gn77b Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 pai, cind spuneam ca problema e tipica nu era pt. ca doar eu m-am izbit de ea. un etrier flotant ramine un etrier flotant. se rezolva doar schimbind complet fatza, adica inclusiv frina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare. La un moment dat or sa se toceasca si discurile si placutele prematur ... asa pateam si eu cu etrierul de la cb, il curatam azi o luna, doua mergea ok, apoi dupa un timp iar facea asa; acum trebuie sa schimb discul ca e dus, nu bag mana in foc ca e doar din cauza etrierului dar mai mult ca sigur a contribuit ... In general praful rezultat din franare in cazul unor placute proaste(gen ferodo) se lipeste de pistonase si in timp le blocheaza, si tocesc prematur discul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 dom'le, treaba e asa. daca iesi sa-ti iei MV Agusta ("am bani, da-mi cea mai p.izda motocicleta") e una si daca iesi sa-ti iei Bandit ("n-am bani, da-mi motocicleta de citi am") e alta. motorul e mediocru, are amortizoare subdimensionate de tip damper rod, are etrieri flotanti, cadru de otel netriangularizat si e greu. dar totusi eu cred ca cei care sint capabili sa duca la limita chiar si asa un motor sint f putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 cred ca cei care sint capabili sa duca la limita chiar si asa un motor sint f putini. eu l-am dus de cateva ori, ultima oara asta toamna pe transalpina sincer, nici nu vreau mai mult...urmatorul pas in limite de trecut ar fi Sport/SuperSport si nu ma incanta deloc clasa asta....vorba aia, vin de pe ciopere, Banditul e un mare plus la sportivitate/manevrabilitate + ca e o mobra versatila....poti sa te dai tare pe curbe, sau sa tai Europa in doua plin de bagaje...etc. Ah, da...si e ieftin in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Eu am trecut la naked de 2 ani si imi place tare mult nu l-as mai schimbat pe un ss.M-am gandit si la varianta de 1200 dar pana la urma este suficient si magaoia asta.Fiecare marca moto is are buba ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 eu am fost unul care am spus ca nu voi schimba banditul, dar iata ca l-am schimbat. motivatia a fost una simpla: vreau un tourer cu care sa merg (la aceleasi viteze, nu la super viteze), dar sa merg mult, si pe care sa pot pune bagaje si sa nu am probleme de "cuplu" ca sa spun asa... cateva lucruri: mi-e dor de treapta 6 si motorul vibreaza un pic mai tare. posibil ca dupa sincronizare sa nu mai fie asa dar o sa vedem. in rest ..numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Na, am o problema si as vrea niste sfaturi sa o rezolv rapid nu sa incep sa desfac tot.Am vrut azi sa pregatesc magaoaia pt un un drum de 200km si surpriza: o sterg putinetel cu carpa, verific un pic lantu,lichidu de frana,uleiul si ajung sa o pornesc sa ma duc sa bag benzina.N-a pornit nici un ruptu capului soc/pri/acceleratie.Ok scot bujiile, erau ude 3 le curat le ard si gata porneste probleme e urmatoarea: cand accelerez dupa 2-4k ture face un zgomot de bolborsit/inecat ceva gen aer fals un barait, dupa 4-5k merge ok dar parca tot nu este sunetul ei. -am verificat membrane carb-pistoane nu sunt rupte ( asta m-am adus aminte ca am avut problema la alt motor) -firltru aer -la relantiu sta glont deci carburatoarele sunt ok. -toti 4 cilindrii merg,toate bujiile scanteiesc. Niste sfaturi direct la problema daca se poate.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 ce vrei man, e Suzuki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Na, am o problema si as vrea niste sfaturi sa o rezolv rapid nu sa incep sa desfac tot.Am vrut azi sa pregatesc magaoaia pt un un drum de 200km si surpriza: o sterg putinetel cu carpa, verific un pic lantu,lichidu de frana,uleiul si ajung sa o pornesc sa ma duc sa bag benzina.N-a pornit nici un ruptu capului soc/pri/acceleratie.Ok scot bujiile, erau ude 3 le curat le ard si gata porneste probleme e urmatoarea: cand accelerez dupa 2-4k ture face un zgomot de bolborsit/inecat ceva gen aer fals un barait, dupa 4-5k merge ok dar parca tot nu este sunetul ei. -am verificat membrane carb-pistoane nu sunt rupte ( asta m-am adus aminte ca am avut problema la alt motor) -firltru aer -la relantiu sta glont deci carburatoarele sunt ok. -toti 4 cilindrii merg,toate bujiile scanteiesc. Niste sfaturi direct la problema daca se poate.Multumesc Mizerie in carburatoare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Mizerie in carburatoare .... hai man, nu-l amagi aiurea, e Suzuki, astea nu le mai repari. am observat azi o treaba. de foarte multa vreme imi tin maneta de frina pe pozitia 4, adica distanta fata de manson minima. am dat-o de curiozitate pe 1 (distanta maxima) si wow ce diferenta. am senzatia ca frinearea slaba-moderata e mult mai ok decit inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Mizerie in carburatoare .... Nu e mizerie le-am curatat acu o luna si ceva + ca este si filtru. Da-l in masa nu vreau sa ma enervez in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 De cat timp nu l-ai mai pornit ... Daca nu ai curatat/ars bujiile bine e posibil sa iti dea scanteie neregulat. cel mai bine ar fi fost sa o scoti la o tura dupa ce ai pornit-o si sa tragi un pic de ea sa se curete singure bujiile alea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Asta am facut aseara se pare ca si-a mai revenit in proportie de 80% Weekend placut banditilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 bai, cand nu porneste mobra din prima, cu socu tras...mai bagati-l/trageti-l unpic si mai incercati....o sa porneasca (ori e tras prea mult, ori prea putin). NU MAI TRAGETI DE GAZ, ca d-aia innecati mobrele si udati bujiile. 3 spritzuri de gaz dadeam la Dacie si numai pe frig sub 5 grade, dar socu' tot il trageam... la mobra (orice mobra pe carburatie)....ai dat AIUREA de gaz cand e rece...pa! se inunda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 fie ai o problema pe carburi, fie pur si simplu voodoo la carburi, daca motorul a stat intr-o pozitie nefireasca sau unul/mai multe cuie pontou nu au inchis bine benzina au ajuns sa inunde carburile si sa ude bujiile. treaba asta trece cu un drum .. 30-50 km, la bujii ma refer. daca sunt in continuare ude, la plutitoare m-as baga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 bai, cand nu porneste mobra din prima, cu socu tras...mai bagati-l/trageti-l unpic si mai incercati....o sa porneasca (ori e tras prea mult, ori prea putin). NU MAI TRAGETI DE GAZ, ca d-aia innecati mobrele si udati bujiile. 3 spritzuri de gaz dadeam la Dacie si numai pe frig sub 5 grade, dar socu' tot il trageam... la mobra (orice mobra pe carburatie)....ai dat AIUREA de gaz cand e rece...pa! se inunda! Niciodata nu dau de gaz cand o pornesc, tot timpul a pornit la soc iar de cand cu caldurile astea si fara. fie ai o problema pe carburi, fie pur si simplu voodoo la carburi, daca motorul a stat intr-o pozitie nefireasca sau unul/mai multe cuie pontou nu au inchis bine benzina au ajuns sa inunde carburile si sa ude bujiile. treaba asta trece cu un drum .. 30-50 km, la bujii ma refer. daca sunt in continuare ude, la plutitoare m-as baga! Am facut vreo 70km si tot asa merge cu sunetul ala ciudat de bolborosit/infundat pana in 5k ture, ma pun acum sa mai vad odata la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 man, pune-o repede la vinzare cit mai merge cit de cit, poate ies bani de-o Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 S-a rezovat, nu va zic ce a fost ca ma fac de cacao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 S-a rezovat, nu va zic ce a fost ca ma fac de cacao. ai pus fisele gresit? ...mnu, ca nu mai pornea deloc (am facut eu la masina) sau ce? hai ma zi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Pai si daca nu ne zici cu ce a ajutat postul de mai inainte ? Io zic ca nu esti singurul care n-a stiut cu ce se mananca... (altii inca nu stiu !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 cablu de la accelaratie era sarit de jos de la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 ti-am zis man? Suzuki. proaste. Honda e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ti-am zis man? Suzuki. proaste. Honda e alta poveste. M-am gandit la un hornet, ce zici merita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 M-am gandit la un hornet, ce zici merita ? Mai intrebi? Vinzi banditu, mai pui cat e nevoie si iei o motoreta calumea! Azi am auzit un banc: "Cum iti dai seama de un motorist ca are honda? N-avea griji, iti zice el cat de repede poate!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ma, care esti pus pe poante? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=447541&selpic=2&zoom=1#foto 5000 ioro LOOOOOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.