arw357 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Vezi ca e un raspuns cu vro careva pagini in urma si daca vei cauta in cele 1000 si pagini...ca doar na, parca nu e cea mai ascunsa intrebare neintrebata pana acum. Eh motociclistii astia..un search n-ar da si dupa tot se comenteaza ca nu se raspunde. Ah, si io am fost ala care a pus intrebarea acu cateva pagini.. ca mi-e lene si mie sa searchuiesc.. imi fac ikebana Am pus valvoline 20w50. E mult mai silentios motoru si parca nu il deranjeaza sa urce in turatii. Am avit ipone, motul si castrol sintetice toate. Asta le cam bate pana una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 arw pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Salutare, Am o mica curiozitate ... cam cat consuma un Bandit de 1200 in oras mers decent? ... cat creste consumul la fugareala intre semafoare si la cat ajunge la drum intins la 140-150km/h ? Bafta ! De la Emppu stiu ca sub 7 nu ia in oras, dar a avut si 9 ... Alin ar trebui sa confirme, ca el avea B12! LE: nu stiu cat de inspirat ai fost sa schimbi vascozitatea uleiului...dar atat spun, ca iar sar colegii ca discutam despre uleiuri Editat Mai 26, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Cum zicea si RVsS, furtu; e problema, daca doamne fereste ma trezesc cu el saltat, stim doar ca la noi se intampla chestii deastea la ordinea zilei, ce fac, stai si ma chinui inca 2 ani sa strang bani sa imi iau alt motor. stiu ca e probabilitatea mica sa fie furat, dar exista, si pun tot raul inainte. La mine in Drumul taberei in 3 ani de cand stau aici mi-au spart de 2 ori geamul la masina, prima oara au luat din bord tot: gps, detector, carte de service, servetele umede.. si nu am obiceiul sa las chestii la vedere in masina peste noapte. a doua oara nu au mai luat nimic, ca m-am invatat minte si nu mai las minic in torpedou, doar paguba de geam 300 lei bucata fara manopera, franciza la masina de 100 euro, a trebuit sa le fac din buzunar. NU vreau sa patesc asa si cu motorul. Daca doamne feri nici nu apuc sa ma bucur de el si face Bufff ca ninja :-(( Ca si MOTO sper sa am noroc: am gasit ceva in ITalia un Bandit negru din 2004 cu 22000 km, carte service, se duce maine sa discute cu vanzatorul pers de contact de acolo, sa vedem daca e ok. Sincer, n-am prea auzit sa se fure Bandit din 2002... ar trebui sa aiba cadru de aur sau mai stiu eu ce. Si eu zic ca exagerezi cu casco. Eu n-am putut face la motoreta nou darmite la ceva din 2002. Asculta sfaturile de mai sus si nu te panica... n-oi fi tu cel mai ghinionist sa puna ochii pe Banditul tau. Ia-ti un lant tzapan si priponeste-l de ceva, sau ia si o chestie d'aia de o fixezi in beton/asfalt, puneti alarma si dormi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Sincer, n-am prea auzit sa se fure Bandit din 2002... ar trebui sa aiba cadru de aur sau mai stiu eu ce. Si eu zic ca exagerezi cu casco. Eu n-am putut face la motoreta nou darmite la ceva din 2002. Asculta sfaturile de mai sus si nu te panica... n-oi fi tu cel mai ghinionist sa puna ochii pe Banditul tau. Ia-ti un lant tzapan si priponeste-l de ceva, sau ia si o chestie d'aia de o fixezi in beton/asfalt, puneti alarma si dormi linistit. Au incercat sa mi-l fure anul trecut, si da e din 2002 si are ceva zgarieturi. M-am dus la MILITIE si mi-au spus sa-i schimb locul, ca ei NU au ce face. Minunat raspuns. I-am pus si eu alarma si i-am schimbat locul. Oricum era legat cu lant ceea ce m-a si salvat. Nu va bazati pe faptul ca-i batran sau zgariat si nu se baga la furat. TOTAL GRESIT. Sunt foarte multi drogati care ar fura orice pentru o doza. La mine nu cred ca au fost profesionisti, altfel l-ar fi luat. Totusi cred ca Casco nu se justifica. Editat Mai 26, 2011 de ares_mlnmr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Vezi ca e un raspuns cu vro careva pagini in urma si daca vei cauta in cele 1000 si pagini...ca doar na, parca nu e cea mai ascunsa intrebare neintrebata pana acum. Eh motociclistii astia..un search n-ar da si dupa tot se comenteaza ca nu se raspunde. Ah, si io am fost ala care a pus intrebarea acu cateva pagini.. ca mi-e lene si mie sa searchuiesc.. imi fac ikebana Am pus valvoline 20w50. E mult mai silentios motoru si parca nu il deranjeaza sa urce in turatii. Am avit ipone, motul si castrol sintetice toate. Asta le cam bate pana una alta. Eu am bagat un 10w50 de la Motorex. Personal cred ca la nivelul de top al uleiurilor sunt toate la fel. Suna mai bine cu el un pic mai gros si l-am pus pentru ca merg in oras si are timp sa se incinga. Doar ca dimineata la pornire tre s-o iei mai usor pana se incalzeste. Si se mai simte la ambreiaj... e mai lipicios pana se incalzeste. Editat Mai 26, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 @vulturu corect. @macke mecanic cu 11ani motor de gsxr 1100. 200 cu tot cu schimbat si filtru. 35 litru. Intra mai bine in viteza acum decat inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 20w-50 NU respecta in veci specificatiile din manual! 10w-50 sunt de-acord cu el, dar 20w-50?? NO WAY! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Ei ... si tu acum, pui intrebari din astea ?! Oricum nu te baga nimeni in seama ! Probabil trebuie sa postezi aceeiasi chestiune un an la rand sa se indure cineva sa-ti dea un raspuns mega-evaziv ! Dar asta e ! Asa e intre ,,motociclistii" acestei tari ! Nu ar trebui sa te bag in seama, dar avand in vedere ca te-ai bagat tu fara sa te intrebe niemni, ii dau omului un raspuns deloc evaziv insa la fel de deloc concret. Cu B12 suntem putini pe aici, Emppu nu mai intra pe aici de o vreme (l-oi suna azi sa vad ce bai are), insa legat de intrebare NU STIU. Nu il "fugaresc" intre semafoare. Eu am masina de scarbici la discretie, deci tot ce am de facut drumuri in oras le fac cu masina. Motorul se incinge ca dracu in oras si numai il chinui, plus ca NU AM de facut cu el drumuri in oras, decat foarte rar, ori asta nu ma determina sa ii calculez consumul urban. Cu motorul ies la plimbare, nu la fugareala, si asta pe drum intins, serpentine etc, nu intre semafoare (grow up). Iar la intins 140-150.......poate ai tu/voi unde merge asa, ca io sigur nu am unde. Pt mine 120 e mai mult decat suficient CONSTANT. Ca il duc uneori mai sus asta nu e relevant pt intrebare care zicea de consum constant la viteze din alea. Happy now? Prunci de lemn. Intre semafoare se alearga cu erunu , nu cu bandit. Editat Mai 26, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 pe ultimele pagini sint citeva replici pe tiparul "numai la Romania se intimpla asa ceva, fugi frate, nasoala tara etc". e vreun virus? 20W50... si mai spuneati ca sa pui ulei de masina e cea mai mare nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 bla bla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ce am intrebat eu la pagina 1007 nu tine de un search, altfel nu va mai stresam aiurea, dar acum ce sa faci ??? ... e greu si cu postarule astea ! ... Trebuie sa mai si scrii ... Nu prietene, nu trebuie sa ma bagi tu in seama! Nu ai nicio obligatie sa raspunzi, de fapt nu trebuie sa bagi in seama pe nimeni ... de ce ai face asta ?! acuma vad ca esti din Alexandria....aveti net acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ce am intrebat eu la pagina 1007 nu tine de un search, altfel nu va mai stresam aiurea, dar acum ce sa faci ??? ... e greu si cu postarule astea ! ... Trebuie sa mai si scrii ... No hai ca trecand peste rautati om incerca sa iti raspundem si tie. Eu initial nu ti-am vazut postul de care scrii aici pana acum. Pai probleme ascuse nu stiu sa aiba niciu model ( ma refer strict la 1200, desi nici 1250 nu stiu sa aiba ceva). Eu am modelul al doilea, asa numitul POP (2001-2006) varianta N. NU STIU SA AIBA NIMIC RAU, adica e motorul perfect . Acuma serios, e un model fabricat de atatia amar de ani si nu stiu sa se fii plans nimeni de ceva anume. Am auzit de unele modele de motociclete care au erori de proiectare sau piese care cedeaza prematur, insa nu e cazul aici. La varianta 1200 din 2001 am inteles ca ar fi fost totusi rechemate in service insa nu stiu de ce. Astea nu sunt doar presupuneri de-ale mele ci chestii citite pe forumuri dedicate motocicletei Bandit, indiferent de cilindree. La achizitionarea uneia SH nu tre sa cauti mai departe de cat si unde ai cauta daca ai achizitiona orice alt model, suspensii, directie, discuri de frana, garnituri la motor etc , avand deja motor banuiesc ca le stii. Despre ce face si cum poate nu scriu nimic pt ca as fii subiectiv, plus de asta nu stiu ce preferinte ai, ce astepti de la un motor, daca iti place cuplul ( ai cacalau) sau viteza maxima, astea sunt alte discutii. E un allrounder construit as fie ieftin, foarte fiabil si potent. Raspunsul meu e la fel de general ca si intrebarea ta, adic nu am despicat firul in 4 sa scriu despre fiecare generatie in parte, deoarece si tu ai scris sau intrebat de bandit 1200, nespecificand care generatie te atrage sau care ti-ai permite-o. Diferente ar fii putine insa destul de importante , adica au evoluat franele, suspensiile, pe langa design. Mai multe daca vrei cu placere, insa fii mai explicit te rog. Legat de bagatul in seama am raspuns asa fiindca ( nevazand ca si tu ai intrebat ceva fara sa ti se raspunda) ma miram ce naiba scrii tu in numele celui care intreba de consum, credeam ca esti avocatul poporului. Hai sa traiesti, daca vrei motorul asta i-al ca nu o sa regreti. @Kmihai Buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 acuma vad ca esti din Alexandria....aveti net acolo? nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... foame cred ca e peste tot,nu doar la noi. Si Timisul si Teleormanul sunt din Romnania,numai ca noi am fost ''binecuvantati'' cu ceva mai multi ''bronzati'' per metru patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 of. oamenii vor sa povesteasca lucruri captivante despre Bandit, dar informatia utila va fi iar ingropata in offtopicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' -... . ... .... / -- .- / -.. . / .- .. -.-. .. .-.-.- Editat Mai 27, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Revenim si noi la Discutii NORMALE? Am si eu nevoie de un sfat: Cand ma duc sa vizionez un Bandit( N600: 2002-2004) spre cumparare, sunt ceva chestii dupa care trebuie sa ma uit (exceptand the usual stuff: discuri, placute, amortizoare....) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens): - porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva; - asculta zgomote la motor; - roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers; - roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj); - verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc; - uzura cauciucuri, DOT; - ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara; - orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu); - de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are); si..nu mai stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens): - porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva; - asculta zgomote la motor; - roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers; - roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj); - verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc; - uzura cauciucuri, DOT; - ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara; - orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu); - de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are); si..nu mai stiu... Macke.. intotdeuna punctual si gata sa dea un sfat bun...dupa ce imi iau banditul tare as vrea sa ne intalnim , chiar si inainte, dar nu prea am drumuri la bacau. Multam pt toate sfaturile de pana acum ( inclusiv acesta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 mai Petrica, uite, eu de exemplu eram foarte interesat sa stiu cind se mai intilnesc baietii la Arc, si tu iar ii dai cu offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Scuza-ma, te rog ! Promit ca nu mai scriu ! La Arc, intalnirile se fac in fiecare miercuri, incepand cu ora 17.00 ! O zi buna ! stai linistit, era sarcasm la adresa celor care maninca ca vezi-Doamne e prea mult OT pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Editat Mai 27, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Uai, asta-i chineza cu dialect swahilian si influenta Quechua pt mine. EU stiu start, Christos, bujia jos, peria de sarma.......injectii si din alea niet. Am plecat la intrunire, ne rescriem duminica. Uichend cald la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.