gn77b Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Si pici ITP-ul. Nu stiu cum o fi la Bucuresti, dar la Iasi blocheaza motoarele pt. control f des si au dat avertisment service-ului pt. motor trecut cu o pata de citiva cm de uzura mai accentuata la un cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Teoretic poti pune, dar ar trebui sa compensezi cumva .. adica de la 160/60 la 170/55, insa nu se merita nici ca bani, dar mai ales la ITP! Ciclistica ... nu prea ai cum s-o schimbi ... dar ideea de baza e ca vezi simti diferit motorul pe curbe si pe franare (schimb "pata" de contact cu asfaltul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Salutare tuturor.. Nu de mult mi-am achizitionat si eu un Bandit 600S de prin 2002.. Si as avea nevoie de un manual de intretinere si reparatie pentru el.. Drumuri bune si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Salutare! Uite aici gasesti.... www.manualedereparatie.info Editat Mai 4, 2015 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 am gasit de unde picura ulei. pe la un surub de la capacul ala mai mic sa zic asa..de la motor...doar xand e incins motoru se strange acolo o picatura in o ora de mers cu moto. Eu zic ca iti curge de la imbinare(garnitura) si se prelinge pe surub.Dar poate ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salutare! Uite aici gasesti.... www.manualedereparatie.info Mersi frumos pentru informatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salutare dragi colegi. De azi ma alatur grupului cu motorul de mai jos : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Si suzi a mea ! ! » Post actualizat in 10 May 2015 05:56 Si suzi a mea ! ! » Post actualizat in 10 May 2015 05:56 Si suzi a mea ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ? Ms Robinetul acela are 3 pozitii, 1 Pri e cand o pornesti dupa mult timp si ai carburatoarele uscate iti da surplus de benzina, ai grija e doar de pornit, dupa trebuie dat pe ON. 2 On este normal sa stea, iar cand in mers simti rateuri in acceleratie tragi frumos pe dreapta si o treci pe 3 RES care este rezerva. Daca ai obs. nu ai indicator de benzina asa este si al meu. Din moment ce ai trecut-o pe Res ai grija sa mergi sa alimentezi iar dupa alimentare nu uita sa o treci din nou pe On ca uiti si mergi cu ea pana ramai in pana prostului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Pe pozitia ON curgerea nu este prin cadere libera. Este prin vacum, care apare doar cand motorul functioneaza. Eu am tinut banditu toata iarna pe on si nu am avut nici o problema. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutari tuturor! Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link.... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutari tuturor! Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link.... Multumesc. Posibil sa am eu, dar verific miine. Daca uit, da-mi un mexsaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44Salutari tuturor!Am doua nelamuriri.....1.Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? 2.Daca este normal ca la prima pornire,dupa o zi(sau mai multe) sa imi porneasca doar cu socul ?Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 In principiu daca nu mergi cu motocicleta nu are nici o relevanta DOT ul anvelopei. Iar aspectul financiar este f important asa ca parerea mea e ca postul este inutil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Exista solutii SH cu DOT mai nou, cu un efort financiar mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ce varianta credeti ca i mai ok ? Un sh dot mai nou sau cauciucuri noi din lichidari de stoc cu un dot mai vechi ? Stiti vreun depozit de anvelope sh care sa asigure si montaj in Bucuresti ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 depinde de DOT, dar eu as alege intotdeauna nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 si care credeti ca i dotul maxim "acceptat" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 Parerea mea e sa stai pe dreapta pana reusesti sa le schimbi. Conteaza ca in aia 5 km pe care poti intalni o situatie limita si s-ar putea sa regreti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Va multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc. Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe! eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers. oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata! erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor). Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ... Decizia iti apartine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc. Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe! eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers. oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata! erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor). Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ... Decizia iti apartine ... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.