gn77b Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 din ce-ai zis tu se intelegea cu totul altceva. daca conditiile sint mentionate clar si nu le respecti e alta treaba. sa respecti conditiile sa platesti sa sa nu vrea sa trimita nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) http://cgi.ebay.de/Schalthebel-Suzuki-GSF-...=item3a5fc3f975 am gresit, asta e de schimbator...caut de frana imediat ... Mesaj completat http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSF600-GSF-60...=item255da71645 dar nu gasesc pe cineva sa trimita si in Ro Asa, fa-ma sa plang dupa ea Vad ca unii dintre noi sunt ceva mai informati si cauta mai des piese..Rugamintea mea ar fi sa-mi dati si mie de veste, in caz ca veti da peste o pedala de frana, la dezmembrari.. ps. mai am 28 de zile Editat Aprilie 1, 2011 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutare tuturor "banditmanilor" , am si eu nevoie de cateva informatii si pareri in legatura cu Suzuki gsf 600 s bandit din 2000 sau dupa, cum ar fi: cum se comporta la touring adica cu pasager si coburi plini (bagaje de concediu) cum se comporta pe curbe si cum sunt franele, cum sunt suspensiile, si la ce trebuie sa ma uit inainte sa il iau. Mentionez ca eu momentan am un ducati monster 600 din 1998. Va multumesc mult, si sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutare banditi! Imi poate spune si mie cineva care sunt cotele simerigurilor de la furca la Bandit 600 POP (stiu ca furca e de 41mm dar in rest?)? Si eventual si codul de comanda de pe Louis (le-am gasit in catalogul din 2010, dar pe site nu le gasesc). Numai bine si ajutati-ma si pe mine sa incep sezonul asta odata si odata Asfalt uscat si aveti grija de oasele voastre (am mai auzit de o mana rupta dintr-un accident stupid). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare tuturor "banditmanilor" , am si eu nevoie de cateva informatii si pareri in legatura cu Suzuki gsf 600 s bandit din 2000 sau dupa, cum ar fi: cum se comporta la touring adica cu pasager si coburi plini (bagaje de concediu) cum se comporta pe curbe si cum sunt franele, cum sunt suspensiile, si la ce trebuie sa ma uit inainte sa il iau. Mentionez ca eu momentan am un ducati monster 600 din 1998. Va multumesc mult, si sa auzim de bine. banditul de dupa 2000, preferabil 2001 minim, ca sa fii sigur, sau POP, cum i se mai spune are cateva imbunatatiri, cel putin pe frane si pe suspensie, insa depinde mult de ce vrei de la el. Cu bagaje full si pasager...e mai greu. El trage bine, dar daca intentionezi sa faci touring, la B12 (de 1200 cc). Pe mine ma multumeste si am mers cu pasager si bagaje, iar eu si nevasta-mea cantarim 150 kile ... + side case-uri si top case + tankpad. Adica destul de incarcat. Mie imi place cum merge. Sta in schimb mai prost pe frane (incarcat) ca POP-ul. 1. primul lucru e sa nu fie lovit/cazut, sau daca a fost scapat sa nu aibe daune iremediabile (mai ales ca unele NU se vad); 2. eu m-as indrepta spre banditul de 650, mai ales cel cu ambreiaj hudraulic; na..cam atat as putea eu sa iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare tuturor "banditmanilor" , am si eu nevoie de cateva informatii si pareri in legatura cu Suzuki gsf 600 s bandit din 2000 sau dupa, cum ar fi: cum se comporta la touring adica cu pasager si coburi plini (bagaje de concediu) cum se comporta pe curbe si cum sunt franele, cum sunt suspensiile, si la ce trebuie sa ma uit inainte sa il iau. Mentionez ca eu momentan am un ducati monster 600 din 1998. Va multumesc mult, si sa auzim de bine. eu am din 2001: - touring, cu pasager, + coburi+cort+ toate cele pe portbagaj+tankbag - am bagat 800 km intr-o singura zi si n-am avut nici pe dracu, nici pasagera... viteze intre 80 si 140 km/h... pe curbe imi luam pumni in casca (duceam gumele la capat)... eu plec intr-o tura de 4.000 km cu ea in vara, cu pasagera si plin de bagaje. - pe curbe sta bine, am dus gumele la cap si are o ciclistica buna dmpdv, dar eu am avut choppere inainte, si inca n-am apucat sa ma dau cu o vitezane tare pe curbe, decat cu nakeduri, si pot spune ca banditu' sta bine si e f fun pe curbe...acum, tu ai ducati...ceea ce inseamna bicicleta buna! - eu sunt multumit de frane, chiar pot sa spun ca-s bune! - la fel si cu suspensia, reglabila si la preload si rebound... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare tuturor "banditmanilor" , am si eu nevoie de cateva informatii si pareri in legatura cu Suzuki gsf 600 s bandit din 2000 sau dupa, cum ar fi: cum se comporta la touring adica cu pasager si coburi plini (bagaje de concediu) cum se comporta pe curbe si cum sunt franele, cum sunt suspensiile, si la ce trebuie sa ma uit inainte sa il iau. Mentionez ca eu momentan am un ducati monster 600 din 1998. Va multumesc mult, si sa auzim de bine. Daca te hotaresti la Bandit pentru touring as zice in primul rand varianta S, semicarenata. Eu recomand varianta cu injectie, dupa 2007 (evident, fiecare recomanda ce are). Aceasta are si ABS, ambreiaj hidraulic si putere ceva mai mare decat variantele anterioare. Se comporta foarte bine in sistem de touring, am facut calatorii foarte lungi cu ea: /index.php?...982&hl=RvsS - 5000 km si /index.php?...=571227&hl= - 6000 km. Echiparea cu accesorii se face relativ usor, doar la sistemul de bagaje lateral trebuie modificate putin semnalizatoarele, dar dureaza pe ceas 15 minute la Elf Workshop de exemplu. Moto nu pare deranjata de bagaje si pasager, dar se simte ca trebuie sa ai cam 1000 - 2000 rpm in plus fata de momentul cand esti singur pentru a beneficia de aceeasi putere.In modul Touring eu sunt predispus sa abordez curbele destul de prudent ca sa nu se sperie pasagera asa ca nu iti pot spune cum se duce in aceste conditii, dar fara bagaje Bandit-ul se descurca foarte bine. Cea mai lunga zi a fost de peste 1000 km, aici recomand parbrizul touring de la MRA cu deflector, care iti permite sa mergi cam cu 30-40 km/h mai mult decat cu cel standard in aceleasi conditii de confort. Franele sunt ok, nu sunt cele mai bune din clasa ei (daca nu ma insel Yamaha se descurca mai bine, iar de BMW nu mai vorbesc), dar isi fac treaba si ABS-ul a intrat de cateva ori ca sa corecteze situatii aproape de limita. Ca si dezavantaj as mentiona ca nu este extraordinara la viteze mici odata incarcata, am impresia ca are centrul de greutate mai sus si daca ai bagaje si pasager se simte mai bine la peste 30 km/h decat la parcari prin oras. Daca esti interesat de modelul meu, imi poti da un PM si discutam pentru el complet echipat. In categoria aceasta, nu pot recomanda altceva in afara de Bandit, poate doar un Yamaha Fazer, dar modelul de 1000 cc, care are si alt pret si o orientare mai sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Am pornit si eu astazi banditul si vreau sa mentionez ca a pornit ca prima cheie(buton ) cu benzina de 4 luni(fara stabilizator si cacaturi) si cu bateria tinuta la caldura fara s-o incarc. Asfalt uscat ! Editat Aprilie 2, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 si eu tot azi am pornit-o , ca statea saraca pe dreapta din octombrie . Ieri am pus bateria pe redresor vreo 4 ore si azi a pornit foarte bine...ma asteptam sa o chinui putin , dar ...tine cu casa ...probabil banuieste ca as marita-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 am zis ca va tin la curent cu impresiile despre bmw f650. prima impresie si sfat : nu va luati bmw! (nu vreu sa ma cert cu fericitii posesori, eu am si nu-s multumit. ) l-am luat acum 3 luni si inca mai am de pus la punct chestii. au aparut bube ascunse si vicii de fabricatie. un exemplu ar fi ansamblul manetei de ambreiaj care este gandita prost (gaurita aiurea) si care se rupe la un moment dat. pur si simplu. am comandat ansamblul de la bmw gandindu-ma ca or fi observat viciul de proiectare si noile ansambluri or fi mai bune. pe dracu - is fix la fel... costa numai 270 lei. am aflat ulterior ca bmw-istii adevarati au un portbagaj un ansamblu de maneta de rezerva... pai la japoneze eu nu am intalnit asa ceva... una peste alta motocicleta este scumpa in intretinere. piesele scumpe. aveti japoneza, stick with it! - am sa ma intorc la japoneze! nu are rost sa mai insir alte bube ideea este ca o mai tin de tavaleala prin bucuresti inca 2-3 ani ca am schimbat aproape tot pe ea in afara de cadru, motor, roti, ghidon si ceasuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 imi pare rau de concluzia ta ... asta e, life goes on. insa pe mine ma intereseaza altceva: cum e motorul? diferente monociclindru vs 4L? cum se merge cu el in oras ... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 pt ca vreu sa imi cumpar un combinezon imi vand geaca din textil ca nu are utilitate pt mine in viitor in perfecta stare , purtata de cateve ori, e racoroasa fara mesada, iar cu mesada e perfecta pt frig masura M pret 350 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salut, Stie cineva daca exista cumva disc frana spate identic la prinderi cu cel de bandit / rf600 insa cu diametrul de 250 in loc de 240? Am un Gs500 pe care vreau sa montez o janta de rf insa discurile sunt diferite. Cel de gs are 4 in loc de 5 prinderi iar cel de bandit/rf e mai mic cu un cm in diametru. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Szia. I have a buba. E a doua oara cand patesc minunea asta. Prima data mi s-a intamplat anul trecut in vara, in concediu, a doua oara ieri. Mergand normal, drum Cluj-Zalau, pe la jumate incepe bataie la lant din ce in ce mai accentuata, pana cand incepe sa puste si sa caraie grozav. M-am oprit si banuielile mi s-au adeverit. Lantul ala imbecil se intinde in drum, asa cum ii taie lui capul. Ce ma-sa are oare? Incepe sa dea semne de uzura neuniforma ? Ati mai patit careva asa ceva? Pe mine ma intriga de ce naiba nu a mai facut asta din iulie pana acum? De precizat ca in ambele cazuri rulam dupa un ploioc zdravan, iar conform martorilor de pe bascula, lantul e cam la jumate viata, chit ca are 44 000 de km iar pinioanele nu sunt curbate la dinti. Si piesa de rezistenta, de cand am motor tocmai am nimerit al 3-lea cauciuc fata second cu cordul rupt in el, de mi-e si frica sa cumpar second mai ales din afara localitatii ( oameni necunoscuti). Daca nu ti-l schimba si mai si dai pe el un milion-doua, te-ai scos. "Norocul" meu e ca asta l-am primit moca. Insa e atat de naspa sa simti cum iti danseaza ghidonul, de parca esti in barca dand la vasle, nu pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 ma eu am zis ca am ramas cu un metzeler sportec m1 fata bun sezonul trecut cand am facut pana spate pe drum...dar nu a aratat nimeni interes...inca probabil au ramas unele zale blocate ceea ce e ste destul de frecvent al un lant ce nu e uns bine sau e vechi...oricum decat sa te trezesti cu un lant pe cocoasa si daune multe la motor mai bine investeste un 100-120euro intr-un kit nou de lant. ieri am iesit si eu cu motorul scurt vreo 3 ore duap ce am facut schimbul de ulei.si acum partea funny: cand ma chinuiam sa deschid surubul de la baia de ulei clichetul a scapat si ghici unde s-a oprit? mda in ochiul meu...acum am un ochi vanat. toti amicii zic ca m-a batut nevasta ca am lasat copilul acas si am plecat cu mototrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 imi pare rau de concluzia ta ... asta e, life goes on.insa pe mine ma intereseaza altceva: cum e motorul? diferente monociclindru vs 4L? cum se merge cu el in oras ... etc chiar daca are centrul de greutate mai sus e mai manevrabila in oras...ca ciclistica imi place mai mult ( in oras ) si motorul e mai fun , dar depinde de gusturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) Ati mai patit careva asa ceva? Da, eu. Dar ca sa fii sigur ca e slabil neuniform, urca motorul pe crick, roteste lantul si la fiecare 20 cm rotiti, masori fluctuatia lantului. La mine am lovit bascula..sau ceva in zona, destul de tare, intrucat mergeam fuga pe la 7000 rpm si la o schimbare de teapta am spus ca am rupt lantul .. asa de tare s-a auzit. Ca idee, al meu pe o jumatate e intins ca in carte, iar pe cealalta jumatate are pana la 6 cm joc liber . Ceea ce este enorm PS: tocmai ce mi-am luat lant @Mihai: tu te-ai bagat sub motocicleta, de ti-a ajuns surubul ala in ochi? LE: aa..clincketul a ajuns in ochi. Editat Aprilie 4, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 @alin: nu conteaza daca lantul e la jumatatea martorului de intindere, e posibil ca un lant sa se uzeze neuniform de nou. Tinand cont ca lantul are 44k km, ar fi mai bine sa investesti intr-un kit de lant nou. Daca vrei sa verifici, poti incerca metoda lui @Macke, sa vezi daca e uzat neuniform. @Mihai(faza cu ochiu'): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Mai e o chestie - lantu poate sa aibe 2 cm libertate ca la carte , dar daca ai amortizorul mai praf ( i.e. al meu ) , trebuie sa aibe 2 cm cand te asezi tu pe el, sau tu si pasajeru. Daca mergi mai des cu pilion e mai bine sa aibe mai mult spatiu de .. baleere(?) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) ma eu am zis ca am ramas cu un metzeler sportec m1 fata bun sezonul trecut cand am facut pana spate pe drum...dar nu a aratat nimeni interes...inca probabil au ramas unele zale blocate ceea ce e ste destul de frecvent al un lant ce nu e uns bine sau e vechi...oricum decat sa te trezesti cu un lant pe cocoasa si daune multe la motor mai bine investeste un 100-120euro intr-un kit nou de lant. ieri am iesit si eu cu motorul scurt vreo 3 ore duap ce am facut schimbul de ulei.si acum partea funny: cand ma chinuiam sa deschid surubul de la baia de ulei clichetul a scapat si ghici unde s-a oprit? mda in ochiul meu...acum am un ochi vanat. toti amicii zic ca m-a batut nevasta ca am lasat copilul acas si am plecat cu mototrul Pai na, acuma ma intereseaza pe mine. Eu aveam deja acasa cauciucul asta, l-am primit de la cineva insa nu l-am montat sa vad care-i treaba cu el pana saptamana trecuta. Nu ti l-am cerut doar ca e gratis si sa il tin in casa ca poate-poate mi-a fi bun, nu sunt genul. Spurcaciunea aia de lant o sa o verific cm cu cm dupa amiaza cand o sa am timp, oricum tre sa ii trag si o spalatura de la cum m-a prins ploaia. Chiar sunt curios, oricum schimbam si spray-ul de lant de azi, trecem la teflon. De uns bine nu se pune problema, il ung excesiv spre maniacal, il curat etc. Cateva (multe) pagini mainainte scriam cum ma intreaba lumea prin oras daca e nou lantul, avand in vedere ca il tin mereu curat si uns , plus ca e si auriu si iese mai tare in evidenta. Insa shit happens, poate oi fi luat ceva gropi candva si s-a bulit pe loc, poate oi scapa ieftin si se datoreza prostia asta doar ploii de sambata seara. M-a plouat destul de tare si am rulat cam 30 de km pe macadam , cand m-am oprit aveam blugii gri din albastru inchis. O fi intrat poate ceva praf mai mult aoclo.........................om vedea, va zic maine ce si cum. Daca mai ai guma aia, da un PM cu pret si alea-alea. Daca sunt maniac cu motorul si nu ma uit la banii investiti in el e una, insa am si un alt principiu: nu imi cumpar gume noi. Am prea multe cazuri de oameni apropiati care au investit in gume noi si spatele i-a tinut fix un sezon cat am rulat si eu cu cauciuc second de 80 de ron. La cele de fata nu comentez, alea au viata mult mai lunga decat spatele. Asta e parere strict personala. Sa am banii necesari as cumpara si eu gume noi, insa nu imi permit. La faza cu ochiul vanat.........funny, poti sa-i zici accident de motor. Aveti grija pe unde va bagati mainile. Un amic de-al meu, destept nevoie mare, si-a bagat el mana intre pinioanele de la lant, pe interior, sa uste lantul cu o carpa in timp ce motorul mergea in treapta intai. Banuiti urmarea. I-a prins mana la pinionul mare atat de tare incat s-a si oprit motorul, iar chirurgul estetician abia-abia a reusit sa ii salveze cele 2 degete din mijloc ale mainii DREPTE. Tot e tije si sarme omul, oricum nu se stie cat de bine le va putea utiliza. Nasol e ca omu asta chiar se baga la toate, instalatii de curent, tencuieli, zugraveli, vopsit motoare, IT, insa naiba stie la ce visa cand a facut magaria asta. Si am vazut pe mai multi care procedeaza asa, inca odata zic ATENTIE. Si el era sa ramana nenorocit pe viata. Daca chiar va mananca sa fiti mai destepti decat prevede legea, tineti naibii carpa aia in spatele pinionului, in exetriorul lantului unde e mai sigur , desi puteti fi si fara. Atentiune natiune Editat Aprilie 4, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Razvan, metoda nu e a mea, e cea descrisa de manualul de service . arw: manualul NU specifica NICAIERI ca jocul lantului se masoara cu rider si pasager pe motor Singurul lucru specificat este masurarea pe cricul lateral! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Alin, sa stii ca daca treci pe teflon n-o sa mai luceasca lantul ca acum. oricit reclama i s-ar face, in timp teflonul ala o sa se amestece cu murdarie si o sa arate nasol. nu-s deloc fan, mai ales ca am folosit si de la Motul ($$$). un spray care mi-a placut a fost Repsol. e un fel de vaselina galbuie care nu se observa tare pe lant si parca nici nu atrage atita mizerie. in timp, dupa ce am mai auzit pareri din stinga si din dreapta am ajuns la concluzi ca e bine sa lasi lantul o idee mai larg decit zice manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Alin, sa stii ca daca treci pe teflon n-o sa mai luceasca lantul ca acum. oricit reclama i s-ar face, in timp teflonul ala o sa se amestece cu murdarie si o sa arate nasol. nu-s deloc fan, mai ales ca am folosit si de la Motul ($$$). un spray care mi-a placut a fost Repsol. e un fel de vaselina galbuie care nu se observa tare pe lant si parca nici nu atrage atita mizerie. in timp, dupa ce am mai auzit pareri din stinga si din dreapta am ajuns la concluzi ca e bine sa lasi lantul o idee mai larg decit zice manualul. Am folosit si cu teflon pe celalalt motor, chiar primul meu spray era. Procycle luat la oferta cate 3 ( uns, curatat si curatat frane). Insa nu mi-a placut, stropea pe janta de mama doamne, plus ca albea tot. Stiu ca e messy, insa m-am referit ca trec la asta in ideea ca poate adera naibii mai bine. Ce am avut inainte parca nu statea calumea pe lant, de aici obsesia mea cu unsul des. Mai am un spray primit de la un amic din Spania, scrie 8 euro pe el la pret, insa e no name. Nu ma incanta. Acum voi trece la un spray facut de o firma pentru lanturile de stivuitoare, e peste 10 euro bucata si il iau moca. Nu dau nume ca nu vreau sa ii fac rau omului ( nu stii niciodata cine citeste). De la el aveam si inainte insa fara teflon. Scrie pe spray ca e ok si la mobre si atv-uri, de fapt avea un pinion mare cu lant de motocicleta ca poza. Oi vedea cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 frati banditi, imi vand nadragii de mobra ca io nu i-am purtat mai deloc. daca vreti, clit pe semnatura alin, spala bine lantul cu motorina si unge-l de cateva ori nu cu spray ci cu ulei de transmisie. Si eu tre' sa-l spal, ca nu l-am mai spalat din octombrie, si are ceva praf/nisip pe el, dar e gresat si mult mai curat decat cu spray-ul....io oricum o sa-l schimb, si pe al nou o sa-l ung tot cu ulei pana ma plict si trec iar pe spray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 salut radiatorul meu este la lucru. ca tehnica a gasit ca cel mai bine se da cu Araldite si pe urma se fac un fel de camasi presate peste flanse pentru a opri crapaturile. daca nu merge, sau nu imi place cum a iesit, o sa iau altul. am gasit sh oem 300 ron. e mult? ps. merge paypal cu cont la transilvania si online banking. intai trebuiesc setate limitele de tranzactii online. @mihai ce cautai cu ochiul acolo ? : eu am facut alta si mai tare. dupa ce am incins bine motorul am zis sa dau drumu putin la ulei ca era cam mult. urmarea: ulei fierbinte peste maini, si dat drumu la tot uleiul jos (eh.. oricum trebuia schimbat) :) apropo, cum se verifica CORECT nivelul uleiului? pe cricul lateral, central, pe roti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.