SharaK Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 da, am Kult, si am si o singura siguranta in forma de W... Poti sa faci cateva poze inainte, sa stii cum vin toate cele inapoi, eu asa am facut cand am schimbat prima oara la bandit.. Am desfacut tija din ambele parti, ca sa nu ma chinui.. Ia un patent cu varf subtire si trage de siguranta aia in forma de W..pe urma prinde cele doua cuisoare, tot cu patentul cu varf subtire si impinge de ele de la jumate, ca sa le scoti.. Tablitele iti vei da seama cum vin, pentru ca raman imprimate formele placutelor pe ele.. Nu uita sa impingi pistonasul inapoi, daca gasesti ceva nemetalic, ar fi ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Da, l-am folosit pe cel de la LOIS, ala al lor ( http://www.louis.de/_2068b2b0a3d9f7e04ca5ede85d817802eb/index.php?topic=artnr&artnr=10004874). Deci a fost asa: am gasit-o pe pana, am verificat, am scos un holz-surub (da'la autofiletant pt lemn, sa zic de vreo 2,5cm lungime si vreo 6-8mm diametru) care penetrase anvelopa complet printr-un santulet dala. L-am scos si am bagat spray d'asta cum scrie la carte (poate de frica, ceva mai mult) si apoi vreo 3-5 min am invartit roate (ATENTIE: la mana, nu intr-a 1-a pe cricu central ca e prea repede si iti aduna tot cauciucul ala intr-o parte ca pe un guguloi). Nu mi-a dezechilibrat roate, merge si 170 km/h, e asa de 2ani jumate :D:D. Spor la treaba! P.S: roata trebuie umflata suplimentar, spray-ul nut-i baga suficienta presiune. P.P.S: Mergi cu ea asa usurel vreo saptamana si vezi daca iti convine. Eu n-am mai vulcanizat-o. E doar cu spray. Salut.A folosit cineva spray pentru pana de anvelopa?Va rog sa imi spuneti daca dupa aplicarea acestui spray necesita schimbarea anvelopei,daca ma ajuta sa ajung la vulcanizare sau dati-mi un sfat....cum pot rezolva o pana cat mai usor si repede pana la prima vulcanizare.Imi cer scuze ca intreb si poate deranjez pe unii,dar sunt incepator si nimeni nu s-a nascut invatat.Cu stima si ASFALT USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum. Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete ). si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine ) banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze: 1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum 2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica 3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile. Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati. Mersi frumos si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Da, l-am folosit pe cel de la LOIS, ala al lor ( http://www.louis.de/_2068b2b0a3d9f7e04ca5ede85d817802eb/index.php?topic=artnr&artnr=10004874). Deci a fost asa: am gasit-o pe pana, am verificat, am scos un holz-surub (da'la autofiletant pt lemn, sa zic de vreo 2,5cm lungime si vreo 6-8mm diametru) care penetrase anvelopa complet printr-un santulet dala. L-am scos si am bagat spray d'asta cum scrie la carte (poate de frica, ceva mai mult) si apoi vreo 3-5 min am invartit roate (ATENTIE: la mana, nu intr-a 1-a pe cricu central ca e prea repede si iti aduna tot cauciucul ala intr-o parte ca pe un guguloi). Nu mi-a dezechilibrat roate, merge si 170 km/h, e asa de 2ani jumate :D:D. Spor la treaba! P.S: roata trebuie umflata suplimentar, spray-ul nut-i baga suficienta presiune. P.P.S: Mergi cu ea asa usurel vreo saptamana si vezi daca iti convine. Eu n-am mai vulcanizat-o. E doar cu spray. multumesc foarte mult pentru sfat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete ). Pateam si eu asa dar nu am mai apucat s-o rezolv. Verifica totusi prinderile ghidonului daca nu sunt slabilte sau nu cumva capetele de ghidon sunt slabilte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum. Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete ). Este oglinda stok? Si eu am patit asta cu o oglinda after market. O porcarie care nu avea greutatea pt antivibratie in ea. Este o bucata de metal prinsa prin intermediul unui burete de oglinda. Acesta lucreaza ca un amortizor ce-ti diminueaza vibratiile oglinzii. Asa ca mare atentie ce oglinzi cumparati, unele arata bine dar fac treaba proasta sau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum. Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete ). probabil e de la faptul ca masa "accesorrilor" de pe ghidon (blocuri de comenzi, pompa de frina) difera stinga/dreapta si asta schimba frecventa la care-ti intra in rezonanta. nu mai tin minte cum era cu cele stock dar aveam si eu o vibratie undeva dupa 8000 de ture (parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine ) banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze: 1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum 2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica 3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile. Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati. Mersi frumos si asfalt uscat eu am http://www.louis.de/_1079864495760c7f824c862473270070d0/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021197 si intr-adevar la inceputul anului pana imi reintru in mana am dureri de incheieturi,da dupa e ok,am facut drumul sibiu-constanta fara nici o problema, ghidonul are cam 80cm+semnale ajung la 1 m latime si e foarte aplecat,dupa cum se vede e aproape drept,o sa te obisnuiesti cu el sau daca nu schimba-l cu unul stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Bai mi-ati inchis gura. Ma rog, toti aveti dreptate step-by-step. 1. Da, am niste oglinzi afeter-market, niste chestii asa firavioare, asa am cumparat-o cu ele. Arata bine si....vorba lu M800, isi fac treaba mai mult nu. 2. Treaba cu dezechilibrul ghidonului iar e adevarata. Am scapat o data motoru pe jos si cred ca am strambat ghidonul, la modul ca e rasucit sau strambat cumva din prinderile de pe jug. Se vede la un ochi atent si se simte si la drum lung. OARE sa fie si de la chestia asta. 3. Oglinzile, capetele de ghidon, comenzile, manetele sunt bine stranse, si nu vibreaza suplimentar. Aveti vreo sugestie (alta decat sa schimb oglinzile)? Cat despre ghidon, nu am ce sa-i fac. Hai asfalt uscat, ca la Bucuresti s-a cam invatat sa ploua zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cu toti tremuricii vostri...iesim si noi la o plimbarica de uichend (plecare vineri dimineata, retur duminica dupa-amiaza) in iulie? eu prefer sa iesim pe langa sighisoara decat pe langa brasov... ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 eu ma bag ... da daca iar tipam 3 insi n-am rezolvat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 eu sunt la sighisoara weekendul asta daca veneati, ne-am fi intalnit la o bere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) si eu cu 2 amici avem Sighisoara in plan pt weekend... sa vedem cum o sa fie vremea... Poate ne vedem! Editat Iunie 13, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Din pacate in acest weekend n-am cum sa parasesc Bucurestiul. Dixtractie placuta la bere Oferta de plimbare ramane deschisa, eu oricum o sa ies la o plimbare de weekend prin iulie, inca nu stiu exact in ce perioada. Voi anunta aici si daca sunt doritori, ne sincronizam si plecam impreuna sau ne vedem direct la destinatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Si eu vin,numai sa fie in a 2-a sau a 3-a saptamana,stabiliti unde si ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da! CLAR! Doar eu deschis subiectul asta! Si ramane deshis pana la "data limita"! BANDITI! Haideti sa JEFUIM drumurile impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Imi scot la vanzare BANDITA......pentru cunoscatori 1800 euro sau variante cu moto mai ieftin + diferenta. 0763177900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Imi scot la vanzare BANDITA......pentru cunoscatori 2009_04_19_bikepics-1639171-full.jpg 2009_04_19_bikepics-1639170-full.jpg 2009_04_19_bikepics-1639172-full.jpg2009_04_19_bikepics-1639174-full.jpg 1800 euro sau variante cu moto mai ieftin + diferenta. 0763177900 tot nu ai reusit sa-l dai ... mare pacat de motoreta ca arata foarte bine si e si intretinuta ca se vede. spor! in alta ordine de idei eu plec azi in jur de ora 16:00 la mare la seawolves. care mai vrea sa vina sa dea un pm pana in 12 cel tarziu cu un nr de tel ceva si ne auzim Weekend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Am nevoie de bascula spate si janta spate pentru un Bandit 600...stiti cumva daca dezmembreaza careva un Bandit 600 din 98? oare sunt identice bascula si janta spate de la modelele mai noi? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 vezi codurile pe cmsnl.com, daca sint identice, sint identice. la a doua generatie lantul e mai lung cu 2 zale (stiu asta sigur), nu stiu daca e din bascula sau din cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 WOW. "BANDITA" arata tzipla. Ce i-ai facut. Incredibil cum poate sa arate o motocicleta ingrijita. Ca tot veni vorba de "dezmembrai" stiti pe cineva care ar avea de oferit o galerie de evacuare (cu sau fara toba finala) ??? Va rog mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 P.S.: Ce sa intamplat cu "batranii" forumului (Calin, Eliadar, si altii) ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 si-au luat toti Horneturi. ssssssst! mergem inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Buna baieti. Cineva stiutor sa ma lamureasca si pe mine, va rog. Am un Bandit din 97 fara acte si am gasit un cadru cu acte in regula. Ideea e ca pe Banditul meu tipul de cadru e GN77B, in timp ca cadrul pe care l-am gasit de cumparat este tip GN77A. Pot face transferul de piese de pe cadrul meu pe celalalt? La aspect (din poze) nu vad sa fie mari diferente intre cele 2 cadre. Sunt identice? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 P.S.: Ce sa intamplat cu "batranii" forumului (Calin, Eliadar, si altii) ???? Batranii forumului .. .pai eu sunt mai batran (la varsta ca el - Calin) si ce termen urat...batrani .. babaciuni suna mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.