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...dupa o apsenta de vreo 4 luni in care am fost plecat mai peste tot cu banditelu ... a aparut o problema ... cand e rece la relanti si in turati mici se aude un tacanit mic, cand sa incalzit dispare.... asta este cea mai grava problema ... ambreiaju imi patineaza in turati mari (9000-11000) ....si inca una mica ... o zala blocata la lant...stie cineva de unde pot sa cumpar un lant nou ? un ambreiaj second sau poate este din cauza uleiului? (castrol cumparat de pe louis) si ce ar putea sa fie tacanitu la rece ?

 

 

Dude, e normal tzacanitul la temperaturi joase ... pana si la motoare noi si la orice motoare de masina sau motocicleta japoneza ... Asa lucreaza ei .. asta e metalul care il au ei.

E foarte normal, pentru ca uleiul e vascos la temperatura joasa, si nu urca in rampa cu debitul normal si pe orificiile mici de la tacheti/culbutori. E perfect normal.

Ambreiajul ... patineaza ... poate fi si de la ulei, poate fi si de la uzura ... nu e deloc grav atata timp cat nu te dai p'o roata ... ca s-ar putea sa te versi ...

Nu-ti lua ambreiaj second ... in viata ta !

Cu lantzul ... nush ce sa-ti zic ... da-i cu niste WD40 si apoi ia o bucata de carpa mai miica .. inmoai-o in lichid de frana si infasoar-o pe cele 2 zale lipite si las-o peste noapte. Mare grija la carpa cu lichid de frana, sa pui neeaprat ceva sub ea ca daca picura pe bascula ti-o pateaza ... pune o tavita de plastic.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soc nu cred ca are de unde sa fi avut pentru ca nu am cazut niciodata cu ea ... si zgomotul a aparut dupa la 2 saptamani 3 dupa ce i-am schimbat uleiul

ambreiajul cred ca este cel original pentru ca in cartea service nu scrie ca a fost schimbat...mentionez ca am cartea service si a fost cumparata de la primul proprietar ... am vazut ca bandit mik vinde un kit de ambreiaj ...cea ce parte tentant

lantu as vrea sa il schimb pentru ca o zala este mai larga ( si atinge in pinioane)

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='razvanusv' date='Nov 9 2010, 01:21 PM' post='2664220

Cat despre țăcănit, las "expertii" sa se pronunte :beer:

intimplator sint expert, are noroc omu'. e de la coclender.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, e normal tzacanitul la temperaturi joase ... pana si la motoare noi si la orice motoare de masina sau motocicleta japoneza ... Asa lucreaza ei .. asta e metalul care il au ei.

E foarte normal, pentru ca uleiul e vascos la temperatura joasa, si nu urca in rampa cu debitul normal si pe orificiile mici de la tacheti/culbutori. E perfect normal.

Ambreiajul ... patineaza ... poate fi si de la ulei, poate fi si de la uzura ... nu e deloc grav atata timp cat nu te dai p'o roata ... ca s-ar putea sa te versi ...

Nu-ti lua ambreiaj second ... in viata ta !

Cu lantzul ... nush ce sa-ti zic ... da-i cu niste WD40 si apoi ia o bucata de carpa mai miica .. inmoai-o in lichid de frana si infasoar-o pe cele 2 zale lipite si las-o peste noapte. Mare grija la carpa cu lichid de frana, sa pui neeaprat ceva sub ea ca daca picura pe bascula ti-o pateaza ... pune o tavita de plastic.

 

Bafta !

 

 

Salutare!

 

Nu ar putea ca lichidul de frana sa ii corodeze chestiilea alea de cauciuc (oringuri) sau din ce or fi ele? Zic si eu :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu ar putea ca lichidul de frana sa ii corodeze chestiilea alea de cauciuc (oringuri) sau din ce or fi ele? Zic si eu :moto:

 

:kiss: Nu cred ca ... oring/xring/wring ... sunt de cauciuc ... si in plus, decat sa-si phoota pionioanele, mai bine phoote oringu' ... zic eu.

Dar, am citit acum ca una din zale e mai lunga .. ceea ce inseamna ca lantzul ala e facut pe genunchi, intr-o menghina ... cu ciocanu ... si probabil mai bine il arunca pana nu strica dintii la pinioane ...

 

Mesaj completat

Ia uite ce zice expertu in coclendere :lol:)

3. Brake fluid, and PJ1 chain lube seem to have a negligible to small effect on the O-ring?s size.

 

Da'chiar sunte de cauciuc astea??? ... Eu am W sau X ring ... ca am gasit o bucatica rupta la unul .. si pare ca e de plastic, nicidecum cauciuc ...

Mesaj completat

expertul raspunde: depinde daca utilizezi un coclender adecvat.

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

 

Ce-o fi LPS3 ala ... ca as pune si eu in ciorba la niste prieteni :D)

IMGP9229.jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...