Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi cum va protejati motorul de cazaturi? Eu am schimbat deja un capac... :stuck: Ce recomandati crash baruri sau crash paduri pentru Bandit?

App... am fost la parada si cand ma intorceam din spre casa (Branesti mai exact) am vazut un accident urat, un baiat murise cu un Kawasaki z750 cred aproape de Branesti, Mi-a stricat ziua... Dumnezeu sa il odihneasca... :(



Scuze pentru greselile de ortografie, sunt rupt de somn vin din tura de noate... Asfalt uscat si conduceti defenziv, daca nu va feriti voi nu va fereste nimeni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e banditul meu... Mai am de lucru la el, imi trebuie un far pentru ca cel din imagine mai avea putin si lua foc :)) o chinezarie proasta care a inceput sa scoata fum dupa ce am mers 7 ore cu lumina aprinsa pe faza scurta... Imi mai trebuie niste crash baruri , far si bug spoiler...post-73897-0-27503900-1369036176_thumb.jpgpost-73897-0-77143000-1369036268_thumb.jpg



Am un ghidon de vanzare daca e cineva interesat... singura problema e ca la prinderea de jug e mai mare si iti trebuie adaptor... revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/

 

mai sunt si alte modele. vezi si tu ce mai gasesti.

 

in alta ordine de idei ma gandeam ca poate iesim si noi banditii la un cico din cand in cand ... macar astia din bucuresti ... ca eu sunt de parere ca suntem cativa si macar sa ne vedem si noi magarii ...

 

@motorocker: 14-16 iunie seawolves? te bagi, macar acu sa ne vedem. frumos ar fi daca am pleca mai multi odata, sa mergem banditeste :D

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banditbiker82> eu zic ca fumul nu este din cauza farului propriu-zis, este din cauza instalatiei electrice din farul respectiv. Incearca sa adaptezi, instalatia de pa farul original si iesi mai ieftin...

 

PS uite ce am gasit pe Okazii: http://www.okazii.ro/lumini-moto/far-suzuki-bandit-600-1200-a125791066

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iionix1987 am eu un manual da gasesti sigur pe net, trebuie doar sa sapi. Da un mail si iti trimit cand am timp. :)



dum dum, am gasit mail iti trimit cand ajung acasa



Vand ghidon Dyna Racing, daca vrea careva dintre banditi, singura problema e ca iti trebuie adaptor de la 22 la 28.



Apropo, banditilor din bucuresti, eu stau in pantelimon dar motorul il tin la tara la fratele meu. Mi-e cam aiurea sa il tin pe strada. Voi pe unde le tineti, si chiar m-as baga la un suc. Sa ne vedem magarusii :))

post-73897-0-68096300-1369478378_thumb.jpg

post-73897-0-72534600-1369478406_thumb.jpg

post-73897-0-40703300-1369478418_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni. Iaca am pus si io mana pe un Bandit de 600, inca nu stiu ce an. Cred ca 96, 97, cam asa ceva. Mi l-a dat un prieten ca sa scape de el. Motorul e complet, functional, doar ca e nepornit de 2 ani. Inainte sa incerc sa-l pornesc, ce ma sfatuiti? Trebuie facut ceva ca sa-l iau cu binisorul? :)

 

De asemenea, voi incerca incet, incet sa-l aduc intr-o conditie cat mai buna. Stiu cateva chestii de baza de mecanica, dar mai am de invatat. Sper sa gasesc aici oameni rabdatori sa-mi explice una, alta. Atasez o poza sa vedeti capra. Daca cineva are un manual de trimis pe mail, i-as fi foaaarte recunoscator.

 

Ma intereseaza si chestii bune de stiut, gen cum e mobra, consum, ce consumabile se duc primele, cum se comporta la drum lung, cat de comoda e la drum lung si alte chestii care credeti voi ca merita mentionate.

 

Dupa ce o aduc intr-o conditie care sa ma multumeasca, poate ne vedem la un cico :)

 

Numai bine.

post-68978-0-87788200-1369503737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

97 cel putin, cel din 96 nu avea manere la sa.

verifica si schimba uleiul! asta e primul sfat. si filtrul de ulei. apoi, baterie BUNA, soc tras fara sa atingi acceleratia. daca tot nu o ia, bujiile jos (oricum trebuie si alea schimbate).

consum bun, 5-6 in afara dar daca tragi sare, in oras eu nu am scos peste 7 dar nici nu trag de motor.

la drum lung ai nevoie de parbriz, altfel e greu peste 120.

pentru linistea ta as verifica franele si schimba lichidul de frana.

 

ulei 10W-40, daca stii ca o incingi poti incerca si alte vascozitati .. un 10W-50 de exemplu. verifica DOT-ul cauciucurilor sa nu fie lemn :D

 

BAFTA si bine ai venit in randul banditilor.

 

PS: Once a BANDIT, always a BANDIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu cu un Bandit de 600, in certificat scrie ca e din 96, dar eu am gaurile pentru manere la sa (nu am manerele in sine, am niste dopuri de cauciuc ...asa e normal?). Dupa multe eforturi, a reusit sa ajunga la mine, si sper ca dupa ce imi revin din punct de vedere financiar, sa il fac sa mearga exact cum imi doresc. El trage bine, dar cablurile de la acceleratie si ambreiaj merg cam greu, si motorul nu toarce chiar constant, din cate mi s-a spus, cauciucurile care sunt intre carburator si motor sunt fisurate si trage aer suplimentare pe acolo. Trebuie unsa, reglata, spalata si plimbata. In rest, sunt multumit de ea. Am reusit sa imi gasesc si manualul de reparatii, o sa ma pun pe documentat, desi sunt praf cu mecanica, macar un pic din toata magia unui motor sa o pot intelege.

O intrebare totusi: In viitor vreau sa imi achizitionez cateva lucruri importante pentru mine: manerele de la sa, un far original, protectie la cauciucul din spate, capete de ghidon (de crashbar m-am descurcat, cred), si probabil si un belly-pan, daca se v-a putea aplica impreuna cu crashbar-urile, daca nu renunt la bellypan. Cam atat cu vorbele, las si o poza sa va dati cu parerea. Hai salut !

post-64278-0-74172900-1369589088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

97 cel putin, cel din 96 nu avea manere la sa.

verifica si schimba uleiul! asta e primul sfat. si filtrul de ulei. apoi, baterie BUNA, soc tras fara sa atingi acceleratia. daca tot nu o ia, bujiile jos (oricum trebuie si alea schimbate).

consum bun, 5-6 in afara dar daca tragi sare, in oras eu nu am scos peste 7 dar nici nu trag de motor.

la drum lung ai nevoie de parbriz, altfel e greu peste 120.

pentru linistea ta as verifica franele si schimba lichidul de frana.

 

ulei 10W-40, daca stii ca o incingi poti incerca si alte vascozitati .. un 10W-50 de exemplu. verifica DOT-ul cauciucurilor sa nu fie lemn :D

 

BAFTA si bine ai venit in randul banditilor.

 

PS: Once a BANDIT, always a BANDIT!

 

Merci de sfaturi. Am pornit-o azi dupa ce am verificat uleiul, curatat bujiile si pus benzina curata ca aia din rezervor era maro :) Carburatia e praf, sunt foarte dereglate (sper ca nu stricate), relantiul sta undeva la 6.000 de ture :))) Cauciucurile sunt lemn, intr-adevar, le voi schimba. E un proiect pe termen lung mobra asta. Am de schimbat mai toate consumabilele, kit de lant, baterie, cauciucuri, plus chestii estetice gen vopsit, lipit codita, polizat rugina si altele. Sanatos sa fiu, bani sa am si peste 3, 4 luni poate o scot la plimbare. O sa fie ceva cheltuiala, dar imi place motorul, vreau sa-l fac incet, incet.

 

Merci de primire. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul. E stat de 2 ani, nu e bine sa mergi cu el la starea lui. Vezi ca relantiul sta la 6000 pentru ca e reglat prost surubul de relanti (ai un surubel alb de obicei sub caneaua de la rezervor...regleaza de acolo. Eu as curatat carburile la cineva priceput inainte de a face orice si aduse la nivel plutitoarele, apoi poti si sincroniza. Lasa la urma chestiile estetice, te asigur ca frumusetea NU bate functionalitatea! E ca la femei, e frumoasa dar degeaba :laugh:

 

lionx1987 Inainte de a ajunge la concluzia ca acele mansoane pe admisie sunt sparte/fisurate trebuie sa ai ceva dovezi, din auzite nu merge! Atentie cand le cumperi, eu am avut aventuri mari la cumparare, cauta-le pe COD!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o mica problema

Am schimbat de curand capacul de pe partea stanga (la alternator electromotor) si m-a mancat sa dau pinionul ala mic jos sa vad ce si cum

l-am pus la loc dar fara sa urmaresc daca are ceva semne sa stea intr-un anumit fel.

Acum cand pornesc se aude un sunet ca si cum se aude la masina cand dai la cheie si dupa ce porneste mai tii un pic cheia cuplata, asta daca vi s-a intamplat.

e un sunet scurt si pitigaiat (inalt), insa ma gandesc sa nu strice altceva. si nu face mereu. sa fie de acolo sau sa fie vreun semn de la carbunii electromotorului si da sunetul in capac.

Va rog sa imi spuneti daca acel pinion mic (care vine pe axul electromotorului si angreneaza pinionul mare al motorului pentru a-l porni) se ajeaza intr-o anumita pozitie sau nu are catare, mrge asezat oricum.

Va multumesc.

Nu conteaza cum pui axul, si nici roata dintata nu are pozitie, insa acolo ar trebui sa existe o shaiba foarte fina de tabla care nu lasa roata dintata sa atinga in capac. Si defapt sunt 2 axuri, sigur ai pus shaibulitzele alea inapoi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Multumesc nervOptik ca ai bagat in seama problema mea.

Sincer sa iti spun nu am fost atent la acele saibute dar ce stiu este ca nu a cazut nimic de acolo, eventual sa fi ramas saiba in locasul vechiului capac.

Problema cu zgomotul o am in momentul in care motorul este cald, la rece porneste foarte bine, fara nici un zgomot.

Imi e frica sa nu se strice ceva si faza e doar la pornire, in rest motorul te unge la suflet cum merge.

Si te-as ruga daca poti sa imi dai ceva detalii unde ar fi acele saibute la capatul dinspre capac sau la capatul dinspre electromotor (asa cum bine m-ai corectat si iti multumesc pentru asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Multumesc nervOptik ca ai bagat in seama problema mea.

Sincer sa iti spun nu am fost atent la acele saibute dar ce stiu este ca nu a cazut nimic de acolo, eventual sa fi ramas saiba in locasul vechiului capac.

Problema cu zgomotul o am in momentul in care motorul este cald, la rece porneste foarte bine, fara nici un zgomot.

Imi e frica sa nu se strice ceva si faza e doar la pornire, in rest motorul te unge la suflet cum merge.

Si te-as ruga daca poti sa imi dai ceva detalii unde ar fi acele saibute la capatul dinspre capac sau la capatul dinspre electromotor (asa cum bine m-ai corectat si iti multumesc pentru asta).

Uite aici un filmulet despre cum functioneaza starterclutchul la japoneze (se intrerupe audio, dar iti dai seama din imagini)

 

Practic sunt niste locase excentrice care permit culisarea intr-un singur sens. Cand motorul a pornit, cele 2 piese nu se mai invart impreuna pentru ca viteza de rotatie a motorului e mai mare decat a electromotorului.

 

Banuiesc ca problema ta ar putea fi acolo, nicidecum la rotita zimtzata dintre (starterclutch si electromotor) pe care ai scos-o si ai pus-o la loc. Cred ca e doar o coincidenta.

 

In mod normal, axul rotitzei cu care te-ai jucat, are spre capac o shaiba foarte fina de tabla special ca sa nu frece in capac. Dar recitind, imi dau seama ca la tine, problema ar fi ca dupa ce a pornit motorul, starter clutchul nu debraiaza.

 

Sfatul meu este sa dai jos capacul dinnou, si sa te uiti de urme de frecare in inetriorul lui.

Daca nu e nimic suspect in capac ar fi bine sa scoti starte-clutch-ul ... Nu stiu cat de complicat este sa-l scoti, pt ca nu am facut-o niciodata, dar ar fi bine sa cauti prin manualul de reparatie si daca te pricepi sa-l dai afara sa vezi de uzura.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde:

una bucata sa bandit pop-250ron (am schimbat sa pt ca mi-am luat una cu gel)

una bucata rucsac de rezervor pt husele bagster si top sellerie-100ron (am doua bucati si am folosit foarte rar unul deci nu are rost sa tin 2)

daca e cineva interesat pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam inca o data atat pentru filmulet cat si pentru sfaturi. (pt.nervOptik)

O sa desfac sa vad daca atinge undeva in capac si daca am pus acea saiba la locul ei.

Starterclucth-ul debraiaza, nu ramane blocat, dar se aude acel mic zgomot pentru o fractiune de secunda dupa ce porneste motorul si cand acesta e cald. la rece nu se aude nimic iar inainte de a-i schimba capacul nu se auzea nimic nici la cald nici la rece. Si acum am observat ca la cald porneste si ceva mai greu cate o data chiar si la a doua, a treia cheie, ceea ce inainte nu mi-a facut niciodata de cand e la mine.

Ma iau de viata ei cand am un pic de timp si desfac sa vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...