Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Si pici ITP-ul. Nu stiu cum o fi la Bucuresti, dar la Iasi blocheaza motoarele pt. control f des si au dat avertisment service-ului pt. motor trecut cu o pata de citiva cm de uzura mai accentuata la un cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Teoretic poti pune, dar ar trebui sa compensezi cumva .. adica de la 160/60 la 170/55, insa nu se merita nici ca bani, dar mai ales la ITP!

Ciclistica ... nu prea ai cum s-o schimbi ... dar ideea de baza e ca vezi simti diferit motorul pe curbe si pe franare (schimb "pata" de contact cu asfaltul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.. Nu de mult mi-am achizitionat si eu un Bandit 600S de prin 2002.. Si as avea nevoie de un manual de intretinere si reparatie pentru el.. Drumuri bune si asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto.

Eu zic ca iti curge de la imbinare(garnitura) si se prelinge pe surub.Dar poate ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ?

 

Ms

Robinetul acela are 3 pozitii, 1 Pri e cand o pornesti dupa mult timp si ai carburatoarele uscate iti da surplus de benzina, ai grija e doar de pornit, dupa trebuie dat pe ON.

2 On este normal sa stea, iar cand in mers simti rateuri in acceleratie tragi frumos pe dreapta si o treci pe 3 RES care este rezerva. Daca ai obs. nu ai indicator de benzina :( asa este si al meu. Din moment ce ai trecut-o pe Res ai grija sa mergi sa alimentezi iar dupa alimentare nu uita sa o treci din nou pe On ca uiti si mergi cu ea pana ramai in pana prostului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci.

Pe pozitia ON curgerea nu este prin cadere libera. Este prin vacum, care apare doar cand motorul functioneaza. Eu am tinut banditu toata iarna pe on si nu am avut nici o problema. Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link....

 

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link....

 

 

Multumesc.

Posibil sa am eu, dar verific miine. Daca uit, da-mi un mexsaj privat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat !


» Post actualizat in 12 May 2015 16:44

Salutari tuturor!Am doua nelamuriri.....1.Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? 2.Daca este normal ca la prima pornire,dupa o zi(sau mai multe) sa imi porneasca doar cu socul ?Cu stima si asfalt uscat !


» Post actualizat in 12 May 2015 16:46

 

 


» Post actualizat in 12 May 2015 16:44

 

 

» Post actualizat in 12 May 2015 16:44
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat !

» Post actualizat in 12 May 2015 16:44

 

» Post actualizat in 12 May 2015 16:46

In principiu daca nu mergi cu motocicleta nu are nici o relevanta DOT ul anvelopei.

Iar aspectul financiar este f important asa ca parerea mea e ca postul este inutil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce varianta credeti ca i mai ok ? Un sh dot mai nou sau cauciucuri noi din lichidari de stoc cu un dot mai vechi ? Stiti vreun depozit de anvelope sh care sa asigure si montaj in Bucuresti ? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat !

» Post actualizat in 12 May 2015 16:44

 

» Post actualizat in 12 May 2015 16:46

 

 

Parerea mea e sa stai pe dreapta pana reusesti sa le schimbi. Conteaza ca in aia 5 km pe care poti intalni o situatie limita si s-ar putea sa regreti.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc.

Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe!

 

eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers.

oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata!

 

erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor).

 

Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ...

Decizia iti apartine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc.

Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe!

 

eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers.

oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata!

 

erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor).

 

Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ...

Decizia iti apartine ...

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...