nervOptik Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 salut.cu siguranta voi opri si vom sta la discutii . am dat 900 E si se vor adauga si cheltuielile cu inmatriculare RAR,asigurare etc. Mesaj completat multumesc de sfaturi.o sa le tin minte. o sa inlocuiesc capacul dar mai tarziu .he he.momentan ma concentrez pe inmatriculare si niste buloane. cam asa arata farul: Felcitari de achizitie ... Ai facut scoala moto in tecuci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Felcitari de achizitie ...Ai facut scoala moto in tecuci ? da, la Scatec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Buna tuturor.Am si eu un bandit de 400 si de vreo 2 ani ma tot chinui cu el.Nu da scantei si nu porneste,am verificat deja fiecare senzor fiecare releu cdi,tot tot tot,si tot nu am dat de problema,inpins porneste imediat dar de la buton nu da scanteie,cateodata mai merge si atunci porneste dar foarte rar,am fost cu el la tunderbikes si am schimbat cititorul si inca o gramada de chestii si binenteles am lasat un sac de bani la ei si dupa vreo 3 luni mi lor pus in brate ca nu poate sa mil repare.Astept ideile voastre ca eu nu mai stiu ce sai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Buna tuturor.Am si eu un bandit de 400 si de vreo 2 ani ma tot chinui cu el.Nu da scantei si nu porneste,am verificat deja fiecare senzor fiecare releu cdi,tot tot tot,si tot nu am dat de problema,inpins porneste imediat dar de la buton nu da scanteie,cateodata mai merge si atunci porneste dar foarte rar,am fost cu el la tunderbikes si am schimbat cititorul si inca o gramada de chestii si binenteles am lasat un sac de bani la ei si dupa vreo 3 luni mi lor pus in brate ca nu poate sa mil repare.Astept ideile voastre ca eu nu mai stiu ce sai fac. Dacă pornește împins,aprinderea ar putea fi exclusă,eu cred ca este o problema de contact sau un fir întrerupt sub izolatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Am gasit de ceva vreme o macheta bandit, daca va intereseaza, o gasiti aici: http://www.okazii.ro/catalog/52759318/mach...ndit-honda.html Daca s-ar fi injumatatit pretul, as fi luat-o, dar la 80 lei, sa o pastreze sanatos Acum vreo 2 luni era 120 lei Si asta iar ma face sa ma duc cu gandul la "unii fac bani, din pasiunile altora" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Buna tuturor.Am si eu un bandit de 400 si de vreo 2 ani ma tot chinui cu el.Nu da scantei si nu porneste,am verificat deja fiecare senzor fiecare releu cdi,tot tot tot,si tot nu am dat de problema,inpins porneste imediat dar de la buton nu da scanteie,cateodata mai merge si atunci porneste dar foarte rar,am fost cu el la tunderbikes si am schimbat cititorul si inca o gramada de chestii si binenteles am lasat un sac de bani la ei si dupa vreo 3 luni mi lor pus in brate ca nu poate sa mil repare.Astept ideile voastre ca eu nu mai stiu ce sai fac. ce spui tu suna a bataie de joc. de ce le-ai mai dat bani daca nu au putut sa-l repare? eu intuiesc un scurt/intrerupere pe instalatia electrica. ar trebui sa schimbi toate firele si sa refaci traseele. mai ales in jurul jugului ele se mai sugruma/taie. banditul este o motocicleta relativ simpla. vorba aia daca porneste impinsa... nu are mare bai. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Buna tuturor.Am si eu un bandit de 400 si de vreo 2 ani ma tot chinui cu el.Nu da scantei si nu porneste,am verificat deja fiecare senzor fiecare releu cdi,tot tot tot,si tot nu am dat de problema,inpins porneste imediat dar de la buton nu da scanteie,cateodata mai merge si atunci porneste dar foarte rar,am fost cu el la tunderbikes si am schimbat cititorul si inca o gramada de chestii si binenteles am lasat un sac de bani la ei si dupa vreo 3 luni mi lor pus in brate ca nu poate sa mil repare.Astept ideile voastre ca eu nu mai stiu ce sai fac. Scuze ca ma bag pe topicul altora si ca nici nu am un raspuns la problema ta DAR thunderbikes suck! Incearca la marcelmotors , am inteles ca are electrician bun , cel putin asta sustine dansul , bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 da, la Scatec. Cu Lidi sau cu Mihai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Cu Lidi sau cu Mihai? cele mai multe ore le-am facut cu Mihai dar am facut si cateva cu Lidi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Buna tuturor.Am si eu un bandit de 400 si de vreo 2 ani ma tot chinui cu el.Nu da scantei si nu porneste,am verificat deja fiecare senzor fiecare releu cdi,tot tot tot,si tot nu am dat de problema,inpins porneste imediat dar de la buton nu da scanteie,cateodata mai merge si atunci porneste dar foarte rar,am fost cu el la tunderbikes si am schimbat cititorul si inca o gramada de chestii si binenteles am lasat un sac de bani la ei si dupa vreo 3 luni mi lor pus in brate ca nu poate sa mil repare.Astept ideile voastre ca eu nu mai stiu ce sai fac. verifica asa: - pune contactul, masoara mufa de la CDI vezi daca primeste curent. - tot cu contactul pus masoara daca bobinele primesc curent (masoara doar cu contactul dar si dand la automat). zi-ne ce-a iesit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 a incercat cineva sa puna baterie de b12 pe b6? ma lasa bateria si as opta pt una de b12 ca e mai mare si diferenta de pret e insesizabila. din ce am vazut,alternatorul si cutia pt baterie este aceeasi pt ambele motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Dragi banditi!, dat fiind ca nu mai am bandit, cu regret ca anunt ca nu voi mai posta pe aici. am sa mai urmaresc totusi acest topic dat fiind ca mi-a facut o reala placere sa fiu alaturi de voi. va doresc un sezon de top si asfalt uscat! sa ne vedem sanatosi, Eliadar. Cum ti se pare F 650, desi este monocilindru fata de Bandit ? Acum ca le-ai "calarit" pe amandoua. Vreau pareri la obiect pentru ca s-ar putea sa imbratisez acest model sau sa ma orientez catre GS 1150 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 (editat) Acum am terminat si eu ceva"retusuri" la noul Bandit. Din pacate am schimbat si oglinzile dar am uitat sa fac poze cu noile oglinzi. Apropos, am pus pe bikeshop la vanzare oglinzile vechi, daca intereseaza pe cineva. Cea din stanga e ok, cea din dreapta are carcasa zgariata putin si surubul de prindere indoit (se vede in poze). http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...c&ID=124501 Editat Februarie 27, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Cum ti se pare F 650, desi este monocilindru fata de Bandit ? Acum ca le-ai "calarit" pe amandoua. Vreau pareri la obiect pentru ca s-ar putea sa imbratisez acest model sau sa ma orientez catre GS 1150 R am apucat sa merg MULT prea putin ca sa am o parere valabila. nici nu am apucat sa bag viteza a 4-a. acum sunt la faza de revizie totala a bmw-ului, inlocuit rulmenti, simeringuri, amortizor spate, schimbat ulei + simeringuri furca, aerisit instalatie frana (schimb lichid), curatat carburator, etc. etc. etc. vreau sa stiu ca ma bazez pe el. la prima vedere turatiile sunt mai mici si e alta senzatie, te incurca un pic fiindca trebuie sa o "inveti" din nou...sa schimbi vitezele sa simti motorul etc. va tin la curent... probabil pe la sfarsitul lui martie o sa fac un mic review Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Acum am terminat si eu ceva"retusuri" la noul Bandit. Din pacate am schimbat si oglinzile dar am uitat sa fac poze cu noile oglinzi.Apropos, am pus pe bikeshop la vanzare oglinzile vechi, daca intereseaza pe cineva. Cea din stanga e ok, cea din dreapta are carcasa zgariata putin si surubul de prindere indoit (se vede in poze). http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...c&ID=124501 frumos banditul.de unde ai cumparat acele buloane si cat au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 (editat) a incercat cineva sa puna baterie de b12 pe b6? ma lasa bateria si as opta pt una de b12 ca e mai mare si diferenta de pret e insesizabila.din ce am vazut,alternatorul si cutia pt baterie este aceeasi pt ambele motoare La Rombat pe site au cu vreo80 de ron pe louis. de poti comanda incepand de la 40 euro Eu am vazut in Baumax - Victor cu 120 ron. Trebuie sa cauti dupa codul YTX9-BS. Poti totusi sa verifici dimensiunile 152*88*106mm sa nu ai surprize! BikerMF> asa am cumparat motocicleta... Nu stiti cine dezmembreaza un Bandit kult? Imi trebuie capacul ornamental stanga din imagine... Editat Februarie 27, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 codul bateriei il stiu..oricum optez pt un yuasa (dai un ban dar sti ca l-ai dat ) cele de 600 au ytx9 cele de 1200 au ytx12 diferentele fiind 8A respectiv 10A , un pic la dimensiune dar incap amandoua in cutia bateriei de sub sa, si 500g in plus parca... intrebarea era daca a pus cineva baterie mai mare pe un 600 si daca a observat ceva schimbari in afara ca probabil bateria va avea o viata ami lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Eu am fost la un atelier cu bateria la formatat acum 2 sapt. Tipul de acolo mi-a zis ca daca ma lasa sa imi iau una de 10A ca o sa ma tina mai mult. Eu personal nu as incerca sa fac modificari dar cred ca merge. La masina am pus baterie cu mai multi amperi si parca pleaca mai usor iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Merge linistit 10 A, alternatorul e mai mare, deci va duce fara probleme. In mod normal, idealul ar fi sa baleezi intre -10% si +10% din curentul nominal al bateriei, in cazul de fata intre 7.1A si 8.8A ca sa fii sigur ca nu omori alternatorul. Alternatorul are parca 30A (max), dar o parte din el e folosit la mers (motor, lumini, etc), doar o parte se foloseste pentru a incarca bateria. @red bandit: pai stimabile, 1150 e bicilindric, si e si boxer In afara ca e BMW, si ca sunt ambele aceelasi clasa (enduro .. sa spunem light (ca pepsi )) ... motorizarea difera total, transmisia total, suspensia .. aproape total ... mai vrei ? PS: Eu spun ca alegerea e simpla tare Editat Februarie 28, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 lista codurilor de rulmenti "uzuali" la banditul de 600 (cele de jug se potrivesc si la 1200, cele de roti nu stiu daca se potrivesc) ROATA FATA: 62032RS 2 bucati ROATA SPATE: 6204 2RS 2 bucati + 6305 2RS JUG SUPERIOR: 32005x JUG INFERIOR: 32006x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 cei de la roti 100% nu se potrivesc. sunt mai mari. nu am codurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 a incercat cineva sa puna baterie de b12 pe b6? ma lasa bateria si as opta pt una de b12 ca e mai mare si diferenta de pret e insesizabila.din ce am vazut,alternatorul si cutia pt baterie este aceeasi pt ambele motoare Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb) am comandat deja ytx12 de la yuasa.buretele ala de pe fundul cutiei l-am vazut si eu si grosimea lui e exact diferenta de inaltime dintre baterii intradevar demarorul difera intre 1200 si 600 dar alternatorul e la fel...sursa e bikebandit.com are schemele complete si poti compara codurile... mersi da info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 se poate pune ambreiajul hidraulic de pe b12 pe b6 ? stie cineva? cat ar costa sistemul de ambreiaj second? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) De ce in numele lui hesuz ai vrea sa faci modificarea asta ? Motivul ambreiajului hidraulic este necesarul de forta obtinut prin instalatii hidraulice, in general la motoare cu cilindree mai mare. Tu ai un 600 , japonezu zice cablu tu zici hidraulic , pentru ca ? Reason edit: mistyping and general maintenance Editat Martie 3, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.