paul90 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 De obicei merg cu pasager dar poza e facuta de vreo 2 saptamani si am fost undeva pe langa sibiu,am si un suport(care se vede in poza a 2a) si de obicei il incarc in asa fel incat sa aibe loc si pasagerul.cand merg singur nu mai iau si suportul de bagaje ca nu imi place cum arata,ma batea la un moment dat sa imi iau un topcase mai mare ca erau pe ebay.co.uk destul de ieftine(30-40 lire) cu tot cu placa de prindere,da deocamdata ma descurc si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Da ma! 2-3 zile, pe la munte, cu corturi, cu un foc, cu d'astea! Sa fim noi multi, k atmosfera vine de la sine! Lordgrec... ce ziceai tu de slikul ala? Se preteaza pe Bandit asa ceva? Ca visez de mult la ele. Cat au costat dak mai stii? Parerea mea:nu se merita avand in vedere performantele motocicletei(putini caluti si suspensii de barca=orice cauciuc de top se descurca la fel de bine ca un slick(pe circuit) iar pe strada(ud) cu mult mai bine si nici nu stai cu stres ca poti sa ramai fara talon,pt ca scrie mare pe slick-uri not for road use/for track use only. Cred ca mai am pe undeva 2-3 slick-uri daca vrei sa vezi cum ii sta banditului incaltat cu slapi de sm.(dar nu-ti recomand deloc sa mergi pe strada...dot 05-06) Eu le-am luat sh si am dat vro 50e pe 3 de spate si unu pt fata...erau intr-o stare medie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 am o problema la bandit si anume : nu imi sta relantiul constant... .. dupa o vreme de umblat imi creste relantiul la 2k ture... thoughts? mentionez ca carburatoarele luna trecuta au fost sincronizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Care este starea filtrelor? Se poate trage si de la o admisie inconstanta. Alte parari sa le dea unii mai experimentati ca mine. Vezi cum e relantiul reglat. Poate este reglat la rece, si cu socu tras (sau cum pornesti tu motorul) si dupa ce isi intra in parametrii creste turatia. Ma gandesc Lordgrek, mersi de informatii. 1. N-am stiut ca nu sunt "road-legal". 2. Daca esti din Bucuresti si n-ai avea vreodata de lucru, poate apelez la tine sa inchiriez/imprumut/cumpar un slik doar de curiozitate. Oriqm, in 5 ani de motociclism am fost oprit o singura data, la un filtru general. 3. Exista anvelope moto SH ca la masini? Adica un magazin/centru unde poti gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Aceasi problema o am si eu cu relantiul,asta dupa ce un mecanic care mi-a reglat carburatia acu 3 ani si mergea boboc,dar de anu trecut de cand a reglat-o, cand se incalzeste motoru la vreo 60-80 grade oscileaza relantiul,l-am reglat in asa fel incat sa imi stea,dar daca se incalzeste la 100 grade la relanti sta la 2500-3000, s-a uitat un prieten si a zis ca sunt crapate si intr-adevar sunt garniturile sau nu stiu cum sa le zic(fac legatura intre carburator si blocul motor) astfel ca trag aer fals si acesta ar fii motivul pt care nu sta relantiul. Mi-am cumparat altele in stare ireprosabila de pe ebay, si mecanicul care urmeaza sa imi faca carburatia a zis sa imi iau filtru de aer nou(stock nu sport-cica cele sport lasa sa intre mai multe particule de praf si sunt ideale mai mult pt circuit)si bujii noi pt a o regla cum trebuie Legat de cauciucuri sh incearca aici/index.php?/topic/663781-vand-cauciucuri-sh/page-23 din cate vad are stoc nou,eu mi-am luat acu 2 ani un michelin pilot road 2 de dot recent si la un pret bun, il recomand ca are marfa buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) exact asa cum zice paul. . ajunge pana in 2500 -3000.. si am mai auzite ca s-ar putea fi perforate/ crapate garniturile.. btw paul ce an e banditul tau? Editat Iunie 9, 2013 de Banditer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Paul you're my hero!! WAW ce are ala acolo . Bunaciuni de bunaciuni Yummy! Marfa de lasat dare pe asfalt . Le aduce de pe circuite? Cui ii pasa de fapt?! Multumesc. Nu stiam de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 mai toate garniturile dintre carburi si motor mai vechi de 5 ani sunt crapate sau au crapaturi (si ale mele sunt, de cand am luat-o)....ideea e sa nu fie crapate pana in parte cealalta....adica sa nu fie gaura...e posibil sa fie crapate doar la suprafata/superficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut.A folosit cineva spray pentru pana de anvelopa?Va rog sa imi spuneti daca dupa aplicarea acestui spray necesita schimbarea anvelopei,daca ma ajuta sa ajung la vulcanizare sau dati-mi un sfat....cum pot rezolva o pana cat mai usor si repede pana la prima vulcanizare.Imi cer scuze ca intreb si poate deranjez pe unii,dar sunt incepator si nimeni nu s-a nascut invatat.Cu stima si ASFALT USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 @Banditer: e din 1995,aproape ca mine de vechi @miky493: acu 2 ani cand am fost pe transalpina am zis sa imi iau la mine ca aveam un cauciuc aproape gata si am zis sa nu ma trezesc cu vreo surpriza,am fost cu Banditrider-parca asa era(George) care avea atunci bandit acu are fz6n,i-am spus si lui sa-si ia,initial zicand ca nu-i tb dar si-a luat pana la urma, Pe la lacul Oasa am trecut un pod,unde erau 2 cratere una dupa alta de 20 cm adancime si lungi de 1 jumate,la distante de 1 m intre ele,evident ca le-am vazut prea tarziu ca sa le mai evit fara sa cad,si le-am luat atat eu cat si George,dupa care am tras pe dreapta gandindu-ma ca sigur am indoit janta,eu nu in schimb George da,si uite asa am folosit ambele tuburi pt a astupa cat de cat gaura(1cm x 3-4 cm),si a tinut destul de bn pana la sibiu,viteza maxima undeva la 50 km/h @Marmotzell: nu stiu de unde le aduce dar pt cat costa arata foarte bine mai ales ca au doturi recente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Lordgrek, mersi de informatii. 1. N-am stiut ca nu sunt "road-legal". 2. Daca esti din Bucuresti si n-ai avea vreodata de lucru, poate apelez la tine sa inchiriez/imprumut/cumpar un slik doar de curiozitate. Oriqm, in 5 ani de motociclism am fost oprit o singura data, la un filtru general. 3. Exista anvelope moto SH ca la masini? Adica un magazin/centru unde poti gasi? Cu placere,Sunt din Buc numai ca nu ne putem vedea mai devreme de aug..dar daca nu mai ai rabdare pot sa dau un telefon si sa te intalnesti dupa 16-30(cred) cu unul din parintii mei si iti alegi tu care il vrei.(moka) Il recomand si eu pe Ciprian,am cumparat de la el (in 2011) un metz m3(dot 2010) care inca avea dungile pe el(aproape nou) cu vro 150ron ,valoarea gumei noi fiind de peste 150e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 In august o sa intru si eu in randul vostru. Pana atunci caut zilnic sa vad cum sta piata de SH. Buget: aprox 2000EUR Am avut o yamaha xt660 din 2007 pana de curand si am fost nevoit sa o vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) AJUTOR! Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...) Am citit in manual dar... m-am blocat. Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva... Editat Iunie 10, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) AJUTOR! Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...) Am citit in manual dar... m-am blocat. Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva... Salut. Incearca sa desfaci prima data surubul care tine etrierul in tija aceea lunga pentru a avea mai multa libertate in manevrare. Apoi o sa vezi mai bine ce trebuie facut. O sa ai si un bolt mai lung care trece prin placute, pe langa siguranta pe care ai scos-o deja. Apoi pui la loc placutele odata cu tablele alea de care scrie si in carte. Ai grija , daca placutele erau uzate, pistonasul nu mai revine calumea la loc si o sa fie greu sa pui la loc placutele pe disc. De aceea recomand ca dupa ce le pui la loc cu sigurante si tot sa le fortezi in lateral cu ceva surubelnita dreapta si lata, cu grija sa nu le ciobesti. Daca iti vine greu inca sa le schimbi, suspenda motorul pe cricul central si da roata spate jos, asa ai vizibilitate mai buna acolo. Spor. P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand. Editat Iunie 11, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand. Sustin MULT aceasta idee!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 AJUTOR! Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...) Am citit in manual dar... m-am blocat. Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva... acum, cu un patent cu cioc ingust (ca unul normal nu are loc) scoate pinurile spre tine...vezi ca atunci cand le scoti o sa-ti cada placutele vechi si mai inca 2 sigurante (sau arcuri cum zic ei)...nr 3 in diagrama din poza pusa de tine. care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta.... placutele noi nu-ti vor intra pt ca tre' sa impingi pistoanele inapoi...asa ca iti recomand sa pui placuta veche si cu o surubelnita dreapta infipta cu grija intre disc si placuta veche faci parghie impingi USOR (adica nu brusc) pana se duce pistonul la capat. pui placutele noi, bagi unul dintre pinuri, pui arcurile alea in V(nr 3) sa stea cu un crac pe pinul deja bagat, bagi al doilea pin avand grija sa treaca pe sub arcurile in V (o sa trebuiasca sa le ridici al doilea crac peste pin in timp ce-l impingi)...dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)...vezi sa aliniezi gaurile pinurilor pt siguranta W, sa nu te chinui sa dibuiesti gaurile (pinurile ar trebui sa se invarta usor). Pui protectia din plastic, dai 2-3 pedale pana se intareste si gata. Spor la treaba! PS: eu le-am schimbat sambata la mea, tot pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 de vreo saptamana incoace am si eu o problema si nu prea imi dau seama de la ce e exact, respectiv, in timpul mersului, daca accelerez peste 7000-7500rpm, se opreste acul de la turometru si cade la 0, pana cand trag ambreiaju si las motoru sa mearga cateva secunde la relantiu si revine la turatia de relantiu, nu prea stiu ce sistem are banditu la citirea turatiei si cum o traduce catre turometru. M-am uitat in manualul de service si am vazut ca in partea dreapta la capacelul mic e o bobina "pick-up coil", banuiesc ca ea citeste pozitia arborelui cotit si transmite la CDI care comanda aprinderea,intrebarea mea e daca tot ea inregistreaza si turatia, care apoi e transmisa la turometru? S-a mai lovit cineva de problema asta?daca da, cum ati rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta.... dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)... In primul rand multumesc tuturor pt sfaturi! In al doilea rand nu pricep ceva: Cum scot pinurile? le bat pe interior? Se poate dara sa dau etrierul jos? Are ceva daca dau cu spray de frana pe placute din greseala? Am gasit filmul asta: Dar pacat ca se vede f prost... Editat Iunie 11, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cuiele ies prin tragere in sus. se pot trage cu un spitz (patent) sau cu o surubelnita subtirica. uita-te atent acolo ca ele sunt rotite in asa fel incat sa nu agate nimic dupa ce au fost puse si sunt oarecum mascate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 pai nu sunt paralele cu solul? Cum prin tragere in sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 http://s3.amazonaws.com/www.cheapcycleparts.com/images/manual/production/assembly_images/125668/original/Sport_Street_0-649cc_%28GS_GSF_GSX_GN%29_GSX600FT-1988-1996_53B.png?1336844508 eu vorbesc de sigurantele (am spus cuie mai sus) 9, iar cuiele de prindere ale placutelor sunt 8. Sigurantele se trag in sus, cuiele se trag spre tine (asa ar trebui) pana pot fi apucate cu patentul. ATENTIE la arculete 7!! Sa nu le pierzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 incepe sa se faca lumina cu etrierul spate... Multumesc inca o data! Ma apuc de lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thdon Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 mai face careva in tara crash-bar-uri pt un Bandit? Si pe la ce pret? pana mai acum 3 saptamani si eu cautam un crash-bar pentru banditul meu, nu prea am reusit sa gasesc pe cineva sa il faca dar cel mai mic pret l-am gasit dupa indelungi cautari la magazinul asta http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850 (eu am dat 410 lei acum vad ca e 400) poate te ajuta informatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.