Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Long time no post.

 

Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 :)

 

Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte...

 

Doar Bandit?

Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar Bandit?

Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6.

Am luat in calcul dar daca te uiti pe specificatii, are cuplu mai bic decit Banditul si la turatii mai mari. Mi s-ar parea un downgrade.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, ia un vtwin d-o mie...satisfactie garantata, daca gasesti un SV1000N bun e chiar "tit of the cat"

Si uiti si de frana, pt ca o ai pe aia de motor :D

Variante ar fi multe, dar am si un buget. Cel mai ieftin SV650 cu ABS e 3000 de euro pe mobile.de, banditi cu ABS gasesti si sub 2000. SV1000 cu ABS vad ca nici nu exista. De cind merg cu motorul am ajuns la concluzia ca drumurile incerte sint mai periculoase decit traficul, de asta vreau ABS musai. Plus ca parca nu prea-mi place 2V. Prefer sunet de aspirator :) Ultima generatie de bandit are cam acelasi cuplu la aceeasi turatie, comparativ cu un SV650. Megind pe un Pop (adica ce ai avut tu) in stare buna, cu toba stock, deja ajungeam la 90-100 prin oras fara sa constientizez, deci pt. mine e destul cuplu la un ~600. Apropo, vreau toba stock. Nu mai suport zgomotul si mi-e jensa sa trezesc orasul noaptea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut Mario

Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult.

Cum am mai spus ... km multi, fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut Mario

Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult.

Cum am mai spus ... km multi, fara incidente

 

Acum ca m-am mai invatat putin cu motorul am inceput sa schimb in jur de 3.500/4.000 de turatii, rar urc mai sus. Am iesit impreuna cu un prieten la plimbare si pe portiuni de drum mai libere si cu multe curbe am tras de acceleratie pe la 6.000/7.000 si ... a zburat :) . Are cuplu mare si e tare distractiva, de abea astept sa vina caldura sa ies la plimbari mai lungi,

Multumesc pentru urari, la fel si tie ! Ai idee de ce nu a prea avut succes in restul Europei acest model ? Se sperie motociclistii de cilindrata prea mare, de consum ... e urata ... ce are ? In Italia am gasit de vanzare numai sase motociclete de acest tip, am avut noroc ca era una la 15 km de casa mea si in conditii excelente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma gandesc sa pun niste cutii de bagaje pe motoreta mea (Suzuki GSF 600 S Bandit - 2002) si singurul loc unde am stiut sa ma uit este louis.de. In functie de ce au ei pe acolo am cautat pe niste forum-uri sa vad cam cat de compatibile sunt (ma refer aici in primul rand la barele de sustinere). Din pacate nu am gasit informatii exacte si mai mult am vazut ca nu este o practica neobisnuita sa trebuiasca mutate semnalizarile (ceea ce nu as vrea sa fac). Puteti sa-mi recomandati ceva potrivit sau sa-mi spuneti unde sa caut? Nu vreau sa fie foarte ieftin ci mai degraba de o calitate acceptabila (ma gandesc la Givi V35 pentru laterale si pot da 200+ euro pe niste bare care sa se potriveasca la fix).

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam eu niste bare de suport pt. Pop. Din cite-mi amintesc nu le-am dat.

» Post actualizat in 16 Mar 2016 11:18

Citeste aici cineva sau stie pe un om care are Bandit de 650 pe injectie? Am nevoie sa stiu distanta dintre cromurile furcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie și de alte păreri pt o problema.Pe scurt, un Dorel a stricat jumate din filetul de la axul de pe roata spate și jumate de filet din piulita axului respectiv.

 

Am următoarele opțiuni și nu știu pe care sa ma duc:

1. Sa il las asa având în vedere ca încă se înfileteaza pe jumătatea rămasă și nu pare a fi problemă sa se desfacă (de câteva luni e asa)... Problema e ca nu știu dacă exista risc sa se desfacă...

2.schimbat cu unul nou... Totalul e vreo 450 lei :(

3.un strungar, sa încarce zona afectata și sa refacă filetul.

4.un strungar, sa facă un filet cu diametrul axului mai mic și sa schimb cu piulita cu diametru interior mai mic

5.sa caut ceva second.. dar se găsesc tare greu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de link-uri.

 

A reusit destul de simplu, a strans cu ceva scula cu aer comprimat.Iar dupa vreo 2 luni cand mi-am schimat cauciucurile, 3 oameni ne-am chinuit sa il desfacem.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Imi poate spune cineva, care sunt diferentele intre modelul de Bandit fabricat pana in 2004 si modelul 2005-2006?

Suspensia, franele de pe modelul 2005-2006 sunt mai bune decat cele de pe SV 650? Eu am avut un SV si am fost dezamagit de suspensie si de frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie

Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie

 

Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa.

 

 

Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie

Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie

 

Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa.

 

Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani...

 

Cred ca e cunoscut faptul ca SV-urile(vorbesc de modelul 2003-2007) au furca foarte moale. Am fost la service si mi-a spus ca e normal sa fie asa, si ca daca vreau pot sa imi cumpar furca de GSX-R 750(parca) si sa o montez in locul furcii de SV.

Ceea ce vroiam sa stiu e daca franele sau suspensia de pe Bandit-ul de 650 model 2005 sunt mai bune decat cele de pe modelul 2004(daca are o alta furca, alti etrieri, alta pompa de frana - orice informatie conteaza pentru mine).

 

Informatiile pe care mi le-ai spus le stiam deja. Vroiam sa stiu daca au adus si alte imbunatatiri fata de modelul 2004, nu doar un motor nou si un bord pe jumatate electronic si cu indicator de combustibil.

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as mira sa fie mai bune suspensiile si franele de pe SV 650 decat pe cele de pe Bandit 650. Chiar si de ar fi aceleasi frane si suspensii, SV e mai manevrabil si mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu suspensiile moi se rezolva cu arcuri aftermarket.

 

Dupa parerea mea nu iti cumperi motocicleta ca apoi sa ii schimbi arcurile furcii. Mai bine iti cumperi de la bun inceput o motocicleta care nu are nevoie de o alta furca sau de arcuri noi in furca. Am avut un SV si nu mai vreau sa aud de el. Suspensia fata e prea moale si flexeaza amortizoarele de parca ar fi furca de cross/enduro, de-asta intreb cum se comporta suspensia de pe Bandit fata de cea de pe SV.

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager.

 

Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele.

 

Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa.

 

Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo).

 

In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager.

Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele. Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa.

Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo).

In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua.

 

Am avut un CBF 500(clar nu e o motocicleta performanta) si suspensiile mi se pareau foarte bune pentru motocicleta aia. Nu am atins niciodata mai mult de 60-70% din cursa furcii nici cu pasager. Cand am mers cu SV-ul mi s-a parut ca are suspensii de cross si nu s-a pus problema sa mai iau cu mine pasager, asta fiind unul din motivele pentru care l-am vandut.

 

Stiu ca 400-450 de lei nu e mult, dar mi se pare logic sa cumperi o motocicleta care nu are astfel de probleme. Banii aia pot fi folositi pentru benzina sau pentru echipament mai bun.

 

Multumesc pentru informatii. :)

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba.

» Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44

O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri. De exemplu la FZ6 cica e motor de R6 da's destule chestii scoase la injectie. La CB-ul ala compromisul probabil e motorul (nu ca la SV sau Bandit ar fi motor de racheta). Sa rezolvi o problema la suspensie cu 400 de lei cu o piesa proiectata special pt. asta mi se pare rezonabil.

Eu zic ca la capitolul frine ceva bun nu gasesti la motoare buget, exceptie ar fi Yamaha. La FZ din 1998 mi s-au parut net peste Bandit.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba.

» Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44

O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri.

 

Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea.

 

Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea.

 

Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf.

Inteleg ce zici. Cu riscul de-a fi fixist iti zic ca modificarea e simpla si o face o gospodina in 30 de minute, cu pauza de tigara. Nu e ca si cum ai schimba cutia de viteze. Problema e ca o suspensie moale pe fata inseamna probabil la fel pe spate si acolo e mai scump. Ce pot sa-ti spun cu certitudine e ca prima generatie de Bandit iese din calcul pentru ca are suspensii mult prea moi din fabrica. La fel si a doua.

 

Si eu caut motor de vreo luna si ceva si am aceeasi problema. Pe mobile sint motoare tipla, cu poze la rezolutie mare facute afara la lumina buna si din unghiuri in care se vede tot, romanul pare expert in poze miscate facute in garaj in care nu apar zonele cele mai expuse la cazaturi. Evident, 20000 km reali adevarati adevarati. Prefer sa nu birfesc persoane care nu sint prezente, dar am gasit destule anunturi care par atent ticluite pt. un ochi neavizat. Cred ca un anunt care descrie sincer mici probleme creste sansele de vinzare da' na...

Momentan si eu m-am cam blocat si nu prea stiu ce sa fac.

 

Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul.

 

Vezi ca sint mai multe motoare la Motomus si asigura si transport. Macar cu firma te intelegi ca daca aduc cazan se intorc cu el acasa, pe banii lor. Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv.

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva. Hornetul si Banditul sint motoare diferite. Cu riscul de-a rani unii fanboys, Banditul nici n-a incercat sa concureze cu Hornetul. Echivalentul de la Suzuki e GSR. Banditul concureaza cu CBF-ul.

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

 

De GSR stiam, insa GSR-ul cantareste mai mult decat un Hornet si asta conteaza mult pentru mine. Si ma refer strict la cat cantareste si mai ales cum se simte greutatea aia la viteze mici sau la manevre cu motorul oprit(ex:dat cu spatele ca sa o scoti din garaj)

 

 

Cat despre problemele pe care le-am intalnit cu vanzatorii de Hornet din Bucuresti:

1. Prima pe care am vazut-o(care e inca la vanzare pe OLX de o luna si jumatate) arata bine ca aspect exterior, insa toate consumabilele trebuiesc inlocuite. Oglinzile, deasemenea trebuiau inlocuite, ca sa poti circula fara probleme. E un model 2005 si costul consumabilelor de inlocuit, cu tot cu manopera de rigoare te duce la mai mult de 550 de euro. Motiv pentru care o faci sa coste cat un Hornet 2007(care depaseste bugetul meu).

 

2. Pe a doua pe care am vazut-o era cazuta si revopsita(prost, mai ales rezervorul), codita lipita si pe stanga si pe dreapta, avea capacele de pe stanga si de pe dreapta date jos, oala ambreiajului scotea un sunet de uzura destul de pronuntata. In plus si atitudinea vanzatorului era una de copil de 5 ani care isi ia jucariile si pleaca. Mai sunt si alte probleme dar n-are rost sa mai detaliez.

 

Pentru restul motocicletelor pe care le-am vazut(la fata locului), problemele cele mai mari raman aspectul motocicletei(cazute si reparata prost), starea consumbilelor si mai ales proprietarii care minteau despre diverse lucruri in speranta ca te vor convinge sa o vinzi. Daca te-a mintit ca placutele sunt schimbate si ele mai tin doar pana la service, e clar ca pentru alte probleme mai serioase vor continua sa minta sau sa iti ascunda alte probleme. Unu avea carcasa motrului sudata si apoi vopsita ca sa nu se mai cunoasca.

 

O alta problema pe care am intalnit-o e pretul, care in anumite cazuri mi se pare exagerat. Sunt unii care cer pe Hornet 2005-2006 3000 euro, sau chiar mai mult, in conditiile in care sunt complet stoc si vin cu cele mai ieftine anvelope. De cele mai multe ori, cand apare o motocicleta in stare buna se vinde repede.

 

Si pentru ca n-am gasit Hornet m-am gandit si la alternative: Bandit, GSR(care cantaresc mai mult) sau FZ6 despre care nu stiu decat ca are motor de R6 si ca e cam violent dupa 7000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai varianta cu fam. Biris dar te costa 500 de euro adusul si nu mai zic inmatricularea, plus ca ei se ocupa doar de nordul Italiei si asta e foarte restricitv.

 

Biris crede-ma ca merita

Am luat nevestii asta vara un Cagiva Raptor 650ie din 2007, cu tot cu adus si inmatriculat m-a costat 2500 de euro (1900 in italea)

Motoreta chiar e tzipla, a fost intretinuta bine si zici ca-i noua peste tot iar aia 20.000 km din bord iti vine greu sa nu-i crezi

 

In tara, modelul asta gaseam doar cazane, iar modelul 2007+ erau si cazane scumpe, ce plecau de la 2500 in sus....probabil vanzatorii mizau pe raritatea ei in tara.

 

De ce Cagiva Raptor? pt ca merita! e un SV suped-up ieftin...ai tot ce e mai bun:

- Motor de Suzuki SV650 pe injectie

- Cadru MV Agusta

- Furca fata USD Marzocchi

- frane full Brembo cu furtune metalice

toate astea din fabrica... stii cate manevrabila si confortabila e mobra??? in oras dansezi pur si simplu cu ea, afara se pune in curba singura si e mai confortabila ca Banditul POP

O ora in sa zici ca trece in 10 minute, cre'ca as putea baga lejer 1000 km pe zi cu ea...

Pacat ca n-am gasit un Raptor 1000 ok cand cautam pentru mine

 

E chiar asa negru dracul? Ce probleme au avut Horneturile alea? Intreb ca sa-mi fac o idee cit de magar e romanul, n-am chef sa ma urc in tren si sa ma duc pina pe la dracu'n praznic sa vad vreun specimen cu kilometrajul dat peste cap de 5 ori.

 

da, e! f rar gasesti o mobra (sau masina) care sa merite drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...