Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bujii din astea am avut la mai multe tipuri de mobre. La nici una nu s-a vazut cine stie ce diferenta. Singurul plus ar fi ca 'traiesc' mai mult. Uleiul, depinde cum mergi. La touring (aici vorbim de mijlocul verii) diferenta intre 10w40 si 15w50 a fost de cateva grade pe cadran, nu mai simteam motorul ca se incinge asa tare, ambreiajul parca lucra ceva mai bine. Asta a fost dupa procedul 'trial and error' sa zicem si a iesit ok. w60 mi se pare cam mult, daca mergi f turat, f mult in oras desi...cred ca e cam prea gros si asa. Ia-le pe rand si testeaza. Oricum, asta se aplica de pe la cel putin un 25 de grade in sus. Mai jos, merge lejer 5/10w40 fara probleme si restul sunt cam mult. De iarna nici nu mai zic.

 

cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada

O motivatie ... ciudata. Ar fi un 75w80 mai gros, bagam din ala? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este normal ca 10w60 sa isi tina mai bine proprietatile deoarece cu cat este mai mare cifra din coada (in cazul tau 60) cu atat isi pastreaza proprietatile la cald mai bine ,deci opteaza ptr cifra cat mai mare in coada 😉

Aveti aici un tabel cu vascozitatea uleiurilor in functie de temperatura exterioara.

post-27510-0-82397500-1480922392_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay,arata si mie te rog un producator ce face ulei 75w80

Ptr cime nu stie : primele litere sunt date de vascozitatea uleiului la rece ,cu cat mai mica cu atat mai subtire (ex: 5w ,10w,15w)

Al doilea grup de litere ce urmeaza dupa w este dat de vascozitatea uleiului la cald

- de aici Banzay,cu cat este mai mare grupul de litere din acoada cu atat este mai bine ptr motor la cald ,adica uleiul ramane la o vascozitate buna,nu se face apa

 

Ce nu este corect in ceea ce am precizat mai sus ?

» Post actualizat in 05 Dec 2016 09:57

Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros" ptr vara si nu vreau sa risc

» Post actualizat in 05 Dec 2016 09:58

Ca precizare : eu nu pornesc motocicleta pe timpul anotimpului friguros deoarece are ulei relativ "gros", de vara si nu vreau sa risc

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe busonul de la baia de ulei la voi nu scrie nimic?!?!

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:26

Cutiozitate:

Cum sa tina un ulei cu vascozitate mai mare motorul mai rece?:))))

Foarte amuzante unele posturi...

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:37

Poate am luat eu informatia fara sa o diger si de fapt ma insel amarnic.

Sa imi explice si mie cineva ,daca poate, din punct de stiintific cum e posibil ca un ulei mai putin fluid ca altu sa aibe un transfer mai bun de caldura, cand el(10w99) practic este posibil sa curga ceva mai incet prin conducte,radiator si motor (pe care app scrie 10w40 in conditi de expoatare normale, referindu-ma aici la temperatura).

Deci cum e posibil sa fie mai rece cu un ulei mai gros?!?

» Post actualizat in 05 Dec 2016 10:39

curge incet=debit mai mic= cantitate mai mica de ulei racit prin intermediul radiatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Bandit se pune 10W40...de preferat full-sintetic dar merge si semi.

 

maxim de vascos se pune un 15W50 dar numai in toiul verii si daca stai in Australia sau sudul maxim din Spania/Italia/Grecia, Dubai, Mexic si/sau alte zone in care se ating frecvent temperaturi mai mare de 40-45 grade

 

in 99% din Europa nu ai nevoie de W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay,arata si mie te rog un producator ce face ulei 75w80

Ptr cime nu stie : primele litere sunt date de vascozitatea uleiului la rece ,cu cat mai mica cu atat mai subtire (ex: 5w ,10w,15w)

Al doilea grup de litere ce urmeaza dupa w este dat de vascozitatea uleiului la cald

- de aici Banzay,cu cat este mai mare grupul de litere din acoada cu atat este mai bine ptr motor la cald ,adica uleiul ramane la o vascozitate buna,nu se face apa

 

Stii tu ceva, insa nu prea merge.

 

in Bandit se pune 10W40...de preferat full-sintetic dar merge si semi.

 

maxim de vascos se pune un 15W50 dar numai in toiul verii si daca stai in Australia sau sudul maxim din Spania/Italia/Grecia, Dubai, Mexic si/sau alte zone in care se ating frecvent temperaturi mai mare de 40-45 grade

 

in 99% din Europa nu ai nevoie de W50

Concluzia cea mai corecta asta e. Bine, acum si daca ii dai pedala... s-ar cere si mai gros, insa vorbim de alte lucruri.

 

Pe busonul de la baia de ulei la voi nu scrie nimic?!?!

Ce ar trebui sa scrie?

 

 

Cum sa tina un ulei cu vascozitate mai mare motorul mai rece? :))))

Tribologia e o stiinta complexa, insa din ce am vazut eu am comparat pisoarca de mo®tul 10w40 7100 cu 15w50, acelasi tip, diferenta a fost de cateva grade fahrenheit, zgomotul redus, ambreiajul se simtea mai bine, ajungea mai greu motorul la temperatura la care pornea ventilatorul. Vorbim de temperaturi serioase (grecia/bulgaria) de iulie/august. Nu uita, nu compara temperatura uleiului cu temperatura lichidului de racire... Stii ca uleiul are rolul de raci fusta pistonului si chiar pistonul la unele motoare(motoare racite cu apa)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe busonul de ulei scrie maare si clar 10w40.

» Post actualizat in 05 Dec 2016 15:09

Turbodisel

Cum sa scrie 7100 pe unele model cand acest numar reprezinta o gama de ulei de la Motul? Pe buson la gsf600s din 2002 regasim vascozitatea si nimic mai mult (in manual se se subliniaza aspectele precum mineral , sintetic)

» Post actualizat in 05 Dec 2016 15:26

AparaTeGeorge

Am citit posturile tale de 3 ori si nu reusit sa identific cum a dedus ANGUS_YOUNG ca un ulei mai gros tine motorul mai rece.

Banditul pana la modelul racit pe apa nu are nici macar senzor de temperatura(desi si acela este relativ fiind imposibil sa creezi fix aceleasi conditi de temperatura, vant,acceleratie etc in trafic si sa deduci ca un motor se incalzeste mai putin cu ulei mai gros, doar sa fie diferente foarte mari 10-15 grade ceea ce este imposibil)

 

Am avut in trecut alta motocicleta racita tot cu aer si ulei fara termometru in bord si nu am sesizat nici o diferenta legat de temperatura motorului intre 10w40 si 15w50. +ca personal nu gasesc explicaria logica, din acest motiv v-am rugat sa ma luminati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum sa scrie 710

Era o gluma man. (PS: chiar scrie 10w40 pe buson? Ar fi o premiera pt. mine)

710.jpg

Am avut in trecut alta motocicleta racita tot cu aer si ulei fara termometru in bord si nu am sesizat nici o diferenta legat de temperatura motorului intre 10w40 si 15w50.

Pai nu aveai termometru. Restul au fost explicate in mare. Bineinteles ca mai sunt si cateva pe langa, dar astea le poate explica doar cineva care lucreaza in domeniu.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am citit posturile tale de 3 ori si nu reusit sa identific cum a dedus ANGUS_YOUNG ca un ulei mai gros tine motorul mai rece.

Banditul pana la modelul racit pe apa nu are nici macar senzor de temperatura(desi si acela este relativ fiind imposibil sa creezi fix aceleasi conditi de temperatura, vant,acceleratie etc in trafic si sa deduci ca un motor se incalzeste mai putin cu ulei mai gros, doar sa fie diferente foarte mari 10-15 grade ceea ce este imposibil)

 

10W60 isi mentine mai bine vascozitatea la temperaturi mai inalte (este mai aditivat decat 10w40 de unde si diferenta de pret de 100 lei la bidonul de 4L), dar este la fel de vascos la rece ca si 10W40 , http://yacco-lub.ro/vascozitate.html

Ideea era pana la urma , in practica cum sta treaba , daca se simte ceva mai ales in oras . ca afara nu prea se incalzeste decat daca merg sustinut cu >160 km/h pe autostrada )

 

Nu inteleg totusi de ce M@tul are parte de review-uri asa de slabe pe aici pe forum , nu de alta dar mai nou eu bag si la masina M@tul 5W40 - 8100 si mi se pare super ok , zgomot mic , nu consuma deloc ( am bagat anul asta in Ianuarie un schimb cu mult prea laudatul de posesorii de GS -uri Liqui Moly la Octavia 1.9 TDI si motorul devenise brusc zgomotos si consuma ulei ,,,, dupa ce de 14 ani de cand o am bagasem numai ARAL )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aral e un ulei f bun. Multe masini de la firma unde lucrasem, inclusiv personalele au mers pe Aral, multa vreme. Motul cica ar mai veni 'falsificat', pisoarca, nu respecta specificatiile. Eu nu am prins, am fost multumit in general de el. Cel putin de 7100 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia cea mai corecta asta e. Bine, acum si daca ii dai pedala... s-ar cere si mai gros, insa vorbim de alte lucruri.

 

Daca dai pedala mai des decat nu dai, pui full-sintetic mai scump, gen 300V, dar tot 10W40.

Daca stai numai langa rosu, pui un ulei "racing" si il schimbi mai des...dar Banditu' nu e motoreta da stat numai langa rosu. nu-i mobra de pista

 

10W60 isi mentine mai bine vascozitatea la temperaturi mai inalte (este mai aditivat decat 10w40 de unde si diferenta de pret de 100 lei la bidonul de 4L)

 

Diferenta de pret e ca nu prea il cumpara lumea si e mai rar/putin in stocuri.

 

Daca vreti sa va protejati banditii la caldura bagati full-sintetc, pelicula se mentine mai bine la temperaturi f inalte, asta e si avantajul sinteticului.

 

Faptul ca puneti un ulei cu W60 nu ajuta motorul...nici macar cand e cel mai cald ever in oras... doar ca motorul e mai putin zgomots, si d-aia vi se pare voua "mai bun".

 

Banditul oricum are un motor f zgomots, care zornaie tare, mai ales ala racit pe aer (parte din farmecul lui IMO) deci nu va mai impacientati, daca se supraincalezeste se va opri singur (am patit-o la Virago, dar aia era racita doar pe aer), fumati o tigara si plecati mai departe. In aproape 50.000 km am pus numai 10w40 in Bandit si inca merge..uns! :)

 

Asa ca puneti 10W40 sintetic, schimbati-l la maxim 6.000 km si n-o sa aveti nicio problema.

 

 

PS: Mi-e o idee dor de Bandit, il mai vand din cand in cand (l-am vandut unei cunoscute) si simt asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10W60 isi mentine mai bine vascozitatea la temperaturi mai inalte (este mai aditivat decat 10w40 de unde si diferenta de pret de 100 lei la bidonul de 4L), dar este la fel de vascos la rece ca si 10W40 , http://yacco-lub.ro/vascozitate.html

Ideea era pana la urma , in practica cum sta treaba , daca se simte ceva mai ales in oras . ca afara nu prea se incalzeste decat daca merg sustinut cu >160 km/h pe autostrada )

 

Nu inteleg totusi de ce M@tul are parte de review-uri asa de slabe pe aici pe forum , nu de alta dar mai nou eu bag si la masina M@tul 5W40 - 8100 si mi se pare super ok , zgomot mic , nu consuma deloc ( am bagat anul asta in Ianuarie un schimb cu mult prea laudatul de posesorii de GS -uri Liqui Moly la Octavia 1.9 TDI si motorul devenise brusc zgomotos si consuma ulei ,,,, dupa ce de 14 ani de cand o am bagasem numai ARAL )

Indecsii (adica numerele de dinainte si dupa W) nu inseamna o viscozitate fixa, sint de fapt niste intervale. Adica doua uleiuri 10W40 pot sa aiba viscozitati diferite.

 

http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/

fad3dc495a.png

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti

M am apucat si mi am confectionat singurel aparatoare de radiator

Am vrut sa imi cumpar in prealabil una gata confectionata dar 100 -200 lei nu am cum sa dau pe asa ceva,si nu ma satisfacea nici faptul ca erau din inox

Eu am facut o pe a mea din plasa si ma costat 10 lei toata treaba ,nu am avut nevoie decat de o bucata de plasa (luata din targ de la vitan) si de o foarfeca de tabla

Eu sunt multumit de ceea ce a iesit 👍

post-95623-0-75721600-1482164318_thumb.jpg

post-95623-0-96036900-1482164344_thumb.jpg

post-95623-0-12857900-1482164364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,am zis ca poate va este de folos ,lucruri simple care le putem face singuri

👍👍👍

» Post actualizat in 03 Jan 2017 10:52

La multi ani !!!!

Chiar nimeni nimic ? :)

Intrebare: dif intre motocicletele bandit 650 2007+ si bandit 1250 consta in altceva in afara de motor ? Adica daca as lua motorul de 1250+cutie+ instalatia electrica si as pune pe un bandit de 650,s ar potrivii la fix ?

» Post actualizat in 05 Jan 2017 02:03

 

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu owners manual -bandit 650-2007 ? Multumesc

» Post actualizat in 05 Jan 2017 22:23

Mama da e moarta sectiunea asta ? :))) aloooooo nimic ,nici un Bandit pe aici :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Multumesc,am zis ca poate va este de folos ,lucruri simple care le putem face singuri

 

» Post actualizat in 03 Jan 2017 10:52

La multi ani !!!!

Chiar nimeni nimic ? :)

Intrebare: dif intre motocicletele bandit 650 2007+ si bandit 1250 consta in altceva in afara de motor ? Adica daca as lua motorul de 1250+cutie+ instalatia electrica si as pune pe un bandit de 650,s ar potrivii la fix ?

» Post actualizat in 05 Jan 2017 02:03

 

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu owners manual -bandit 650-2007 ? Multumesc

» Post actualizat in 05 Jan 2017 22:23

Mama da e moarta sectiunea asta ? :))) aloooooo nimic ,nici un Bandit pe aici :)))

Un mic search pe google si gasesti asta

 

http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf

 

download placut

 

cat despre motor 1250 pe cadrul de 650 nu merge si nu vad rostul !

Aunt multe modificari de facut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...