cosminst2008 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Ok, multumesc pt. reply-uri..Intreb de ghidon, pentru ca am auzit la cineva care si-a schimbat ghidonul pe un BMW, ca a trebuit sa schimbe traiectoria cablurilor..si chiar si asa, tot erau undeva la maxim intinse.. Trebuie sa mai am ceva in vedere cand aleg un astfel de ghidon ? Inafara de grosimea barei La ghidonul meu, de exemplu, diametrul interior este de 13,5 mm, in loc de 17 mm cat are unul normal. problema e ca nu am gasit capete de ghidon pe dimensiunea asta (nici nu am cautat in alta parte decat la vreo 5-6 magazine din bucuresti). Si vezi ca daca iti pui ghidon enduro, o sa ai niste probleme cu reglatul oglinzilor in asa fel incat sa ai manetele la indemana si sa si vezi ceva in oglinzi. oricum, ia in calcul si varinata in care, dupa montare, sa realizezi ca unul din cabluri trebuie schimbat cu unul mai lung. stiu cazuri in care si-au schimbat ghidonul, si in momentul in care bracau la maximum in stanga crestea turatia (cablul de soc era prea scurt pentru acel ghidon si fiind bracat complet stanga tragea de el si automat ca tura motorul). deci... cu aceasta in minte, iti urez shoping placut. eu zic ca nu o sa fi dezamagit de schimbarea pozitiei si a controlului oferit de un ghidon enduro. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Salutare. Cablurile au rezerva destula, cel mai important dupa parerea mea e sa incerci inainte sa cumperi un ghidon. E relativ simplu, sunt multi banditi cu ghidoane schimbate, gasesti cativa si langa tine. De ce? Deoarece sunt Nspe mii de ghidoane de dimensiuni si forme diferite (adica tre sa vezi care ti-e cel mai ok) si (foarte important) tre sa ai in vedere inaltimea ta, sau lungimea bratelor, cum vrei. CosminST la ai sai 5,3 m inaltime se poate simti minunat cu un anume ghidon, sa iti spuna ca parca ghidonul acela e prelungirea mainilor sale si are o pozitie de vis, pe cand unul de alta statura sa stea cu mainile intinse la maxim si sa apara prematur durerea la un drum sa zicem scurt. La precedentul bandit am avut ghidon after market si a fost in regula, stiu ca sunt plusuri binevenite, insa de aceea e piata plina de ghidoane digerite ca lungime si inaltime pt a-l alege pe cel mai potrivit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 si atentie daca ai modificari la racordurile de frana( conducte racing..) tre sa masori bucata de la pompa pana in spliter pt masurile noului ghidon si sa fie masuratoarea facuta cu furca descarcata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Va cer si eu ajutorul fiindca sunteti mai actvi... Am pus o inrebare care ma macina aici. Multumesc! Editat August 2, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Va cer si eu ajutorul fiindca sunteti mai actvi... Am pus o inrebare care ma macina aici. Multumesc! A trebuie poate sa mergi sa ii dai in cap la ala care ti-a vopsit rezervorul, sau macar sa i-l dai sa ti-l curete. Sincer nu trebuie multa minte sa il vopsesti pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 mda... ce sa zic... nu era greu de astupat gaura... dar acum eu ma gandesc sa nu ajunga miezeria aia la filtru de benzina sa se infunde... Mentionez ca mizeria este de dimensiuni destul de mici (max 1 cm patrat). Acum vreau sa ma uit cu o lanterna (nu cu chibrit; prietenii stiu de ce ) pe fundul rezervorului sa vad daca s-a dezintegrat, poate scap asa de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) saua tare are avantajul unui control mai bun al pozitie pe motor, unde pui curu, acolo ramane. la drum lung si prost, cu gropi, e dezavantajos. saua moale e exact invers (mai bine zis cele pe care atasezi diverse sa se inmoaie). Sunt sigur ca pentru cei care se dau sport, un suport de-ala cu gel nu e deloc incantator .. sa te trezesti ca 'ti-a curu la vale aplecat pe curba Editat August 3, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Sunt destui care se plimba urmaresc si forumul dar nu le place sa scrie posturi gen mirc sau mess doar asa sa se adune si sa conteze la nr. si sa-i faca astia de pe motosticlism moderatori. da' vad ca si tu mai rar in ultima vreme, doar ca motivele-s altele (cred ca pierzi minim juma' de kila la fiecare litera pe care o scrii, de efort). da' ai fost asa de subtil in acest post incit abia-abia m-am prins ca la mine te referi. cum ai reusit, ai apelat la un prieten sa scrie in locul tau? (m-as mira totusi sa ai prieteni cu IQ mai mare de 40, presupunind prin absurd ca ai si prieteni din rasa umana). btw, vad ca esti si amnezic, ca nu m-ai mai amenintat cu bataia in ultima vreme. sau ai renuntat sa mai postezi beat? ideea ca-ti creste pulsul cind imi scrii ceva (se vede, fii sigur) ma distreaza. hai, hai, vad ca postezi acum, dar parca dureaza mai mult ce de-obicei. ti-o fi crapat vena si ai spasme pe tastatura? speculez din nou: te-a sunat doctorul sa-ti iei diazepamul si ai adormit pe tasta space? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) da' vad ca si tu mai rar in ultima vreme, doar ca motivele-s altele (cred ca pierzi minim juma' de kila la fiecare litera pe care o scrii, de efort). da' ai fost asa de subtil in acest post incit abia-abia m-am prins ca la mine te referi. cum ai reusit, ai apelat la un prieten sa scrie in locul tau? (m-as mira totusi sa ai prieteni cu IQ mai mare de 40, presupunind prin absurd ca ai si prieteni din rasa umana). btw, vad ca esti si amnezic, ca nu m-ai mai amenintat cu bataia in ultima vreme. sau ai renuntat sa mai postezi beat? ideea ca-ti creste pulsul cind imi scrii ceva (se vede, fii sigur) ma distreaza. Mah sa sti ca m-ai prins(sti tu de ce..) ca am cam slabit in ultima vreme...dar nu e de la scris ca eu nu ma agit ca disperatul pe taste ca altii si la sf zilei sa fiu multumit ca am bagat 200 posturi...yess am bagat 90 la piept (sunt alte cauze straine tie) Da mah ai dreptate dar m-am gandit ca nu poti sa-ti iei medical asa devreme big lov Editat August 3, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) stii ca esti naspa? hai sa-ti zic de ce. m-ai dezamagit: am crezut ca in 30 de minute scrii mai mult de 5 litere da' nu cred ca ai de unde. 90 la piept? sincer nu stiu despre ce vorbesti. cred ca e vorba de vreo chestie din aia perversa de-a baietilor veseli, da' serios acum, nu-mi explica (da', chiar mi-e strain ce faci tu cu prietenul tau, si asa trebuie sa ramina). mai bine explica-mi de ce simeringurile "racing" cedeaza dupa 5 zile de mers. Editat August 3, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) ca idee , nu cred ca sunteti mai multi de 3 banditi care sa faceti mai mult de 10 000 km pe an Cred ca voi reusi pana la urma 3 ani la rand sa fac peste 10 000 km/an, dar recunosc ca fara iesirile in afara tarii nu as reusi. Referitor la sa, povestea mea e simpla - sa stock - mers Bucuresti - Constanta nu reuseam fara o oprire sau doua de dezmortire, sa modificata la Darian (adaugat niste burete si silicon) - ajung in Constanta si as putea sa o iau si inapoi. Diferenta e mare, saua mai moale si putin mai inalta este mult mai buna, nu as putea sa ma intorc la stock. dar in primii 2 ani de bandit am facut vro 43mii daca s-ar fi putut as fi mers si la buda pe el...ca iesiri din tara nu am facut...poate doar o data sau de 2 ori la bulgari. Respect! Dar imi poti spune cum? Ca eu am mers zilnic cu el pana la serviciu si retur (ok, doar vreo 15 km/zi) si am iesit cat am putut de des pentru week-end-uri la mare/munte si nu am strans mai mult de 5000-6000 km/an. Restul au fost iesiri lungi din tara si unde autostrada e, kilometri "e". Cat poti sau pe unde poti sa te invarti prin tara de 20 000 km/an ? Sunt cateva tururi ale tarii pana la urma... Editat August 3, 2011 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 gindeste-te ca unii merg din prima zi de primavara pina toamna tirziu, oras si in afara. cite o tura de minim 200 km pe weekend + mers in oras, oare ies? ca sa nu mai spunem ture zilnice pe traseele de "dat in gura" din apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) Cred ca voi reusi pana la urma 3 ani la rand sa fac peste 10 000 km/an, dar recunosc ca fara iesirile in afara tarii nu as reusi. Referitor la sa, povestea mea e simpla - sa stock - mers Bucuresti - Constanta nu reuseam fara o oprire sau doua de dezmortire, sa modificata la Darian (adaugat niste burete si silicon) - ajung in Constanta si as putea sa o iau si inapoi. Diferenta e mare, saua mai moale si putin mai inalta este mult mai buna, nu as putea sa ma intorc la stock. Respect! Dar imi poti spune cum? Ca eu am mers zilnic cu el pana la serviciu si retur (ok, doar vreo 15 km/zi) si am iesit cat am putut de des pentru week-end-uri la mare/munte si nu am strans mai mult de 5000-6000 km/an. Restul au fost iesiri lungi din tara si unde autostrada e, kilometri "e". Cat poti sau pe unde poti sa te invarti prin tara de 20 000 km/an ? Sunt cateva tururi ale tarii pana la urma... Eu eram atat de innebunit de mersul pe mobra asta ca mergeam mereu pe ea...chiar si in interes de serv o perioada buna de timp ,si eu zilnic alergam pe la firmele colaboratoare si faceam peste 120km pe zi...si la mine nu a existat iarna chiar daca in primul an nu am avut bani pt echipament adecvat...mergeam cu geaca de vara si in blugi burdusit bine nu conta temperatura de afara,daca nu era zapada sau mazga eu eram calare de aici si respectul meu pt acest motor,pornea si la -15 grade,invartea demarorul doar de 2 ori si o lua...sper sa nu se lase cu nomoale si bai termale la batranete dupa toate astea,ca prea adormeam noptile tremurand si cu incheieturile zvagnind. Acum mai mi-a trecut, nu stiu daca-i de la pretul benzinei sau ca nu mai este decontata de firma, sau ca m-au prins si alte laturi... Cu masina faceam si 55mii pe an...deci se putea si mai mult totul e sa vrei. Calin eu nu am auzit de semeringuri racing...doar de kit intern pt furca...cat despre partea cu pisatul dupa 5zile ce sa-ti zic o fi montat furca vre-un mare mester(fecior de fecior ) de prin iesi,care avea aceleasi pb chiar si cu etrierii(care noroc ca sunt mai din topor)...poate primesti de ziua ta ceva lego (iti pun eu o pila la baietii de pe alte rubrici dragi tie ) Editat August 3, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 eu cu prima mea mobra (virago 535) am facut 20.000 km pe an. Am mers din ianuarie(nu se topisera inca muntii de zapada de pe marginea drumului) pana in decembrie la prima ninsoare. Cum? am mers doar pe motocicleta oriunde ma duceam....stiu ca am fost de vreo 6 ori la mare in vara aia. cu vulcanu si banditu am pus doar cam 12.000 pe an... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 In primul an, (2006) am luat permisul in 16 aprilie. Apoi avand foarte mult timp liber, de la ora 10 eram pe motor. Ma dadeam pe Meses, muntele (cica) de langa Zalau, sa ma invat pe serpentine, schimbari de sarcina, frane etc. Dus-Intors cam 25 de km, il faceam de vreo 3 ori. Pe la 14 mergeam acasa sa mananc , ca dupa ora 16 ieseau de la munca restul amicilor care se urcau pe motor si eram iar pe Meses sau prin apropierea orasului, de multe ori ne prindea ora 12 noaptea pe motor. Pretul benzinei era undeva la 3 lei litrul, prin 2008 a fost si mai mic. In acelasi an, pe langa plimbarile zilnice, am mai facut 3600 de km in tara in concediu (11 zile). Total am sarit de 20 000 de km anul acela. Daca ai timp si bani ai tot. In acea perioada era mai boem, eram foarte putine motoare aici si eram prieteni toti. Erau pt multi emotiile primului motor, dragoste mare ce sa mai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Eu cam 10-15 mii de km fac pe an, cu exceptia lui 2011, care dpdv financiar e dezastru pentru mine la capitolul motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 @Calin&LordGrec: duceti-va frate la un Airsoft cu munitie de razboi si dati-o la pace PS: eu mai mult de 5000 nu am reusit sa fac intr-un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Need help... Mi s-a ars faza scurta si vreau sa schimb becul. Cum desfac farul? Are cineva o schema ceva ca am tot cautat pe goagal si n-am gasit nimik? Mentionez ca-i N modelul de prin 2002. Multumesc anticipat. Dau si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Need help... Mi s-a ars faza scurta si vreau sa schimb becul. Cum desfac farul? Are cineva o schema ceva ca am tot cautat pe goagal si n-am gasit nimik? Mentionez ca-i N modelul de prin 2002. Multumesc anticipat. Dau si o bere 1. http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gsf-600-s-2000-2002-manual-de-reparatie.html 2. Ai doua suruburi mici, in cruce, pe lateralul ramei farului. Le scoti, si poti scoate partea din fata a farului cu tot cu sticla.Vezi ca in partea superioara are o ureche. Incearca prima oara sa-l deschizi de la baza. De acolo e evident.. Editat August 4, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 1. http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-gsf-600-s-2000-2002-manual-de-reparatie.html 2. Ai doua suruburi mici, in cruce, pe lateralul ramei farului. Le scoti, si poti scoate partea din fata a farului cu tot cu sticla.Vezi ca in partea superioara are o ureche. Incearca prima oara sa-l deschizi de la baza. De acolo e evident.. Multumesc pentru ajutor si trebuie sa dau Ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 @Calin&LordGrec: duceti-va frate la un Airsoft cu munitie de razboi si dati-o la pace PS: eu mai mult de 5000 nu am reusit sa fac intr-un an 10x nu m-am gandit la asta. La mine primul an si al doilea au fost asa nostalgici cum zicea si alin dar apoi au scazut dramatic km(27,16,13 si mai departe nu mai stiu ca s-au inmultit si mobrele) dar si comunitatea mi s-a parut ca sa degradat chiar manelizat in ultimii ani(deh e criza si nu mai sunt bani de X6 si le ia tati ZX10r si alte plasticate ca tot e plin de circuite pe la noi..dar deh asa da bine la terasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 La mine primul an si al doilea au fost asa nostalgici cum zicea si alin dar apoi au scazut dramatic km(27,16,13 si mai departe nu mai stiu ca s-au inmultit si mobrele) dar si comunitatea mi s-a parut ca sa degradat chiar manelizat in ultimii ani(deh e criza si nu mai sunt bani de X6 si le ia tati ZX10r si alte plasticate ca tot e plin de circuite pe la noi..dar deh asa da bine la terasa) Mie intotdeauna mi s-a parut ZX10 motocicleta perfecta pentru touring si banditul mai are de invatat o groaza de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Intotdeauna cel mai tare tourer a fost GTR-ul de 1400. ZX10R e ..sina pe langa GTR. E adevarat ca pretul e unul pe masura, dar merita toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 cam cat costa un lanc pentru suzuki bandit din '96, si unde gasesc?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 lanc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.