gn77b Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 parerea mea. mi-a reparat un "mester" infundatura de la cazatura de acum 3 ani cu chit auto. pe moment arata perfect dar dupa un timp incepe sa se vada clar delimitarea umpluturii. poate exista produse mai scumpe si mai bune, dar cert e ca chitul cu care a fost reparat al meu pateste ceva in timp. am vazut pe forum la englezi cum a reparat unul un rezervor facut MUCI. a luat aliaj de lipit tevi, l-a macinat in bucati mici, a curatat f bine metalul, dupa care a pus bucatile in gaura si le-a topit cu lampa cu gaz. slefuit (aliajul de lipit tipic e 60% plumb si 40% staniu, deci e usor prelucrabil), dupa care a repetat pina a iesit perfect. cica procedura era standard pe vremuri. nu e usor, e drept, si plumbul e mai toxic decit cred unii, dar e o varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 DEPINDE de infundatura. daca e mica, o repari. daca nu, cumperi alt rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Pentru infundatura -(nici nu stiu cum sa-ti explic, am vazut procedeul, dar nu prea stiu sa-ti explic) exista un fel de cuisoare care se sudeaza pe rezervor..dupa asta, se trage de cuisoare cu o chestie de metal si iti trage tabla in afara, pana este cat de cat dreapta..dupa care chit, vopsea, etc Gen ventuza,din cate inteleg. De procedeul "ventuza" ,am auzit la un amic ,a avut o indoitura in masina si ,i-a bagat "ventuza " si a revenit la normal.Oricum mersi mult de tot. Cdi ,nu stiti ,nimeni ,nimic? Ca ala e prioritar.... DEPINDE de infundatura. daca e mica, o repari. daca nu, cumperi alt rezervor... Am atasat o poza cu infundatura. Din cate zici,cred ca infundata ca lumea...... parerea mea. mi-a reparat un "mester" infundatura de la cazatura de acum 3 ani cu chit auto. pe moment arata perfect dar dupa un timp incepe sa se vada clar delimitarea umpluturii. poate exista produse mai scumpe si mai bune, dar cert e ca chitul cu care a fost reparat al meu pateste ceva in timp. am vazut pe forum la englezi cum a reparat unul un rezervor facut MUCI. a luat aliaj de lipit tevi, l-a macinat in bucati mici, a curatat f bine metalul, dupa care a pus bucatile in gaura si le-a topit cu lampa cu gaz. slefuit (aliajul de lipit tipic e 60% plumb si 40% staniu, deci e usor prelucrabil), dupa care a repetat pina a iesit perfect. cica procedura era standard pe vremuri. nu e usor, e drept, si plumbul e mai toxic decit cred unii, dar e o varianta. Nu ai avea idee,cam cat ar costa tot procedeu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) DEPINDE de infundatura. daca e mica, o repari. daca nu, cumperi alt rezervor... o sa incerc sa gasesc topicul unde repara ala rezervorul asa cum am explicat. Gen ventuza,din cate inteleg. De procedeul "ventuza" ,am auzit la un amic ,a avut o indoitura in masina si ,i-a bagat "ventuza " si a revenit la normal.Oricum mersi mult de tot. Cdi ,nu stiti ,nimeni ,nimic? Ca ala e prioritar.... man, acuma nu te supara pe mine, dar... care-i faza cu motorul? ti-am explicat cum sa-l pornesti fara contact, ai zis ca s-a rezolvat. s-a rezolvat, sau nu? acum zici ca nu merge CDI-ul. l-ai ars? e un mare haloimis acolo. daca iti place sa tai si sa rupi si abia dupa aia sa vezi care-i problema, poate de fapt CDI-ul e bun. pina la urma urmei, ce-i cu motorul tau? il vinzi, nu-l vinzi? are acte, nu are? Editat Iulie 30, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 o sa incerc sa gasesc topicul unde repara ala rezervorul asa cum am explicat. man, acuma nu te supara pe mine, dar... care-i faza cu motorul? ti-am explicat cum sa-l pornesti fara contact, ai zis ca s-a rezolvat. s-a rezolvat, sau nu? acum zici ca nu merge CDI-ul. l-ai ars? e un mare haloimis acolo. daca iti place sa tai si sa rupi si abia dupa aia sa vezi care-i problema, poate de fapt CDI-ul e bun. pina la urma urmei, ce-i cu motorul tau? il vinzi, nu-l vinzi? are acte, nu are? Deci hai sa iti raspund la toate intrebarile. Contact ,mi-am cumparat si l-am inlocuit,deci s-a dus o problema . Cdi-ul ,da,este ars. A venit un electrician la mine ,l-a tinut vreo 2 saptamani si nu a rezolvat nimic. Avand in vedere ca am ramas fara acte la motor,am crezut ca nu se mai pot scoate altele si ca nu o sa gasesc acte pentru el ,sau daca o sa gasesc o sa fie complicatii de toate jena,asta a fost motivu pentru care am vrut sa il vand.Dar m-am inselat si de asta acum nu mai vreau sa il vand si sa il tin.Acum sunt in proces de recuperare acte,dar pana termin cu procesu acte,vreau sa il refac asa cum a fost,sa ii cumpar toate piesele si cand imi vin actele ,sa ma urc pe el,sa ii dau cheie si sa plec la drum . Nu am de ce sa ma supar,asta e toata faza cu motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Nu ai avea idee,cam cat ar costa tot procedeu ? nu stiu daca face cineva la noi. englezu' l-a facut singur si chiar a fost prima incercare (reusita) din cite-mi amintesc. cum ziceam, o sa incerc sa gasesc topicul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 nu stiu daca face cineva la noi. englezu' l-a facut singur si chiar a fost prima incercare (reusita) din cite-mi amintesc. cum ziceam, o sa incerc sa gasesc topicul ala. Mersi mult pentru tot. Raman dator si sper sa ne vedem cat mai curand la o intrunire/iesire si sa fac cinste cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Mersi mult pentru tot. Raman dator si sper sa ne vedem cat mai curand la o intrunire/iesire si sa fac cinste cu o bere cine ti-a masurat tie si tia spus ca e ars CDI aia e mai greu..Se afla doar pe un digitalignitor tester..nu cred ca din masurarea lui rezulta prea multe,,si de unde stia el ce valori trebuie sa fie...eu te-as sfatuii sa ii faci proba cu altul...daca e de 1200 si in cazul in care e ars as putea vb cu cineva care dezmembreaza unul sa vedem daca te ajuta..dar eu iti spun ce sa masori..masoara senzorul de semnal(senzorul de turatie) acelatre sa aiba o anumita rezistenta scrie in manual daca nu gasesti caut eu,,,,verifica relee si mufe pana la cdi...acesta pica in cele din urma..si trebuie vazuta cauza pt ca e fosrte posibil daca e ars sa mai arda unul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) cine ti-a masurat tie si tia spus ca e ars CDI aia e mai greu..Se afla doar pe un digitalignitor tester..nu cred ca din masurarea lui rezulta prea multe,,si de unde stia el ce valori trebuie sa fie...eu te-as sfatuii sa ii faci proba cu altul...daca e de 1200 si in cazul in care e ars as putea vb cu cineva care dezmembreaza unul sa vedem daca te ajuta..dar eu iti spun ce sa masori..masoara senzorul de semnal(senzorul de turatie) acelatre sa aiba o anumita rezistenta scrie in manual daca nu gasesti caut eu,,,,verifica relee si mufe pana la cdi...acesta pica in cele din urma..si trebuie vazuta cauza pt ca e fosrte posibil daca e ars sa mai arda unul.. Am intalnit eu la un bandit cdi prajit dupa o cazatura urata pe stanga...si cred ca s-a produs datorita bucatelelor de capac intrate in motor(alta explicatie nu am gasit),dar nu e musai ca asta sa fie pb. Editat Iulie 30, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 ba, voi nu stiti istoria. deci, EduardS a deschis prima data un topic in care intreba cum porneste motorul prin scurtcircuit, ca i s-a bulit contactul. l-am ajutat si eu. a zis ca l-a rezolvat. apoi a pus un topic de viznare in care zice ca nu are acte la motor. nu sint acte la motor si incearca sa-l porneasca prin scurt? asta ca sa stim toti datele problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Am intalnit eu la un bandit cdi prajit dupa o cazatura urata pe stanga...si cred ca s-a produs datorita bucatelelor de capac intrate in motor(alta explicatie nu am gasit),dar nu e musai ca asta sa fie pb. nush ce legatura au bucatelele din capac cu partea electrica...a fost scurt circuit undeva.. ba, voi nu stiti istoria. deci, EduardS a deschis prima data un topic in care intreba cum porneste motorul prin scurtcircuit, ca i s-a bulit contactul. l-am ajutat si eu. a zis ca l-a rezolvat. apoi a pus un topic de viznare in care zice ca nu are acte la motor. nu sint acte la motor si incearca sa-l porneasca prin scurt? asta ca sa stim toti datele problemei. acuma daca e cu scurturi si cu dealea el va sti dar trebe sa il ajutam cumva pe om nu?? nush ce legatura au bucatelele din capac cu partea electrica...a fost scurt circuit undeva.. acuma daca e cu scurturi si cu dealea el va sti dar trebe sa il ajutam cumva pe om nu?? aaa..sau tu zici ca e ceva furaciune/? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 nu sint acte la motor si incearca sa-l porneasca prin scurt? asta ca sa stim toti datele problemei. @CalinD ,daca doresti sa vezi ca eu nu fac lucruri de genu (adica sa fur,sau sa cumpar motoare furate) ,iti dau seria de pe cadru,te duci frumos cu ea la politie si o verifici. Chestia asta o fac doar pentru simplu fapt ca nu ai incredere in oameni ,si daca asa crezi ca te convingi ca nu fac magarii (cu toate ca nu prea imi pasa parerile rele a lu cineva) ,atunci ne vedem cand va fi si bem o bere impreuna,eu fara alcool,ca nu-l suport. E bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 furat? adica daca incerci sa pornesti un motor prin scurt, dupa care spui ca n-ai acte la el, inseamna ca e furaciune? cum naiba te poate duce mintea la asa ceva? anyway, ziceam de rezervor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 acuma daca e cu scurturi si cu dealea el va sti dar trebe sa il ajutam cumva pe om nu?? Deci ,motoru l-am cumparat pe bani ,(subliniez cumparat pe bani,sa nu mai fie dubii ca fur) ,am mers cu el pe roti,am ajuns in fata blocului si am incercat sa il opresc.Cheia mi-a ramas intepenita pe ON , si nu mai puteam sa invart pe OFF,dar totodata cheia fiind pe ON,puteam sa o scot din contact si o sa o bag inapoi. In final l-am oprit de pe butonu rosu, si am taiat firele de la contact toate de nervi. Am urcat sus,si dupa vreo ceva timp (dupa ce m-am mai calmat) am mers sa vad ce are de fapt. Am pus firele nu stiu cum si de atunci asta a fost. Benzina ii vine,motoru invarte ,dar scanteie nu are deloc. A fost un prieten de pe forum ,a vazut despre ce este vorba ,si a verificat toata instalatie electrica. + imi venea in bobine,dar - nu ii venea deloc. Cand se juca cu - ul pe bobina atunci dadea scanteie la bujie si asa mi-a confirmat ca de fapt e cdi-ul. A mai verificat un senzor,la motor (nu stiu ce senzor) sa vada daca el indica in ce pozitie este motoru,sau ceva de genu. Deci cam asta e pe scurt povestea . furat? adica daca incerci sa pornesti un motor prin scurt, dupa care spui ca n-ai acte la el, inseamna ca e furaciune? cum naiba te poate duce mintea la asa ceva? Credeam ca la chestia asta bati apropo. Inseamna ca am inteles eu gresit. Imi cer scuze ,in cazu asta . Deci chestia aia cu rezervor ,mai mult ca sigur,eu nu o pot face si trebuie sa duc rezervor la cineva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Caline, ce face ala cu rezervoru e bestial dar, fara suparare cred ca iti trebe vreo 10 maini drepte plus o gramada de scule si loc . Eduard du`l la cineva care se pricepe si face asta in mod uzual, desi la cat e de infundat eu cred ca mai bine iti iei altu nou. In alta oridine de idei mi se pare ca am o bataie dubioasa la motor ... . Cred ca a aparut de 2-3 zile si nu pot sa`mi dau seama de la ce e. Ideea e ca se aude dupa ce se incalzeste motoru si parca mai mult la relanti. Sapt asta o sa merg cu el la doctore sa imi schimbe simeringurile la furca fata si cred ca o sa-l intreb si de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 nu stiu exact ce materiale a folosit baiatul ala pentru rezervor dar am vazut aceeasi chestie facuta la o masina veche cu plumb direct. topesti la greu plumb pe unde trebuie si-l nivelezi frumos cu o paleta de lemn ca sa-ti iasa forma. acu, daca ai 2-3 adancituri micute, renteaza, daca ai o indoitura mai mare(si adanca) clar trebuie sa folosesti metoda cu ventuza sau indreptarea cumva a rezervorului ca doar nu vrei sa ai 2 kile de plumb pe o parte a rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Aline, ai filtru in rezervor. Revin. Ieri am bagat proba de desfacut-curatat-montat carburi RECORD in 2 ore. Desi avand in vedere ca omul care m-a ajutat a zis din start ca e jeg, asta dupa ce de nici doua luni le desfacusem tot cu el pentru acelasi motiv, i-am zis ca as vrea io sa fie atat dar cred ca lucram degeaba si are el vise umede. Deci fratilor, aveam intr-un carburator o bucata de ceva plastic de cam 3 mm blocata pe unde trage benzina, deci clar nu putea inchide carburatorul si curgea benzina la greu din el. Era ceva de culoarea rasinii de brad, ascutita la capete. Ce naiba o fii si cum a ajuns acolo nu stiu, cert e ca acuma am SI filtru de benzina universal pus pe furtunul de alimentare de sub rezervor care sper sa previna asa ceva. Doamne ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Revin. Ieri am bagat proba de desfacut-curatat-montat carburi RECORD in 2 ore. Desi avand in vedere ca omul care m-a ajutat a zis din start ca e jeg, asta dupa ce de nici doua luni le desfacusem tot cu el pentru acelasi motiv, i-am zis ca as vrea io sa fie atat dar cred ca lucram degeaba si are el vise umede. Deci fratilor, aveam intr-un carburator o bucata de ceva plastic de cam 3 mm blocata pe unde trage benzina, deci clar nu putea inchide carburatorul si curgea benzina la greu din el. Era ceva de culoarea rasinii de brad, ascutita la capete. Ce naiba o fii si cum a ajuns acolo nu stiu, cert e ca acuma am SI filtru de benzina universal pus pe furtunul de alimentare de sub rezervor care sper sa previna asa ceva. Doamne ajuta. Aline eu am carburatoarele necuratate de 3 ani de zile si merg brici (cu filtru de benzina). Acum ca ti-ai montat si tu ma gandesc ca nu o sa mai gasesti bolovani in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Aline eu am carburatoarele necuratate de 3 ani de zile si merg brici (cu filtru de benzina). Acum ca ti-ai montat si tu ma gandesc ca nu o sa mai gasesti bolovani in carburator. Asa sper si eu, vom vedea ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Probabil ca daca ati merge zilnic in toate anotimpurile ar fi cum spuneti, dar de cele mai multe ori se lasa mizerie in carburi. Mai multa sau mai putina, dar nu prea are cum sa nu fie...parerea mea. PS: eu am fost cu carburile la curatat, dupa ce motorul a stat 2 ani si ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 cind m-am uitat in carburi n-am vazut absolut nimic. nu inteleg ce-i "mizga" despre care vorbeste toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 cind m-am uitat in carburi n-am vazut absolut nimic. nu inteleg ce-i "mizga" despre care vorbeste toata lumea. Asteptam mai mult de la tine Cand am patit prima data sa imi mearga in 3 cilindrii, dupa ce am curatat bujii etc si nimic, am desfacut carburatoarele si nu am vazut absolut NIMIC, desi m-am benoclat o gramada de vreme la fiecare carburator in parte. Totul parea curat, mediu steril ce mai...insa dupa ce le-am suflat bine-bine cu aer comprimat si pus la loc, motorul a tors ca un motor mare de masina diesel, cum ii sta bine unui B12 Abia acum am avut jeg vizibil la ochiul liber. Poa sa fie mai mici decat ne inchipuim noi si sa infunde treburile pe acolo. Unde e mazga adica pelicula , strat (sau cum vreti) de jeg, acolo cred ca vorbim de motor stat pe o parte multi ani, poate dupa ce a fost folosit in mediu murdar, nu stiu, nu am vazut asa ceva. Sa nu mai avem din astea, sau sa ne luam si noi astia mai romantici si boemi motoare pe injectie...nu ca alea nu se infunda.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Mazga mamii lor de bandituri, Dati-mi si mie un sfat cu un produs/silicon cu ce pot etansa semeringul de la furca sa nu mai curga. Trebuie sa reziste la frecare/presiune/temperaturi inalte si desigur coroziunea pe care o produce uleiul de furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 1255 de pagini , 1280 de km facut dealungul a 4 zile prin Republica Moldova si prin Moldova si trecut de 20k facut cu banditul asta nou ( a fost luata la 20000 ) Cu exceptia drumului de la granita la Chisinau si vro 30 de km de la Chisinau la Hincesti drumurile lor sunt destul de proaste spre foarte proaste. zangane rahatul ala de piesa care vine deasupra butucului de la rezervorul de benzina - il urasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 despre simeringuri: zic unii ca s-ar rezolva temporar bagind intre simeringul de praf si tub o lera f subtire (gen 5 sutimi) sau ceva similar, ca sa cureti cit de cit praful. ma indoiesc ca tine mult. parca, parca am vazut pe ebay o solutie de reparat simeringuri dar nu mai stiu cum se chema sau daca n-am visat. despre mizerie-n carburi: nu zic ca nu se depune si mizerie invizibila cu ochiul liber. dar, pe de alta parte, sa ne gindim la tuburile emulsoare care se ovalizeaza-n timp de la frecarea cu acele de dozaj. cica uzura aia e vizibila pe la 30 de mii de km la B12. si totusi cita lume-si schimba piesele alea? tot setul (4 bucati) e vreo 80 de ioro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.