Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

 

 

Sa stii ca si eu am mai incalecat accidental alte mobre si un mare sambure de adevar exista in ce spune MotoRocker. Pozitia mi se pare una foarte buna pe bandit (cel putin pe pop). Eu am si cu semicarena, iar la viteze medii chiar mi se pare ca nu e obositor deloc. Shaua intr-adevar este o problema. Cand fac peste 400 de km ma doare c'uru de mor. Ma gandeam sa iau la mine o perna din fulgi de gania.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu perna e tare.... :))))

 

Unde mai pui ca eu luna asta trebuie sa plec la kisinau...450km...iti dai seama ce va fi de c....meu? :))). dar nu ma las tot ma duc

vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... :crack:

 

De obicei pentru intretinerea motocicletei sunt bune accesoriile soacrei: periuta de dinti pentru curatat lantul, tricoul pentru lustruit rezervorul si perna pt drumurile lungi. Daca nu se gandesc ele la binele ginerilor, ne gandim noi cum ne pot fi utile. :CBCGW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

normal ca sunt subiectiv...pt mine, Banditu e confortabil dar sa stii ca nu sunt devotat banditului, chiar il am la vanzare acum.

de ce? mi-e dor de motorul 2V...si pt asta sunt dispus sa merg cu o mobra mai putin confortabila decat Banditul (SV-ul, de ex...sau chiar TL1000S)

Si eu apreciez calitatile fiecarei mobre...dar, de exemplu, inloc de RT mi-as lua GSA...de gustibus, cum ziceam.

 

Shaua intr-adevar este o problema.

 

s-o vezi p-aia la 650...o sa zici ca a ta e corbin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! :)

LOOL

that was fast...

 

LE: legat de dureri in/de c.ur. ortopezii zic ca e esentiala si pozitia trunchiului. asta e legata si de forma ghidonului, printre altele. legat de duritatea seii, ia uitati-va cam cum e o sa folosita de un ciclist profesionist (care merge intr-un sezon pe bicicleta mai mult decit un motociclist mediu). oare sint moi, sau tari, ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh...daca e s-o luam asa, uita-te ce sei au astia la moto gp/ sbk...o fasie de 5 mm grosime de spuma sau la motocross/enduro...practic o scandura

 

oricum, ciclistu' ala isi sustine putin din greutatea corpului in sa, majoritatea e in pedale.

si inca o chestie...ca ciclist profi exista riscul sa nu ti se mai scoale, ca pe saua aia tabacesti exact zona in care exista vasele de zange ce-ti alimenteaza...cricu'. Nu cred ca se mai pune problema in zilele noastre, cu tehnologiile de fabricare de acum, dar in trecut era mai complicat :)



PS: ce mai faci caline? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Foarte frumoase pozele, de curiozitate, cum ai reusit sa intri cu motocicleta la muzeul aviatiei?(banuiesc ca acolo e facuta cea cu avionul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protagonisti:

--Suzuki GSF650/2005

--Sony A58 50mm/1.8

 

 

Felicitari pentru motor si pentru poze!

 

Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS).

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor si pentru poze!

 

Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS).

 

:cheers:

eu vad treaba asa.

 

Kult - decent, mai ales ca la data curenta iei unul pe nimic. amortizoare muci. sa de rahat. estetic imbinarea dintrea coada si rezervor e o ratare completa. restul sint detalii usor rectificabile.

 

Pop - amortizoare superioare. sa mult mai buna. estetic peste Kult. parerea mea? cel mai reusit Bandit.

 

Neo - n-am vazut in carne si oase dar incepe sa semene a Hornet. adica combinatie nereusita intre modern si clasic.

 

Evo - sincer? mi-as cumpara, dar numai 1250 S cu ABS. N-ul mi se pare ilogic. nu inteleg farul rotund, de clasica, pe un motor cu linii moderne. decit asta mai bine un CB1000R, Z1000 etc. S-ul e in schimb un tourer cu dotari incredibile pt. pret.

PS: ce mai faci caline? :D

ce sa fac... ma distrez si eu cum consumul a ajuns printre cele mai populare subiecte pe topic :) Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: vreau sa imi iau cablu de ambreiaj de pe louis

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10037400&lang=en

 

in lista nu apare pt GSF 600, dar apare pt GSX600 F ( CLUTCH CABLE, ORIG. L.

GSX 600F/750F, Y:98-05 ). eu stiu ca motoarele sunt la fel la aceste modele.

banditu meu e '96. Se potriveste cablul asta?

daca nu, care ar trebui sa il comand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Amckart ,m-a costat cursul - adica 200 euro .

Daca vrei sa te dai fara curs , se mai intalnesc baietii seara si dau vro 30 de ron (? ) pentru 10 minute.

Am cric central, nu atinge. Ating scaritele, dar am observat ca daca ajungi sa pui genuchiu nu o mai inclini asa de mult deci nici scaritele nu ajung. (Din ce am observat pana acum ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cum vrei tu , nu trebuie sa dai glont, dupa cum vezi nici eu nu ma dau la ea, doar incerc sa imi dezvolt o tehnica.

Cursul decurge in felul urmator : incalzire - 2 ture stanga dreapta pe circuit pentru incalzire , inca 2 intr-o mana , inca 2 in picioare.

Dupa care difera de la curs la curs: ori ne dam , ne opreste pe fiecare si ne spune ce trebuie sa facem ca sa luam curba mai bine sau ce mai vede el ca nu e bine ( ex. : eu tineam varful piciorului sub schimbator cand luam curba la stanga ceea ce poate rezulta intr-o ranire ) . Ori se fac franari - se porneste pe partea lunga si te opresti intr-un dreptunghi ideea fiind sa intelegi capacitatile tale de franare + imprimarea unei tehnici de franare mai buna. Se mai fac si jaloane. Acum eu am fost doar la 4 cursuri . Ce o mai fi, nu stiu, dar ca sa va linistesc - nimeni nu cere sa te dai tare, te dai cum vrei si cum poti , nimeni nu te forteaza sa faci nimic.

 

Nota: E rupere de cald in combinezonul ala.

Eu n-am pus-o niciodata pe jos . Unii au mai pus-o , dar nu de fata cu mine, si au pus-o pentru ca ei au mers tare, nu ca le-a zis cineva sa .

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...