sile7 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 se da greu ala jos sa il curat ? Sau mai bine imi vad de treaba mea. Apropo dupa toata nebunia de azi dimineata am scos o si la prima primbare împreună , mai lunga asa. Am fost pana la v tarnovo. Ne am descurcat excelent.mai ales ea. A fost primul drum( pt mine)...peste o suta de km. Si fara oprire la dus. Ce sa mai... Sunt mandru de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Vd Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 salut.mi-am luat si eu un bandit din 2005 al carui motor, la relanti, intr-a1a, se aude ciudat rau.zvacneste, nu are cursivitate, nu stiu cum sa explic.nu e constant. si pierde ulei pe la supapele de sus.eu habar n-am, nu ma pricep la d'astea si as avea nevoie de putin ajutor.cam ce ar putea avea si cam cat m-ar costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai ai putea sa mergi cu el la un mecanic sa ii curete si sincronizeze carburatoarele, am patit si eu asa si dupa o sincronizare merge ceas. Ce ai mai putea verifica sunt bujiile si filtrul de aer. In ceea ce priveste costurile carburatia undeva intre 150-200 lei, daca e sa schimbi bujiile 4 bucati 150 lei, filtrul de aer stoc vreo 60=80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Vd Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 faza aiurea e ca tipul de la care am cumparat-o mi-a zis ca a facut toate astea.asta ma sperie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @Sile: nu se da greu jos, eu am dat jos, sunt parca 2 suruburi cu cap de 10. Verifici sitele si oringurile si inspectezi vizual. Daca ti se pare ceva aiurea, pune poza. Apoi reasamblare. E usor. @Vlad: nu am incredere in nimeni, mai ales in cineva care VINDE ceva. Poate chiar a facut asta, dar trebuie verificat. Uleiul + filtre ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Vd Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 n-am schimbat nimic pentru ca inca nu pot sa merg pe ea.o sa ma duc la un mecanic, sa vad ce-mi zice el si sa vada exact care e problema.eu habar n-am sa schimb un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Vlad Vd, on 01 Jun 2015 - 23:38, said: salut.mi-am luat si eu un bandit din 2005 al carui motor, la relanti, intr-a1a, se aude ciudat rau.zvacneste, nu are cursivitate, nu stiu cum sa explic.nu e constant. si pierde ulei pe la supapele de sus.eu habar n-am, nu ma pricep la d'astea si as avea nevoie de putin ajutor.cam ce ar putea avea si cam cat m-ar costa. Dude, la ralanti intr-a-ntiia? Adica lasi complet gazul intr-a-ntiia si te astepti sa mearga fluent? Sau n-am inteles eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) este cineva de pe forum cu un bandit stock interesat de un schimb cu farurile de la al meu ? De asemenea sunt interesat de un support pentru topcase pentru un bandit din 96. Are cineva de vanzare ? Multumesc Si inca o intrebare : credeti ca am vreo problema la autentificare cu farurile astea duble ? Editat Iunie 2, 2015 de cosmin tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) uite ce am gasit: http://olx.ro/oferta/far-naked-hornet-bandit-er5-cb500-ID2NUur.html#00fdb560c0 http://olx.ro/oferta/vand-far-rotund-naked-ID3VFGe.html#1d2f237dc0 Editat Iunie 2, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @ruxi2k ms de ajutor, Eu ma gandem ca I un posesor de bandit pe forum dispus de un schimb / schimb cu farurile duble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Si inca o intrebare : credeti ca am vreo problema la autentificare cu farurile astea duble ? nu-i problema,se verifica seriile....nimic mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Bai, da' voi sinteti norocosi la Bucale acolo. La Iasi daca nu-s omologata nu treci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 cosmin tudor daca vrei sa treci de rar te ajut eu cu un far rotund si dupa aia mi-l returnezi + o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ca sa treaca trebuie sa aiba marcajul ala cu E si sa nu aiba xenon. Trebuie sa recunosc si eu ca, dupa ce mi-am pus de buna-voie faruri duble, farul ala rotund da o prestanta motocicletei si parca fara el ii lipseste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @ banditbiker - ms de ajutor. Momentan vreau sa I cumpar cauciucuri si dupa ce mi revin cu banii o sa urmeze si autentificare + inmatricularea. Dau si mai multe beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 (editat) Vand set anvelope sh Michelin Pilot Power 120/70/17 si 160/60/17 provenind de pe banditul meu. Cauciucurile mai tin inca un sezon cel putin (mai depinde si cat, cum si pe unde se merge), lateralele se prezinta foarte bine, centrul este uzat, iar cel de pe fata pare uzat mai mult decat cel spate. Eu m-am inteles super cu ele, atat pe uscat cat si pe ploaie torentiala, le-am schimbat din precautie inainte de a pleca intr-o excursie de 3000+ km. Dot-urile sunt 09/12 si 10/12, se pot vedea in sectorul 4, nu trimit in tara. Pret 200 lei pret fix pentru colegii banditi. Andrei 0729786684 Editat Iunie 4, 2015 de andrew2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 salut banditi! care-mi spune si mie care e distanta intre juguri(superio-infierior) la B6? sau ma rog, inaltimea suportului de far la N (ala de vine bagat pe tuburile furcii) vreau sa ma apuc de strans piesele pentru VTR-u, la iarna am de gand s-o bucataresc si ma gandeam la farul de bandit, ca are suport misto, arata bine si lumineaza beton (mult mai bine ca VTR-ul stock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Vezi sa n-o transformi in Bandit, piesa cu piesa Poate nu uit miine si iau o rigla cu mine dimineata. » Post actualizat in 28 Jun 2015 08:33 Un coleg de-al constru umbla cu cioara vopsita, Banditul asta are nu are fatza originala (probabil e de Kult). http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=601111&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare, Astazi m-am "culcat" putin cu " Suzana" (Suzuki Bandit 1200S, 2001) pe asfalt si as avea nevoie de o lampa semnal dreapta fata si eventual carena dr (poate o resuscitez). Ma poate ajuta careva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare tuturor . Am obsevat de cateva zile la bandit ca imi face figuri la pornire sau defapt poate ca nu am reglat bine socul( sau cum i-o zice rotiei alea mici de deasupra motorului) ... cand incerc sa pornesc dimineata porneste dupa care imi cade turatia sub 1000 si in scurt timp se opreste am inercat sa reglez turatia de la respectiva rotita insa dupa ce fac o tura cu ea si se incalzeste urca relantiul pana la 2000 asta in ideea in care e reglat in asa fel ca imi moare la rece daca reglez si mai mult sa stea la 1500 cand pornesc la rece in momentul in care se incalzeste imi urca si la 2300. imi poate cineva da vre-un sfat ce ar fi de facut... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Socul este pe ghidon langa mansonul din partea stanga. Daca e motorul rece tragi de levierul ala si il reglezi in functie de turatie. Relanti-ul se regleaza din acea rotita de deasupra motorului, si ATENTIE, se face cu motorul cald. Daca il reglezi cu motorul rece o sa patesti ce ai patit pana acum. Te sfatuiesc inainte sa mai faci reglaje sa te documentezi. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare tuturor . Am obsevat de cateva zile la bandit ca imi face figuri la pornire sau defapt poate ca nu am reglat bine socul( sau cum i-o zice rotiei alea mici de deasupra motorului) ... cand incerc sa pornesc dimineata porneste dupa care imi cade turatia sub 1000 si in scurt timp se opreste am inercat sa reglez turatia de la respectiva rotita insa dupa ce fac o tura cu ea si se incalzeste urca relantiul pana la 2000 asta in ideea in care e reglat in asa fel ca imi moare la rece daca reglez si mai mult sa stea la 1500 cand pornesc la rece in momentul in care se incalzeste imi urca si la 2300. imi poate cineva da vre-un sfat ce ar fi de facut... multumesc anticipat Salut!! Acelasi lucru il patesc si eu cu banditu meu probabil ne trebuie un reglaj la carb si un set nou de jigloare... Pana atunci porneste cu soclu si cand ai rel prea mic mai umbli si tu acolo la reglaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am observat ca fara soc porneste si sta la ralanti doar vara dupa citeva ore in soare (termometrul de la busonul de ulei 40 grade+). Socul ala e pus acolo ca sa fie folosit, zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am observat ca fara soc porneste si sta la ralanti doar vara dupa citeva ore in soare (termometrul de la busonul de ulei 40 grade+). Socul ala e pus acolo ca sa fie folosit, zic si eu. Da cam asa e cand e cald nu mai e nevoie de șoc ...in rest eu o pornesc mereu cu el tras...dar sa nu mai bagam toate prostiile in seama si sa ne plimbam cat mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 a mea nu pornea niciodata fara soc, nici la 40 grade.... decat daca mai fusese pornita in ultimele 4 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.