Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Te cred ca-ti place si nu-ti vine sa-l dai jos. Nu zic ca doar lui se datoreaza problema ta cu supraincalzirea insa poti fi ferm convins ca prezenta lui contribuie la racirea insuficienta a uleiului si implicit a motorului.

 

Din unghiu asta nu mi pot da seama cat de anti-racire e piesa... nu se vede cat de "aerisit" este.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al meu implineste zilele astea 43.000 si inca nu s-a dezintegrat. Nu stiu ce stil de pilotaj aveau cei 2 sau 3 proprietari germani de dinaintea mea insa im mod cert l-au intretinut cum se cuvine. In ultimii 13 mii de km, de cand il am eu, a vazut numa' morti din partea mea insa si o intretinere civilizata. Secretul e sa pui ulei bun si sa il lasi sa se incalzeasca inainte de a-i da in gura. Nu exista km prea multi, doar intretinere buna sau proasta. :rolleyes:

 

 

Salutare & multam fain pt explicatii si pt pont :banana: .Aruncindu-mi cite un ochi pe ici pe colo am mai vazut inca 6 Bantiti care trec binisor de 43.000 iar ca aspect experior ce sa zic impecabile :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vine greu sa cred ca ar fi alta problema, pt ca neamtu de la care am cumparat-o o avut carte service completa unde era scris si becurile pe care le-o schimbat imreuna cu factura pt manopera si bonu de casa...deci super completa istoria motorului. Am studiat-o un pic, si am vazut ca reparatii majore nu a facut la ea, inafara de reglat carburatoare si supape, plus schimburile de rigoare nu a facut nimica la motor. Raporturile de la ultima revizie facuta in germania si de la TUV, is super ok ceea ce imi da incredere ca nu ii bolnav nmotoru.

 

Am mai studiat si eu azi bidonu de ulei Castrol 10W-50 Racingformula care am pus in motor, si am vazut parametrii de functionare a uleiului care mergeau pana in 160 Grade.

 

Poate daca nu aveam termometrul acela nu imi faceam probleme.

 

Oricum merci mult de raspunsuri, si va doresc cat mai multi km cu banditii

 

salut,

protectia de radioator e exclus sa fie de vina,am si eu la al meu si are protectii si pe lateralul radiatorului si nu am probleme de genul.poate e doar uleiul mai ciudat... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi bine. E 12. :rolleyes: Uite-l aici pe domu'. Da-i un PM. :banana:

 

pai da, cred (dupa nr de inmatriculare); la motocicleta nu am reusit sa ma uit foarte bine, eu conduceam in spatele omului iar prietena mea i-a facut cateva fotografii... :kali:

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-am observat incepind de ieri: in mers, cu ambreiajul tras sau scoasa pe neutru, scoate un sunet suspect, periodic. As zice ca-i de la lant dar nu stiu cum sa fiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare & multam fain pt explicatii si pt pont :rolleyes: .Aruncindu-mi cite un ochi pe ici pe colo am mai vazut inca 6 Bantiti care trec binisor de 43.000 iar ca aspect experior ce sa zic impecabile :kali:

 

 

Al meu e mai batranel...are 48000...da` inca nu e fitzos....Ce`i drept il am d 3000km...adik d p 1martie :banana:. Intr`adevar nu conteaza km ci dak a fost intretinut bine sau nu.

 

imi vine greu sa cred ca ar fi alta problema, pt ca neamtu de la care am cumparat-o o avut carte service completa unde era scris si becurile pe care le-o schimbat imreuna cu factura pt manopera si bonu de casa...deci super completa istoria motorului. Am studiat-o un pic, si am vazut ca reparatii majore nu a facut la ea, inafara de reglat carburatoare si supape, plus schimburile de rigoare nu a facut nimica la motor. Raporturile de la ultima revizie facuta in germania si de la TUV, is super ok ceea ce imi da incredere ca nu ii bolnav nmotoru.

 

Am mai studiat si eu azi bidonu de ulei Castrol 10W-50 Racingformula care am pus in motor, si am vazut parametrii de functionare a uleiului care mergeau pana in 160 Grade.

 

Poate daca nu aveam termometrul acela nu imi faceam probleme.

 

Oricum merci mult de raspunsuri, si va doresc cat mai multi km cu banditii

 

 

Si`a reglat cineva in Buc carburatoarele la hotzoman sa`mi zica un pret informativ? !0x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si`a reglat cineva in Buc carburatoarele la hotzoman sa`mi zica un pret informativ? !0x

Eu am dat 200 lei la Kaore (pe Lizeanu) pt curațat, sincronizat Âşi reglat, dar am înțeles că sunt unii mai ieftin (pe la 150)...

Editat de bcfdf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e modelul 400 VC (valve control) nu VR ... si e asa de in V cum e si o banditul de 600 (adica nu!!!)

 

 

Si again: nu stie nimic la ce se refara "bucsele" din amortizoareele fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut vreodata Suzuki Bandit 400 un motor V4 ? Eu nu am gasit nimic pe net despre motorizarea asta.

 

De aici a inceput : /index.php?showtopic=202077 Supersport de 400 care`i naked si motor V4 :banana:

 

Ori e papagal ala cu anuntu ori e habarnist rau. B4 e 4 in linie, ca toti Banditii de altfel. :rolleyes:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori e papagal ala cu anuntu ori e habarnist rau. B4 e 4 in linie, ca toti Banditii de altfel. :rolleyes:

chiar azi am fost sa o vad (a doua oara). Evident ca nu-i in V. Tipu nu se pricepe, are un aranjament cu un schimb masina contra motor si a devenit recent posesor al motorului pe care incearca sa-l vanda si se justifica ca nu stie; sustzine ca a mers doar o ora cu el. Am mai surprins cateva inconsistentze in poveste, prima data a spus ca fostul proprietar a facut 20 000 km, dupa care a spus ca a mers f putzin. Actele sunt unpic dubioase pt ca desi au facut schimbul nu cred ca e trecuta pe nume, si ar trebui sa fac contract cu fostul proprietar.

Eu nu ma pricep dar am adus pe cineva care e chiar priceput. Mi-a zis destul de repede ca nu e in regula, motorul are probleme. Arderea practic nu e lina, se aude urat, nu stiu daca e carburatorul de vina, dar stiu ca are bujii NGK (nu stiu cand au fost puse). Daca ar fi doar de reglaje si bujii nu ar fi problema, insa tipul mi-a spus ca se aud zgomote ciudate din chiuloasa.

Avand in vedere ca a stat peste iarna (desi a fost pornita), bateria era terminata, benzina in rezervor (poate statuta cam de mult), si faptul ca are distributzia variabila (si posibilele probleme ce apar din cz asta) va intreb si pe voi ce parere avetzi.

Apreciez orice sfat bine-intentzionat pt ca eram gata-gata s-o iau. Mentzionez ca's incepator, si vreau sa-mi iau ceva fara sa-mi dea batai de cap mai incolo.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti gandul de la ea! Ia-ti un B6 si ai grija de el. Las-o moale pana faci ceva km si o sa fie bine. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pijama

 

Ii dau dreptate lui Emppu...ia`ti alta! Eu mi`am luat b6 din `96 pe 1martie iar pe 6 martie mi`am luat permisul. Motorisk m`a costat 2500 adus din Italia si aproape 200e inmatricularea cu spagile de rigoare...k doar traim in Romania. De p 6 martie pana acum am facut 3200km si ma uitam in seara asta k are 49500km si nu ma plang de el. Fii atent de la cine ti`l iei, vezi care e istoria lui si ia`l cat mai bun. Nu te uita ca e ok la pret, mai bine mai strangi ceva si iti iei unu` intretinut bine ca sa nu ai probleme pe viitor cu el. Fiind primul meu motor de la Kawasaki`ul de 30 cai pe care am facut scoala la 77 de calutzi cat are Banditu` e diferenta. Ca incepator tre` sa ai grija cu el si sa`l cunosti usor...daca o sa te uiti in urma chiar aveam o discutie cu Emppu despre cum am impresia ca nu mai trage ca la inceput. In timp organismul se obisnuieste cu acceleratiile nebune si cu viteza (pe al meu l`am dus in 210 si mai putea) insa senzatiile frumoase ti le dau inclinarile asa cum zicea si Emppu. Nu te grabi, asteapta si daca gasesti ceva mergi cu cineva care se pricepe bine la motoare. Daca banii nu sunt o problema si vrei un Bandit frumos, ingrijit si modificat (bi-xenon, toba, oglinzi ,semnale in carbon etc) iti pot da un nr d tel. al tipului de la care mi`am luat si eu. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pijama

 

Ii dau dreptate lui Emppu...ia`ti alta! Eu mi`am luat b6 din `96 pe 1martie iar pe 6 martie mi`am luat permisul. Motorisk m`a costat 2500 adus din Italia si aproape 200e inmatricularea cu spagile de rigoare...k doar traim in Romania. De p 6 martie pana acum am facut 3200km si ma uitam in seara asta k are 49500km si nu ma plang de el. Fii atent de la cine ti`l iei, vezi care e istoria lui si ia`l cat mai bun. Nu te uita ca e ok la pret, mai bine mai strangi ceva si iti iei unu` intretinut bine ca sa nu ai probleme pe viitor cu el. Fiind primul meu motor de la Kawasaki`ul de 30 cai pe care am facut scoala la 77 de calutzi cat are Banditu` e diferenta. Ca incepator tre` sa ai grija cu el si sa`l cunosti usor...daca o sa te uiti in urma chiar aveam o discutie cu Emppu despre cum am impresia ca nu mai trage ca la inceput. In timp organismul se obisnuieste cu acceleratiile nebune si cu viteza (pe al meu l`am dus in 210 si mai putea) insa senzatiile frumoase ti le dau inclinarile asa cum zicea si Emppu. Nu te grabi, asteapta si daca gasesti ceva mergi cu cineva care se pricepe bine la motoare. Daca banii nu sunt o problema si vrei un Bandit frumos, ingrijit si modificat (bi-xenon, toba, oglinzi ,semnale in carbon etc) iti pot da un nr d tel. al tipului de la care mi`am luat si eu. Multa bafta!

 

 

ms pt sfaturi. da-mi un pm cu telefonul ala. Asa, la prima vedere mi se pare ca ai platit multicel tzinand cont de nr de km si vechime, dar vorba ta, e mai important sa fie de incredere. B6-le mi se pare destul de tare si pana acum nici nu m-am uitat la motoare peste 500.

Gili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la cele de mai sus, da , ia un B6. Si eu am inceput pe el si am reusit performanta de a-mi uza gumele pe laterala fara sa il trantesc in mers. De pe loc nu se pune, l-am scapat de 3 ori la inceput ca am doar 1m 70, dar asta e alta poveste. E un motor cuym vrei tu, tare cand ai nevoie dar in acelsai timp iarta multe. Plus ca cel de 400 e model japonez si e mai nasol cu piesele daca e nevoie. Sunt si in europa, si in romania banditi de 400 dar totusi si eu iti sugerez un 600 , asta mai ales daca esti cumpatat la inceput.

Bafta si sa il iei pe cel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, daca tot ati inceput... si eu mi-am luat B6 ca prim motor si nu e prea mult. E destul de greu si la inceput o sa cam transpiri cind il manevrezi pe loc. La turatii mici e linistit, nu e racheta. La turatii mari e alta treaba, da' nu ajunge el singur acolo. Ca sa nu mai zicem ca arata mult mai bine ca B4 :rolleyes:

 

 

A, si ce voiam sa mai intreb. Capetele alea de ghidon anti-vibratii au vreun efect? Am constatat ca de la xxxx ture in sus oglinzile sint inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la cele de mai sus, da , ia un B6. Si eu am inceput pe el si am reusit performanta de a-mi uza gumele pe laterala fara sa il trantesc in mers. De pe loc nu se pune, l-am scapat de 3 ori la inceput ca am doar 1m 70, dar asta e alta poveste. E un motor cuym vrei tu, tare cand ai nevoie dar in acelsai timp iarta multe. Plus ca cel de 400 e model japonez si e mai nasol cu piesele daca e nevoie. Sunt si in europa, si in romania banditi de 400 dar totusi si eu iti sugerez un 600 , asta mai ales daca esti cumpatat la inceput.

Bafta si sa il iei pe cel mai bun.

 

Asta incearca sa-ti explice colegu' post-8276-1210167335_thumb.jpg :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41183

 

trec la o clasa mai mare :P

sper la un TL1000 sau la un CBR900

daca va intereseaza veniti de-l vedeti :laugh:

nimeni interesat :) ?

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41183

Editat de tudvio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari de la un nou posesor de talhar carenat...

 

ca prima intrebare... cum umplu rezerva? ca am patit-o de la primul drum. credeam ca e pusa, dar m-am trezit cu 0 grame in rezervor. chiar era greu sa puna un ac pentru rezervor ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic si am vazut cu ochii mei de ce imi pornea greu moto si de ce intr-un final nu a mai vrut deloc sa porneasca.

Are compresia varza.Un singur cilindru are 9,restul 6,4 si unul 2,oricum foarte putin.Vacuum nu mai face,mi-a aratat pe tester.Mi-a aratat pe un cilindru ca nici macat nu pastreaza compresia,scade destul de repede.Cica i-ar trebuie ciulasa noua,segmentii cred ca erau buni inca pt. ca nu scotea fum.

In concluzie e cam RIP si nu va luati de 400.Mi-a zis si mecanicul ca daca era de 600 gasea imediat piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic si am vazut cu ochii mei de ce imi pornea greu moto si de ce intr-un final nu a mai vrut deloc sa porneasca.

Are compresia varza.Un singur cilindru are 9,restul 6,4 si unul 2,oricum foarte putin.Vacuum nu mai face,mi-a aratat pe tester.Mi-a aratat pe un cilindru ca nici macat nu pastreaza compresia,scade destul de repede.Cica i-ar trebuie ciulasa noua,segmentii cred ca erau buni inca pt. ca nu scotea fum.

In concluzie e cam RIP si nu va luati de 400.Mi-a zis si mecanicul ca daca era de 600 gasea imediat piese.

R.I.P :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gili si eu ca posesor de b4 te sfatuiesc sa studiezi mai bine b6-le .. il gasesc mai .. potrivit din mult mai multe privinte.Am mers putin cu b6-le dar pot sa iti zic ca e altceva.Acum ramane la aprecierea ta si la ofertele care le gasesti , bafta si sa ne spui ce ti-ai luat pana la urma ceva poze eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I agree...e mai simplu de intretinut B6-le si mult mai frumos...dar pt un incepator de statura medie e cam greu pt inceput...parerea mea e ca inveti mult mai multe pe unu de 400 sau pe un Gs500(fiind mai usoare si trebuind sa mesteci mult mai mult in cutie :lol: ) Bafta la alegere... noi pe cine votam? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...