TETEA. Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Da-mi voie sa completez cu o chetie: in rimul rand se incalzeste mai repede semislickul (testat pe motoreta mea) in al doilea rand atinge o temperatura mai mare (tot pe testatelea). Din pacate costa ceva mai mult si se duce mai repede. Inca o chestie pt care e bine sa se consume repede semislickul este ca dupa multe cicluri de incalzire-racire el isi pierde proprietatile pe care le avea la inceput. In alta ordine de idei poate stiti voi unde dracu sa incep sa caut p-aici prin Bucuresti ceva de lustruit aluminiul si ceva de curatat rugina? Multam! Ai si nu ai dreptate, in acelasi timp: Da, se incalzeste mai repede semislick-ul, insa va fi tot "rece" fata de ce-i trebuie lui. Asta in conditii de mers normal. Un cauciuc touring lucreaza mai rece, ceea ce-l face sa ajunga la temperatura optima mai repede, si sa performeze mai bine. Fiecare face cum vrea. N-a zis nimeni sa-si puna cauciucuri de ebonita pe motor. Insa ce e "sport" e pentru utilizare sport, ce e "race" e pentru utilizare race, ce e pentru strada, e... daca mergi pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 N-a zis nimeni sa-si puna cauciucuri de ebonita pe motor. asta cu ebonita e cea mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa.. Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel.. Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos) Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca.. Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel.. Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos) Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca.. Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal Astia sunt jepcari sau ce ? e 65-70 de lei un geam si ei iti vand semnalul la 400 roni care de fapt costa cam 260 de lei si oricum e mult pt un amarat de semnal dar deh,se plateste originalul, pe ebay se gasesc mult mai ieftin Editat Decembrie 21, 2010 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Hmm, avand in vedere ca, cauciucul meu de pe spate mai duce mult, nu are rost sa schimb ambele cauciucuri, o sa iau perechea lui pe fata..Ca sa nu fie firme diferite, ca asa se zvoneste, ca nu prea se pupa..Pe spate am BT 45 R, banuiesc ca si pe fata e la fel.. Acum mai ramane sa caut pe cineva care aduce cauciucuri mai ieftine(ma refer la adaos) Am intrebat si la Suzuki si astept raspuns..Maine o sa-mi comand un surub care vine la maneta de frana, e 20 si ceva de lei Cauciuc Continental pt. fata era 540 ron parca.. Am intrebat si de semnale si nu aduc doar geamul, aduc semnalul cu totul..cand mi-au zis pretul, era sa cad pe spate..peste 400 ron un semnal nu mai gasesti acelasi model din 2001 , cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Ai 1127-le ... misto, ai carburatoare SS de 36 mmAre USD din '91(prima versiune, fara cartuse) si generatia 2 de cadru mult mai rigid. Singurul lucru care nu-mi place la modelul tau e rezervorul ... in rest, rulllz! Daca are carenele, vopseaua si decalele originale vinde-l imediat in UK ... o sa-ti iei o avere pe el! Oamenii aia sunt innebuniti dupa modelul asta stock. Pune si tu o poza cu el Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel. Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera) Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand Editat Decembrie 21, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel. Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera) Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa. Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma. Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter. Mesaj completat Am fost acasa si mi-am vazut roata spate de la bandit pe care nu o mai folosesc. Daca aveti nevoie de o roata spate eu o vand ca nu am ce mai face cu ea si putrezeste acolo degeaba. E completa (inclusiv pinion si disc frana ambele superbune), iar pt cine e interesat discutam pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Nervule..din ce stiu eu carburi de 36 s-au pus doar pe modelele de state in rest au fost doar 38 si 40(care sunt infecte si cred ca cea din 92 dinalsta are)...si iaras mai stiu ca s-au fabricat din 89 cu usd dar nu stiu pt ce taramuri...s-au fabricat in pararel. Si eu sunt pasionat de modelul asta pt ca are aceeasi arhitectura motorul cu cel al banditului...dar gandul imi este tot la gsx1400(ca tot vedeam lunile trecute aproape zilnic una prin pipera) Bafta si sa ne vedem si pe streetfighter cat mai curand 36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California. Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut. Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991 D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750. GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ... Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ... Editat Decembrie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact... (mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium. Editat Decembrie 22, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 am eu niste semnale originale de bandit in plus, plus un stop pe spate original... m-am uitat si unul dintre semnale e un pic harjait celalalt e intact...(mai am niste bujii de bandit, NGK, folosite dar mai merg un sezon) eu mi-am pus iridium. Pai pe mine ma intereseaza doar geamul si numai daca e in stare perfecta..ca nici ale mele nu arata foarte rau In alta ordine de idei, azi mi-am comandat 2 suruburi= 40 lei -Surubul de la frana(cel in imbus, mai gros la baza si mai subtire la varf) -Surubul de prindere al suportului de far(sunt cate 2 in lateralele suportilor de far, eu am pierdut unul) Cam intr-o saptamana am inteles ca vor ajunge Usor, usor voi schimba toate piesele deteriorate.. Momentan, caut cauciuc si nu gasesc..Toate cauciucurile sa apeleze la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Chiar am sa belesc un ochi acolo sa vad ce carburatoare sunt. Dupa sarbatori o sa ma apuc si eu de treaba mai serioasa.Chiar ca, eu trebuie sa iau ITP-ul in Teleorman. Sper sa nu am probleme daca ii tai coada si ii pun alta. Poate se rezolva pana la urma. Una peste alta ma bucur ca e intr-o stare tehnica foarte buna zic eu. La estetica lucram ca d-aia o facem fighter. Mesaj completat Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box 36 la US si 40 daca e model UK. 38 nu exista la 1100 doar la modelul de 750 facut pentru California.Asa este, carburile SS de 36 au o problema la bucsa aia de alama din fundul tubului venturi ... prin care trece cuiul de la slider. Este dintr-un material prost si se deterioreaza (ovalizeaza) dupa o perioada destul de scurta de viata ... (30k-40k km) La cele de 40, probabil la fel ... dar e prea putina documentatie online pentru ele si nu m-a interesat prea mult sa caut. Referitor la furci, da-mi voie sa te contrazic Doar la modelul de 750 au aparut in '88 ... apoi la 1100 au aparut fix in 1991 D'aia multi dementi dupa modelul asta folosesc motor de 1127 pe cadru de 750. GSX-ul de 1400 ... e mistocutz, dar nu e stilul meu ... Am mers de cateva ori pe un GSX de 1100 din 1981 ... are un cuplu incredibil ... cand noi pe vremea aia faceam Dacia 1300, Suzuki punea pe motociclete 16 valve DOHC ... Nu aveai cum sa te ti pe el in demaraj decat legat cu chingi ... serios, nu am mai vazut asa cuplu acum 3-4 ani ... eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta... nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... sau macar pe un gs 1000 yoshy edition. spor la treaba Mesaj completat Merry Christmas...everyone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Daca ai carburi de 40 te sfatuiesc sa nu dai banii pe stage 3 pt ele si sa-ti iei direct carburi de gsxr750 de 38 si sa le pui la alea dyno pt ca cele de 40 sunt niste gunoaie...sau daca vrei sa le ti,nu renunta la air box eu vazusem la rar unu cu inversata si era din sept 89 si deaia stiam...ca la documentatie scrie 90 http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1100.shtml da e o chestie cu motorul de 1,1 pe cadrul mai scurt si rigid , mi-ar place sa le vad fetele unora cu ss-uri noi la stop in situatia asta... nu am avut ocazia sa merg pe mobre asa vechi...desi mi-ar fi placut sa pun si eu mana pe unele modele turbo de prin vremurile apuse... sau macar pe un gs 1000 yoshy edition. spor la treaba Mesaj completat Merry Christmas...everyone Te las la o tura cu a mea in primavara ) Daca reusesc fac rost de bani sa schimb ambreiajul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Sarbatori fericite băi eÂştia!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Craciuniti fericiti si fara evenimente!! PS: si nu abuzati ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Craciun fericit si din partea mea.. Si in mod responsabil.. Are cineva idee cum sunt cauciucurile BT 023 de la Bridgestone ? Sunt mai tari sau mai moi.. Eu am BT 45 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Sarbatori fericite tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Sarbatori Fericite si din partea mea. Conduceti responsabil si sa nu uitati: Mos Craciun e gheu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 LA MULTI ANI !!! abia astept caldura, asfaltul uscat si sper sa va aduca mosu ce-mi doresc si eu ... un bmx ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Craciun fericit si din partea mea..Si in mod responsabil.. Are cineva idee cum sunt cauciucurile BT 023 de la Bridgestone ? Sunt mai tari sau mai moi.. Eu am BT 45 pe spate Din ce am vazut BT023 este un cauciuc bicomponent cum sunt michelinurile , de fapt mai nou incep toti sa produca din doua componente ,mai tari si mai durabile pe mijloc si mai moi si mai aderente pe laturi . Din ce am citit .BT023 este bicomponent numai pe spate. http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/r...8?ref_id=308068 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 io creca o sa-mi pun Pirelli Diablo pe mobra, nu sunt nici prea tari nici prea moi...oricum, cred ca orice guma e buna pt mobra mea acum, fata de gumele mele: DOT 2004 pe fata si DOT 2005 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Craciun fericit tuturor! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Din ce am vazut BT023 este un cauciuc bicomponent cum sunt michelinurile , de fapt mai nou incep toti sa produca din doua componente ,mai tari si mai durabile pe mijloc si mai moi si mai aderente pe laturi . Din ce am citit .BT023 este bicomponent numai pe spate. http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/r...8?ref_id=308068 Imi pare rau ca te dezamagesc, dar nu stiu germana Oricum, am prins ideea Ma duc luni sa vad ce pret imi vor oferi..si o sa mai dau o tura si pe la kronaumoto, poate gasesc o geaca si pentru prietena mea ps. sa nu vi se aplece de la atata caltabos, toba, lebar si toate cele..Eu am inceput cu vinut:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 io creca o sa-mi pun Pirelli Diablo pe mobra, nu sunt nici prea tari nici prea moi Pot eu sa iti confirm ca Pirelli Diablo (standard) sunt cauciucuri "hard". Vor tine bine la uzura, dar sa nu ai asteptari foarte mari la aderenta, mai ales la rece. Daca vrei ceva "de mijloc" ia-ti Pirelli Diablo II sau Pirelli Angel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Craciun fericit tuturor si tot ce va doriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 eu raman la supercorsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.