yrkalex Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salutare, Am patit o chestie cam ciudata...am schimbat sambata uleiul..toate bune si frumoase.acum am sesizat ca nu o mai pot scoate in neutru din treapta 1, foarte greu din a 2 a cand sunt pe loc.pana acum mergea brici.are vreo legatura cu faptul ca am impresia ca am pus cam mult ulei ( adica am depasit cu mult F-ul de la ochiul magic...este chiar plin )?Sa fie de la cablul de ambreiaj ?cand trag de maneta ( motorul fiind oprit ) se aude un zgomot jos la capac ( nu stiu sigur daca pana acum se auzea ). Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Bafta..si hai la plimbare cat mai este vremea buna..ca era cam pustiu la arc astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 1. verifica daca , cursa levierului de schimbat viteza nu e obturat, eventual scoate pedala si reajusteaza. 2. verifica daca ambreiajul decupleaza complet, daca nu reajusteaza cf manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salutare, Am patit o chestie cam ciudata...am schimbat sambata uleiul..toate bune si frumoase.acum am sesizat ca nu o mai pot scoate in neutru din treapta 1, foarte greu din a 2 a cand sunt pe loc.pana acum mergea brici.are vreo legatura cu faptul ca am impresia ca am pus cam mult ulei ( adica am depasit cu mult F-ul de la ochiul magic...este chiar plin )?Sa fie de la cablul de ambreiaj ?cand trag de maneta ( motorul fiind oprit ) se aude un zgomot jos la capac ( nu stiu sigur daca pana acum se auzea ). Poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Bafta..si hai la plimbare cat mai este vremea buna..ca era cam pustiu la arc astazi Pun pariu ca nu are nici o treaba, cu faptul ca ai pus prea mult ulei..vezi ce se intampla cu sunetul ala.. Uleiul il scoti cu doua paie de la mecdonalds..nu mai stiu cine m-a invatat asta, dar parca tot de aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am pățit la fel când am băgat Repsol synt 10w40,găseam foarte greu N-ul și aveam un zgomot la ambreiaj.Am rezolvat schimbând uleiul,,Motorex synt 10w60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am pățit la fel când am băgat Repsol synt 10w40,găseam foarte greu N-ul și aveam un zgomot la ambreiaj.Am rezolvat schimbând uleiul,,Motorex synt 10w60. Foarte tare. Repsol am bagat si eu. ideea este ca pana acum tot Repsol am avut si am facut 6000 km fara probleme. Cred ca trebuie sa ma gandesc la un alt schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Mie mi se pare SF ce spuneti voi cu Repsol, insa sunt curios daca a mai pus altcineva Repsol si a mers ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 am avut si eu repsol, chiar doua schimburi la rand si nu am avut probleme. 15W am pus de fiecare data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Da ați avut Repsol.Dar Motorex ați avut?Dacă nu... Eu am scris ceea ce am pățit.Nu avea rost să bag 15W pentru că la rece nu sunt probleme cum nu sunt nici la cald la mobra mea atât că nu îi place Repsol.Am 10 ani de mecanică practicată ca meserie și din experiența vă spun că există diferențe majore de calitate între mărci la uleiuri. Repsolul este foarte ieftin.La mine s-a adeverit că ieftin nu înseamnă bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 10w60 ? .. nu e cam extrem ? ( bine bine , nu va luati de mine cu 20w50 ) . N-am avut repsol , dar daca vreti mai ieftin si bun Valvoline rulez. Io ma simt bine si cu Ipone si cu Motul, niciodata cu Castrol. Ar mai merge o plimbare lunga inainte de iarna .. una sa tina de cald alaturi de vinul fiert din Ianuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 am GSF650/2005. am cautat in manual dar nu am dat de raspunsul la intrebarea mea: Ce inseamna mersul pe rezerva (benzina din rezervor) din momentul aprinderii pe afisaj ca a intrat in zona aia. Din acel moment, mai am in rezervor 4L. Exista vreun robinet care trebuie comutat (la gs500 era asa)? Acum 2 zile cred ca am mers pe "aburi" si din stropii picati din miscare. Parca nu avea benzina, nu se mai tura deloc...mergea doar pe miros de banzina. La benzinarie am putut pune doar 16L. Cum procedez sa consum toata benzina din rezervor in cazul in care raman pe drum in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Uleiul il scoti cu doua paie de la mecdonalds..nu mai stiu cine m-a invatat asta, dar parca tot de aici ) eu eu ...2 paie de la mec, mufate...tragi cu gura pana sus, pui dejtu sa creezi vid, si ii dai drumu inapoi in bidon...faci de cateva ori asta si scoti destul. asa estem noi romanii...cand n-avem scule, improvizam ideea e sa nu tragi in gura, care are un gust... dar nu cred ca problema ta e de la prea mult ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Ma bate gandul de mult timp sa dau banditul si sa-mi iau un z1000..ce stiti despre ele..oricum si daca imi iau tot bandit o sa pun stikere pe el..e prea tare numele..si chiar motorul in sine..te atasezi tare de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Ma bate gandul de mult timp sa dau banditul si sa-mi iau un z1000..ce stiti despre ele..oricum si daca imi iau tot bandit o sa pun stikere pe el..e prea tare numele..si chiar motorul in sine..te atasezi tare de el. Man eu m-am dat pe un Z750 si pot sa zic ca m-am simtit execrabil in comparatie cu banditul. Parca vrea sa dea jos cu tine. E prea scurta, pozitia lasa de dorit. In afara de look nu cred ca are ceva peste bandit (si asta in functie de gusturi). Ia-ti B12 mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) am GSF650/2005. am cautat in manual dar nu am dat de raspunsul la intrebarea mea: Ce inseamna mersul pe rezerva (benzina din rezervor) din momentul aprinderii pe afisaj ca a intrat in zona aia. Din acel moment, mai am in rezervor 4L. Exista vreun robinet care trebuie comutat (la gs500 era asa)? Acum 2 zile cred ca am mers pe "aburi" si din stropii picati din miscare. Parca nu avea benzina, nu se mai tura deloc...mergea doar pe miros de banzina. La benzinarie am putut pune doar 16L. Cum procedez sa consum toata benzina din rezervor in cazul in care raman pe drum in situatia asta? Nu are robinet! Din momentul in care se aprinde rezerva mai ai ~ 4L .. Daca ai bagat in rezervor toata pompa e posibil sa incapa doar 16L (e o explicatie de ce ti au intrat doar 16L), dar daca arunci de sus trece de 20L. Ai trib A si B, cand intra pe rezerva selectezi de la 0 un trip si daca ai consum in oras de 8L/100km (de exemplu cum aveam eu ) cu 4L faci 50 km , iti ei o marja de eroare de 10 km si nu faci cu rezerva in oras mai mult de 40 km , eu asa faceam Editat Octombrie 8, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 eu eu ...2 paie de la mec, mufate...tragi cu gura pana sus, pui dejtu sa creezi vid, si ii dai drumu inapoi in bidon...faci de cateva ori asta si scoti destul. asa estem noi romanii...cand n-avem scule, improvizam ideea e sa nu tragi in gura, care are un gust... dar nu cred ca problema ta e de la prea mult ulei Merci pentru pont , dar am reusit cu un furtunel foarte subtire. Am scos ceva ulei si am facut probe. Merge iarasi ca inainte.Ciudata chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Merci pentru pont , dar am reusit cu un furtunel foarte subtire. Am scos ceva ulei si am facut probe. Merge iarasi ca inainte.Ciudata chestie. mai, nu e ciudata.. e chiar foarte logica! dace e prea mult ulei pompa nu-l trage pe tot si ramane si balteste in locuri in care nu ar trebui in baia de ulei, pe patoul superior al supapelor... in motor sunt destule piese in miscare care trebuie sa aiba spatiu de manevra.(ansamblul biela, arborele cotit, axa cu came...) si care la fiecare tura de motor lovesc suprafata uleiului... la masina mea chiar scrie pe busonul de ulei sa nu depasesti sub nici o forma nivelul maxim!!! nu scrie sa nu mergi cu mai putin... zice doar ca strici motorul daca e prea mult! oricum, bine ca ai rezolvat-o enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Voua cum va tine frana de spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Foarte bine.acuma depinde si daca spal motoru si lantu(cu motorina) cand dau cu apa imi mai ajung urme de motorina pe disc si daca uit sa il sterg urmatoarele 2-3 zile n-am frana pe spate. Pana acum in 17000 km am schimbat eu doua seturi de placute pe fata dar nici unul pe spate. Cand am verificat ultima oara mai mergeau linistit. Chestia e ca franez foarte mult cu fata si doar in cazuri de franare de urgenta cu spatele,cateodata uit de spate. Stiu ca nu e bine asa,ca in mod normal trebuie franat cu ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Man eu m-am dat pe un Z750 si pot sa zic ca m-am simtit execrabil in comparatie cu banditul. Parca vrea sa dea jos cu tine. E prea scurta, pozitia lasa de dorit. In afara de look nu cred ca are ceva peste bandit (si asta in functie de gusturi). Ia-ti B12 mai bine. il am daca cumva n-ai vazut..nush...a cam trecut era banditului la mine..poate unul de 1250 dar e prea scump.. Foarte bine.acuma depinde si daca spal motoru si lantu(cu motorina) cand dau cu apa imi mai ajung urme de motorina pe disc si daca uit sa il sterg urmatoarele 2-3 zile n-am frana pe spate. Pana acum in 17000 km am schimbat eu doua seturi de placute pe fata dar nici unul pe spate. Cand am verificat ultima oara mai mergeau linistit. Chestia e ca franez foarte mult cu fata si doar in cazuri de franare de urgenta cu spatele,cateodata uit de spate. Stiu ca nu e bine asa,ca in mod normal trebuie franat cu ambele la mine e invers..eu folosesc fata doar in cazuri de urgenta si mai tot timpul spatele..imi prinde foarte bine abia apas pe pedala si o si simt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 il am daca cumva n-ai vazut..nush...a cam trecut era banditului la mine..poate unul de 1250 dar e prea scump.. Atunci da-te cu unul si o sa iti treaca . In afara de puterea motorului nu o sa ramai impresionat. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Ca tot veni vorba de schimbat mobra..din cele 10 modele pe care le aveam in cap, au mai ramas doar doua.. BMW F650GS si suzuki bandit 650 N.. Toata lumea imi spune sa merg pe bandit, inclusiv prietena..dar parca as vrea sa pot face si ceva enduro..multi imi spun despre GS ca este bicicleta, sau ca e naspa, nu stiu ce sa mai cred.. Presimt ca voi continua traditia, dar sunt curios de o chestie..Chiar e folositoare semicarena aia de pe bandit ? Intradevar, este FOARTE urata, dar e folositoare ? Ma gandeam si la un model S, dar parca mai mult ma atrage modelul N Teoretic, batalia se da intre 3 motoare: F650GS, B6.5N si B6.5S..(Cosmin, tu nu raspunde, stiu parerea ta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Recunosc ca e mai sexos N-ul! Dar cum Banditul oricum nu-i motor de fite, prefer versiunea S pentru ca da, la drum lung isi face datoria. Chiar daca nu te simti ca pe Goldwing sa mergi cu flip-up deschis, e clar mai confortabil decat pe N. Parerea mea, hac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Intradevar, este FOARTE urata, dar e folositoare ? Ma gandeam si la un model S, dar parca mai mult ma atrage modelul N Da, este folositoare daca mergi mult cu viteza mare si la drum relativ drept (aka autostrada). Oricum, alege ceea ce iti place mai mult, ce te va incanta dimineata cand o vezi in parcare. Faptul ca te bate vantul mai tare va fi uitat odata ce ajungi la destinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Atunci da-te cu unul si o sa iti treaca . In afara de puterea motorului nu o sa ramai impresionat. Bafta sa vad daca gasesc sa dau o tura inainte...oricum si la aspect a depasit banditul acum tre sa recunoastem asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) din punctul meu de vedere fac parte din trend-uri diferite...banditul e un clasic si Z-ul un modern(dar trecator ,,,parerea mea) nu stiu de ce modelele de honda (mai toate) isi pierd din farmec si devin chiar urate in gusturile mele ...si asa se intampla cu majoritatea mobrelor care nu au ceva clasic in ele.(motorul de bandit e ceva artistic...) Eu mi-as lua un gsx1400 Editat Octombrie 9, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.