banditbiker82 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Imi puteti spune daca sta 2-3 zile nemiscata trebuie sa-I opresc benzina? care-I rolul robinetului acelas de benzina ? Ms Robinetul acela are 3 pozitii, 1 Pri e cand o pornesti dupa mult timp si ai carburatoarele uscate iti da surplus de benzina, ai grija e doar de pornit, dupa trebuie dat pe ON. 2 On este normal sa stea, iar cand in mers simti rateuri in acceleratie tragi frumos pe dreapta si o treci pe 3 RES care este rezerva. Daca ai obs. nu ai indicator de benzina asa este si al meu. Din moment ce ai trecut-o pe Res ai grija sa mergi sa alimentezi iar dupa alimentare nu uita sa o treci din nou pe On ca uiti si mergi cu ea pana ramai in pana prostului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 @banditbiker82 ms mult de informatii. Ma gandeam ca si vreo pozitie sa blocheze alimentarea cu benzina. O sa-l las pe ON atunci. Pe pozitia ON curgerea nu este prin cadere libera. Este prin vacum, care apare doar cand motorul functioneaza. Eu am tinut banditu toata iarna pe on si nu am avut nici o problema. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutari tuturor! Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link.... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salutari tuturor! Am tot cautat pe net, de preferinta in Romania, o pedala frana pentru Suzuki Bandit 600cc, din 1996, poate fi noua sau SH, poate ma puteti ajuta cu un link.... Multumesc. Posibil sa am eu, dar verific miine. Daca uit, da-mi un mexsaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44Salutari tuturor!Am doua nelamuriri.....1.Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? 2.Daca este normal ca la prima pornire,dupa o zi(sau mai multe) sa imi porneasca doar cu socul ?Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 In principiu daca nu mergi cu motocicleta nu are nici o relevanta DOT ul anvelopei. Iar aspectul financiar este f important asa ca parerea mea e ca postul este inutil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Exista solutii SH cu DOT mai nou, cu un efort financiar mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ce varianta credeti ca i mai ok ? Un sh dot mai nou sau cauciucuri noi din lichidari de stoc cu un dot mai vechi ? Stiti vreun depozit de anvelope sh care sa asigure si montaj in Bucuresti ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 depinde de DOT, dar eu as alege intotdeauna nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 si care credeti ca i dotul maxim "acceptat" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari tuturor!Am o intrebare pentru cunoscatori....Am un gsf iar cauciucurile sunt din 2002.Mentionez ca gumele au "carne" 75%,nu ma aplec in curbe,nici nu ies prea des si momentan,nici nu imi pot permite sa le schimb.Intrebarea mea este daca se poate intampla ceva nedorit datorita acestui fapt? Cu stima si asfalt uscat ! » Post actualizat in 12 May 2015 16:44 » Post actualizat in 12 May 2015 16:46 Parerea mea e sa stai pe dreapta pana reusesti sa le schimbi. Conteaza ca in aia 5 km pe care poti intalni o situatie limita si s-ar putea sa regreti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Va multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc. Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe! eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers. oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata! erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor). Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ... Decizia iti apartine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 nu e o regula scrisa. cel mai bine cativa ani, insa producatorul poate vinde cauciucuri si de 2 ani, ca fiind in garantie. poti pune mana pe cauciucuri de 4-5 ani care sa fie in stare buna (cauciucul moale, necrapat, etc) si poti lua cauciuc de 3 ani ... praf. Conteaza si marca, compozitia, utilizarea, depozitarea, etc. Ia o limita de 5 ani ca sa fii safe! eu am avut pe bandit cauciuri mai vechi de 5 ani, tin minte ca am cauta la pirelli modelul si nici nu se mai fabrica, si eu ma aplecam pe curbe .. nu mergeam la limita si nici nu fortam, dar asta tine mult de felul de a fi si de stilul de mers. oricum, daca e sa ai o situatie limita in 5 km, e cam greu de gasit rezultatul final, pentru ca daca ai face un procent, unul foarte mic din toti producatorii de cauciucuri au modele care sa se incalzeasca asa repede, si probabil ca nu ar face fata cat face ata! erau colegi banditi care au spus, de exemplu, ca BT cu care vin din fabrica sunt tabla si multi recomanda schimbarea. Iata un argument .. nou, BridgeStone (marca buna) .. compozitie neadecvata (cel putin la stilul de mers al celor care au avut acel motor). Sunt care si-au luat cauciucuri si le-au schimbat in cateva sute de km pentru ca nu se "intelegeau" cu ele ... Decizia iti apartine ... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? Editat Mai 13, 2015 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/c/suzuki_motorcycle/parts eu de aici mi-am luat coduri ,toate comenzile au fost ok pana acum , s-au potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante? cmsnl.com, partizilla.com etc Pe partzilla e fain ca-ti arata si toate modelele cu care e compatibila piesa. Piese originle aduce cam orice service sau magazin moto. Editat Mai 13, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 In principiu daca nu mergi cu motocicleta nu are nici o relevanta DOT ul anvelopei. Iar aspectul financiar este f important asa ca parerea mea e ca postul este inutil . Salut!In pricipiu nu merg mai mult de 5000,pe an,iar aspectul financiar,pentru unii,chiar conteaza!...iti doresc numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Are careva o scarita dreapta pasager de donat ? Platesc transport + bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut!In pricipiu nu merg mai mult de 5000,pe an,iar aspectul financiar,pentru unii,chiar conteaza!...iti doresc numai bine si asfalt uscat! Daca esti cumpatat si nu te aventurezi in exercitii la limita cred ca poti folosi foarte bine si ce ai.Trebuie doar sa nu uiti si sa iti dublezi masurile de siguranta. Si pentru mine conteaza foarte mult aspectul financiar dar viata in siguranta nu are pret ! Do the math ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Mergeți cu pasager.?e cam imcomoda pozitia pentru pasager sau nu stie a mea pasagera cum sa stea? parca vine prea spre mine..prea aplecata ? ati schimbat saua ? ati adaugat ceva anti alunecare ? » Post actualizat in 16 May 2015 13:50 Si inca o intrebare. A modificat cineva ghidonul ? parca putin mai inalt ..sau mai ridicat imi ofera o pozitie mai comoda. Asta ce am obs eu dupa cateva plimbari » Post actualizat in 17 May 2015 00:58 Mergeți cu pasager.?e cam imcomoda pozitia pentru pasager sau nu stie a mea pasagera cum sa stea? parca vine prea spre mine..prea aplecata ? ati schimbat saua ? ati adaugat ceva anti alunecare ? » Post actualizat in 16 May 2015 13:50 Si inca o intrebare. A modificat cineva ghidonul ? parca putin mai inalt ..sau mai ridicat mi ar oferi o pozitie mai comoda. Asta ce am obs eu dupa cateva plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Banditul e una dintre cele mai comode mobre de gen, atat pt conducator cat si pt pasager.... in timp va veti acomoda. Urcati-va pe un Hornet sau Kawa Z750 ...sa nu zic pe un sport touring sau supersport....sau chiar si chopper, sa vezi atunci ce comod pare Banditu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) eu am observat ca pasagera sta mai bine daca ai topcase... in felul asta nu se mai lasa pe tine de frica sa nu cada in spate (poate asa e doar in cazul meu) Va curatati inelele de la discurile flotante de pe fata? (vezi film )Eu le-am curatat exact ca in film si acum e un usor scartait pe ultima parte a franarii... Ceva sfaturi? Editat Mai 17, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 De asta am si ales banditul...si pt pozitia pasagerului. Stiam ca e mai comoda decat hornetul in special. De vitezane nu vb ca nu imi place pozitia mea...ce sa mai zic de pasager. O sa ma orientez in iarna de un topcase cu spatar...sunt destul de scumpe si alea.. » Post actualizat in 17 May 2015 08:19 Dar de ghidon ? nimeni nu zice nimik ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.