Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

eu am avut si am de 6000k sau 6500k dar cel mai puternic la luminozitate parca era de 4500k(f usor galbui) de la ala in sus incepe sa scada luminozitatea. Am vrut la un moment dat sa fac un experiment pe un far care statea degeaba(far de monster deci asemanator) ala avea becul imbracat in asa fel incat lumina becului sa provina numai din oglinda...din pacate am avut un prieten nevoias si am dat farul inainte sa apuc sa testez. dar poate incerci tu asta in caz ca nu esti multumit. Eu zic ca lumineaza mai bine decat un bec normal(calitativ) nu am testat nightvision (n la patrat) dar am vazut la alti prieteni si nu mi se pare mare diferenta fata de cel stock DAR nici nu am mers prin padure sa fie bezna(acolo poate s-ar fi vazut ceva diferenta).Singura chestie cu xenon-ul, este ca deranjeaza la oglinda cand vi din spate(auto,moto...)

 

eu mi-am luat de 8000k ca vreau lumina aceea albastru cer...daca o sa fie o lumina asa puternica si deranjeaza o sa imi pon lupa sa focalizeze...vedem acum..marti imi vine sunt curios cum arata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

chiar am mers vineri noaptea prin padure (absolut 0 lumina). faza lunga (reamintesc, Xenon pe unul din faruri) lumineaza bine dar prea mult din lumina e fix in fata motorului si e aproape derutant.

tragind linie imi pare foarte bine ca am pus xenon doar pe unul din faruri si doar pe lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste mai nimic pt modelul de 600, in schimb anul trecut am gasit o potrivire de la un model Suzuki RF 600, se potrivesc doar etrieri, tubul telescopului este cu 5cm mai scurt, deci se poate monta si furca dar va trebuii alta aripa pt ca roata va ajunge in ea.Nu stiu daca acei 5 cm vor influenta major ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut feciori.

Ieri m-am intors si eu dintr-o tura de 1200 de km (ironic, nu?) prin tara.

Am fost asa: Zalau-Hunedoara-Lacul Cincis-Caransebes-Orsova-Drobeta-Targu Jiu-Defileul Jiului-Lacul Cincis-Deva-Brad-Campeni-Albac-Lacul Belis-Lacul Tarnita-Gilau-Zalau.

Am stat o saptamana, am avut parte de peisaje superbe, de cateva ploi sau ploioace , cum vreti. Motorul s-a comportat excelent ( pana dupa ce am ajuns acasa cand a inceput sa curga benzina dintr-un carburator, dar asta rezolvam astazi).

Drumuri bune si distractie celor care mergeti in concedii de acum inainte.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut feciori.

Ieri m-am intors si eu dintr-o tura de 1200 de km (ironic, nu?) prin tara.

Am fost asa: Zalau-Hunedoara-Lacul Cincis-Caransebes-Orsova-Drobeta-Targu Jiu-Defileul Jiului-Lacul Cincis-Deva-Brad-Campeni-Albac-Lacul Belis-Lacul Tarnita-Gilau-Zalau.

Am stat o saptamana, am avut parte de peisaje superbe, de cateva ploi sau ploioace , cum vreti. Motorul s-a comportat excelent ( pana dupa ce am ajuns acasa cand a inceput sa curga benzina dintr-un carburator, dar asta rezolvam astazi).

Drumuri bune si distractie celor care mergeti in concedii de acum inainte.

vezi ce ai la el...am un set de carburi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut feciori.

Ieri m-am intors si eu dintr-o tura de 1200 de km (ironic, nu?) prin tara.

Am fost asa: Zalau-Hunedoara-Lacul Cincis-Caransebes-Orsova-Drobeta-Targu Jiu-Defileul Jiului-Lacul Cincis-Deva-Brad-Campeni-Albac-Lacul Belis-Lacul Tarnita-Gilau-Zalau.

Am stat o saptamana, am avut parte de peisaje superbe, de cateva ploi sau ploioace , cum vreti. Motorul s-a comportat excelent ( pana dupa ce am ajuns acasa cand a inceput sa curga benzina dintr-un carburator, dar asta rezolvam astazi).

Drumuri bune si distractie celor care mergeti in concedii de acum inainte.

 

Pics or it didn't happen! :)))) bravo, omule. uite asa le sta bine banditilor...pe drumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce ai la el...am un set de carburi..

Jeg am, si lipsa unui filtru. Asa cum am scris de nenumarate ori (dar nu de mai multe ori decat se discuta de ulei :crack: ), motorul meu nu are filtru de benzina din fabrica. Tot am zis ca pun insa nu am gasit cu capetele in diametru asa mare cat furtunul de alimentare.

Azi am cumparat un filtru si incerc dupamasa sa il prind cumva acolo si sper sa nu mai faca figuri.

Carburile sunt ok, le-am desfacut acum vreo 2 luni si le-am curatat....aratau minunat, fara semne de uzura. Daca era ceva uzura, aveam inundatie constant, nu dupa 1200 de km. Cel putin asta sper, acuma o sa vad imediat ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pics or it didn't happen! :)))) bravo, omule. uite asa le sta bine banditilor...pe drumuri.

Sunt si din alea, cam 600 la numar, insa am o buba. Tre sa reinstalez windows-ul pe calc ca imi colcaie virusii, si nu mai am progarmul acela de vizualizat poze de la windows unde ai si preview la ele, astfel incat, tre sa le deschid pe fiecare pentru a vedea ce poza e. E de lucru.

Pe photobucket sau alte din alea nu mai pun poze.

O sa incerc totusi cateva, fara pretentia de a fii neaparat cele mai bune.

 

Aline, ai filtru in rezervor.

Stiu Caline, insa nu e de ajuns se pare.

Macar elimin o posibila cauza, chiar daca reapare problema.

post-7396-0-30529800-1343650927_thumb.jpg

post-7396-0-51060800-1343650988_thumb.jpg

post-7396-0-41602400-1343650997_thumb.jpg

post-7396-0-55290400-1343651022_thumb.jpg

post-7396-0-84805400-1343651068_thumb.jpg

post-7396-0-18626600-1343651238_thumb.jpg

post-7396-0-96881700-1343651305_thumb.jpg

post-7396-0-77564500-1343651497_thumb.jpg

post-7396-0-27718300-1343651664_thumb.jpg

post-7396-0-70329400-1343651731_thumb.jpg

post-7396-0-54997800-1343651867_thumb.jpg

post-7396-0-35555500-1343651949_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si din alea, cam 600 la numar, insa am o buba. Tre sa reinstalez windows-ul pe calc ca imi colcaie virusii, si nu mai am progarmul acela de vizualizat poze de la windows unde ai si preview la ele, astfel incat, tre sa le deschid pe fiecare pentru a vedea ce poza e. E de lucru.

Pe photobucket sau alte din alea nu mai pun poze.

O sa incerc totusi cateva, fara pretentia de a fii neaparat cele mai bune.

 

 

Stiu Caline, insa nu e de ajuns se pare.

Macar elimin o posibila cauza, chiar daca reapare problema.

cele doua din rezervor sunt suficiente..insa desfa si vezi acolo daca nu e vreo problema cred ca are un filtru ceva...prin alea nu ar trebuii sa treaca nici apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Salutare tuturor,de ceva timp,sunt si eu posesorul unui Suzuki Bandit . As dori ,daca se poate,ajutoru vostru pentru 2 lucruri. 1.Daca are careva un Cdi de asa ceva , si 2. Cum scot o infundatura din rezervor? Multumesc anticipat pentru tot. Pun si o poza cu infundatura .... Numai bine beer.gif

post-68004-0-94067700-1343663252_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,de ceva timp,sunt si eu posesorul unui Suzuki Bandit . As dori ,daca se poate,ajutoru vostru pentru 2 lucruri. 1.Daca are careva un Cdi de asa ceva , si 2. Cum scot o infundatura din rezervor? Multumesc anticipat pentru tot. Pun si o poza cu infundatura .... Numai bine beer.gif

 

Pentru infundatura -(nici nu stiu cum sa-ti explic, am vazut procedeul, dar nu prea stiu sa-ti explic) exista un fel de cuisoare care se sudeaza pe rezervor..dupa asta, se trage de cuisoare cu o chestie de metal si iti trage tabla in afara, pana este cat de cat dreapta..dupa care chit, vopsea, etc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea. mi-a reparat un "mester" infundatura de la cazatura de acum 3 ani cu chit auto. pe moment arata perfect dar dupa un timp incepe sa se vada clar delimitarea umpluturii. poate exista produse mai scumpe si mai bune, dar cert e ca chitul cu care a fost reparat al meu pateste ceva in timp.

 

am vazut pe forum la englezi cum a reparat unul un rezervor facut MUCI. a luat aliaj de lipit tevi, l-a macinat in bucati mici, a curatat f bine metalul, dupa care a pus bucatile in gaura si le-a topit cu lampa cu gaz. slefuit (aliajul de lipit tipic e 60% plumb si 40% staniu, deci e usor prelucrabil), dupa care a repetat pina a iesit perfect. cica procedura era standard pe vremuri. nu e usor, e drept, si plumbul e mai toxic decit cred unii, dar e o varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Pentru infundatura -(nici nu stiu cum sa-ti explic, am vazut procedeul, dar nu prea stiu sa-ti explic) exista un fel de cuisoare care se sudeaza pe rezervor..dupa asta, se trage de cuisoare cu o chestie de metal si iti trage tabla in afara, pana este cat de cat dreapta..dupa care chit, vopsea, etc :P

 

Gen ventuza,din cate inteleg. De procedeul "ventuza" ,am auzit la un amic ,a avut o indoitura in masina si ,i-a bagat "ventuza " si a revenit la normal.Oricum mersi mult de tot. Cdi ,nu stiti ,nimeni ,nimic? Ca ala e prioritar....beer.gif

 

DEPINDE de infundatura. daca e mica, o repari. daca nu, cumperi alt rezervor... :cheers:

 

Am atasat o poza cu infundatura. Din cate zici,cred ca infundata ca lumea......

 

parerea mea. mi-a reparat un "mester" infundatura de la cazatura de acum 3 ani cu chit auto. pe moment arata perfect dar dupa un timp incepe sa se vada clar delimitarea umpluturii. poate exista produse mai scumpe si mai bune, dar cert e ca chitul cu care a fost reparat al meu pateste ceva in timp.

 

am vazut pe forum la englezi cum a reparat unul un rezervor facut MUCI. a luat aliaj de lipit tevi, l-a macinat in bucati mici, a curatat f bine metalul, dupa care a pus bucatile in gaura si le-a topit cu lampa cu gaz. slefuit (aliajul de lipit tipic e 60% plumb si 40% staniu, deci e usor prelucrabil), dupa care a repetat pina a iesit perfect. cica procedura era standard pe vremuri. nu e usor, e drept, si plumbul e mai toxic decit cred unii, dar e o varianta.

 

Nu ai avea idee,cam cat ar costa tot procedeu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DEPINDE de infundatura. daca e mica, o repari. daca nu, cumperi alt rezervor... :cheers:

o sa incerc sa gasesc topicul unde repara ala rezervorul asa cum am explicat.

 

Gen ventuza,din cate inteleg. De procedeul "ventuza" ,am auzit la un amic ,a avut o indoitura in masina si ,i-a bagat "ventuza " si a revenit la normal.Oricum mersi mult de tot. Cdi ,nu stiti ,nimeni ,nimic? Ca ala e prioritar....beer.gif

man, acuma nu te supara pe mine, dar...

care-i faza cu motorul? ti-am explicat cum sa-l pornesti fara contact, ai zis ca s-a rezolvat. s-a rezolvat, sau nu? acum zici ca nu merge CDI-ul. l-ai ars? e un mare haloimis acolo. daca iti place sa tai si sa rupi si abia dupa aia sa vezi care-i problema, poate de fapt CDI-ul e bun.

pina la urma urmei, ce-i cu motorul tau? il vinzi, nu-l vinzi? are acte, nu are?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

o sa incerc sa gasesc topicul unde repara ala rezervorul asa cum am explicat.

 

 

man, acuma nu te supara pe mine, dar...

care-i faza cu motorul? ti-am explicat cum sa-l pornesti fara contact, ai zis ca s-a rezolvat. s-a rezolvat, sau nu? acum zici ca nu merge CDI-ul. l-ai ars? e un mare haloimis acolo. daca iti place sa tai si sa rupi si abia dupa aia sa vezi care-i problema, poate de fapt CDI-ul e bun.

pina la urma urmei, ce-i cu motorul tau? il vinzi, nu-l vinzi? are acte, nu are?

 

Deci hai sa iti raspund la toate intrebarile. Contact ,mi-am cumparat si l-am inlocuit,deci s-a dus o problema . Cdi-ul ,da,este ars. A venit un electrician la mine ,l-a tinut vreo 2 saptamani si nu a rezolvat nimic. Avand in vedere ca am ramas fara acte la motor,am crezut ca nu se mai pot scoate altele si ca nu o sa gasesc acte pentru el ,sau daca o sa gasesc o sa fie complicatii de toate jena,asta a fost motivu pentru care am vrut sa il vand.Dar m-am inselat si de asta acum nu mai vreau sa il vand si sa il tin.Acum sunt in proces de recuperare acte,dar pana termin cu procesu acte,vreau sa il refac asa cum a fost,sa ii cumpar toate piesele si cand imi vin actele ,sa ma urc pe el,sa ii dau cheie si sa plec la drum . Nu am de ce sa ma supar,asta e toata faza cu motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai avea idee,cam cat ar costa tot procedeu ?

nu stiu daca face cineva la noi. englezu' l-a facut singur si chiar a fost prima incercare (reusita) din cite-mi amintesc. cum ziceam, o sa incerc sa gasesc topicul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

nu stiu daca face cineva la noi. englezu' l-a facut singur si chiar a fost prima incercare (reusita) din cite-mi amintesc. cum ziceam, o sa incerc sa gasesc topicul ala.

 

Mersi mult pentru tot. beer.gifRaman dator si sper sa ne vedem cat mai curand la o intrunire/iesire si sa fac cinste cu o bere friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru tot. beer.gifRaman dator si sper sa ne vedem cat mai curand la o intrunire/iesire si sa fac cinste cu o bere friday.gif

cine ti-a masurat tie si tia spus ca e ars CDI aia e mai greu..Se afla doar pe un digitalignitor tester..nu cred ca din masurarea lui rezulta prea multe,,si de unde stia el ce valori trebuie sa fie...eu te-as sfatuii sa ii faci proba cu altul...daca e de 1200 si in cazul in care e ars as putea vb cu cineva care dezmembreaza unul sa vedem daca te ajuta..dar eu iti spun ce sa masori..masoara senzorul de semnal(senzorul de turatie) acelatre sa aiba o anumita rezistenta scrie in manual daca nu gasesti caut eu,,,,verifica relee si mufe pana la cdi...acesta pica in cele din urma..si trebuie vazuta cauza pt ca e fosrte posibil daca e ars sa mai arda unul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ti-a masurat tie si tia spus ca e ars CDI aia e mai greu..Se afla doar pe un digitalignitor tester..nu cred ca din masurarea lui rezulta prea multe,,si de unde stia el ce valori trebuie sa fie...eu te-as sfatuii sa ii faci proba cu altul...daca e de 1200 si in cazul in care e ars as putea vb cu cineva care dezmembreaza unul sa vedem daca te ajuta..dar eu iti spun ce sa masori..masoara senzorul de semnal(senzorul de turatie) acelatre sa aiba o anumita rezistenta scrie in manual daca nu gasesti caut eu,,,,verifica relee si mufe pana la cdi...acesta pica in cele din urma..si trebuie vazuta cauza pt ca e fosrte posibil daca e ars sa mai arda unul..

 

Am intalnit eu la un bandit cdi prajit dupa o cazatura urata pe stanga...si cred ca s-a produs datorita bucatelelor de capac intrate in motor(alta explicatie nu am gasit),dar nu e musai ca asta sa fie pb.

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...