Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am folosit Athena si se comporta (dupa 1 an) foarte bine.

 

Mie imi pare rau ca anul trecut cand am schimbat uleiul si garniturile nu am montat asa ceva (http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-CNC-Preload-Fork-Adjusters-Stabilizer-For-Suzuki-GSF-600-Bandit-00-04-01-/191637663122?hash=item2c9e7ead92:g:A34AAOSwd0BVrGul)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am observat ceva ciudat la motor. Dacă iau mâinile de pe ghidon și este băgată în viteze ghidonul începe sa tremure foarte tare. E normal?dacă o las pe neutru nu tremura. Și asta la viteza mica.

» Post actualizat in 23 Apr 2016 08:19

Si inca ceva. Am făcut plina ieri.am plecat la smaeb.la întoarcere spre casa,aveam rulați 150 de km doar, și mi s-a oprit motoru ca și cum nu as mai fi avut benzina. Am stat câteva minute oprit pe dreapta după care am reușit sa îl pornesc cu socu tras la maxim și am plecat mai departe ca și cum nu s-a întâmplat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capete de ghidon ai? Daca nu ai poate vibra ghidonul.

In problema cu pornirea cred ca poti avea mizerie in rezervor. Ai incercat sa treci pe RES? (robinetul este legat la 2 tuburi, unul mai lung cel pt ON si unul mai scurt cel pt RES). Ma gandesc ca poate s-a infundat partial doar tubul lung.

Eu de ex. simt cand nu mai are benzina, nu mai are putere. Imediat (in mers) trec pe RES. Dupa o acceleratie isi revine.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat acel comutator de benzina acum o săptămână. Pt ca al meu nu mai avea acele site, și nu îmi mai lua nici benzina de pe rezerva. În locul acelor site fostul proprietar a pus un filtru de benzina undeva sub rezervor. După toată nebunia asta speram sa pot folosi și eu cei 5 litri de pe rezerva. Din păcate nu mi ia, mergând incontinuare după kilometraj. Dar acum mai nou se și oprește motoru de parca nu as mai avea benzina. Butonu e lăsat pe res. Nu știu ce sa mai cred. Sa fie de vina acel filtru improvizat.o sa îl dau jos sa vad dacă e vreo diferența. Și da am capete de ghidon. Chestia e ca începe cu trepidații mici și se amplifica din ce în ce mai tare. Asa când țin mâinile pe ghidon totul e ok. Nu am trepidații. Sper sa fi fost destul de explicit. Și mersi de sfaturi ruxy2k

» Post actualizat in 23 Apr 2016 13:43

Filtrul acela e undeva după comutator( pe furtunul care duce la carburatoare cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. poate trepidatiile vin de la roata neechilibrata, poate ca sunt vibratii mici care se atenueaza cand ti mana pe ghidin si care se amplifica cand ghidonul e liber

eu am observat cresterea vibratiilor cand iau mana de pe ghidon cand am schimbat capetele de ghidon cu altele mult mai usoare...

2. filtrul nu cred ca face rau, nu stiu ce modificari ai la robinet. Ma gandesc sa nu fie mereu pe PRI, ceea ce face sa curgă benzina continuu, înecând motorul...

 

uita-te si la:

 

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face exact ca în primul clip. Dar nu am dat pe pri. Doar primăvară când o pornesc prima data folosesc acea poziție... Eu îl țin în permanenta pe res. Vreau sa vad cat merg, sa știu după câți km trebuie sa alimentez.

Când țin mâinile pe ghidon nu am vibratii , totul e ok. Problema apare când iau mâinile.adică acum am observat. Și întrebăm dacă e normal sa fie asa. Ti am zis, dacă e pe neutru acele vibrații nu sunt.nici nu știu dacă sa le.numesc vibrații.. Pt ca sunt foarte puternice și dacă nu as pune mâinile înapoi as cădea.

Editat de sile7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau gume vechi, aveam si eu un voblaj la bandit la inceput,

Vobla cand luam mainile intre 70 si 90 kmh , nu atat de tare incat sa ma tranteasca. in rest nimic

 

a disparut complet dupa ce am pus gume noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, in sfirsit s-a realizat minunea. Am ramas in club dar am dat 3 generatii inainte (2007, injectie). Motor cu 3900 km si din cite pare reali adevarati pe bune. Are inca cauciucurile din fabrica cu uzura neglijabila. Deocamdata nu pot sa merg cu el pt. ca n-are ITP si multumita statului roman care a redus programul vineri la primarie cu o ora fata de cel normal, nu am inca fiscal. Altfel ii faceam asigurare si ITP pe loc. Are totul stock pe el, nici macar semnale sau oglinzi schimbate si asa-l las.

Care ati zice ca e probabilitatea sa-l fi luat si pe asta tot de la un turc? Mica, a? :))

 

k89xQbb.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Not bad, arata chiar f bine! Sa il stapanesti sanatos!

 

Ce nu inteleg eu. Cum ati reusit sa compresati atat furca cu chingile alea dubioase? :) Nu de alta dar detin si eu o pereche si nu prea am avut incredere in ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu. Cum ati reusit sa compresati atat furca cu chingile alea dubioase? :) Nu de alta dar detin si eu o pereche si nu prea am avut incredere in ele :)

Habar n-am, si eu am remarcat abia acuma. Omul care s-a ocupat de transport l-a urcat si l-a prins, eu am stat si am cascat gura :D Cert e ca a ajuns intreg.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai spuneți si mie de lanț. Ca sunt atâtea modele pe net..atâtea firme. Ek.. Did...

» Post actualizat in 30 Apr 2016 17:36

Si cand zic modele..ma refer la.preturi diferite ca asa nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice, sa-l uzezi sanatos

 

Acu il vad cu alta toba, ghidon lat, alte oglinzi, eventual un mic bellypan

 

Si cand pleci la drum lung un parbriz mic, coburi si tankbag hard.

 

In rest consumabile, apa paie si bataie

» Post actualizat in 30 Apr 2016 19:14

Eu pe Bandit cel mai bine m-am inteles cu Pilot Power

» Post actualizat in 30 Apr 2016 19:16

@sile, ia DID. E bun si tine mult.

Eu am mers 30.000 KM cu el si nu ajunsese la junatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu il vad cu...

alta toba

Iti dai seama ca ma maninca, dar cred ca nu ar mai trage ok. Si sa-i pun Healtech... iar sa bag o caruta de bani in el?

ghidon lat

Asta da, chiar is curios daca se potriveste de pe cel vechi.

alte oglinzi

Astea stock, dreptunghiulare, chiar imi plac.

eventual un mic bellypan

Da, dar iar $$$.

parbriz mic

Blasfemie!

coburi si tankbag hard.

Acum trebuie sa va zic un secret. Motorul a avut o cazatura usoara pe stinga. S-au julit o idee rezervorul si radiatorul, cica ar curge. Cit l-am testat n-a curs, dar oricum trebuie vazut. Rezervorul n-o sa-l repar dar probabil o sa-i iau tank bag, parca e chel motorul fara el. Topcase nu i-as mai pune ca nu vreau sa creada chiar tot Iasiul ca lucrez la pizzerie.

 

Legat de turci: primul e luat din DE de la un motohaus cu proprietar turc, asta de la un turc stabilit in Romania :D Foarte ok omul, chiar mi-a placut de el. Si-a luat un Intruder de 1800 la 10k SH, asta in caz ca se intreba cineva de ce a dat Banditul moca cu 3900 km.

 

 

Remember 2008 (de chingile astea ce zici, catranel? Si a venit din Germania, nu din Bacau. Explicatie: Banditul are furca moale, dar de unde sa stii tu, cu ZX-nustiucit-R :D)

0Jg3R30.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Cu toate ca nu am mai intrat pe acest site de vreo 4 ani, am zis sa pun si aici ca imi vand Banditul. E vorba de modelul din 2005. Are cam 120.000 km facuti de mine. Am cumparat motocicleta acum 8 ani aproape noua (avea 14.000 km daca imi aduc aminte bine). Acest Bandit m-a plimbat prin toata jumatatea sudica a Europei unde a adunat toti acesti km. (pe bord arata aproape 80.000 pentru ca au fost 3 ani in care bordul, sau cititorul au functionat defectuos si nu a inregistrat km parcursi). Motocicleta, pentru ca fost folosita pentru touring pe distante lungi in fiecare an (pe langa zilnica ruta casa-serviciu) a fost in service inainte si dupa concedii pentru a ma asigura ca e totul in regula. Tot ce a fost de schimbat s-a schimbat (am preferat sa schimb si nu sa repar pentru ca am vrut sa fiu sigur ca ma duce si ma intoarce acasa pe roti, in siguranta). Cauciucurile au fost schimbate in vara anului trecut (Michelin Pilot Road 3, in momentul asta avand o vechime de aproape 10000 km). Vine echipata cu crashbar, suport pentru topcase, ghidon enduro, priza 12v. Pretul este de 1.500 euro, fix. Nu se negociaza si nu fac schimburi. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe adresa de mail: cosmin.stoian86 .at. gmail.com.

 

post-35709-0-27817200-1408281137_thumb.jpg
post-35709-0-20268800-1408281128_thumb.jpg
post-35709-0-00425200-1370504012_thumb.jpg
post-35709-0-09839000-1369640539_thumb.jpg
post-35709-0-23606200-1336222165_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am pus cauciucurile noi si am iesit la prima tura. In mod normal ar trebui sa postez impresii da' de unde... Cit eram in Mr. Bricolage a dat unul cu spatele peste motor in parcare :) Da. N-are decit niste plastice si prinderi belite pe la bord si m-a asteptat ca sa-mi dea RCA-ul, da' care-s sansele. Eu credeam ca mi-am luat motor ca sa merg, da' mai mult ma uit la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am GSX-ul de cateva luni deja, am facut in jur de 3.500 de km si ma inteleg tare bine cu tipul asta de motocicleta. Are suficienta putere ca sa imi dea satisfactii pe drumuri cu multe curbe, in doi se merge bine si are un consum decent. Sunt tare satisfacut de motocicleta cumparata si am de gand sa o pensionez eu, nu o sa o schimb prea curand.

Am avut o cazatura minora ieri, de pe loc, dintr-o prostie (cautam o adresa, m-am oprit sa ma uit pe navigator si am lasat-o intr-o parte convins ca am pus cavaletul - uhm, sa nu ma injurati dar nu stiu cum se numeste :D). Dar ... s-a dus in jos, am tras piciorul repede si motocicleta a cazut pe asfalt. Daune minore, mi s-a rupt un sfert din leva de ambreiaj, un semnalizator si zgarieturi minore pe partea stanga.

Acum, vroiam sa va intreb unde gasesc sa schimb levele originale cu ceva aftermarket, care sa mearga cu schimbatorul hidraulic, si eventual ceva protectii laterale pentru carena si carter motor. Am inceput sa ma uit si eu pe net, pe niste site uri, dar poate voi aveti ceva idei sau link uri si ati mai trecut prin asa ceva.
Asfalt uscat !

 

post-57306-0-16582300-1463905400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...