MotoRocker Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 aropos de aplecat, eu am atins limitele lu 'nea banditu' si pe gume si pe scarite...dar de atunci, nu m-am mai dat asa de tare, poate si pt ca am vazut ca "se poate"... pana data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 eu nu reusesc sa ating decat cu scarita dar si asta foarte rar,doar cand am pasager mai greu,dar cred ca se datoreaza faptului ca am extreme jack up kit de 50mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele Eu din reflex si din obisnuita la frane de urgenta trag si ambreajul, frana spate nu mi se pare ok la franari gen obiect in fata iminent pt ca din reflex apesi mai tare frana de picior si esti poc jos, ca si teste este ceva pe youtube despre frane si normal cea de fata este nr1.Diferenta intre frana fata+spate si numai fata este foarte mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme. Uita-te la teste si te vei convinge singur. Vreau sa pun ulei Motul 5100 in bandit a mai pus cineva? e ok? probleme ambreaj,schimbare viteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai or fi teste da eu itit zic din proprie experienta,ca si eu in mare parte franez cu fata,doar in caz de urgenta le folosesc pe amandoua,ca fapt divers de cand am motoru am schimbat 4 seturi de placute pe fata si pe spate inca il am pe cel cu care l-am cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Pana nu am vazut si eu testele respective am crezut la fel ca si spatele ajuta enorm sa franezi, logic si tehnic asa ar trebuii, diferenta este foarte mica chiar daca tu ai feelingul ca te opresti mai repede.Nu mai gasesc linku ala de la mcn cu franarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 daca are cineva nevoie /index.php?/topic/683597-vand-roata-spatebasculasist-fanaretelescop-suzuki-bandit-1200-din-1997/ eu unu as fi facut upgrade-ul dar din pacate stau rau cu banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ulei Motul 5100 in bandit ghici? Totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ghici? Totul ok. si eu il am..dupa ce am avut 7100 si 3000...cel mai potrivit pt bandit e 5100..de la motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 si eu il am..dupa ce am avut 7100 si 3000...cel mai potrivit pt bandit e 5100..de la motul. Asta ma gandeam si eu.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Asta ma gandeam si eu.Multumesc numai bine...si sa fie o toamna cat mai lunga cu putine ploi(hai cateva ca trebe si astea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 care erai ma cu POP-S-ul albastru astazi la Decebal-Muncii??? scoate capu ca n-am apucat sa-ti zic cum sa-ti aranjezi toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni )... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni )... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga Nu e frana ciuciu, franeaza doar ca nu este asa sensibila si agresiva in atingere ca si la alte modele, pompa este una simpla nu una radiala sa ne intelegem, Banditu pana la urma nu este SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba. Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba. Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci. Ca si grosime da, cred ca sunt la fel dar nu vreo sa iti spun 100% cel mai bine vezi amandoua modele sau pe cineva care a schimbat.S-au cauta un catalog de piese suzuki si vezi daca e acelasi cod. Din pacate de Luni nu voi mai fii bandit, Furia rosie e aproape vanduta, sper ca pana in primava sa pot strange ceva iepuroi sa iau altceva.Vreau sa spun ca banditul mi-a placut cel mai mult dintre toate trotinetele ce le-am avut. Sanatate Banditilor. Editat Septembrie 8, 2012 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Ca si grosime da, cred ca sunt la fel dar nu vreo sa iti spun 100% cel mai bine vezi amandoua modele sau pe cineva care a schimbat.S-au cauta un catalog de piese suzuki si vezi daca e acelasi cod. Din pacate de Luni nu voi mai fii bandit, Furia rosie e aproape vanduta, sper ca pana in primava sa pot strange ceva iepuroi sa iau altceva.Vreau sa spun ca banditul mi-a placut cel mai mult dintre toate trotinetele ce le-am avut. Sanatate Banditilor. sa ai bafta de noua motocicleta...dar tine minte ca banditul motocicleta n-ai sa mai prinzi...eventual alta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Asa am spus dupa fiecare moto, dar se pare ca Banditul a avut ceva aparte, nu ma refer la performante.Visul meu este GSr ul dar inca nu dispun de suficienti bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 si deci, de ce nu te bagi la un 1200? sigur obtii ceva mai mult decat ce-ti ofera gsr-ul si la un pret mai decent. am vazut cred ca vreo 3 pop-uri la ~2000 de euro. foarte decent as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 si deci, de ce nu te bagi la un 1200? sigur obtii ceva mai mult decat ce-ti ofera gsr-ul si la un pret mai decent. am vazut cred ca vreo 3 pop-uri la ~2000 de euro. foarte decent as zice. gsr-ul nici cel nou de 750 nu va oferii ce ofera baditul de 1200..cu toate ca are 130 de cai si banditul 100...dar cuplul dintrantaia si a doua il face unic...ridicari intro roata doar din acceleratie....ce sa mai e'' gascan mare''.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 si deci, de ce nu te bagi la un 1200? sigur obtii ceva mai mult decat ce-ti ofera gsr-ul si la un pret mai decent. am vazut cred ca vreo 3 pop-uri la ~2000 de euro. foarte decent as zice. Nu e vorba de performanta, e vorba de look si mie unul imi place gsrul la nebunie.100 cai sunt suficienti.Cand imi va spune cineva ca a dus si un 600 la limite acela minte sau e chiar pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) gsr 750 are 130 de cai ba pardon, 106CP. M-am dat cu el, la motorteam. mi-a placut, dar nu l-as lua. mai degraba tot un gsf650 sau gsx1250fa Editat Septembrie 10, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Nu e vorba de performanta, e vorba de look si mie unul imi place gsrul la nebunie.100 cai sunt suficienti.Cand imi va spune cineva ca a dus si un 600 la limite acela minte sau e chiar pilot. inseamna ca nu te-ai dat niciodata pe unul mai mare de 600...unul care coboara inapoi de la 1000 la 600 il varzuieste..sa fim linistiti sunt o gramada care ti l-ar duce ala la limita si peste.... scuze are 120 de cai cel de 750 asa am gasit intro revista apoi aici pe net zice undeva 120 si undeva 106 si 90 cel de de 600..apoi la asta de 600 nu ii dau decat vreo 80 de cai maxim.. Editat Septembrie 10, 2012 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cumpar melc si cablu de kilometraj pt suzuki bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.