silencer Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu-mi imaginez ca se despart prea usor piesele alea doua. cred ca cu multa atentie, o lama subtire si niste noroc o sa reusesti. sau utube/google ca eu am preferat sa caut o poza cu un ciocan decat o solutie reala. ce culoare le faci, de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 salut. vreau sa mi schimb lumina de la ceasurile de bord si nu prea stiu cum. am desfacut ceasurile dar am ajuns la un capat de drum. avetii idee cum ajung la lumini? salut,nu e nevoie de secere si ciocane:)),nu trebuie decat sa tragi de cauciucul in care intra firele negru cu alb impreuna cu cel gri(si la turometru este la fel) rolul cauciucului e de fixare si izolare...presupun ca vrei sa schimbi doar lumina becului. Din cate am aflat se pare ca bascula de 1200 din 97 e identica cu cea din 2004 puse una langa alta. Nu sti foita se alineaza cu pinionul din fata ? si la care linkage te referi ? distanta unde intra in cadru nu stiam eu daca e acees,daca ai motor de 600 pe cadru si janta spate tot de b6 se alineaza numai ca lantul va face alt traseu pe patina(f putin mai inspre interior) linckage ; Salutare la toti banditii vin si eu cu o rugamine si un sfat in acelasi timp am un bandit 600 albastru din 2002 si vreau sa-i fac o modificare/inlocuire in parte din fata inlocuind farul cu doua mai mici gen buell si vreau sa stiu daca a mai facut cineva modificare si ce implica aceasta eventual daca stiti si de unde pot cumpara farurile si parbrizul. s-au mai facut astfel de modificari,rasfoieste si tu pe aici...daca nu ti la calitate poti sa-ti iei chinezariile de pe louis..daca vrei ceva mai frumos iti iei de speed triple,buell...sau ceva mai unicat care evident ca va costa mai mult. vezi ca alea de pe louis nu veneau si cu prinderi,parca asa tin minte ca a luat cineva de aici si a trebuit sa improvizeze. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) salut,nu e nevoie de secere si ciocane:)),nu trebuie decat sa tragi de cauciucul in care intra firele negru cu alb impreuna cu cel gri(si la turometru este la fel) rolul cauciucului e de fixare si izolare...presupun ca vrei sa schimbi doar lumina becului. l am cumparat cu o lumina albastra si se vede slab, adica nu se vede decat la nord si la sud, in rest ma "chiorasc". ma gadesc ori sa mai pun 2 beculete sa bata mai bine, ori sa schimb cularea, voi ce ziceti? mersi silencer, dar am zis ca aia sa fie ultima solutie Editat Ianuarie 9, 2013 de ciuches.robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Salutare banditi si la multi ani! ce mai faceti bah? Acum vreo 3-4 ani mi-a venit o idee pe care inca nu am apucat s-o pun in practica. Fiidnca cei 5000 de km se duceau repede (deh, era si benzina mai ieftina ), frate-miu mi-a zis (instalator fiind), mai mult in gluma "Bah, la cat de des schimbi tu uleiul, mai bine ii infiletam dreacu un robinet cu parghie in locul busonului (cum sunt alea de apa calda/rece/gaze)"...eu am luat-o mai mult in serios decat in gluma, e mai simplu si nici nu mai freci filetul ala mereu, dar de frica si mici impedimente (gen garda la sol, materiale de constructie si frica sa nu raman brusc fara ulei) am tot amanat punerea in practica desi gandisem sistemul: cel mai mic robinet in dimensiuni care sa se potriveasca in si pe filet, dar de cea mai inalta calitate si cu o compzitie ce sa reziste la temperaturi mari si socuri fizice si termice....parghia scoasa sa nu se agate de ceva si folosita doar la schimb etc... cateodata ma gandeam "bah, daca era asa simplu, le faceau astia asa din fabrica" + ca desi sigur nu sunt singurul care s-a gandit la asta, n-am vazut-o fizic pusa in practica. Cu chestia asta practic poti schimba uleiul absolut oriunde, in maxim 5 minute si fara nicio scula la indemana...cel mai mare impediment fiind dimensiunea robinetului si grija de a nu fute baia de ulei in caz ca-l agati de vreo bordura ceva... Eh, si rasfoind azi Louisul, peste ce dau: http://www.louis.de/_10243f4a61b05653a7f29331256079af19/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002846 cam acelasi sistem dar: 1 - dimensiunea: cam aceeasi => acelasi risc la agatat. 2 - sistemul de supapa/valva nu permite curgerea rapida si cu debit mare a uleiul => mici particule pot ramane in baie sau mai rau, pe langa bila supapei. La robinetul cu bila gaura e aceeasi cu diametrul interior al "tzevii" 3 - pretul: 150 lei pt o supapa-buson mi se mare cam mult singurul avantaj pe care-l gasesc e ca probabil e fabricat dintr-un aliaj compatibil cu baia/motorul de motocicleta. Ti-ai pune careva asa ceva pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Ti-ai pune careva asa ceva pe mobra? Niet. De ce? De aia ca na. Multi ani si tie Editat Ianuarie 10, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Salut! La Multi Ani! As vrea sa ridic spatele la banditul meu. Are cineva dimensiunile la tijele de prindere ? As vrea sa le construiesc undeva. Multumesc anticipat. Am gasit. Pentru cei interesati: distanta stock intre gauri e de 175 mm si lungimea totala e de 210 mm daca se scurteaza distanta cu 1 mm intre gauri se ridica cu 7.5 mm Ma mai intereseaza diametrul gaurii si grosimea lui. Editat Ianuarie 15, 2013 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Pot sa vad daca reusesc sa ajung eu la ele fara sa demontez nimic. abia l-am reconstruit )) sambata o sa arunc o privire si iti raspund. eu am codita ridicata cu kitul de 50mm luat de la cjaccessories.co.uk. Diametrul gaurii ar trebui sa fie la fel ca la oasele originale...la fle si grosimea. asa cred..asa ar fi logic ) daca mai poti astepta pana sambata, o sa-ti spun exact. Editat Ianuarie 16, 2013 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 ok, mersi. astept, ca nu e graba. eu ajung ff greu la motocicleta din cauza asfaltului care se moaie cand ploua ) , si as vrea sa le fac din timp, numai cat le schimb cand o aduc acasa. ce intaltime ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 1.90 si ceva marunțiș ) Pentru confortul propriu a fost musai sa ridic codita la maximum (fara sa fiu nevoit sa modific cadrul) si sa schimb ghidonul stoc cu unu de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 uite niste poze cu al meu motor cu extreme jack up kit de 55mm,poze before and after,ca reper uitate la scarita pasagerului si o sa vezi diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 sincer nu prea pot sa imi dau seama, ca sunt in pozitii diferite.cosmin, te rog da o masuratoare pe latime, si latimea in dreptul gaurii. vezi in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 vand toba de suzuki bandit originala in stare impecabila,pret 250 lei 0744779729-0724020205 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 vand toba de suzuki bandit originala in stare impecabila,pret 250 lei0744779729-0724020205 1. Exista topic destinat vanzarilor 2. Nu este de bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 doar ca e de bandit. de 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 my bad, dadui cu bata-n balta. venisem de la munca dimineata si obisnuit cu toba de 600 n am bagat de seama ca e de la rudele mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 si pe mine m-a pacalit faptu ca e bolt on da am bagat un search pe google dupa ce scria in poza. hai cu vara.. ma uit la soarele asta de-mi bate in monitor si-mi musc degetele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) sincer nu prea pot sa imi dau seama, ca sunt in pozitii diferite.cosmin, te rog da o masuratoare pe latime, si latimea in dreptul gaurii. vezi in poza. Am vorbit acum si cu mecanicul banditului meu si a confirmat ca latimea este musai sa fie identica cu oasele originale. Singura diferenta este lungimea SAU, pozitia gaurilor. In functie de model, lungimea poate ramane la fel ca la cele originale, dar gaurile sa fie mai apropiate sau mai departate. Dar, cum mi-a spus si mecanicul, nu se merita sa ti le faci tu, decat in cazul in care esti 1000% sigur ca ai materialul potrivit de o durabilitate sporita. Sunt piese foarte importante si nu se merita riscul unor ruperi din cauza socurilor. Asta e parerea mecanicului. Daca esti hotarat sa iti faci singur aceste piese, iti urez bafta multa si mare atentie la alegerea materialului. Si, ca tot incepe sa se incalzeasca afara, sa ne amintim e ce suntem atat de nerabdatori sa vina primavara: http://www.slowride.ro/2013/01/22/brambura-in-concediu-vii/ In sectiunea Blog>povesti de calatorie>trasee gasiti toate partile concediului de anul trecut. Editat Ianuarie 22, 2013 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 eu mi-am construit "oasele" dintr-un levier care era mai gros in perete si ii si din material care mai degraba se indoaie de cat sa se rupa... toata operatia a durat aprox 30 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 paul90, au zis ceva militienii de stopul fumuriu?, ca ma bate si pe mine un gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Salut banditilor, am cateva chestii la vanzare ( tre ceva bani), asa ca va rog sa dati un ochi la topicurile din semnatura mea, poate va intereseaza pe careva. Multumesc si iarna scurta sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 paul90, au zis ceva militienii de stopul fumuriu?, ca ma bate si pe mine un gand nu este fumuriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 nu este fumuriu IMG_4737.JPG LED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Va salut,aduce cineva de pe forum manete de frână si ambreiaj dar are doar pt gsf 1200 din 2001-2006.aveti idee daca se potrivesc si pe 600 din 2001 ? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Va salut,aduce cineva de pe forum manete de frână si ambreiaj dar are doar pt gsf 1200 din 2001-2006.aveti idee daca se potrivesc si pe 600 din 2001 ? Bafta Ciao, nu stiu exact dar din aminitiri spun ca cea de ambreiaj nu prea ar trebui sa se potriveasca, cel de 1200 avand ambreiajul hidraulic si cel de 600 pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Ciao, nu stiu exact dar din aminitiri spun ca cea de ambreiaj nu prea ar trebui sa se potriveasca, cel de 1200 avand ambreiajul hidraulic si cel de 600 pe cablu. am inteles, merci de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.