Ciprian_B Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Salutare din nou ! Am de vanzare un bidon de 1 L Bel-Ray Exp Synthetic Ester Blend 10w40. Pret 45 lei. Valabil doar pentru Bucuresti.Cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Salutare, Vreau sa-i multumesc frumos lui andrew2 pentru bateria donata. Un baiat foarte serios, am primit bateria donata de el si chiar am pornit moto cu ea in aceasta seara. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 salutari.am de vanzare o semnalizare originala(bec inclus ) pt bandit 650/1250 sau v-strom 650/1000 daca e cineva interesat. are cateva zgarieturi pe plasticul portocaliu si acel piciorus de plastic lipit. pret 50 lei (transport gratuit prin posta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut, Caut o pereche de crash bar sau crash pad, puteti recomanda un model, site?Ma intereseaza sa nu fie foarte iesit in exterior dar nici cand o scap (sper sa nu) sa ma aleg cu mai multe pagube decat as fi avut fara ele.Model 650N 2007. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Salut, Caut o pereche de crash bar sau crash pad, puteti recomanda un model, site?Ma intereseaza sa nu fie foarte iesit in exterior dar nici cand o scap (sper sa nu) sa ma aleg cu mai multe pagube decat as fi avut fara ele.Model 650N 2007. Multumesc iti sugerez sa te orientezi spre ceva de genu asta: http://www.ebay.co.uk/itm/360599295078?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT sau https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-crashbar/10023900?filter_bike_id=1236&list=8001037 sau http://www.ebay.co.uk/itm/ENGINE-GUARD-CRASH-BARS-HEED-SUZUKI-Bandit-GSF-650-07-12/171667380411 Editat Martie 4, 2015 de BikerMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Salut, Motorul motocicletei este ca cel din link nu cumva asta trebuie sa cumpar?Sunt un pic confuz pt ca nu am gasit 2007-2008 N ABS doar 2005-2006 N ABS Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) in primul link e modelul pt motorul de pana in 2006 dar in cel de pe louis iti arata si un model de crash-bar pt anul 2007-2008(trebuie sa selectezi in dreapta optiunea de an) iar in al-II-lea link de pe ebay e modelul pt 2007-2008 fie ca e cu abs sau nu sau semicarenat sau N-doar au acelasi motor Editat Martie 6, 2015 de BikerMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Banditi de 400, care aveti? Ma intereseaza un consum mixt. Rulez cu unul in ultima vreme si la primul calcul din plin in plin la mers doar urban a luat ~7.5, la al doilea unde am mai bagat si un pic extra urban a coborat la 7 dar totusi, la ultimul plin in care am facut cam jumate urban - jumate autostrada 6.7, si totusi ... Intreb ca nu stiu la ce sa ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Eu am o medie urbana de 8, iar extraurban am scos 4... dar recunosc că nu știu/pot să merg economic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 ce medie ai scos pe extraurban ca viteza?! B6-le consuma la mers economic sub 5.5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Dar 1200? Ca ma mananca undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 ce medie ai scos pe extraurban ca viteza?! B6-le consuma la mers economic sub 5.5% La cine te referi cand intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Dihania din dotare: urban 8 - 8.5, in conditii diverse (Dr. Taberei - Lizeanu), afara 5.5 - 6 in functie de cum te mananca in palma dreapta. Pe autostrada, deja, este alta poveste, in functie de cat de mult te plictiseste mersul relativ legal (140), care inseamna un 6, dupa aceea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) @Macke: era vb de bandit de 400 media de viteza 100-120 kmh Editat Martie 8, 2015 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 scuze, intrebarea era pt Thunderbyte. Si dadeam consumul la B6 comparativ. Adica B4 poate sa consume cel mult cat B6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Salut, Dupa un pic de acomodare cu motocicleta, astazi am intrat in recunoastere.In timp ce mesteream am gasit cateva mufe "parasite", am rasfoit cartea tehnica dar la cate pagini are dupa un timp m-am pierdut, asa ca apelez la voi poate puteti sa imi spuneti care ce este si ce pot face cu ea.Mufa din poza 1 este langa baterie, din poza 2 langa stop iar din poza 3 chiar langa rezervorul de ulei de la frana spate. In poza 4 dupa cum se vede am un pic de rugina, nu ma deranjeaza dar nici nu vreau sa se extinda, aveti careva o metoda de stopare a extinderii? O ultima intrebare, cati litri mai sunt in rezervor atunci cand incepe liniuta de la idicator sa palpaie? PS: am verificat filtrul de aer, am gasit cel putin 3 specii de insecte ) Multumesc Editat Martie 9, 2015 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 ce medie ai scos pe extraurban ca viteza?! B6-le consuma la mers economic sub 5.5% Dintr-un plin la altul am mers 150 si putin de km, 72 parca oras si restul autostrada, 120-140 pe bord cu varfuri de 160-180 pe reprize scurte, dar trebuie sa tragi bine de el sa ajunga acolo. Cu 400-le nu cred ca poti merge gen autostrada economic, la 120-130 se invarte pe la 8000 de ture intr-a 6-a, mai pui si toba sport, mi-a facut capul calendar ... I want my VFR back ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Si totusi mi se pre multisor. Filtru aer suflat/curat? Nivel carburi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Filtrele is ok, nivelul am impresia ca nu merge reglat ... e posibil sa fie ceva din acele de dozaj, cred, oricum toba e destul de afumata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 daca si bujiile sunt afumate, trebuie umblat in carburi. sper totusi ca filtru de aer sa fie ok, intrucat eu mi-am luat teapa cu el, suflat tot, nu era prafuit deloc, in schimb era totul "cimentat", abia tragea motorul aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 E de burete, parea ok ... inca nu am avut timp/chef sa intru mai adanc in problema. Am verificat filtrul, schimbat bujiile, desfacut si curatat carburatoarele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Atunci e ok. De ce ar consuma asa mult? Doar din dezechilibrul tobe/carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Va salut, Saptamana trecuta am vandut Banditul ( GSF 600 S din 2001 ) pentru a putea trece la next level si anume un Bandit S dupa anul 2008. Am avut o ocazie dar din pacate altul s-a miscat mai repede Asa ca daca cineva vrea sa vanda mobra ( normal, sa fie ok ) sunt pregatit din toate punctele de vedere. Bafta si hai cu primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 O ultima intrebare, cati litri mai sunt in rezervor atunci cand incepe liniuta de la idicator sa palpaie? cand palpaie ultima liniuta ar fi cam 4 L iar cand incepe sa palpaie in acelasi timp si acel desen cu pompa ar fi cam 2 L. » Post actualizat in 10 Mar 2015 12:28 Va salut, Saptamana trecuta am vandut Banditul ( GSF 600 S din 2001 ) pentru a putea trece la next level si anume un Bandit S dupa anul 2008. Am avut o ocazie dar din pacate altul s-a miscat mai repede Asa ca daca cineva vrea sa vanda mobra ( normal, sa fie ok ) sunt pregatit din toate punctele de vedere. Bafta si hai cu primavara!!! http://www.tocmai.ro/suzuki-bandit-gsf650sa-2009-abs-15394270.html posibil sa fi vazut anuntul pe bikeshop (acolo cel putin era expirat din nov 2014)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 cand palpaie ultima liniuta ar fi cam 4 L iar cand incepe sa palpaie in acelasi timp si acel desen cu pompa ar fi cam 2 L. » Post actualizat in 10 Mar 2015 12:28 http://www.tocmai.ro/suzuki-bandit-gsf650sa-2009-abs-15394270.html posibil sa fi vazut anuntul pe bikeshop (acolo cel putin era expirat din nov 2014)... exact asta era mobra de care vorbeam dar nu a fost sa fie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.