Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

@alin: nu conteaza daca lantul e la jumatatea martorului de intindere, e posibil ca un lant sa se uzeze neuniform de nou.

Tinand cont ca lantul are 44k km, ar fi mai bine sa investesti intr-un kit de lant nou.

Daca vrei sa verifici, poti incerca metoda lui @Macke, sa vezi daca e uzat neuniform.

 

@Mihai(faza cu ochiu'): :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai e o chestie - lantu poate sa aibe 2 cm libertate ca la carte , dar daca ai amortizorul mai praf ( i.e. al meu ) , trebuie sa aibe 2 cm cand te asezi tu pe el, sau tu si pasajeru. Daca mergi mai des cu pilion e mai bine sa aibe mai mult spatiu de .. baleere(?) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu am zis ca am ramas cu un metzeler sportec m1 fata bun sezonul trecut cand am facut pana spate pe drum...dar nu a aratat nimeni interes...inca

probabil au ramas unele zale blocate ceea ce e ste destul de frecvent al un lant ce nu e uns bine sau e vechi...oricum decat sa te trezesti cu un lant pe cocoasa si daune multe la motor mai bine investeste un 100-120euro intr-un kit nou de lant.

ieri am iesit si eu cu motorul scurt vreo 3 ore duap ce am facut schimbul de ulei.si acum partea funny: cand ma chinuiam sa deschid surubul de la baia de ulei clichetul a scapat si ghici unde s-a oprit? mda in ochiul meu...acum am un ochi vanat. toti amicii zic ca m-a batut nevasta ca am lasat copilul acas si am plecat cu mototrul :)

Pai na, acuma ma intereseaza pe mine. Eu aveam deja acasa cauciucul asta, l-am primit de la cineva insa nu l-am montat sa vad care-i treaba cu el pana saptamana trecuta. Nu ti l-am cerut doar ca e gratis si sa il tin in casa ca poate-poate mi-a fi bun, nu sunt genul.

Spurcaciunea aia de lant o sa o verific cm cu cm dupa amiaza cand o sa am timp, oricum tre sa ii trag si o spalatura de la cum m-a prins ploaia. Chiar sunt curios, oricum schimbam si spray-ul de lant de azi, trecem la teflon. De uns bine nu se pune problema, il ung excesiv spre maniacal, il curat etc. Cateva (multe) pagini mainainte scriam cum ma intreaba lumea prin oras daca e nou lantul, avand in vedere ca il tin mereu curat si uns , plus ca e si auriu si iese mai tare in evidenta. Insa shit happens, poate oi fi luat ceva gropi candva si s-a bulit pe loc, poate oi scapa ieftin si se datoreza prostia asta doar ploii de sambata seara. M-a plouat destul de tare si am rulat cam 30 de km pe macadam , cand m-am oprit aveam blugii gri din albastru inchis. O fi intrat poate ceva praf mai mult aoclo.........................om vedea, va zic maine ce si cum.

Daca mai ai guma aia, da un PM cu pret si alea-alea. Daca sunt maniac cu motorul si nu ma uit la banii investiti in el e una, insa am si un alt principiu: nu imi cumpar gume noi. Am prea multe cazuri de oameni apropiati care au investit in gume noi si spatele i-a tinut fix un sezon cat am rulat si eu cu cauciuc second de 80 de ron. La cele de fata nu comentez, alea au viata mult mai lunga decat spatele. Asta e parere strict personala. Sa am banii necesari as cumpara si eu gume noi, insa nu imi permit.

La faza cu ochiul vanat.........funny, poti sa-i zici accident de motor.

Aveti grija pe unde va bagati mainile. Un amic de-al meu, destept nevoie mare, si-a bagat el mana intre pinioanele de la lant, pe interior, sa uste lantul cu o carpa in timp ce motorul mergea in treapta intai. Banuiti urmarea. I-a prins mana la pinionul mare atat de tare incat s-a si oprit motorul, iar chirurgul estetician abia-abia a reusit sa ii salveze cele 2 degete din mijloc ale mainii DREPTE. Tot e tije si sarme omul, oricum nu se stie cat de bine le va putea utiliza. Nasol e ca omu asta chiar se baga la toate, instalatii de curent, tencuieli, zugraveli, vopsit motoare, IT, insa naiba stie la ce visa cand a facut magaria asta. Si am vazut pe mai multi care procedeaza asa, inca odata zic ATENTIE. Si el era sa ramana nenorocit pe viata. Daca chiar va mananca sa fiti mai destepti decat prevede legea, tineti naibii carpa aia in spatele pinionului, in exetriorul lantului unde e mai sigur , desi puteti fi si fara.

Atentiune natiune

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan, metoda nu e a mea, e cea descrisa de manualul de service :).

 

arw: manualul NU specifica NICAIERI ca jocul lantului se masoara cu rider si pasager pe motor :) Singurul lucru specificat este masurarea pe cricul lateral!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, sa stii ca daca treci pe teflon n-o sa mai luceasca lantul ca acum. oricit reclama i s-ar face, in timp teflonul ala o sa se amestece cu murdarie si o sa arate nasol. nu-s deloc fan, mai ales ca am folosit si de la Motul ($$$). un spray care mi-a placut a fost Repsol. e un fel de vaselina galbuie care nu se observa tare pe lant si parca nici nu atrage atita mizerie.

 

in timp, dupa ce am mai auzit pareri din stinga si din dreapta am ajuns la concluzi ca e bine sa lasi lantul o idee mai larg decit zice manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, sa stii ca daca treci pe teflon n-o sa mai luceasca lantul ca acum. oricit reclama i s-ar face, in timp teflonul ala o sa se amestece cu murdarie si o sa arate nasol. nu-s deloc fan, mai ales ca am folosit si de la Motul ($$$). un spray care mi-a placut a fost Repsol. e un fel de vaselina galbuie care nu se observa tare pe lant si parca nici nu atrage atita mizerie.

 

in timp, dupa ce am mai auzit pareri din stinga si din dreapta am ajuns la concluzi ca e bine sa lasi lantul o idee mai larg decit zice manualul.

Am folosit si cu teflon pe celalalt motor, chiar primul meu spray era. Procycle luat la oferta cate 3 ( uns, curatat si curatat frane). Insa nu mi-a placut, stropea pe janta de mama doamne, plus ca albea tot. Stiu ca e messy, insa m-am referit ca trec la asta in ideea ca poate adera naibii mai bine. Ce am avut inainte parca nu statea calumea pe lant, de aici obsesia mea cu unsul des. Mai am un spray primit de la un amic din Spania, scrie 8 euro pe el la pret, insa e no name. Nu ma incanta. Acum voi trece la un spray facut de o firma pentru lanturile de stivuitoare, e peste 10 euro bucata si il iau moca. Nu dau nume ca nu vreau sa ii fac rau omului ( nu stii niciodata cine citeste). De la el aveam si inainte insa fara teflon. Scrie pe spray ca e ok si la mobre si atv-uri, de fapt avea un pinion mare cu lant de motocicleta ca poza. Oi vedea cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi, imi vand nadragii de mobra ca io nu i-am purtat mai deloc. daca vreti, clit pe semnatura

 

alin, spala bine lantul cu motorina si unge-l de cateva ori nu cu spray ci cu ulei de transmisie. Si eu tre' sa-l spal, ca nu l-am mai spalat din octombrie, si are ceva praf/nisip pe el, dar e gresat si mult mai curat decat cu spray-ul....io oricum o sa-l schimb, si pe al nou o sa-l ung tot cu ulei pana ma plict si trec iar pe spray :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

radiatorul meu este la lucru.

ca tehnica a gasit ca cel mai bine se da cu Araldite si pe urma se fac un fel de camasi presate peste flanse pentru a opri crapaturile.

daca nu merge, sau nu imi place cum a iesit, o sa iau altul. am gasit sh oem 300 ron. e mult?

 

ps. merge paypal cu cont la transilvania si online banking. intai trebuiesc setate limitele de tranzactii online.

@mihai ce cautai cu ochiul acolo ? : :scratch:

eu am facut alta si mai tare. dupa ce am incins bine motorul am zis sa dau drumu putin la ulei ca era cam mult. urmarea: ulei fierbinte peste maini, si dat drumu la tot uleiul jos (eh.. oricum trebuia schimbat) :) :) :)

apropo, cum se verifica CORECT nivelul uleiului? pe cricul lateral, central, pe roti??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

radiatorul meu este la lucru.

ca tehnica a gasit ca cel mai bine se da cu Araldite si pe urma se fac un fel de camasi presate peste flanse pentru a opri crapaturile.

daca nu merge, sau nu imi place cum a iesit, o sa iau altul. am gasit sh oem 300 ron. e mult?

 

ps. merge paypal cu cont la transilvania si online banking. intai trebuiesc setate limitele de tranzactii online.

@mihai ce cautai cu ochiul acolo ? : :bigstar:

eu am facut alta si mai tare. dupa ce am incins bine motorul am zis sa dau drumu putin la ulei ca era cam mult. urmarea: ulei fierbinte peste maini, si dat drumu la tot uleiul jos (eh.. oricum trebuia schimbat) :) :) :scratch:

apropo, cum se verifica CORECT nivelul uleiului? pe cricul lateral, central, pe roti??

 

Din cate stiu eu, uleiul se verifica pe cricul central..

Eu sunt curios, ce se intampla daca ai prea mult ulei ???

 

Azi m-am dus si eu pana la Suzi sa vad cum se simte, ce mai zice..Si i-am intreptat colierul cu care este prinsa toba(s-a zgariat nitelus, dar nu se vede rau)Asta s-a intamplat tot atunci cand s-a strambat si pedala de frana..

 

Ps. 25 zile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banditrider degeaba numeri daca nu pui poze cu zgarieturile de pe pereti.

din cate stiu suprasoliciti pompa de ulei si garniturile/o-ringurile.

 

Hmm, pai cred ca si eu am pus cam mult ulei :)

Dar am 3 variante:

1 Desfac busonul de la baia de ulei si las sa se scurga nitel(in caz ca e sa curga mai mult, nu-i bai, ca mi-a mai ramas din bidonul de 4l)

2 Slabesc filtrul de ulei si las sa se scurga

3 Poate reusesc sa trag cumva uleiul cu un furtunas, prin gaura in care se toarna uleiul..

 

SuperStock_1647R-71885.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca mi-a ajuns si husa si-am pus-o pe motor...

 

stateam si ma gindeam... decit sa pun ceasuri digitale care costa o caruta de bani si care nu-s convins ca o sa-mi placa, parca m-as intoarce la lookul clasic cu far rotund si oglinzi cromate (dreptunghiulare, nu rotunde).

 

a, si mi-as pune si un ghidon mai apropiat de cel stock. ghidonul asta e prea spre fata si ma forteaza sa stau cu burta/c.oaiele pe rezervor, o treaba cam... deampulea.

 

ca idee... ar fi interesat cineva de ghidon (spre streetfighter), oglinzi cu semnale led si faruri duble?

Mesaj completat

 

a, si mi-as pune si un ghidon mai apropiat de cel stock. ghidonul asta e prea spre fata si ma forteaza sa stau cu burta/c.oaiele pe rezervor, o treaba cam... deampulea.

 

ca idee... ar fi interesat cineva de ghidon (spre streetfighter), oglinzi cu semnale led si faruri duble?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai cred ca si eu am pus cam mult ulei :)

Dar am 3 variante:

1 Desfac busonul de la baia de ulei si las sa se scurga nitel(in caz ca e sa curga mai mult, nu-i bai, ca mi-a mai ramas din bidonul de 4l)

2 Slabesc filtrul de ulei si las sa se scurga

3 Poate reusesc sa trag cumva uleiul cu un furtunas, prin gaura in care se toarna uleiul..

 

nu te complica!

 

ia o seringa mai mare si un furtun de acvariu mai lung care sa se potriveasca pe stutzul seringii(?) si baga-l pe langa... placile de abreiaj creca's acolo, parca? pe la busonul de umplere...si tragi cat vrei.

 

sau... poti sa faci cum am facut eu, 2 paie de de la Mec (d-alea de supt cico din pahar) mufate, le bagi tot pe la busonul de umplere usor si sugi pana ajunge nivelul langa gura ta (ce ciudat suna :) ) dupa care pui deÂştu' pe unde unde ai supt, ca sa faca vid, si scoti usor paiu...iei deÂştu' de pe gaura si uleiul curge, volmum celor 2 tuburi(paie) e destul de maricel, eu cu 5-6 miscari d-astea am adus nivelul unde trebea, ma asteptam sa fac cel putin 20 pompe.

vezi ca nivelul se verifica cy "bike leveled" adica pe roti tinuta drept.

 

 

PS: vezi sa nu tragi ulei in gura, ca e naspa sensatia, mai ales daca e cald :)

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na hei.

Am revenit cu informatii.

Deci: am spalat cu motorina lantul ( dupa ce am spalat inainte tot motorul cu ce trebuie), l-am sters bine si am verificat za cu za, O-ring cu O-ring, totul e perfect. Pinioanele nu au dintiii strambi, nimic. De uzat e uzat cat se poate de normal, adica nu e intins intr-un loc si teapan in altul, de intins e intins uniform. De uns nu am mai apucat ca era tarziu deja, deci l-am slabit doar. Urmeaza sa il ung si sa il scot la o tura sa vad daca i-a venit mintea la cap sau nu. Sincer cred ca e ceva paranormal, mi l-a vrajit careva :)

O sa il misc vineri sau sambata, abia atunci mai am timp de el. O sa scriu rezultatul atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul nu se verifica pe crick. se porneste motorul si se verifica uleiul la 1 minut dupa ce l-ai oprit tinand motorul cat mai drept (fara crickuri).

 

@Alin: la mine avea cateva zale blocate, le-am deblocat (partial) dupa vreo 2 spalari serioase cu motorina, sprayuri si alte nebunii.

 

@banditrider: 25 de zile e parfum. la 1 mai deja esti pe motor. totul e sa nu pice ziua returnarii carnetului sambata sau duminica, ca daca nu au program, iti elibereaza carnetul LUNI :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca ar fi sa trec pe look clasic as avea de vinzare:

 

- ghidon LSL din aluminiu, stare perfecta - vezi aici modelul si detalii (dimensiuni): http://www.louis.de/_107b3ec3263b8a832c891...tnr_gr=10021197

(nu sint 100% sigur ca ala e modelul si nu mai gasesc datele comenzii, dar pot sa masor, evident; dupa aspect ala e)

 

- capete de ghidon din aluminiu: http://www.louis.de/_107b3ec3263b8a832c891...tnr_gr=10005300

(stare perfecta, doar ca sint luate la strung pe interior ca sa incapa in teava ghidonului, care are diametrul interior ceva mai mic decit stock)

 

- faruri duble - au o mica problema in sensul ca la unul din ele s-a prelins in interior niste lichid de frina si aburii au atacat pe citeva portiuni oglinda - nu se observa din exterior decit daca le examinezi cu atentie: http://www.louis.de/_107b3ec3263b8a832c891...tnr_gr=10033678

(arata absolut identic doar ca la mine ambele becuri sint H4)

 

- kit Xenon H7 cu adaptare pt. H4 - merge teava, nu am detalii despre tip, e ieftineala chinezeasca

 

- oglinzi cu semnale LED incorporate, detalii: http://www.louis.de/_107b3ec3263b8a832c891...tnr_gr=10028794

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te complica!

 

ia o seringa mai mare si un furtun de acvariu mai lung care sa se potriveasca pe stutzul seringii(?) si baga-l pe langa... placile de abreiaj creca's acolo, parca? pe la busonul de umplere...si tragi cat vrei.

 

sau... poti sa faci cum am facut eu, 2 paie de de la Mec (d-alea de supt cico din pahar) mufate, le bagi tot pe la busonul de umplere usor si sugi pana ajunge nivelul langa gura ta (ce ciudat suna :scratch: ) dupa care pui deÂştu' pe unde unde ai supt, ca sa faca vid, si scoti usor paiu...iei deÂştu' de pe gaura si uleiul curge, volmum celor 2 tuburi(paie) e destul de maricel, eu cu 5-6 miscari d-astea am adus nivelul unde trebea, ma asteptam sa fac cel putin 20 pompe.

vezi ca nivelul se verifica cy "bike leveled" adica pe roti tinuta drept.

 

 

PS: vezi sa nu tragi ulei in gura, ca e naspa sensatia, mai ales daca e cald :)

 

:)

Pai cred ca o sa incerc cu 2 paie (mufate cu guma de mestecat)

Poate chiar maine daca am timp(motorul il am inca la servici)

 

@Make, mai am 24 de zile..permisul il voi lua vineri :bigstar: .... 1 Mai, pentru mine nu mai inseamna "la mare" de vreo 3 ani..Mi se pare cam aglomerat, asa ca prefer muntele..Nu stiu daca voi pleca cu motorul, sa vedem ce zice si doamna Banditrider :)

 

@Calin - Te-ai gandit la un pret pt. cele doua faruri ? Noaptea se vad ok ?

Ghidonul nu te incomodeaza prin locuri mai stramte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...