Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai toate garniturile dintre carburi si motor mai vechi de 5 ani sunt crapate sau au crapaturi (si ale mele sunt, de cand am luat-o)....ideea e sa nu fie crapate pana in parte cealalta....adica sa nu fie gaura...e posibil sa fie crapate doar la suprafata/superficial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.A folosit cineva spray pentru pana de anvelopa?Va rog sa imi spuneti daca dupa aplicarea acestui spray necesita schimbarea anvelopei,daca ma ajuta sa ajung la vulcanizare sau dati-mi un sfat....cum pot rezolva o pana cat mai usor si repede pana la prima vulcanizare.Imi cer scuze ca intreb si poate deranjez pe unii,dar sunt incepator si nimeni nu s-a nascut invatat.Cu stima si ASFALT USCAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banditer: e din 1995,aproape ca mine de vechi :crack:

@miky493: acu 2 ani cand am fost pe transalpina am zis sa imi iau la mine ca aveam un cauciuc aproape gata si am zis sa nu ma trezesc cu vreo surpriza,am fost cu Banditrider-parca asa era(George) care avea atunci bandit acu are fz6n,i-am spus si lui sa-si ia,initial zicand ca nu-i tb dar si-a luat pana la urma, Pe la lacul Oasa am trecut un pod,unde erau 2 cratere una dupa alta de 20 cm adancime si lungi de 1 jumate,la distante de 1 m intre ele,evident ca le-am vazut prea tarziu ca sa le mai evit fara sa cad,si le-am luat atat eu cat si George,dupa care am tras pe dreapta gandindu-ma ca sigur am indoit janta,eu nu in schimb George da,si uite asa am folosit ambele tuburi pt a astupa cat de cat gaura(1cm x 3-4 cm),si a tinut destul de bn pana la sibiu,viteza maxima undeva la 50 km/h

 

@Marmotzell: nu stiu de unde le aduce dar pt cat costa arata foarte bine mai ales ca au doturi recente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordgrek, mersi de informatii. 1. N-am stiut ca nu sunt "road-legal". 2. Daca esti din Bucuresti si n-ai avea vreodata de lucru, poate apelez la tine sa inchiriez/imprumut/cumpar un slik doar de curiozitate. Oriqm, in 5 ani de motociclism am fost oprit o singura data, la un filtru general.

 

3. Exista anvelope moto SH ca la masini? Adica un magazin/centru unde poti gasi?

Cu placere,Sunt din Buc numai ca nu ne putem vedea mai devreme de aug..dar daca nu mai ai rabdare pot sa dau un telefon si sa te intalnesti dupa 16-30(cred) cu unul din parintii mei si iti alegi tu care il vrei.(moka)

 

 

Il recomand si eu pe Ciprian,am cumparat de la el (in 2011) un metz m3(dot 2010) care inca avea dungile pe el(aproape nou) cu vro 150ron ,valoarea gumei noi fiind de peste 150e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In august o sa intru si eu in randul vostru. Pana atunci caut zilnic sa vad cum sta piata de SH. Buget: aprox 2000EUR

Am avut o yamaha xt660 din 2007 pana de curand si am fost nevoit sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor!

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

Salut. Incearca sa desfaci prima data surubul care tine etrierul in tija aceea lunga pentru a avea mai multa libertate in manevrare. Apoi o sa vezi mai bine ce trebuie facut. O sa ai si un bolt mai lung care trece prin placute, pe langa siguranta pe care ai scos-o deja. Apoi pui la loc placutele odata cu tablele alea de care scrie si in carte. Ai grija , daca placutele erau uzate, pistonasul nu mai revine calumea la loc si o sa fie greu sa pui la loc placutele pe disc. De aceea recomand ca dupa ce le pui la loc cu sigurante si tot sa le fortezi in lateral cu ceva surubelnita dreapta si lata, cu grija sa nu le ciobesti.

Daca iti vine greu inca sa le schimbi, suspenda motorul pe cricul central si da roata spate jos, asa ai vizibilitate mai buna acolo.

Spor.

 

 

P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand.

 

Sustin MULT aceasta idee!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

 

acum, cu un patent cu cioc ingust (ca unul normal nu are loc) scoate pinurile spre tine...vezi ca atunci cand le scoti o sa-ti cada placutele vechi si mai inca 2 sigurante (sau arcuri cum zic ei)...nr 3 in diagrama din poza pusa de tine. care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta....

placutele noi nu-ti vor intra pt ca tre' sa impingi pistoanele inapoi...asa ca iti recomand sa pui placuta veche si cu o surubelnita dreapta infipta cu grija intre disc si placuta veche faci parghie impingi USOR (adica nu brusc) pana se duce pistonul la capat.

pui placutele noi, bagi unul dintre pinuri, pui arcurile alea in V(nr 3) sa stea cu un crac pe pinul deja bagat, bagi al doilea pin avand grija sa treaca pe sub arcurile in V (o sa trebuiasca sa le ridici al doilea crac peste pin in timp ce-l impingi)...dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)...vezi sa aliniezi gaurile pinurilor pt siguranta W, sa nu te chinui sa dibuiesti gaurile (pinurile ar trebui sa se invarta usor). Pui protectia din plastic, dai 2-3 pedale pana se intareste si gata.

Spor la treaba!

PS: eu le-am schimbat sambata la mea, tot pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vreo saptamana incoace am si eu o problema si nu prea imi dau seama de la ce e exact, respectiv, in timpul mersului, daca accelerez peste 7000-7500rpm, se opreste acul de la turometru si cade la 0, pana cand trag ambreiaju si las motoru sa mearga cateva secunde la relantiu si revine la turatia de relantiu, nu prea stiu ce sistem are banditu la citirea turatiei si cum o traduce catre turometru. M-am uitat in manualul de service si am vazut ca in partea dreapta la capacelul mic e o bobina "pick-up coil", banuiesc ca ea citeste pozitia arborelui cotit si transmite la CDI care comanda aprinderea,intrebarea mea e daca tot ea inregistreaza si turatia, care apoi e transmisa la turometru?

S-a mai lovit cineva de problema asta?daca da, cum ati rezolvat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta....

 

 

dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)...

 

In primul rand multumesc tuturor pt sfaturi!

In al doilea rand nu pricep ceva:

Cum scot pinurile? le bat pe interior? Se poate dara sa dau etrierul jos?

Are ceva daca dau cu spray de frana pe placute din greseala?

 

Am gasit filmul asta:

Dar pacat ca se vede f prost...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuiele ies prin tragere in sus. se pot trage cu un spitz (patent) sau cu o surubelnita subtirica. uita-te atent acolo ca ele sunt rotite in asa fel incat sa nu agate nimic dupa ce au fost puse si sunt oarecum mascate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://s3.amazonaws.com/www.cheapcycleparts.com/images/manual/production/assembly_images/125668/original/Sport_Street_0-649cc_%28GS_GSF_GSX_GN%29_GSX600FT-1988-1996_53B.png?1336844508 eu vorbesc de sigurantele (am spus cuie mai sus) 9, iar cuiele de prindere ale placutelor sunt 8. Sigurantele se trag in sus, cuiele se trag spre tine (asa ar trebui) pana pot fi apucate cu patentul. ATENTIE la arculete 7!! Sa nu le pierzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai face careva in tara crash-bar-uri pt un Bandit? Si pe la ce pret?

 

 

pana mai acum 3 saptamani si eu cautam un crash-bar pentru banditul meu, nu prea am reusit sa gasesc pe cineva sa il faca dar cel mai mic pret l-am gasit dupa indelungi cautari la magazinul asta

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850 (eu am dat 410 lei acum vad ca e 400) :)

 

poate te ajuta informatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

 

Eu am ghidon de Cross si nu am probleme. Verifica sa ai incheietura mainii dreapta cand stai pe motocicleta, iar daca nu regleaza asta slabind ghidonul si rotindu-l spre inainte sau inapoi. Eu dupa 250 de km nu am nici o durere de maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ceva daca dau cu spray de frana pe placute din greseala?

Absolut nimic, de aceea e spray de curatat franele, E puternic degresant si se evapora aproape instant, poti da linistit si pe discuri, din abundenta ca nu patesc nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...