KMIHAI Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ce am intrebat eu la pagina 1007 nu tine de un search, altfel nu va mai stresam aiurea, dar acum ce sa faci ??? ... e greu si cu postarule astea ! ... Trebuie sa mai si scrii ... Nu prietene, nu trebuie sa ma bagi tu in seama! Nu ai nicio obligatie sa raspunzi, de fapt nu trebuie sa bagi in seama pe nimeni ... de ce ai face asta ?! acuma vad ca esti din Alexandria....aveti net acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ce am intrebat eu la pagina 1007 nu tine de un search, altfel nu va mai stresam aiurea, dar acum ce sa faci ??? ... e greu si cu postarule astea ! ... Trebuie sa mai si scrii ... No hai ca trecand peste rautati om incerca sa iti raspundem si tie. Eu initial nu ti-am vazut postul de care scrii aici pana acum. Pai probleme ascuse nu stiu sa aiba niciu model ( ma refer strict la 1200, desi nici 1250 nu stiu sa aiba ceva). Eu am modelul al doilea, asa numitul POP (2001-2006) varianta N. NU STIU SA AIBA NIMIC RAU, adica e motorul perfect . Acuma serios, e un model fabricat de atatia amar de ani si nu stiu sa se fii plans nimeni de ceva anume. Am auzit de unele modele de motociclete care au erori de proiectare sau piese care cedeaza prematur, insa nu e cazul aici. La varianta 1200 din 2001 am inteles ca ar fi fost totusi rechemate in service insa nu stiu de ce. Astea nu sunt doar presupuneri de-ale mele ci chestii citite pe forumuri dedicate motocicletei Bandit, indiferent de cilindree. La achizitionarea uneia SH nu tre sa cauti mai departe de cat si unde ai cauta daca ai achizitiona orice alt model, suspensii, directie, discuri de frana, garnituri la motor etc , avand deja motor banuiesc ca le stii. Despre ce face si cum poate nu scriu nimic pt ca as fii subiectiv, plus de asta nu stiu ce preferinte ai, ce astepti de la un motor, daca iti place cuplul ( ai cacalau) sau viteza maxima, astea sunt alte discutii. E un allrounder construit as fie ieftin, foarte fiabil si potent. Raspunsul meu e la fel de general ca si intrebarea ta, adic nu am despicat firul in 4 sa scriu despre fiecare generatie in parte, deoarece si tu ai scris sau intrebat de bandit 1200, nespecificand care generatie te atrage sau care ti-ai permite-o. Diferente ar fii putine insa destul de importante , adica au evoluat franele, suspensiile, pe langa design. Mai multe daca vrei cu placere, insa fii mai explicit te rog. Legat de bagatul in seama am raspuns asa fiindca ( nevazand ca si tu ai intrebat ceva fara sa ti se raspunda) ma miram ce naiba scrii tu in numele celui care intreba de consum, credeam ca esti avocatul poporului. Hai sa traiesti, daca vrei motorul asta i-al ca nu o sa regreti. @Kmihai Buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 acuma vad ca esti din Alexandria....aveti net acolo? nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... foame cred ca e peste tot,nu doar la noi. Si Timisul si Teleormanul sunt din Romnania,numai ca noi am fost ''binecuvantati'' cu ceva mai multi ''bronzati'' per metru patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 of. oamenii vor sa povesteasca lucruri captivante despre Bandit, dar informatia utila va fi iar ingropata in offtopicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) nu ma...avem MORSE. chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' -... . ... .... / -- .- / -.. . / .- .. -.-. .. .-.-.- Editat Mai 27, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Revenim si noi la Discutii NORMALE? Am si eu nevoie de un sfat: Cand ma duc sa vizionez un Bandit( N600: 2002-2004) spre cumparare, sunt ceva chestii dupa care trebuie sa ma uit (exceptand the usual stuff: discuri, placute, amortizoare....) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens): - porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva; - asculta zgomote la motor; - roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers; - roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj); - verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc; - uzura cauciucuri, DOT; - ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara; - orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu); - de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are); si..nu mai stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens): - porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva; - asculta zgomote la motor; - roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers; - roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj); - verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc; - uzura cauciucuri, DOT; - ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara; - orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu); - de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are); si..nu mai stiu... Macke.. intotdeuna punctual si gata sa dea un sfat bun...dupa ce imi iau banditul tare as vrea sa ne intalnim , chiar si inainte, dar nu prea am drumuri la bacau. Multam pt toate sfaturile de pana acum ( inclusiv acesta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 mai Petrica, uite, eu de exemplu eram foarte interesat sa stiu cind se mai intilnesc baietii la Arc, si tu iar ii dai cu offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Scuza-ma, te rog ! Promit ca nu mai scriu ! La Arc, intalnirile se fac in fiecare miercuri, incepand cu ora 17.00 ! O zi buna ! stai linistit, era sarcasm la adresa celor care maninca ca vezi-Doamne e prea mult OT pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Editat Mai 27, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Uai, asta-i chineza cu dialect swahilian si influenta Quechua pt mine. EU stiu start, Christos, bujia jos, peria de sarma.......injectii si din alea niet. Am plecat la intrunire, ne rescriem duminica. Uichend cald la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci si mai completez: exista pe motoreta, langa schimbatorul de viteze un "Gear Position Switch" si ma gandesc ca manarit sa indice aceeasi treapta permanent ar putea fi o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. si la mine crestea turatia in periada in care se incalzea afara , dar faza cu luminile nu o pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 asa se intampla si la mine, numai ca eu am patit invers.. aveam relanti reglat pe la 1500 rpm si ma uit la semnafor si vad 2000 rpm... aprind luminile, dau faza lunga(ziua merg cu faza lunga) si scade inapoi la 1500 rpm. faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 si cum e normal?cu luminile aprinse sa fie la 1200 sau cu ele stinse?ca in manual nu zice nimic de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. Apropo de fanii Z750-ului. M-am tot dat cu unu de mai multe ori. Motorul intr-adevar raspunde mai bine la acceleratie, dar pozitia si manevrabilitatea dupa parerea mea sunt sub bandit. Eu unu nu mi-as schimba banditul pe un Zet. Cand iei curba, mi se pare prea scurta si am senzatia ca vrea sa ma tranteasca intentionat. Statul in sha se lasa cu durere de oo. Shaua te impinge in fata tare de tot iar coarnele te dau inapoi. E o senzatie de incordare permanenta. Am stat si pe sportive si mi se pare mai incomod Zetul. Asa ca daca nu ati incercat si va place doar din review-uri si din poze, va sfatuiesc sa vedeti cum va simti pe el. Pe mine unul m-a dezamagit. Un uichiend fara precipitatii si vorba lui alin, sa ni se arda buca de la sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. eu acolo am facut scoala de A cand am vrut sa fac si eu itp anul trecut tot acolo m am dus dar nu avea rampa daia de care se cerea , e bine ca acum face si e f bine de stiu omul e f de treaba dupa cum ziceai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 depine de care filtru vrei sa pui... daca vrei sa pui spor nu prea se merita. daca pui "normal' se spune ca investitia ti-o scoti in timp pt ca te tine o viata si trebuie sa il cureti mult mai rar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 exact kitul ala l-am pus si eu acelasi lant, aceleasi pinioane. Super super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? eu cand mi-am luat motorul mi-a venit cu filtru de aer K&N.cand am fost la mecanic sa-mi faca carburatia,imediat ce l-a vazut m-a intrebat daca am filtru stock.cu cateva pagini in urma zicea parca Kmihai ca daca pui filtru sport, trebuie neaparat sa schimbi si evacuarea si sa ai Dynojet kit pentru a simti o diferenta de putere.si am mai intrebat si al mecanic daca are rost sa pun filtrul sport dar mi-a zis ca nu.eu acum am filtu k&n in cutie si nu stiui ce sa fac,daca sa-l vand sau sa-l pastrez pentru a-i face un upgrade Banditului in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.