Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut, domnilor!

 

M-am tot invartit pe forumul asta pentru a ma decide asupra unei frumoase pentru inceput de drum. Am luat A-ul de aproape 1 an, am reusit sa fac praf bruma buget ce-mi alocasem sezonul trecut, iar acum am luat-o de la inceput. Pentru moment imi completez echipamentul si, cu putin noroc, nu m-or arunca in strada astia de la firma lunile urmatoare.

Initial, ma fixasem pe un CB500 sau o viespe. Frumoase, pareau fiabile, consum mic, cb-ul dadea bine si pe hartie, putin cam populare, ce-i drept, un fel de passaturi ale lumii moto, dar nu ma deranja asta. Problema a aparut cand mi-a zis unul "Nu-ti lua, ma, ca-i 'onda!". N-am inteles in prima instanta si nici n-am insistat pe subiect, mai ales dupa ce tipul a dat atoatestiutor din cap drept raspuns la "pai ce-are"-ul meu. Dupa el, au mai aparut cativa cu sfaturi asemanatoare, bazate tot pe mitul ala. Nu-s mare fan al prejudecatilor, dar oamenii erau motoristi cu experienta, printre care si un fost posesor de Honda, asa ca am mers pe principiul "asa of fi, tata, stiu ei mai bine" si am renuntat.

Dupa esecul asta, m-am inamorat de Monsterul de 600, generatii '98 - 2002 si mi-am petrecut o perioada urmarindu-i pe baietii de pe Monster Lounge. Oameni pasionati ca ei mai rar gasesti, doar ca toata pasiunea aia n-a fost suficienta pentru a contrabalansa consensul aproape general cum ca italienii de la Ducati n-ar fi chiar cei mai competenti ingineri.

Asa ca am aterizat printre voi. Intotdeauna m-a atras generatia '96 a banditilor vostri, robuste, furioase, exact cum ar trebui sa arate un naked dupa mintea mea, poate putin cam prea salbatice pentru mine (incepator, 1.80m, 75 de kile inainte de hibernare), dar oi reusi sa-mblanzesc una. Iar generatia 2000 e atractiva si ca dotari, din categoria "sufletul conteaza", si m-a facut sa inclin spre ea. Singurul impediment, la nivelul meu de cunostinte adica (undeva intre 0-0,5% din ce-ar trebui stiut), e consumul deosebit de ridicat. Am auzit 6, 7, 8, chiar mai sus de-atat, de mi s-a mai taiat avantul ca n-am de gand sa o bag la arat. M-am uitat apoi spre surioara mai mica, GSF-ul de 400, despre care n-am aflat mare lucru. E frumusica, pare mai putin pretentioasa, doar ca pare micuta pt. mine (vedeti asl-ul intr-o paranteza mai sus).

 

Aici interveniti voi si bunavointa voastra, in calitate de posesori, impatimiti si cunoscatori. Gresesc mai sus? Banditul de 600 e chiar atat de infometat? Cel de 400 cum sta la capitolul asta? Pe partea de piese si accesorii de care ar trebui sa ma feresc? Cum se comporta in curbe, la drum lung, etc? Va pleca vreodata Jijel de la Steaua? Intrebari fara raspuns pentru mine in momentul asta. Va multumesc anticipat & asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici interveniti voi si bunavointa voastra, in calitate de posesori, impatimiti si cunoscatori. Gresesc mai sus? Banditul de 600 e chiar atat de infometat? Cel de 400 cum sta la capitolul asta? Pe partea de piese si accesorii de care ar trebui sa ma feresc? Cum se comporta in curbe, la drum lung, etc? Va pleca vreodata Jijel de la Steaua? Intrebari fara raspuns pentru mine in momentul asta. Va multumesc anticipat & asfalt uscat!

salut!

 

am B6 MK2 (2000-2004) cu 55.000 km fab 2001.

Cel mai mic consum: 4.4 L/100 km la 110 km/h constat, cu pasager, tankbag, coburi laterale si topcase + cort si echipament pe topcase

Cel mai mare consum: 8L/100 mers sportiv (accelerari/franarubruste, mers mai turat etc) in noiembrie prin Bucuresti.

Depinde foarte mult de stilul de mers, locatie, si cum e intretinuta sau setata mobra.

 

Nu-ti recomand Banditu de 400, e prea mic, prea rar si se gasesc piese mai greu.

Iti recomand un B6 ca al meu, dpmdv e cel mai frumos bandit dintre toate...si are imbunatatiri fata de prima generatie (in principal frane si suspensie). Eu personal am avut de ales intre asta al meu (2001) si un B65 (2005) la acelasi pret si l-am luat pe al meu ca-mi placea mai mult designu'. Daca vrei "gadgeterie" s.a.m.d, ia unul din generatia 4, (2006- ), racit pe apa, injectie etc...daca vrei clasicism ia unul pana in 2006. (racire pe ulei, carburi...design<pana in '04 inclusiv> ceva mai retro.)

 

acum, despre Honda CB500, Honda Cornet si Monstere.

 

Honda CB500 e o mobra fffff buna! Stiu pt ca intretin si mai calaresc una de vreo 4 ani incoace. E a pretinei, si-nafara de consumabile...nu a cerut absolut nimic! Trage bine, merge frumos si arata si bine...are ceva din "estetica uratului", colturoasa cum e si alambicata cu un design moto al anilor '70-'80.

Honda Cornet...iar o mobra buna, desi mai demult o desconsideram ca fiind plasticoasa si "ascutitoare", e o mobra f ok...chiar si dpdv al designului, si asta deoarece comparat cu ultimele nakeduri scoase pe piata, mai ales de la kawa si yamaha cu alienii lor (Z si FZ), arata a moto clasica :)

 

Totul depinde de cum au fost intretinute!

Cautand CB500 cu pretina am dat peste niste cazaturi vai mama lor, dar pe care proprietarii cereau cat pe una tzipla, si...ori ma luau de fraier, ori chiar credeau ca motoreta "Merge si arata foarte bine"....pe a ei (fab 1998, adusa in 2008 din Germania) am gasit-o la un nene care nu pusese poza la anunt...o inmatriculase si intre timp luase alta si cu asta nu mai merge...nici macar nu-i montase nr de inmatriculare. Mobra avea 16.000 km si era polizata pe-o parte...dar tehnic si estetic<inafara de o semicarena si un capat de ghidon> chiar era tzipla...si cu mici exceptii, inca mai este :D

 

La fel si cu Cornet...am un pretin ce a cumparat un Cornet din '98 cu 80.000 km acu 3 ani si inca mai merge cu ea fara probeleme.

DEPINDE CUM A FOST INTRETINUTA

 

cat despre Ducati...

si eu am fost la un pas sa-mi iau Monster 750 Dark...dar dupa ceva cercetare, am ajuns la concluzia ca "merita atentie spoirita modele pre-2002" nu e de mine deocamdata.

Si asa e...Ducati pana in 2002 a avut probleme de fiabilitate mai ales la modelele mai iefitne...dupa 2002 sunt toate rezolvate, dar si designul a devenit unpic prea modern pt gustul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam pentru promptitudine man!

 

Si pe mine ma cam speriase raritatea celui de 400, asa ca m-ai linistit de tot cu el:)

Pentru cel mare, 4.4l/100 suna excelent, chiar in conditiile alea. Ma gandesc ca poate voi reusi sa scot si eu un decent 6-6.5 prin oras. Nu-s pilot sau bolnav cu viteza (nu cred ca sunt, cel putin), vreau doar s-o calaresc de dragul calaritului. B6-ul tau arata super, daca nu m-o fi prostit google-ul, e suficient de clasic pt. gusturile mele. Nu vreau gadgetarie si, oricat de tentanta ar fi injectia, nu ma uit la cele peste 2006 din alte motive. Dupa cum e codrul frate cu romanul, si saracia e o rubedenie pe-acolo, soacra'sa probabil. Bugetul, inexistent acum, va varia in jurul cifrei magice a incepatorului, 1500 euro, asa ca nu-mi permit sa ma uit prea sus. Plus ca treaba cu modernismul de care vorbeai la Monster, imi pare ca se aplica cam la toate naked-urile peste 2005-2006. Parca producatorii incearca prea tare. Futurismul asta poate merge la viteziste, dar la naked-uri un pic de conservatism nu strica. Ain't broke, don't fix it, vorba alora de peste ocean. Sau poate sunt eu prea batran si nu-mi dau seama:)

 

Oricum, timp am. M-ai pus un pic pe ganduri si cu CB-ul, dar nu va mai poluez topicul cu de-astea:)

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cooper

Salut. Si eu iti recomand banditul de 600, indiferent de generatie sau varianta. Cel de 400 , desi e frumos si e de-al nostru, e totusi vechiut si iti ramane mic repede, atat ca motorizare cat si ca pozitie si capacitate de incarcare (asta daca vrei sa calatoresti ,eventual si cu pasager).

Cel de 600 iarta multe prin felul in care ruleaza, franeaza etc, nicidecum sa nu iti fie frica de el. E docil, comod, ieftin de intretinut si nu in ultimul rand FRUMOS.

Consumurile de care scriai mai sus nu stiu de unde au iesit, insa eu cu banditul de 600 cu pasagera si bagaje multe si grele nu saream de 5. O fi Bucurestiul aglomerat dar nici chiar asa. Daca ii dai morti poate scoti consum mare dar nu cred ca e cazul, exista sportive pentru asa ceva.

Despre CB si hornet ma abtin, alegerea o faci cu inima, oricum.

Bafta ,sa cumperi ce iti place si sa te bucuri de motor.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cooper, la categoria inaltime nu ai dece sa-ti faci griji. nu esti cel mai inalt (viitor) posesor de bandit. despre consum, eu cu primul plin(adica cei 14-15 litri pana la rezerva) am facut cam 230 de km, de altfel si primii km(toti in bucuresti). Consumul este destul de maricel dar tre sa iei in calcul ca nu am mers in turatiile optime si nu stiu sigur cand i-a fost facuta carburatia complet(curatat, reglat si sincronizat). La un drum mai lung am scos cred ca undeva la 4,5% pe la 120-130. Sa nu uit, eu am 1,83 si stau bine pe el, si banditul este de 600 din 96.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mobrele peste 500 cc si 50 cp nu prea ai cum sa scoti 5 in Bucuresti... + ca la carburate conteaza mult si temperatura d-afara.

eu de obicei scot un 6 - 6.5 in oras...dar am scos si mai mult...iarna fiind si mers mai golanesc (ma mai apuca), cu Vulcanul am scos si 9/100 in oras iarna (800cc V2, 56 CP, 64 Nm)

insa e ok, la drum lung imi intra de obicei rezerva pe la 320, 325 km...adica un comsum de 4.6. Si afara mi-a intrat rezerva odata la 220, dar era octombrie, vant puternic din fata pe A2 si viteza rar a scazut la 160/kmh (ma grabeam :P )

 

PS: CB-ul e si mai usurica si mai mititica decat B6-ele...dar e cu totul alta mobra, chiar daca sunt din aceeasi categorie...trage altfel (2L inloc de 4L), se manevreaza altfel, franeaza altfel. Mie imi place sunetul si vibratia de la motorul in 2 cilindrii, si ma bucur ca pot calarii din cand in cand mobra asta...te unge pe suflet cum se intinde la drum cu motorasul ala in 2 cilindrii si explozia de putere de pe la 7.000 rpm + sunetul ala inconfundabil de brrrrrr (2 cil) si nu vzzzzzz (4 cil). Nah...eu inainte am avut 2 mobre V2 si motorul asta e un virus care nu prea trece :D. Cre'ca urmatoarea mobre o sa fie ori un naked V2 ori un naked L2 de minim 650 cc.

ia-ti ce-ti place cel mai mult, sa fii multumit de ea si sa-ti aduca un zambet pe buze!

Dar vezi ca nu intotdeauna e cum crezi.

Eu am avut ca prima mobra un Yamaha Virago 535 (V2, 535 cc, 46 cp, 45 Nm) si am bagat cu ea 20.000 km in primul sezon. dupa care mi-am luat Vulcanul de mai sus, an bun, km putini, de la prim propietar neamt care o tinuse ca noua....aveam de gand sa o tin minim 5 ani, caci visam la ea de cand eram in liceu....insa dupa 2 luni am pus-o la vanzare pt ca m-a dezamagit rau la manevrabilitate si polivalenta... pai, comparat cu Vulcanul, Viroaga se manevra ca un Ducati, si statea pe curbe ca un naked (era si construita altfel decat un cruiser tipic...era facuta pt aia carora le plac si curbele). La Vulcan am pierdut 1500 euro la vanzare, insa mi-am luat Banditul care mi-a redat zambetul motoclistic inapoi....Banditul e cea mai "longeviva" mobra la mine...in curand implinim 3 ani de relatie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, multi inainte! :)

Multumesc pentru raspunsuri, baieti! Am sa raman o vreme pe-aici si-am sa-ncerc sa rasfoiesc astea 600 de pagini pana mai prind cate o idee, ceva.

Sper sa poti filtra informatia, multe din pagini sunt balarii sau chestii spuse a n-spea oara. Colegii nu uita perioada de glorie cu dezbaterile telenovelistice despre uleiuri ale gurului CalinD, absent de ceva vreme. I-o fi trecut motoarele oare?

Nu ca ar fi neaparat mai bun, insa e din alta perspectiva ( a celor mai pasionati si cu mai multi bani) dar iti recomand daca ai chef si banditforum.co.uk.

Bafta

 

In ton cu prostiile si discutiile idioate mentionate anterior, am o intrebare: a apus era banditilor? Daca anul trecut inca vedeam in oferta Suzuki modelele naked, anul acesta nu se mai regasesc nici alea, ceea ma face sa cred ca nu se mai fabrica nici o varianta.

Daca e asa, ce sa zic.......eu sunt romantic si clasic in general, insa parca totusi tendintele de azi sunt prea ascutite si usurele, puteau pastra si ceva cu aura mai retro in oferta, mai ales avand in vedere istoria modelului si poate, de ce nu, faptul ca modelul a cam salvat fabrica intr-o perioada cu vanzari slabute. Adica imi plac noile tendinta naked a tuturor constructorilor, insa de la distanta. Ma gandeam ca odata cu versiunea racita pe lichid si cu motor marit , banditii se vor regasi in oferta Suzuki mai mult timp.

Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(( .... dea ... care are de imprumut un releu de incarcare pt kult de 600 o juma de ora sau ceva de genu ca sa ma conving ca de la el meu e buba. Deja sunt numa spume. Nu mai fluctueaza asa rau la relanti, si-a dat drumu si la mers, dar azi l-am masurat de vreo 2 ori. odata imi arata 14,5 - 14,6 si dupa un drum pana in bikers cu pauza si intors sarise pe la 14,8 - 14,9. Daca e releul, si cel mai probabil ca asta e o sa ma cam usuce daca nu gasesc unu sh bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu releul e incorporat in alternator :( ce putin asa e si la katana si la alte gsxf-uri). exista test in manual cum faci, cu alternatorul dat jos :)



uite din manualul de service...

post-18065-0-00335200-1364758983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu releul e incorporat in alternator :( ce putin asa e si la katana si la alte gsxf-uri). exista test in manual cum faci, cu alternatorul dat jos :)

 

uite din manualul de service...

 

am facut rost de un haynes. tre sa stau sapt asta sa vad ce dracu ii fac ....

Sunt si eu proaspat posesor de GSF 400 (1992). Tocmai ce l-am reconditionat aproape total (motorul si cutia nu au avut probleme).

attachicon.gifBandit.jpg

sai ai grija de ea si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(( .... dea ... care are de imprumut un releu de incarcare pt kult de 600 o juma de ora sau ceva de genu ca sa ma conving ca de la el meu e buba. Deja sunt numa spume. Nu mai fluctueaza asa rau la relanti, si-a dat drumu si la mers, dar azi l-am masurat de vreo 2 ori. odata imi arata 14,5 - 14,6 si dupa un drum pana in bikers cu pauza si intors sarise pe la 14,8 - 14,9. Daca e releul, si cel mai probabil ca asta e o sa ma cam usuce daca nu gasesc unu sh bun.

 

am avut si eu pb ta in trecut(din gresala mea),imi dadea in baterie cu pana la 18,8v si din ce mai tin eu minte valoarea maxima normala era in jur de 13,8(dar nu sunt sigur) si asta e piesa care facea pb...numai ca din ce stiam eu ii zice regulator de tensiune,sau cel putin asa ii zic eu... Pic;

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSF-600-V-Bandit-Naked-1997-Regulator-/180825704557

 

...DAR la mine motorul mergea bine(nu se balbaia) numai ca mirosea a sulf ca la balamuc..si cand m-am uitat la baterie arata mai degraba rotunda decat forma ei :)) .Daca nu gasesti fix de bandit sau nu ai bani,Cred ca se poate adapta si altceva in loc(pe traseu)de la alte modele..numai sa identifici culorile firelor si sa citesti putin despre celelalte modele.(eu testatem experimental cu unu degsxr750 si mergea). Atentie: la valori mai mari se poate arde CDI-ul dupa baterie(eu cred ca am avut noroc ca nu aveam CDI-ul stock). Bafta

 

 

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai nevoie de ajutor...dai semn. si eu ma pregatesc sa desfac releul ...

macke merci de ajutor anticipat dar eu sunt in buc si tu in bacau. Mai mult timp pierdem pe drum decat sa fac testul. O sa vad eu cum rezolv pe aci prin bucuresti.

 

am avut si eu pb ta in trecut(din gresala mea),imi dadea in baterie cu pana la 18,8v si din ce mai tin eu minte valoarea maxima normala era in jur de 13,8(dar nu sunt sigur) si asta e piesa care facea pb...numai ca din ce stiam eu ii zice regulator de tensiune,sau cel putin asa ii zic eu... Pic;

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSF-600-V-Bandit-Naked-1997-Regulator-/180825704557

 

...DAR la mine motorul mergea bine(nu se balbaia) numai ca mirosea a sulf ca la balamuc..si cand m-am uitat la baterie arata mai degraba rotunda decat forma ei :)) .Daca nu gasesti fix de bandit sau nu ai bani,Cred ca se poate adapta si altceva in loc(pe traseu)de la alte modele..numai sa identifici culorile firelor si sa citesti putin despre celelalte modele.(eu testatem experimental cu unu degsxr750 si mergea). Atentie: la valori mai mari se poate arde CDI-ul dupa baterie(eu cred ca am avut noroc ca nu aveam CDI-ul stock). Bafta

 

 

Lordgrec: in carte scrie 13,5 la modele 95-99. acuma nu cred ca am dece sa ma sperii daca mi`ar da si pana in 14 pt ca nu cred ca este mult. Despre releu(regulator ca asa ii zic ei) m-am gandit si eu la 2-3 rute ocolitoare(sincer mi se pare prea mult 140 de lire). O sa incerc sa caut ceva asemanator pt ca din ce vezi acolo in poza doar partea aia metalica e importanta, restu fiind suport. Daca nu gasesc o sa incerc sa-l pun pe direct in alternator si sa ii pun alt releu pe iesire.

Merci de sugestii si dupa ce o rezolv anunt ca sa stiti cum se poate rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista solutii cu mult mai ieftine (se pare ca si mai bune, adica mai fiabile) http://www.ebay.de/itm/Regler-Lichtmaschine-GSF-600-Bandit-GSF600-95-2005-NEU-/150616395044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item23116fcd24

 

daca e, incearca si la adalmotors. pt gsx-ul meu au VICMA, livrare cam 3 saptamani. merita la ~200 lei bucata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista solutii cu mult mai ieftine (se pare ca si mai bune, adica mai fiabile) http://www.ebay.de/itm/Regler-Lichtmaschine-GSF-600-Bandit-GSF600-95-2005-NEU-/150616395044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item23116fcd24

 

daca e, incearca si la adalmotors. pt gsx-ul meu au VICMA, livrare cam 3 saptamani. merita la ~200 lei bucata ...

si tu zici ca chestia aia inlocuieste releul din alternator. hmm am gasit la baietii de la adalmotors cu ~200 de lei. Tocmai ce le-am dat mail. Sper sapt asta sa rezolv mai multe.

cred ca ti-e am sa`ti dau o bere, iete acuma s-au facut 2,3,4 .... numa sa ne vedem si sa avemt timp sa le pupam pi toati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu inlolcuiasca?! Daca nu crezi, uite aici http://www.tommotec.de/regler-lichtmaschine-gsf-600-bandit-1995-2005/a-1069/ vezi ca mai jos are PDF cu instructiuni de instalare, tot. Exact cu pozitie si tot ce vrei ...

 

PS: tu chiar crezi ca-ti recomandam ceva aiurea? Pai si eu tot de-ala iau .. adica mi-as sapa singur groapa. ... si-apoi, banditii sunt banditi (in sensul bun al cuvantului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duamne fereasca ... da cum sa crezi ca te invinuiesc pe tine ca dai sfaturi rele ... ptiu ptiu ptiu ... mi`am mai adaugat o lada de bere la tine :D ... sincer, mi se parea aiurea ca o chestia asa mica sa faca tata triaba(dar deh tehnologia), dar dupa niste cautari mai atente am descoperit america. oricum sper pana sapt viitoare sa il fac ca sa ma pot duce si la itp cu el si sa fie gata de 1 mai=mareeeeeee ...

acuma te mai intreb ceva, daca tot ai zis ca tot de ala iti pui si tu, la alternator ii trebe garnitura. aia e de unica folosinta(daca il desfac tre sa ii pun alta noua sau pot sa o pun tot pe aia).

PS: toati respectele pt tini ... se vede ca esti moldovean. las ca vin eu acas si stam noi la bere :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu garnitura e o problema NErezolvata. Am sa vad la fata locului. Tu ai un avantaj de cativa ani buni buni, daca nu mai bine de 10 ani .. (nu la varsta, la motoare). La tine garnitura ar trebui sa fie ok.

Acum, in BC exista o firma care vinde rulmenti si ... garnituri :) O sa verific acolo daca nu au ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va faceti griji in privinta garniturilor,nu imbatranesc asa usor ca sunt ferite de uv si au mereu ulei pe ele...eu am folosit acelas alternator si starter pe 3 motoare diferite si nu am schimbat niciodata garniturile care sunt rotunde asemanatoare celor de la filtrele de ulei...(asta daca nu a bagat vre-un dorel surubelnita pe acolo inaintea voastra). Sfat; Cand strangeti cele 3 suruburi ale alternatorului sa le strangeti concomitent(cate 1-2 ture la fiecare)ca sa intre drept si sa feriti garnitura de pb. Sa aveti spor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, domnilor!

 

M-am tot invartit pe forumul asta pentru a ma decide asupra unei frumoase pentru inceput de drum. Am luat A-ul de aproape 1 an, am reusit sa fac praf bruma buget ce-mi alocasem sezonul trecut, iar acum am luat-o de la inceput. Pentru moment imi completez echipamentul si, cu putin noroc, nu m-or arunca in strada astia de la firma lunile urmatoare.

Initial, ma fixasem pe un CB500 sau o viespe. Frumoase, pareau fiabile, consum mic, cb-ul dadea bine si pe hartie, putin cam populare, ce-i drept, un fel de passaturi ale lumii moto, dar nu ma deranja asta. Problema a aparut cand mi-a zis unul "Nu-ti lua, ma, ca-i 'onda!". N-am inteles in prima instanta si nici n-am insistat pe subiect, mai ales dupa ce tipul a dat atoatestiutor din cap drept raspuns la "pai ce-are"-ul meu. Dupa el, au mai aparut cativa cu sfaturi asemanatoare, bazate tot pe mitul ala. Nu-s mare fan al prejudecatilor, dar oamenii erau motoristi cu experienta, printre care si un fost posesor de Honda, asa ca am mers pe principiul "asa of fi, tata, stiu ei mai bine" si am renuntat.

Dupa esecul asta, m-am inamorat de Monsterul de 600, generatii '98 - 2002 si mi-am petrecut o perioada urmarindu-i pe baietii de pe Monster Lounge. Oameni pasionati ca ei mai rar gasesti, doar ca toata pasiunea aia n-a fost suficienta pentru a contrabalansa consensul aproape general cum ca italienii de la Ducati n-ar fi chiar cei mai competenti ingineri.

Asa ca am aterizat printre voi. Intotdeauna m-a atras generatia '96 a banditilor vostri, robuste, furioase, exact cum ar trebui sa arate un naked dupa mintea mea, poate putin cam prea salbatice pentru mine (incepator, 1.80m, 75 de kile inainte de hibernare), dar oi reusi sa-mblanzesc una. Iar generatia 2000 e atractiva si ca dotari, din categoria "sufletul conteaza", si m-a facut sa inclin spre ea. Singurul impediment, la nivelul meu de cunostinte adica (undeva intre 0-0,5% din ce-ar trebui stiut), e consumul deosebit de ridicat. Am auzit 6, 7, 8, chiar mai sus de-atat, de mi s-a mai taiat avantul ca n-am de gand sa o bag la arat. M-am uitat apoi spre surioara mai mica, GSF-ul de 400, despre care n-am aflat mare lucru. E frumusica, pare mai putin pretentioasa, doar ca pare micuta pt. mine (vedeti asl-ul intr-o paranteza mai sus).

 

Aici interveniti voi si bunavointa voastra, in calitate de posesori, impatimiti si cunoscatori. Gresesc mai sus? Banditul de 600 e chiar atat de infometat? Cel de 400 cum sta la capitolul asta? Pe partea de piese si accesorii de care ar trebui sa ma feresc? Cum se comporta in curbe, la drum lung, etc? Va pleca vreodata Jijel de la Steaua? Intrebari fara raspuns pentru mine in momentul asta. Va multumesc anticipat & asfalt uscat!

Am eu un 600 de vanzare ....cu ceva posturi mai inainte, dar cred ca l-ai vazut deja.

post-28174-0-61319000-1364924278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...