Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Voi ce parere aveti de firma Metzeler, un prieten mi-a zis ca a avut si el si i-a sarit o bucata de cauciuc :|

Si pt. Bandit ce cauciuc e mai bun ? un sport turing ma gandeam eu..

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :rolleyes: )

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai cand incep lucrarile ne mutam pe topicul de streetfighter :(

Pana atunci, chiar daca e gsxr si nu gsf, avem acelasi motor ... un fel de frati de organe :D

Pacat ca nu mai ai vopseaua originala si decalurile ... in 92 erau 2 teme de culoare: negre/gri/rosu si albastru/alb/rosu ... ai fi luat si 2-2,5 mii de lire pe ea in uk ...

Oricum, s-o stapanesti sanatos, si daca ai timp si chef, poate ne facem niste vizite ... schimbam pareri ... idei.

bafta!

Mesaj completat

 

 

Daca are cineva cartea de la un GSF de 1200, va rog spuneti-mi si mie codurile de la kitul de ambreiaj (discuri / distantiere si arcuri) defapt, marimile daca le stie cineva, ar fi mai bine ...

Merci.

 

 

Sa fii sigur ca o sa schimbam ceva pareri (probabil cel mai des eu o sa intreb mai mult :P )

:rolleyes:

 

Mesaj completat

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :( )

 

 

Mai ales cu muiere la volan :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sport turing sunt doar la motoare , la cauciucuri nu cred

deci sfatul meu : cumpara ce e mai moala chiar daca dai 1 mil in plus si nu te mai zgarci, la cati km faci tu pe an un cauciug semi slic pe fata te tine 2 sezoane

 

in alta ordine de idei cand iti sare o masina in cativa metri stai linistit ca orice motor ai avea si orice cauciuc sari cu toata puterea pe frane si te dai pe jos 100% ( vb din experienta :rolleyes: )

 

Da mai Gabi, stiu ghinionul ce l-ai patit. Insa crede-ma ca nu te salva nici un cauciuc de Formula 1 pe fata. De ce? Simplu: daca nu rulezi in regim de formula 1 sau Moto GP, cauciucul ala nu performeaza. Daca nu are temperatura lui de functionare, pe care e imposibil sa o atingi pe strada in trafic, pur si simplu nu face ce-a fost el invatat sa faca.

In mod similar, si cu semi slick-urile, pastrand proportiile. Nu sunt doar texte de marketing, un cauciuc touring lucreaza mai bine la o temperatura mai joasa, insa capoteaza daca-l "frigi". Opus, un cauciuc sport. Ala il incingi de-l ia mama naibii, apoi ai incredere in el. Insa daca e rece... :rolleyes: ciuciu acadea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cataline, da-l dreacu de ITP ca-l iei oricand, oriunde.

 

Ma ... eu am auzit o poveste anul trecut ... cu unul care si-a modificat mobra si s-a dus la ITP ... vorbise in prealabil cu inginerul de acolo, treaba era aranjata cat-de-cat ... si in timpul inspectiei, cei de la RAR (care vad live ce se intampla in centrul ITP i-au oprit motocicleta acolo. Inginerul a fost anuntzat sa opreasca motocicleta acolo ca sa vina ei de la sediul RAR sa faca inspectia pentru ca li s-a parut ceva suspect ...

Alternativa era sa fuga de acolo, ca n-au cum legal sa-ti sechestreze vehicolul, dar nu mai avea voie sa intre in nicio statie de ITP. Apare in calculatoarele lor ca "vehicol blocat RAR" si nu poti sa mergi decat la unul din sediile RAR sa faci inspectia. In fine, omul a ramas cu motorul acolo, au venit cei de la RAR si evident ca l-au picat inspectia pe motiv ca a adus modificari la cadru si modificari de design ...

Mai departe nu stiu ce s-a mai intamplat, si chiar sunt curios ... am cautat povestea aici pe forum si n-am gasit-o ...

Faza este ca, legal, n-ai voie sa modifici nici macar shaua, mai ales structura de rezistenta a sheii ...

Asa e la romani ... nu conteaza ca sudurile sunt facute la un sediu autorizat (nenea care imi face modificarea este inginer si a lucrat la serviciul de mentenanta al aeroportului Otopeni, unde facea reparatii la avioane si are service-ul lui axat pe suduri structurale in aluminiu) ...

Deasta am eu frica un pic ... Am vorbit mai demult cu Rados (user aici pe forum care face modificari de cadru), si imi zicea ca cel mai bine sa ma duc in afara Bucurestiului, undeva aproape, dar sa nu tina de Bucuresti, ca astia sunt jegosi si pusi pe controale la greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzeler sunt bune, dar nu lua low entry, cauta ceva mai spre mijloc.

 

Adica nu lua Lasertec, incearca un Z6, desi spun ca Z8 a inlocuit Z6-le. Profilul d epe M1 mi se pare super, si nu e scump!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai Gabi, stiu ghinionul ce l-ai patit. Insa crede-ma ca nu te salva nici un cauciuc de Formula 1 pe fata. De ce? Simplu: daca nu rulezi in regim de formula 1 sau Moto GP, cauciucul ala nu performeaza. Daca nu are temperatura lui de functionare, pe care e imposibil sa o atingi pe strada in trafic, pur si simplu nu face ce-a fost el invatat sa faca.

In mod similar, si cu semi slick-urile, pastrand proportiile. Nu sunt doar texte de marketing, un cauciuc touring lucreaza mai bine la o temperatura mai joasa, insa capoteaza daca-l "frigi". Opus, un cauciuc sport. Ala il incingi de-l ia mama naibii, apoi ai incredere in el. Insa daca e rece... :rolleyes: ciuciu acadea!

 

 

Da-mi voie sa completez cu o chetie: in rimul rand se incalzeste mai repede semislickul (testat pe motoreta mea) in al doilea rand atinge o temperatura mai mare (tot pe testatelea). Din pacate costa ceva mai mult si se duce mai repede. Inca o chestie pt care e bine sa se consume repede semislickul este ca dupa multe cicluri de incalzire-racire el isi pierde proprietatile pe care le avea la inceput.

 

In alta ordine de idei poate stiti voi unde dracu sa incep sa caut p-aici prin Bucuresti ceva de lustruit aluminiul si ceva de curatat rugina?

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa completez cu o chetie: in rimul rand se incalzeste mai repede semislickul (testat pe motoreta mea) in al doilea rand atinge o temperatura mai mare (tot pe testatelea). Din pacate costa ceva mai mult si se duce mai repede. Inca o chestie pt care e bine sa se consume repede semislickul este ca dupa multe cicluri de incalzire-racire el isi pierde proprietatile pe care le avea la inceput.

 

In alta ordine de idei poate stiti voi unde dracu sa incep sa caut p-aici prin Bucuresti ceva de lustruit aluminiul si ceva de curatat rugina?

Multam!

 

Ai si nu ai dreptate, in acelasi timp:

Da, se incalzeste mai repede semislick-ul, insa va fi tot "rece" fata de ce-i trebuie lui. Asta in conditii de mers normal. Un cauciuc touring lucreaza mai rece, ceea ce-l face sa ajunga la temperatura optima mai repede, si sa performeze mai bine. :rolleyes:

 

Fiecare face cum vrea. N-a zis nimeni sa-si puna cauciucuri de ebonita pe motor. Insa ce e "sport" e pentru utilizare sport, ce e "race" e pentru utilizare race, ce e pentru strada, e... daca mergi pe strada :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

 

 

Astia sunt jepcari sau ce ? e 65-70 de lei un geam si ei iti vand semnalul la 400 roni care de fapt costa cam 260 de lei si oricum e mult pt un amarat de semnal dar deh,se plateste originalul, pe ebay se gasesc mult mai ieftin

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

nu mai gasesti acelasi model din 2001 , cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mm

Are USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid.

Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz!

 

Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el!

Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock.

 

Pune si tu o poza cu el :rolleyes:

 

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

 

 

Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa.

Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma.

Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter.

Mesaj completat

Am fost acasa si mi-am vazut roata spate de la bandit pe care nu o mai folosesc.

Daca aveti nevoie de o roata spate eu o vand ca nu am ce mai face cu ea si putrezeste acolo degeaba. E completa (inclusiv pinion si disc frana ambele superbune), iar pt cine e interesat discutam pe PM.

 

:rolleyes:

post-41487-1293003903_thumb.jpg

post-41487-1293003915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

 

36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California.

Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut.

Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic :rolleyes: Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991

D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750.

GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ...

Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... :D

Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ...

post-25108-1293005324_thumb.jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact...

(mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact...

(mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium.

 

Pai pe mine ma intereseaza doar geamul si numai daca e in stare perfecta..ca nici ale mele nu arata foarte rau :rolleyes:

 

In alta ordine de idei, azi mi-am comandat 2 suruburi= 40 lei

-Surubul de la frana(cel in imbus, mai gros la baza si mai subtire la varf)

22122010606.jpg

-Surubul de prindere al suportului de far(sunt cate 2 in lateralele suportilor de far, eu am pierdut unul)

 

Cam intr-o saptamana am inteles ca vor ajunge :D

 

Usor, usor voi schimba toate piesele deteriorate..

 

Momentan, caut cauciuc si nu gasesc..Toate cauciucurile sa apeleze la mine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa.

Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma.

Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter.

Mesaj completat

 

 

:)

Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box

 

36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California.

Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut.

Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic :D Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991

D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750.

GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ...

Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... :D

Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ...

 

eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml

 

da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta...

 

nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... :) sau macar pe un gs 1000 yoshy edition.

 

spor la treaba :D

 

Mesaj completat

Merry Christmas...everyone

post-9264-1293080597_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box

 

 

 

eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml

 

da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta...

 

nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... :) sau macar pe un gs 1000 yoshy edition.

 

spor la treaba :)

 

Mesaj completat

Merry Christmas...everyone

 

Te las la o tura cu a mea in primavara :D) Daca reusesc fac rost de bani sa schimb ambreiajul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...