Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sunt nevoit sa vand motocicleta mea de suflet!

manere incalzite saito

alarma

xenon

kint lant nou did pinioane sunstar

multe elemente inox (crshbar,protectie radiator,protectii furcA)

placute frana fata noi

filtru aer recent schimbat

3 top case givi

parbriz givi

MERITA VAZUTA!

POZE LA CERERE

cu stima Marius!

post-53307-0-30560700-1318947855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde ai tras concluzia ca e incepator?

carnet moto:1998

 

- Corect,nu sunt incepator chiar deloc,vin de pe un TDM 850 si momentan sunt posesor de ZR7 Kawasaki,am mai detinut si alte motociclete pe vremuri ...multumesc ptr interesul acordat,cat despre telescopul spate intradevar este mort(la banditu pe care vreau sa il achizitionez),dar ma gandesc ca nu e o suma de bani unu la mana a doua.Ma gandeam la unbandit ptr ca sunt foarte bune la pret,arata ok si mergi la drum ca si cu orice alta motocicleta mult mai scumpa,atunci de ce sa ti bani blocati?....am sa continui poveste in functie de achizitionare,si as mai avea o intrebare :sunt oameni care au de vanzare sau dezmembreaza bandit/piese pe forumul acesta?respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt destui, totul e sa te hotarasti la ce model achizitionezi .. 600 95-2000 sau 600 2001-2006 sau 650 cc (asta daca te-ai hotarat sa renunti la cel la care te gandeai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am de gand sa intru si eu in categoria posesorilor de Banditi.

 

Ce ziceti de unul de 600 cc:


  •  
  • an 2003,
  • 16000 Km,
  • unic proprietar,
  • carte tehnica cu toate reviziile,
  • gume de vreo 3000 km,
  • posibila nevoie de un nou kit de lant (50%).

 

Face 1900 Euro ?

post-64637-0-40308900-1319052771_thumb.jpg

Editat de moto_toto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[*]an 2003,

[*]16000 Km,

[*]unic proprietar,

[*]carte tehnica cu toate reviziile,

[*]gume de vreo 3000 km,

[*]posibila nevoie de un nou kit de lant (50%).

 

Face 1900 Euro ?

 

hai sa-ti zic ceva ca unul care e la al 2-lea bandit si vreo 60.000 km pe ei

 

daca e cineva care din 2003 (8 ani!!!) face doar 16000km schimba cauciucurile si uzeaza lantul 50%.... sigur are o... buba :)

 

k7 650 pe care-l am acum are 26.000 si abia acum trebuie sa schimb cauciucurile (in special fata, spatele mai tine), lantul nici nu se pune problema)

 

eu zic sa te mai gandesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La chestia cu km se pot verifica altele care sa ateste ca are numai 16000.Al meu e din '95 si cand l-am luat avea 25000 km pe bord,iar proprietarul mi-a zis ca l-a dat inapoi cu 10000 km. De doi ani doar eu am facut 17000 km, de cand l-am luat am consumat 2 cauciucuri spate si unul de fata. In ce priveste lantul te tine in functie de cat de bine il ingrijesti,ca daca mergi cu el fara sa-l ungi si sa-l cureti mai mult ca sigur se duce mai repede, decat unul intretinut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms de raspunsuri.

sincer aveam impresia ca omul cu scula e asa mai maniac si poate de aia a schimbat unele consumabile (+ ca din ce stiu eu, gumele sunt garantate 3 ani, ca le folosesti sau ca le tii in debara - chestie aflata acu vreo 3 ani intr-o vizita la fabrica Continental).

 

Am vazut ca omul a mai schimbat semnalele si stopul (LED). Vrea sa schimbe clasa (Z1000).

 

Sper sa ajung in weekend sa il vad.

 

Asta e anuntul, ceva sfaturi, ce sa verific, unde sa ma uit sa ii aflu hibele (treaba e ca inca nu vb. ceha, asa ca va fi funny daca nenea nu vorbeste engleza) ?

Editat de moto_toto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am bagat fetita la hibernare, mi-a expirat si asigurarea...

I-am scos bateria, facut plinul, pe cricul central si cu scandurele sub gume.

 

Merita odihna...anu' asta ne-a carat prin juma' de europa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare suportii de la far(cei care se prind de furci) pt bandit?-eventual un far intreg cu tot cu suportii astia si cu cele 2 parti metalice triunghiulare care prind farul de suporti de pe furca).

eu am luat un far care a fost pe un gs 500 2003 dar nu avea acei suporti pt furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva unde gasesc sau daca are careva un robinet de la rezervor la gsf 600 1995?

 

 

Baga si tu o poza cu ce-ti trebuie...e tot cep-ul(picuratorul/cock)?.. cred ca am eu si prinderile de far si picurator numai ca la picurator e cam cu risc sa iei SH ca se belesc garniturile in el stand pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot robinetu imi trebuie,ca al meu creaza presiunea prea mare, intra prea multa benzina in carburatoare de unde imi consuma motoru mai mult(asa mi-a zis mecanicu)

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot robinetu imi trebuie,ca al meu creaza presiunea prea mare, intra prea multa benzina in carburatoare de unde imi consuma motoru mai mult(asa mi-a zis mecanicu)

 

cred ca e de la nivelul plutitoarelor sunt dereglate sau valva de vacum (ca asa curge benzina ) dar daca carburile sunt reglate PERFECT cred ca functioneaza si fara vacum(am testat eu acum ceva vreme dar nu pt f multa vreme)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, carburatia e facuta deceniul asta? Nu cred ca are vreo legatura cu robinetul.

 

Anu trecut la inceput de sezon am facut carburatia, saptamana asta l-am dus din nou la mecanic sa refaca carburatia si sa regeleze carburatoarele asta dupa 17000 km. Problema sta in felul urmator: in 4 octombrie tb sa imi expire asigurarea si am zis sa mai fac o data Transalpina. In duminica de dinainte de 4 am fost la o tura in Paltinis(langa Sibiu) si motorul a mers perfect nici o problema.Cand am ajuns acasa am zis sa mai verific nivelul de ulei si am observat ca era mai ridicat, Atunci pe moment m-am gandit ca poate atat am pus de la inceput si nu imi amintesc exact. A doua zi tb sa plec cu taicamio si cand am coborat la motor sa il pornesc si sa il incalzesc am dat la automat si se auzea ca invarte dupa care am auzit si simtit o bubuitura,dupa care am mai incercat si bateria era moarta.Am zis e gata a explodat bateria sau ceva de genu,am dat-o jos si am dus-o in casa,urmand ca a doua zi sa vb cu un prieten. I-am cerut bateria lui tot de pe bandit de 600 ca am zis ca oricum a mea era pe duca de mult timp si probabil asta era cauza. Cand am montat-o la fel a facut (bubuitura) moment in care am zis e gata am distrus inca o baterie. Eu cand am dus bateria in casa am pus-o la redresor in speranta ca nu e stricata,no si cum s-a intamplat exact acelasi lucru cu bateria cealalta am zis sa mai incerc inca o data cu a mea.Am pus-o sus si la fel bubuitura + ca nu mai invartea.am zis am ars siguranta principala,si ma pregateam sa desfac coada si sa verific.Pana la urma am reusit sa o pornesc si am dat telefon la mecanic povestindu-i ce s-a intamplat. Si mi-a spus sa ma uit la nivelul uleiului daca e ridicat, spunandu-i ca da a spus ca bubuitura respectiva era un rateu dat inapoi in cutia filtrului de aer,motivu fiind ca nu mai inchideau bine cuiele pontou si se acumula prea multa benzina in carburatoare.

 

L-am dus la mecanic sapt trecuta si dupa ce l-a desfacut a spus ca intr-adevar sunt cuiele pontou de vina(se mai putea sa fie de vina nu mai stiu eu ce membrana de prin carburator) si ca ar tb sa schimb si robinetul de benzina de la rezervor pt ca se creaza o presiune prea mare si ar intra prea multa benzina in carburatoare.Asa ca a spus sa imi caut alt robinet Sh ca alea noi sunt scumpe rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt convins de explicatie, pentru ca in rezervor nu se creeaza presiune. SIstemul de alimentare la Bandit e prin gravitatie :D nu impinge nimeni benzina aia din rezervor in carburatoare. Cat timp cuiul pontou sta deschis curge, cat nu, nu curge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva...vacuum-ul nu da voie la benzina sa curga, chiar daca cuiul pontou e partial deschis. asadar, excesul de benzina cauzat de uzura cuiului pontou e doar in mers ...

 

m-as uita la membranele vacuumatice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele vacumatice de la carburator?daca da,le-a verificat si sunt ok.mi-a mai zis mai demult de robinet da am uitat,oricum o sa vad ce si cum.apropo de robinet oare merge sa il repar cu kit de reparatie?adica e bun de ceva sau dau banii degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele vacumatice de la carburator?daca da,le-a verificat si sunt ok.mi-a mai zis mai demult de robinet da am uitat,oricum o sa vad ce si cum.apropo de robinet oare merge sa il repar cu kit de reparatie?adica e bun de ceva sau dau banii degeaba

da e exact ce iti trebe..si daca robinetul nu inchide cand nu mai are vid,deci cand sta motorul,, tot ti se prelinge benzina in carburatoare chiar daca cuiele inchid foarte bine...pt ca multa din ea se vaporizeaza si iarasi scade nivelul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...