Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Da-mi voie sa completez cu o chetie: in rimul rand se incalzeste mai repede semislickul (testat pe motoreta mea) in al doilea rand atinge o temperatura mai mare (tot pe testatelea). Din pacate costa ceva mai mult si se duce mai repede. Inca o chestie pt care e bine sa se consume repede semislickul este ca dupa multe cicluri de incalzire-racire el isi pierde proprietatile pe care le avea la inceput.

 

In alta ordine de idei poate stiti voi unde dracu sa incep sa caut p-aici prin Bucuresti ceva de lustruit aluminiul si ceva de curatat rugina?

Multam!

 

Ai si nu ai dreptate, in acelasi timp:

Da, se incalzeste mai repede semislick-ul, insa va fi tot "rece" fata de ce-i trebuie lui. Asta in conditii de mers normal. Un cauciuc touring lucreaza mai rece, ceea ce-l face sa ajunga la temperatura optima mai repede, si sa performeze mai bine. :rolleyes:

 

Fiecare face cum vrea. N-a zis nimeni sa-si puna cauciucuri de ebonita pe motor. Insa ce e "sport" e pentru utilizare sport, ce e "race" e pentru utilizare race, ce e pentru strada, e... daca mergi pe strada :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

 

 

Astia sunt jepcari sau ce ? e 65-70 de lei un geam si ei iti vand semnalul la 400 roni care de fapt costa cam 260 de lei si oricum e mult pt un amarat de semnal dar deh,se plateste originalul, pe ebay se gasesc mult mai ieftin

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..

Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel..

Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos)

Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei

:rolleyes:

Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca..

 

Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal :rolleyes:

nu mai gasesti acelasi model din 2001 , cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mm

Are USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid.

Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz!

 

Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el!

Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock.

 

Pune si tu o poza cu el :rolleyes:

 

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

 

 

Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa.

Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma.

Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter.

Mesaj completat

Am fost acasa si mi-am vazut roata spate de la bandit pe care nu o mai folosesc.

Daca aveti nevoie de o roata spate eu o vand ca nu am ce mai face cu ea si putrezeste acolo degeaba. E completa (inclusiv pinion si disc frana ambele superbune), iar pt cine e interesat discutam pe PM.

 

:rolleyes:

post-41487-1293003903_thumb.jpg

post-41487-1293003915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel.

 

Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera)

Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand :rolleyes:

 

36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California.

Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut.

Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic :rolleyes: Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991

D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750.

GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ...

Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... :D

Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ...

post-25108-1293005324_thumb.jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact...

(mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact...

(mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium.

 

Pai pe mine ma intereseaza doar geamul si numai daca e in stare perfecta..ca nici ale mele nu arata foarte rau :rolleyes:

 

In alta ordine de idei, azi mi-am comandat 2 suruburi= 40 lei

-Surubul de la frana(cel in imbus, mai gros la baza si mai subtire la varf)

22122010606.jpg

-Surubul de prindere al suportului de far(sunt cate 2 in lateralele suportilor de far, eu am pierdut unul)

 

Cam intr-o saptamana am inteles ca vor ajunge :D

 

Usor, usor voi schimba toate piesele deteriorate..

 

Momentan, caut cauciuc si nu gasesc..Toate cauciucurile sa apeleze la mine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa.

Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma.

Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter.

Mesaj completat

 

 

:)

Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box

 

36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California.

Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut.

Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic :D Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991

D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750.

GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ...

Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... :D

Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ...

 

eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml

 

da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta...

 

nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... :) sau macar pe un gs 1000 yoshy edition.

 

spor la treaba :D

 

Mesaj completat

Merry Christmas...everyone

post-9264-1293080597_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box

 

 

 

eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml

 

da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta...

 

nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... :) sau macar pe un gs 1000 yoshy edition.

 

spor la treaba :)

 

Mesaj completat

Merry Christmas...everyone

 

Te las la o tura cu a mea in primavara :D) Daca reusesc fac rost de bani sa schimb ambreiajul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Craciun fericit si din partea mea..

Si :) in mod responsabil..

 

Are cineva idee cum sunt cauciucurile BT 023 de la Bridgestone ?

Sunt mai tari sau mai moi..

Eu am BT 45 pe spate :)

 

Din ce am vazut BT023 este un cauciuc bicomponent cum sunt michelinurile , de fapt mai nou incep toti sa produca din doua componente ,mai tari si mai durabile pe mijloc si mai moi si mai aderente pe laturi . Din ce am citit .BT023 este bicomponent numai pe spate.

 

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/r...8?ref_id=308068

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut BT023 este un cauciuc bicomponent cum sunt michelinurile , de fapt mai nou incep toti sa produca din doua componente ,mai tari si mai durabile pe mijloc si mai moi si mai aderente pe laturi . Din ce am citit .BT023 este bicomponent numai pe spate.

 

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/r...8?ref_id=308068

 

Imi pare rau ca te dezamagesc, dar nu stiu germana :)

Oricum, am prins ideea :)

Ma duc luni sa vad ce pret imi vor oferi..si o sa mai dau o tura si pe la kronaumoto, poate gasesc o geaca si pentru prietena mea :D

 

ps. sa nu vi se aplece de la atata caltabos, toba, lebar si toate cele..Eu am inceput cu vinut:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io creca o sa-mi pun Pirelli Diablo pe mobra, nu sunt nici prea tari nici prea moi

 

Pot eu sa iti confirm ca Pirelli Diablo (standard) sunt cauciucuri "hard". Vor tine bine la uzura, dar sa nu ai asteptari foarte mari la aderenta, mai ales la rece. Daca vrei ceva "de mijloc" ia-ti Pirelli Diablo II sau Pirelli Angel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...