Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am o mica problema cu banditul meu(gsf 600N din 2003) si nu stiu cam de la ce ar putea fi.

 

La accelerari de la viteze de 80-100 km/h (cred ca in jurul la 7-8 mii de ture),

pentru 1-2 secunde simt ca si cum se taie alimentarea, dupa care isi revine brusc. Senzatia de frana urmata de acceleratie e foarte deranjata, mai ales in depasiri :(.

Viteza si turatia la care apare e variabila, singura chestie constanta e ca apare cand tin de acceleratie un timp mai lung, pe accelerari scurte nu-mi apare.

Am avut aceeasi problema toamna trecuta, doar ca mult mai putin sesizabila/deranjabila.

Dupa ce am facut revizia in primavara(inclusiv curatat/sincronizat carburatoarele) a disparut ca sa apara acum cateva saptamani.

 

Va multumesc.

 

Filtrul de aer e clasic sau sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clasic.

 

Problema asta ti-o face la 80-100 indiferent de treapta de viteza?

As banui ca pe la carburator sau pe undeva pe traseu prinde ceva aer.

Inspecteaza cam tot ce inseamna garnituri de eventuale crapaturi, apoi mergi la starea carburatoarelor.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se intampla ceva similar, sper sa fie de la filtrul de aer, ca am facut deja doua curatari/sincronizari carburi si nu a tinut mult pana a aparut iar problema

 

Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea!

 

Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica daca face in aceeasi pozitie a acceleratiei. gradeaza cu scotch si vezi daca beleaua se intampla in aceeasi pozitie. e din carburatie daca asa se intampla.

ps: verifica bujiile, vezi si ce culoare au :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service.

Amigo, la motorul lui din 2003 nu cred ca are pompa de benzina, cat despre filtru....daca si-o fi pus el.

Bebzina da, e de toata jena. La banditul de 600, 3 ani nu am avut probleme. Cand l-am luat cel de 1200 ,2 ani nici o treaba. Baiul nu e de la motor, nu a ar avea ceva 1200-le, insa gozurile de la benzina m-au determinat sa imi pun si eu filtru de combustibil (cam tarziu, daca va mai amintiti cand scriam aici). Anul trecut, a trebuit sa dau jos si sa curat de 2 ori in mai putin de 2 luni carburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amigo, la motorul lui din 2003 nu cred ca are pompa de benzina, cat despre filtru....daca si-o fi pus el.

Bebzina da, e de toata jena. La banditul de 600, 3 ani nu am avut probleme. Cand l-am luat cel de 1200 ,2 ani nici o treaba. Baiul nu e de la motor, nu a ar avea ceva 1200-le, insa gozurile de la benzina m-au determinat sa imi pun si eu filtru de combustibil (cam tarziu, daca va mai amintiti cand scriam aici). Anul trecut, a trebuit sa dau jos si sa curat de 2 ori in mai putin de 2 luni carburile.

 

 

Caline, parca am mai vb chiar cu tine despre filtrul de benzina. Al meu din 2002 (de 600 nu de 1200) are filtru de benzina. Nu stiu sa iti zic daca e din fabrica sau i-a pus proprietarul anterior, dar cert este ca are.

Referitor la problema omului, am banuiala ca are legatura cu debitul de aer si nu cu cel de benzina pentru ca se manifesta la o anumita viteza (80-100). Benzina poate influenta mersul la o anumita deschidere a gazului, nu la o anumita viteza. Daca el merge in schimb cu 80-100 doar intr-a 6-a, asta e cu totul alta discutie.

:cheers:

In alta ordine de idei eu am stat cam tot anul cu motorul pe dreapta. In iarna asta trebuie sa investesc ceva bani/timp intr-o revizie serioasa pentru a putea reveni in bransa. Voi ati mai mesterit ceva pe la agregate?

Sa avem o iarna cat mai scurta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sa va povestesc si eu ce am mai reparat...stricat :)) la bandit

I.am schimbat gaturile dintre carburator si motor i.am pus de gsxf 600..mai lungi cu 0.5cm dar acelasi diametru adica s.au potrivit

Dupa am zis sa ii reglez si tachetii ca parca tacanea si sa vad si eu lantul de distributie cum arata...deci m.am chinuit juma de zi sa scot capacu de sus am demontat tot ce am putut si a iesit milimetric dupa care in cealalta jumatate de zi i.am reglat.

Cand sa pun capacu la loc toate bune si frumoase, strans suruburi in x pana la ultimul surub pe imbus la care mi s.a dus filetu la piesa asta.

Noroc ca baiatu de la care am luat gaturile de carburator mi.a vandut piesa....iar acum astept din nou sa am liber sa fug la tara unde e parcat motoru sa o montez.....deci daca scoateti capacul de la tacheti sa nu strangeti suruburile pe imbus prea tare

 

La scoala nu scriam asa eseuri cand imi cereau 2 pagini:))

post-73620-0-37009800-1383511340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand sa pun capacu la loc toate bune si frumoase, strans suruburi in x pana la ultimul surub pe imbus la care mi s.a dus filetu la piesa asta.

Noroc ca baiatu de la care am luat gaturile de carburator mi.a vandut piesa....iar acum astept din nou sa am liber sa fug la tara unde e parcat motoru sa o montez.....deci daca scoateti capacul de la tacheti sa nu strangeti suruburile pe imbus prea tare

nu vreau sa ma "pish pe petrecerea ta", dar daca te uiti pe un site de componente OEM o sa observi ca piesa aia nu se da separat, e doar impreuna cu chiulasa (http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_model16066/partslist/93575.html#results). si exista un motiv, in fabrica lagarele alea sint alezate dintr-o bucata, cu capacele montate pe chiulasa. te-ai intrebat de ce are garnitura capacului acele semiluni? :) pe acolo intra freza. altfel nu ai cum sa realizezi tolerantele de ordiul micronilor. nu mai zic ca omul de la care ai luat-o nu mai poate sa dea chiulasa, daca cumparatorul stie astea :D

ai citeva solutii:

- alta chiulasa cu totul (scump, chiar daca iei SH, trebuie si garnitura care e 2 mil si ceva: http://www.motomike.eu/autonet/category/10400000000/search/garnitura+chiulasa/in/all/article/299591)

- daca nu e dus complet filetul, vorbesti cu un strungar sa-ti faca un surub ciuperca din ala cu filetul ceva mai mare

- reparat filetul cu insertie Helicoil, V-Coil etc; si asta trebuie facut cu atentie pt. ca nu ai multa "carne" in turnuletul ala, daca nu centrezi perfect burghiul la majorarea gaurii si o dai doar o idee excentric risti sa pocneasca aluminiul in portiunea mai subtire cind o sa stringi surubul

- varianta umplut cu sudura + refacut cu burghiu si tarod las-o ca ultima optiune, cind nu mai ai nimic de pierdut; la incalzire piesa aia mica se poate/se va deforma si va afectat calea de rulare a rulmentului (tolerante de ordinul micronilor, remember)

- mai exista solutii de reparat filetul, cred ca au Loctite, dar daca citesti review-uri nu sint incurajatoare, plus ca nu stii cum se comporta la caldura etc; eu as sterge varianta asta de pe lista

 

ala e un aliaj atit de moale, incit daca ai si ceva ulei pe surub sau capacul ala cind stringi se f.uta filetul imediat. de pus cheie dinamometrica NO FUCKING WAY, oricum forta de stringere e compromisa de prezenta uleiului si cheile ieftine sint imprecise, suficient de incit sa insemne moarte sigura pt. acel filet. e relativ comuna problema chiar si la masini care au acelasi sistem.

solutia e sa stringi doar f putin si sa revii o idee daca vezi ca transpira ulei. problema e si cu garnitura din cauciuc, aia se deformeaza de la presiune si caldura si la reutilizare nu mai sta la fel. trebuie sa cureti f bine si urmele de silicon (vad ca la tine se vad in acele semiluni) si sa pui silicon nou acolo, scrie explicit si-n manual. oricum, dupa un nr. de demontari, garnitura aia se schimba.

Caline

17.gif

 

LE: mai exista varianta, mai mult teoretica, sa faci piesa la comanda. se poate, dar implica scoaterea chiulasei si probabil costa mai mult decit o chiulasa SH.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E modelul din '92 , cel cu furca USD. Practic, ultimul model de gsxr cu racire pe apa. Deocamdata zace in garaj, asteptand bani/timp pentru un proiect serios de street-fighter.

:cheers:

 

 

 

Am vrut sa zic ulei, dar mi-era sete si am nimerit apa.

Pune si tu o poza cu el ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca fiind aceiasi piesa pentru acelasi diametru de cama ar fii la fel

mai citeste o data ce-am scris. nu vrea nimeni sa-ti traga teapa.

nu e vorba de diametrul camei. e vorba ca acolo trebuie sa fie o suprafata perfect rotunda, tolerantele admise sint de ordinul micronilor (miimi de milimetru). trebuie sa ramina un spatiu cit sa formeze o pelicula de ulei, nu mai mult.

gindeste-te, de ce ar fi alezate chiulasa si acele capacele separat? nu ar implica asta o operatie de precizie in plus? care precizie ar costa bani. nu zic c-ar fi imposibil de facut asta, dar ar fi o complicatie acolo unde se poate mai simplu. frezind dintr-un foc ai asigurat alezarea perfecta. chestia asta o stiu de la un om de specialitate. operatia se numeste alezarea liniei de palier (line boring in engleza). aceeasi istorie e jos, la vilbrochen. http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_model16066/partslist/93577.html#results reperul 1 se vinde doar ca ansamblu.

nu zic, nu e exclus sa ai noroc si sa se potriveasca la fix piesa. in locul tau as scoate axul cu came de tot (nu e greu, e prins de pinioane cu suruburi, dupa cum ai observat si tu), as pune capacul pe chiulasa si as testa la atingere, macar sa fiu sigur ca nu se simte buza la imbinare. chiar daca nu se simte, tot nu e o garantie ca-i perfect alezajul, e posibil sa nu fie doua semicercuri perfecte, sa ai un disc din care s-a taiat o felie, ca sa zic asa.

oricum, ar trebui sa-ti atraga atentia faptul ca Suzuki nu-ti dau piesa separat. cei care se ocupa de dezmembrari si se pricep, dau chiulasele tot impreuna cu acele 8 piese, chiar daca lipsesc axele cu came.

vezi ca ai un mesaj privat.

 

unii o sa zica ca vreau sa am dreptate cu orice pret, dar in cazul asta (din pacate, ca ar fi mult mai convenabil sa nu fie asa) chiar am.

 

they don't sell them separately because they only match the head they were installed on. If you install one from a different head the cam will likely be out of alignment with were it is designed to fit. You can use a different cap if you have the cam bearings bore line honed to match.

Or you can just try it and see what happens. They are ball bearings so it may work good enough to get you by but don't be too shocked if there is some problems afterwards.

http://www.thumpertalk.com/topic/574721-need-a-right-cam-bearing-cap-for-my-250x/

 

The way journal bearings are made, the cap needs to be in place during machining so that the upper and lower surfaces are perfectly concentric. So you end up with a matched upper and lower bearing surface, which is why BMW won't sell just the caps to you. You could find different caps that look better, but there is no guarantee that they will be concentric with the lower surfaces. Most likely they won't be, but maybe there is an acceptable tolerance they will fall within if you are lucky.

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2031803-Cam-bearing-wear

 

We designed the AMS Performance Mitsubishi 4B11 Cam Cap after a number of reports from customers of the OEM piece cracking. This can be a potentially expensive predicament due to the fact the OEM cam cap is not sold separately from the stock 4B11 cylinder head. [...] Align honing of any new cam cap and your existing cylinder head by a professional engine machine shop is necessary to ensure exact tolerances. Because the measurements between one cylinder head to another may vary this cam cap cannot be just bolted into place or engine damage will occur.

http://www.amsperformance.com/cart/ams-mitsubishi-ralliart-evo-x-4b11-cx41-cy41-cz4a-cam-caps.html

 

etc.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o mica problema... si va cer sfatul / ajutorul

In toba suna ceva metalic mai ales cand accelerez... am incercat sa dau jos finala si toba sa vad daca pica ceva din ea, dar nimic...

Ce sa fac? Poate fi desfacuta sa vad ce zdrangane? Pe net am vazut tutoriale dar cred ca la mine este sudata si gata.

Singura metoda este flexul si apoi sudata iar?

 

 

PS Toba este cea originala, Bandit 600 din 97

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o mica problema... si va cer sfatul / ajutorul

In toba suna ceva metalic mai ales cand accelerez... am incercat sa dau jos finala si toba sa vad daca pica ceva din ea, dar nimic...

Ce sa fac? Poate fi desfacuta sa vad ce zdrangane? Pe net am vazut tutoriale dar cred ca la mine este sudata si gata.

Singura metoda este flexul si apoi sudata iar?

 

 

PS Toba este cea originala, Bandit 600 din 97

Salut, ti s-o fi desprins ceva sita intr-un loc si vibreaza la o anumita turatie. De desfacut, numai cu flex poti, dar sunt o gramada de camere acolo, nu mai stiu exact. La B6 am taiat-o si eu, insa e plina de compartimente si de ceva tevi mai lungi. Sa o golesc cat de cat ( iknow, i was young and stupid, dupa o saptamana mi-am luat alta toba) am fost nevoit sa recurg la ciocan si dalta.

@Calin....ai fost subtil la greseala colegului...vezi ce renume ti-ai facut ba? Oricine greseste, tu esti de vina :)) Hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... estetic mi-ar place mult asa ceva...

dar eu vreau liniste... NU imi place sa fie zgomotoasa!

In plus as vrea sa fie omologata RAR, sa nu-mi faca cu ochiul aia la ITP.

 

Si in conditiile astea cred ca pretul sare de 3-400 lei, nu-i asa?

 

PS Multumesc de raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la mine sunetul este foarte ok, doar ca la vibratii mai mari zornaie parca ceva in ea...

 

 

pt colegul miky493 atasez poza cu prinderea cricului central

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai citeste o data ce-am scris. nu vrea nimeni sa-ti traga teapa.

nu e vorba de diametrul camei. e vorba ca acolo trebuie sa fie o suprafata perfect rotunda, tolerantele admise sint de ordinul micronilor (miimi de milimetru). trebuie sa ramina un spatiu cit sa formeze o pelicula de ulei, nu mai mult.

gindeste-te, de ce ar fi alezate chiulasa si acele capacele separat? nu ar implica asta o operatie de precizie in plus? care precizie ar costa bani. nu zic c-ar fi imposibil de facut asta, dar ar fi o complicatie acolo unde se poate mai simplu. frezind dintr-un foc ai asigurat alezarea perfecta. chestia asta o stiu de la un om de specialitate. operatia se numeste alezarea liniei de palier (line boring in engleza). aceeasi istorie e jos, la vilbrochen. http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_model16066/partslist/93577.html#results reperul 1 se vinde doar ca ansamblu.

nu zic, nu e exclus sa ai noroc si sa se potriveasca la fix piesa. in locul tau as scoate axul cu came de tot (nu e greu, e prins de pinioane cu suruburi, dupa cum ai observat si tu), as pune capacul pe chiulasa si as testa la atingere, macar sa fiu sigur ca nu se simte buza la imbinare. chiar daca nu se simte, tot nu e o garantie ca-i perfect alezajul, e posibil sa nu fie doua semicercuri perfecte, sa ai un disc din care s-a taiat o felie, ca sa zic asa.

oricum, ar trebui sa-ti atraga atentia faptul ca Suzuki nu-ti dau piesa separat. cei care se ocupa de dezmembrari si se pricep, dau chiulasele tot impreuna cu acele 8 piese, chiar daca lipsesc axele cu came.

vezi ca ai un mesaj privat.

 

unii o sa zica ca vreau sa am dreptate cu orice pret, dar in cazul asta (din pacate, ca ar fi mult mai convenabil sa nu fie asa) chiar am.

 

they don't sell them separately because they only match the head they were installed on. If you install one from a different head the cam will likely be out of alignment with were it is designed to fit. You can use a different cap if you have the cam bearings bore line honed to match.

Or you can just try it and see what happens. They are ball bearings so it may work good enough to get you by but don't be too shocked if there is some problems afterwards.

http://www.thumpertalk.com/topic/574721-need-a-right-cam-bearing-cap-for-my-250x/

 

The way journal bearings are made, the cap needs to be in place during machining so that the upper and lower surfaces are perfectly concentric. So you end up with a matched upper and lower bearing surface, which is why BMW won't sell just the caps to you. You could find different caps that look better, but there is no guarantee that they will be concentric with the lower surfaces. Most likely they won't be, but maybe there is an acceptable tolerance they will fall within if you are lucky.

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2031803-Cam-bearing-wear

 

We designed the AMS Performance Mitsubishi 4B11 Cam Cap after a number of reports from customers of the OEM piece cracking. This can be a potentially expensive predicament due to the fact the OEM cam cap is not sold separately from the stock 4B11 cylinder head. [...] Align honing of any new cam cap and your existing cylinder head by a professional engine machine shop is necessary to ensure exact tolerances. Because the measurements between one cylinder head to another may vary this cam cap cannot be just bolted into place or engine damage will occur.

http://www.amsperformance.com/cart/ams-mitsubishi-ralliart-evo-x-4b11-cx41-cy41-cz4a-cam-caps.html

 

etc.

In sfarsit o parere avizata. Bravo ! Tata mare iti aliniaza cinci paliere, fie axa cu came, fie arbore cotit, decat prin prelucrare simultana, sa-i zicem. O trecere a sculei de prelucrare prin toate orificiile intr-o singura operatie. Si bielele "beneficiaza" de acelasi tratament. Daca demontati motorul, nu incurcati intre ele: capacele de biela, capacele palier arbore, la fel la axa cu came. Le insemnati cumva si le montati in aceeasi pozitie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...