Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sa-l stapanesti sanatos si "welcome to the family". E frumos modelu, oriqm ar arata el :). Cat despre piese, nu stiu sa-ti recomand ceva anume. Eu am incredere si sunt multumit de preturi (mai putin la filtre...) la KRONAU Moto (dealer al produselor de www.loius.de). Iti aduc orice din catalog la pretul din catalog. Check it out - sunt pe blvd. Dimitrie Cantemir nr. 9 (intre Piata Unirii si parcul Tineretului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

:hug: welcome to the gang...eu imi luam consumabile de aici: http://www.performance-shop.ro/ ,mereu le-am gasit pe stoc si nu a trebuit sa astept comenzi cum e la louis..si calitatea produselor e mai sus ,la semnale nu cunosc pretul pietei(nu le schimb prea des). Multi Km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

Sa-l stapanesti sanatos! (exact modelul asta din 2002 il am si eu).

 

Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

Salut,

eu mi-am luat placute de la antonio de pe forum

/index.php?/topic/691659-vand-placute-frana/page-4&do=findComment&comment=3531676

 

51 ron cele sinterizate si 44 ron cele organice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute!

 

:cheers:

 

Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc)

 

:cheers:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc)

 

:cheers:

 

Imi pare rau, dar cand am vazut furca, roata spate, motorul, masca, iti dai seama ca numa la praf nu ma uitam eu! Cred ca merge de rupe!

:dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ieri mi-a cazut mobra pe partea dreapta si de atunci indicatorul de semnalizare din bord nu mai functioneaza cum trebuie, adica daca semnalizez stanga se aprinde "TURN" intermitent insa pe dreapta nu. Semnalizarile merg toate 4 lafel ca si inainte. De unde poate sa fie?

Editat de Ionut Soptea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de cateva luni am un Bandit 600 N din 2002 cu 20500km. Propietarul anterior a fost tot incepator, a avut motorul 2 ani si folosit doar 1 an. si nu prea avut grija la partea de mentenanta, gen curatat lantul.

Fiind primul motor si pentru mine, inainte de itp l-am dus la service sa imi schimbe kitul de lant, curatat si sincronizat carburatoare, schimbat bujii (NGK iridium) si mai tarziu i-am schimbat si filtrul de aer. Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km).

Care e rostul povestii? Pai cu toate ca merg in afara orasului si foarte rar trag de motor, in principiu merg in jur de 110-120 km/h, imi consuma peste 6,5/100.La primele 2-3plinuri am zis ca oricum invatam plecari, opriri, ma obisnuiam cu ambreiajul, dar acum ia ceva mai putin , dar tot la intre 6, 5 si 7 sunt. Uneori, cand e cald afara, la decelarari are tendinta sa acelereze pentru o fractiune de secunda. Eu schimb a 2-a pe la 4000, a 3-a cam tot pe acolo si urmatoarele prefer sa schimb dupa 6000, deoarece acolo mi se pare motorul ca vrea asta. Am incercat si mai jos, dar merge ca vechea Dacie acolo.

Service-ul unde am fost are feedback-uri pozitive si nu vreau sa arunc cu namol aiurea in lume, azi sunandu-i, dupa 3 luni cred, au fost amabili si deschisi sa verifice, probabil saptamana viitoare, dar au zis ca, consumul e normal. :(

Imi scapa mie ceva, ar trebui verificat si altceva? Voi cum schimbati si ce consum aveti la drumuri din astea scurte?

Scuze de povestea lunga si eventualel greseli, dar scriu de pe telefon.

Multumesc anticipat de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi?

 

m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul.

 

eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full:

- consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5

- dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial)

- mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa)

- super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa.

si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km.

 

mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier.

 

cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP :)...poate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul.

 

eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full:

- consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5

- dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial)

- mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa)

- super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa.

si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km.

 

salut, daca nu te deranjeaza, motorocker, ce tip/serie sunt carburatoarele de pe a ta?, de exemplu la a mea e: 31F0 si totusi nu am reusit niciodata sa scot sub 5,5 extraurban si 6 si ceva in oras....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul.

 

eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full:

- consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5

- dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial)

- mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa)

- super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa.

si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km.

 

mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier.

 

cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP :)...poate!

Multumesc pentru raspuns! Ma bucur sa aud asemenea parere dupa un asemenea parcurs solicitant, atat pentru motor cat si pentru pilot, parere care sa confirme inca odata

fiabilitatea, manevrabilitatea si pozitia comoda in sa a acestui street-touring...

Numai bine si la cat mai multe "megature" fara necazuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma 5% in conditiile in care merg cu pasager 50% din drumuri, dar nu-i dau ture decat cand am nevoie, nu cum spunea mai devreme un coleg cu schimbatul la 6000. Asa e normal sa consume 7%. Cred ca fiecare motor consuma atat cat il lasi sa consume. Sportivitatea si consumul mic nu au fost nicidata prietene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel coleg (adica eu) e săracul în primele lui luni de motociclism, deci învață. Așa mi-a zis lumea sa schimb, așa am schimbat :(

Am bănuit că e cam ca la mașină să schimbi în prima jumătate din turația maxima.

Și ca și viteză, 100-120, extra urban, mi se pare decent, draq, mergeam cu bicileta pana pe la 70, dar acum sunt batran și mi-am luat și eu motor. :) Deci orice sfat e binevenit. Unele chestii s-au discutat deja, dar nu intotdeauna le gasesc cu search, deci scuze.

Apropos, aveti ceva recomandari pentru parbriz? Am cam 1.87m si cu asta sport și ieftin ma cam bate vantu, că îmi ridică și rucsacul în spate. Top case am văzut la Polo un Shad de 46l la "reducere" la 99 euro, dacă mai sunt și alții interesați.

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai bine si la cat mai multe "megature" fara necazuri!

 

Merci man!

 

 

salut, daca nu te deranjeaza, motorocker, ce tip/serie sunt carburatoarele de pe a ta?, de exemplu la a mea e: 31F0 si totusi nu am reusit niciodata sa scot sub 5,5 extraurban si 6 si ceva in oras....

 

unde scrie seria asta? sa stiu unde ma uit.

 

am si eu o mica mare problema cu banditu meu, poate stiti

detalii aici: /index.php?/topic/701392-superglue-pe-rezervorsa-si-portierele-masinii/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km).

imi consuma peste 6,5/100.

 

e ok. cum descrii tu pare mai degraba consum de oras/naveta de oras. la drum lung cat iti ia?

PS: ce inseamna ca nu tragi? ca daca ii dai mici spritzuri in fiecare treapta .. consumul creste. depinde mult cat tragi de treapta. daca ajungi spre 6 mii consumul e chiar ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Macke de raspuns. Pai sincer eu merg in afara orasului. Adica pe timpul verii prefer sa stau in afara orasului si firma unde lucrez are sediul pe Centura Timisoarei, stiu, suna urat ;)Sa inteleg ca ideal ar fi sa schimb pana in 4k si accelerarile sa se faca fara prea multe sprituri daca vreau consum mai ok.Cel mai lung drum pana acum a fost de max 60km, deci la drum lung nu stiu cat consuma. Anul asta nu am avut timp de plecari.

 

@Motorocker, superglue-ul se dizolva in apa fierbinte cu detergent uzual, cu cat mai fierbinte cu atat mai bine si multa rabdare. Alternativa e acetona, am scos ceva vopsea de la portiera unei prietene, pe portiera mea, a zis sa imi lase o amintire probabil. Lacul si vopseaua de la masina mea nu au fost afectate. Incearca intr-un loc mai putin vizibil, daca nu reusesti cu apa, folosind betisoare cu vata, sau o carpa moale, asteapta 10-15 minute si vezi daca vopseaua e ok. In ultima instanta poti apela la un atelier specializat pe polish si vopsitorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu consumul am avut si eu. Banditul meu din 96 consuma cand l-am luat, acu 3 ani, undeva pe la 6% consum mixt. Era ok, si nu prea imi bateam capu, desi tot vedeam pe forum ca altii consuma mai putin. Insa cam de pe la inceputul anului am observat ca a inceput sa consume cam mult, de exemplu drum de zalau-brasov, brasov zalau consum 7,5%. Si m-am gandit ca nu prea e in regula, iar de vreo 2 luni vedeam cum se scurgea benzina foarte repede, gen 8-9 % si totusi credeam ca e din cauza ca mergeam prin oras sau o mai ardeam eu din cand in cand. Insa mi-a pus capac acum 2 saptamani cand am scos benzina din rezervor, masurata, bagat apoi vreo 100 de km, apoi iar masurat. Am ramas gura casca: 10,3 % consum. Si asta in timp ce la turatii de pana in 5000 se ineca pur si simplu, nu puteam sa tin mobra turata constant la 4000 de ex ca simteam ca se ineaca si tot timpu trebuia sa ii dau cate un sprit. La turatii de peste 5000 nu mai aveam probleme dar crestea consumul ca naiba. Si m-am gandit ca o fi de la carburatoare. Asa ca am dat joas carburatoarele (m-am uitat pe net si in manual de intretinere cum se face), nu sunt eu mare mester, dar e destul de simplu, te chinui un pic pana le dai jos. Asa ca le-am curatat, am reglat nivelul la plutitoare la fix, asa cum scrie in carte, am masurat si de 3 sau 4 ori ca sa fie ok( erau total aiurea, bagau benzina la greu in carburi). Le-am pus la loc, am masurat din nou benzina si am dat o tura intre 80-100 km/h si abia am asteptat sa ajung inapoi sa vad consumul. Asa cum era de asteptat consumul a scazut: 5,5 %. Iar de inecat nu se mai ineca, tragea foarte fain in orice turatie. Tocmai m-am intors iar de la o tura de zalau-brasov, brasov-zalau viteza intre 80-100 km/h, in general, cu sprituri mai mari la depasiri sau pe autostrada, consumul intre 5 si 5,5%, chiar un 4,9% pe un sector. Am eu o banuiala ca dupa ce sincronizez carburatoarele, operatie pe care o sa o fac chiar maine, consumul va mai scadea. Sincronizarea o sa o fac cu un aparat din ala homemade cum sunt o gramada pe youtube.

La mine de la carburatoare a fost problema consumului prea mare, mai exact plutitoarele nu erau reglate ca lumea.

A, si am avut si bafta ca am gasit pe youtube filmulete exact cu tipul de carburatoare pe care le am eu :

.

Uite, de aia imi iubesc banditu la nebunie, si nu l-as da pe nimic in lume, :) am inceput sa ma pricep sa il mesteresc, si chiar daca ma bate vantu si ma doare c....u dupa vreo 400 de km de nu mai am stare pe motor, e motor de motor:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... ce se intampla cu cunsumurile astea, parerea mea, e ca banditul nu a fost gandint pentru viteza de croaziera pe care o suporta. Adica si tu si ea se simt excelent la +/- 100 km/h. MA REFER LA 600 cmc. La 1200 sunt convins ca lucrurile stau altfel. E clar un motor vanjos si destul de vioi in ture inalte, dar categoric ca si consumul creste.

Alinpa, cum povestesti tu de viteze 100-120 alea deja sunt viteze care motorul are nevoie de gaz in 5000-6000 ture (in treapta a 6-a cam asta e raporul, viteza este dublul cifrei de la turatie +/- daca lucrurile sunt reglate corect, dar cam aici e). Asa ca un consum de 6,5% nu e de speriat. Daca mai pui la socoteala reglat carburatoare (cum zicea geografu si are dreptate) + filtre + calitatea carburantului + directia vantului + kg tale si rezinstenta la aer pe care o pui la viteaza aia (eu am facut autostrada buc-plo cu 130 constant si m-a durut capul toata ziua) + stilul de mers... usor usor toate concura spre un consum mai mare.

 

Mai zicea cineva o data ca "domne, ti-ai luat motor sa te dai sau sa faci economie", dar nu l-am crezut si nu l-am inteles. Atata timp cat motorul este pus la punct din TOATE punctele de vedere (inclusiv presiunea din pneuri) si se coreleaza cu un stil de mers normal spre decent, te poti astepta la un consum scazut, fara ca placerea pilotatului sa fie stirbita.

 

In caz k n-am plictisit pe nimeni si ca nu m-am aberat prea tare, poate ti-a fost de folos cu ceva postul asta. Concluzia ar fi sa-ti verifici toate punctele critice ale motorului si apoi... s-o lasi mai moale poate. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Macke de raspuns. Pai sincer eu merg in afara orasului. Adica pe timpul verii prefer sa stau in afara orasului si firma unde lucrez are sediul pe Centura Timisoarei, stiu, suna urat ;)Sa inteleg ca ideal ar fi sa schimb pana in 4k si accelerarile sa se faca fara prea multe sprituri daca vreau consum mai ok.Cel mai lung drum pana acum a fost de max 60km, deci la drum lung nu stiu cat consuma. Anul asta nu am avut timp de plecari.

 

NU, nu trebuie sa schimbi la 4k, e subturat. Doar voiam sa iti spun ca atunci cand urci in ture .. consuma. Nu mi se pare exagerat consumul. Acum ... daca ai schimbat filtrul de aer urmatorul reglaj e cel de carburi asa cum spune si geografu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta ar fi problema, carburatoarele au fost curatate si reglate, teoretic. De asemeni bujiile schimbate inainte de reglajul carburilor.

Drumurile mele sunt relativ scurte, astia 15 km de naveta ii fac uzual in mai putin de 15 minute, deci nici nu stiu cat se incalzeste motorul sa fie in parametrii.

Cand sta in soare mai multe ore, nu prea vrea sa porneasca fara sa-i dau gaz exact in momentul in care il pornesc (cu socul de fiecare data). Am inteles can Banditurile sunt renumite pentru fitele lor la pornire, la voi face la fel?

Sa mai fac o tura la gagii care au reglat carburatia sa le verifice inca o data, sau eu sunt de vina, asta e intrebarea ? :) Atelierul respectiv zic eu ca are experienta deoarece sunt mecanicii care seteaza mobre pentru curse (oficiale), dar se mai intampla si accidente. Eu incep sa am o banuiala ca eu as fi ala prafalete :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alinpa, la fel si la mine cand il porneam dupa ce statea mai mult trebuia sa trag de maneta usor sa ii dau gaz, altfel parea sa porneasca un pic mai greu, dar daca te inarmezi cu rabdare (eu am stat o zi jumate cu carburatoarele pe masa, nu m-am grabit deloc, urmaream tutorialele de 2 ori inainte sa desfac vreun surub) sunt sigur ca o sa reusesti sa desfaci si sa reglezi singur si atunci o sa iti faci o parere proprie cam ce ai facut si cum se comporta. Acuma, nu stiu ce motor ai tu, al meu banditu din 96, de 600.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...