SharaK Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 And she said "yes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Salutare, Banditi! Am nevoie de niste sfaturi, acum la inceput de martie cu miros subțire de primăvară. Trebuie sa schimb uleiul la motor, filtrul de ulei, îmi trebuie un set de simeringuri pentru telescoape si ulei pentru telescoape. Am Bandit de 600 din 96. Voi ce folositi? E prima dată când trebuie să fac operațiile astea la motor de când e la mine și nu prea știu pentru ce să optez. Mi-a spus vechiul proprietar, dar am uitat:)). Aaaa... și aș schimba și plăcuțele de frână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Filtru ulei: HF138 (hiflo) Filtru aer: HFA3605 (hiflo) Simeringuri furca ARI.056 / ARI.064 41x53x8/9.5 Placute frana fata SBS 627 (http://cat.sbs.dk/web_mc/detaljer.aspx?id=627) Placute frana spate SBS 556 http://cat.sbs.dk/web_mc/detaljer.aspx?id1=556) o idee, variante ai mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Filtru ulei: HF138 (hiflo) Filtru aer: HFA3605 (hiflo) Simeringuri furca ARI.056 / ARI.064 41x53x8/9.5 Placute frana fata SBS 627 (http://cat.sbs.dk/web_mc/detaljer.aspx?id=627) Placute frana spate SBS 556 http://cat.sbs.dk/web_mc/detaljer.aspx?id1=556) o idee, variante ai mai multe. Mersi mult, mă uit să văd ce și cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooolf69_666 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut Imi poate da cineva urmatoarea informatie: care e diferenta intre un Bandit 650S traveller K8 si un bandit 650S netraveller K8? din cate am vazut eu ar fi bagajele laterale si portbagajul(care ar veni de la mama suzuki pe el) si semnalizarile spate mutate sa le faca loc? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut Imi poate da cineva urmatoarea informatie: care e diferenta intre un Bandit 650S traveller K8 si un bandit 650S netraveller K8? din cate am vazut eu ar fi bagajele laterale si portbagajul(care ar veni de la mama suzuki pe el) si semnalizarile spate mutate sa le faca loc? Mersi. Din ce am vazut are si carene care imbraca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Am si eu o mica problema. Daca ma puteti ajuta. Cand apas maneta de frana se aprinde stopul pe frana, dar cand apas pedala nu se mai aprinde. Este acelasi bec (filament)? Unde ma sfatuiti sa umblu, sau e prea complicat si trebuie sa merg la un electrician? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) care e diferenta intre un Bandit 650S traveller K8 si un bandit 650S netraveller K8? salut din cate stiu eu suzuki face asta in fiecare an cu unele modele sport-touring (bandit, vstom...). ia modelul de baza si-l doteaza cu accesorii de tura: sistem de genti laterale si top case, parbriz suprainaltat, carene laterale, eventual manere incalzite si prize de 12v. avantajul ar fi ca primesti un pachet cu piese originale, montat la mama lui si care "este de acolo!!!"... dezavantajul: pretul! e mai ieftin sa cumperi de la inceput cu motorul pachetul traveller decat sa-ti comanzi toate chestiile astea si sa le montezi la suzuki... iesi insa si mai ieftin daca-ti cumperi accesorii de la alti producatori si (daca nu ai 2 maini stangi) le montezi singur, rezultatul poate fi la fel de bun! enjoy! Cand apas maneta de frana se aprinde stopul pe frana, dar cand apas pedala nu se mai aprinde. Este acelasi bec (filament)? salut. becul este acelati. doar firele de masa sunt diferite si vin unul din fata (maneta) si unul de al pedala. trebuie sa verifici contactul de la pedala. cel mai frecvent se misca si mecanic nu mai atinge suficient contactul (e o piulita care trebuie stransa pentru a modificat pozitia). daca este stricat contactul propriu-zis... e mai complicat fiind incapsulat si ar cam trabui schimbat... Manual_de_reparatie Suzuki_GSF_650_S_2005_2006_.pdf enjoy life! Editat Martie 5, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Multumesc pentru raspuns. O sa umblu sa vad ce si cum. o zi cat mai buna pentru toti banditii si ...........SA VINA CALDURA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 care e diferenta intre un Bandit 650S traveller K8 si un bandit 650S netraveller K8? din cate am vazut eu ar fi bagajele laterale si portbagajul(care ar veni de la mama suzuki pe el) si semnalizarile spate mutate sa le faca loc? Da, confirm ca se muta semnalizarile. Arata bine accesoriile Suzuki (sunt facute de Givi daca nu ma insel bagajele oricum), daca faci touring si ti-as recomanda sa iei modelul complet accesorizat. Daca are si carene laterale ar fi excelent (e ultimul accesoriu care imi lipseste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Multumesc pentru raspuns. O sa umblu sa vad ce si cum. o zi cat mai buna pentru toti banditii si ...........SA VINA CALDURA Salut! Este un contact imediat langa pedala. Mie mi-a iesit un piciorus din el, dar l-am infipt la loc si a mers. Uite-te cu atentie p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 si eu am avut aceeasi problema; am umblat putin la filetul ala, am miscat de 2-3 ori stanga dreapta si acum merge perfect... problema este locul foarte ingust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Ce mai faceti ba banditilor ba? Al meu zace de la sfarsitul lui Septembrie cand mi-a expirat asigurarea. Sa treaca temperatura de 5 grade dimineata si-l scot si eu. Imi tre' asigurare si pe 15 aprilie imi expira ITP-ul...deci 200 ron se duc asa: *poof* Singurele chestii de care are nevoie cred ca sunt bujiile - nu le-am desfacut niciodata si eu il am de 2 ani si 22.000 km. S-ar putea chiar sa fie alea originale si sa nu fie schimbate din 2001 si 55.000 km, DAR! daca imi porneste usor si merge bine dupa dezmortire, nu le schimb. S-ar putea sa-i pun un parbriz d-ala mic, dar mai vedem...ca sunt cam contra parbrize pe nakeduri si choppere. In rest, are de toate... ramase de cand am pus-o la punct pentru tura aia lunga, inafar' de uloi si filtru pe care le-am schimbat inainte s-o bag la iernat. PS: nu cred ca are rost sa luati mobre echipate de drum direct din fabrica - NU MERITA PRETUL! E mult mai ieftin sa luati fiare Five-Stars si cutii Givi/Kapa. Se monteaza/demonteaza fiarele in mai putin de 30 minute si arata bine mobra si cu fiarele si cu cutiile. Eu dupa ce-am ajuns acasa am dat jos si fiarele ca-mi place mobra cat mai goala, dar sunt bune pe mobre in caz de tranta...protejeaza codita & more. acum citeva zile mi-am amintit ca anu' asta tre' sa fac ITP-ul. urasc treaba asta. crezi ca esti singuru'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Imi tre' asigurare si pe 15 aprilie imi expira ITP-ul...deci 200 ron deci"" 100 ron este ITP-ul.... mai bine nu le faci, dai banii aiurea...regulile sunt pentru prosti Singurele chestii de care are nevoie cred ca sunt bujiile - nu le-am desfacut niciodata si eu il am de 2 ani si 22.000 km. nu le schimba nici p-astea. daca merge, nu o strica! dai banii aiurea pe bujii... "a dreacu ia de motoreata, vrea tot timpul bani bani bani" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Stimati banditosi, bautori de bere si tuica, Am decis ca trebuie sa vand banditul, sau ce a mai ramas din el in urma accidentului. Avarii: Partea frontala: furca fata, roata fata, far, galerii infundate putin Laterale: scarita pilot dreapta, scarita pasager stanga In rest, tot ce se poate recolta de pe ea, e intreg(ceasuri, manete, relee, cauciucuri(au 1500km) etc). Doresc sa o vand dintr-o bucata deoarece, locuind la bloc, nu am unde s-o tin, si nu am posibilitatea sa ma deplasez la locul unde se afla garata, pentru a lua piese de pe ea. Este pe numele meu, cu ITP valabil, mobra are 34000km si e din '98, culoare neagra. Pret: 400Euro discutabil si destul de urgent Contact: PM pe forum sau 0727009582 Idee: Daca mai multe persoane au nevoie de piese, va puteti strange s-o luati si sa impartiti piesele cum credeti. Voi reveni cu poze cu starea ei actuala. Ca idee, asta e mobra: Editat Martie 7, 2012 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 Editat Martie 7, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 deci"" 100 ron este ITP-ul.... mai bine nu le faci, dai banii aiurea...regulile sunt pentru prosti nu le schimba nici p-astea. daca merge, nu o strica! dai banii aiurea pe bujii... "a dreacu ia de motoreata, vrea tot timpul bani bani bani" .... Detectez o urma de sarcasm "fin" in postul tau. Afla ca 100 RON e ITPu unde-l faci tu, asta nu inseamna ca e asa peste tot. Si da, in trecut am dat banii pe bujii degeaba, ca le scoateam pe alea vechi la 10-15 mii km, aratau tzais, le bagam pe alea noi si ajungeam sa bag una din alea vechi inapoi, ca una din alea noi nu mergea. (NGK, luate de la louis) In vara am bagat minim 1000 euro in mobra reprezentand consumabile si accesorii (cam 700 euro pe consumabile) - are tot aproape nou, inafara de bujii, pe care oricum le schimb numai ca daca mai merg astea ~1000 km le tin pe astea, ca nu ma dau banii afara din casa... nu e ca si cum merg cu acelasi ulei de 10.000 km. Cand se duce bujia, simti, o schimbi si gata...nu se fute nimic. In alta ordine de idei, toate mobrele pe care le-am avut sau pe care le-am intretinut (adica ale pretinei) au avut parte numai de piese si consumabile de calitate inalta, nu orice ulei samd... asa ca sarcasmul tau e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 "a dreacu ia de motoreata, vrea tot timpul bani bani bani" asta era pe bune 1000 euro a ta e mai insetata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 Cam la ce te uiti si la o mobra normala. In primul rand la proprietar sau nu fie shaormar (sa fi facut liniute de bulivard cu banditu), in al 2-lea rand urme de trantituri serioase sa nu aibe. Oricum, cadrul la bandit se indoaie destul de greu, restul de piese fiind relativ posibil sa le inlocuiesti cu bani decenti. Daca proprietarul e ok (adica i-a dat otava cand a trebuit) si nu are urme de violenta mare nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme. Banditul e destul de tanc de felul lui. Daca le aveau japonezii in al 2-lea razb mondial le bagau in loc de o divizie de tancuri . Numai Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 salut, cat de curand o sa imi fac si eu intrarea in gasca cu bandit saptamana viitoare ma duc sa vad un 1200s si daca e totul ok, batem palma. e din 2001 si are vreo 60.000 km pe bord. ..intrebarea e acum: pe langa chestiile obisnuite, la ce sa ma uit in particular la modelul asta? azi am fost cu un prieten care si-a luat 600s din 2004 Nu uita sa verifici ca rotile sa fie aliniate. Pune pe cineva sa mearga cu ea si uita-te din spate sau din fata sa fie totul aliniat. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 va multumesc, abia astept! am uitat sa spun ca motoru vine din italia, proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani oricum verdictul se va da cu mobra in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 motoru vine din italia, proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani care iese cu ea doar de 2 ori pe an pana la piata si inapoi nu? ma nene, nu mai schimba si astia textele? ca s-au invechit ) Tu verifica mobra bine, ca toti care aduc mobre, le aduc de la "un batranel din germania care o scoate de 2 ori pe an" sau "de la o tipa mai fitoasa care nu prea merge cu ea si-o da ca a ramas bortoasa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 proprietaru cica ar fi un doctor pe la vreo 60 de ani Asta in locul unei bunicute care mergea cu ea doar in weekend la piata ! Spor la shopping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 great minds think alike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 great minds think alike Good one ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.