Jump to content

Recommended Posts

La turatii mici, in functie de cat de tare trag de acceleratie. Trag foarte putin de acceleratie merge, dar in orice treapta. o sa verific zilele astea bujiile, fisele si bobina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand se accelereaza intervine un surplus de benzina. O bujie veche nu mai suporta amestec bogat asa ca... Daca nu stii istoria bujiilor, schimba. De aici pleci, dupa aceea ... sa speram ca nu este altceva. La 19000 km (daca sunt reali !!!) cred ca nu au fost schimbate niciodata. Se schimba la 12000 km, dupa carte.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am nevoie de ceva piese bandit 600 n din 1996-1999 , mai exact bord si far. intreb pentru un prieten care si-a accidentat banditul.Daca aveti aceste piese sau cunoasteti pe cineva care dezmembreaza un bandit raman dator cu o bere.

Ma puteti contacta la 072.072.19.69 sau pe prietenul meu la 0728.746.497. Multumesc anticipat, ride safe banditilor! 

Edited by banditbiker82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă salut,

 

Din păcate am vândut Banditul, an 97 (aveam 3 motorete, prea multe cheltuieli) și mi-a rămas suportul de top case. Mai jos link către olx.

 

https://www.olx.ro/oferta/suport-top-case-suzuki-bandit-gsf-600-94-99-IDcGoN4.html

 

Drumuri uscate și frumoase vă doresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Sunt proaspat detinator al unui Suzuki GSF 600 din 2000 de 600cc si am o problema cu el care a aparut astazi dupa 5 luni de la achizitie.

Problema este ca atunci cand sunt cu pasager la viteze mici ( 10-20km/h) pana la oprirea de tot a mobrei, indiferent daca sunt in trapta 1 sau neutru, se aude un zgomot ciudat din zona lantului, ca un fel de pocnituri continue, uneori se aude, uneori nu dar astazi am vazut ca problema a fost pe toata perioada calatoriei.Daca sunt singur pe mobra fumctioneaza normal, nici un sunet.

A mai intampinat cine astfel de problema?

Multumesc frumos, o seara buna si asfalt uscat !👍🏍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Si eu tot la asta  ma gandesc..dar jocul lantului este corespunzator (zic eu..) iar pana acum nu mi s-a intamplat pentru ca nu e prima data cand iau pasager. O sa revin cu cateva poze.

Multumesc frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un mecanic corect, care sa se uite la lant, daca este corect intins dar, mai ales la uzura lui si a pinioanelor, daca dintii sunt "aplecati", stie el... Chiar daca reglezi corect intinderea lantului atunci cand ai pasager lantul devine prea strans (distanta dintre pinion si foaie/roata spate se mareste). Incearca sa slabesti un pic lantul si vezi daca se atenueaza zgomotul (cand este prea strans pentru uzura lui se "agata" urmatorul dinte) Daca da... te paste un schimb de "kit lant". Asta este parerea mea... de la distanta. Cel mai bine... mecanic priceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru sfaturi, o sa ma duc sa lamuresc problema 😊

Seara buna sa aveti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se împiedică cineva de o scăriță dreapta pilot pentru un gsf 650, în București? Contra cost bineînțeles, mi am găsit motoreta lovită in parcare, tobă strâmbă si scăriță ruptă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluatare Banditilor, poate s-a mai discutat subiectul dsr nu am gasit.. se poate monta bascula cu tot cu amortizor de gsf1200 pe gsf600 modelul 96-99 fara modificari?

Screenshot_20191128-094923_OLXro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca doar la motor sunt modificari de dimensiuni (vorbesc de 2007-2008) in rest de la carene la orice alte piese mobile s ar potrivi intre ele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In definitiv se pot face masuratori, nu ? Eu m-am suit pe ambele, cele pe injectie, si mi s-a parut, cel mic de 650 un pic mai "scurt". Acuma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, Banditilor! Am nevoie de un cadru cu acte, de RO (cu fiscal), sau alta tara, pentru un Suzuki GSF 600 Bandit , modelul 2000-2004. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Am un Bandit S din 2003 pe care nu reușesc să îl pornesc. 

Se aude electromotorul dar nu simt/aud că ar învârti motorul. In același timp se aude un țăcănit puternic in releul de start. (Unde se află siguranța principală de 30A) 

Mâine vreau sa dau jos capacul sa vad starea pinionului și gradul de libertate a roții dințate de pe electromotor) alte sfaturi pentru problemă sunt binevenite. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, delu a spus:

Salutare tuturor!

 

Am un Bandit S din 2003 pe care nu reușesc să îl pornesc. 

Se aude electromotorul dar nu simt/aud că ar învârti motorul. In același timp se aude un țăcănit puternic in releul de start. (Unde se află siguranța principală de 30A) 

Mâine vreau sa dau jos capacul sa vad starea pinionului și gradul de libertate a roții dințate de pe electromotor) alte sfaturi pentru problemă sunt binevenite. 

 

Eu cred ca n-ai destul curent de pornire.

Incarca bateria sau incearca cu alta.

Asta inainte sa demontezi ceva de pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ti se aprinde farul fără motorul pornit, aprinde-l si dupa aia pornește demarorul. Dacă nu ai baterie ii va scădea foarte mult intensitatea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Christian 1 a spus:

Eu cred ca n-ai destul curent de pornire.

Incarca bateria sau incearca cu alta.

Asta inainte sa demontezi ceva de pe motor.

Acumulatorul este nou.

1 oră în urmă, tzunoi a spus:

Dacă ti se aprinde farul fără motorul pornit, aprinde-l si dupa aia pornește demarorul. Dacă nu ai baterie ii va scădea foarte mult intensitatea. 

Farul se aprinde cand pun contactul fără posibilitatea de a stinge faza scurtă. Când apăs IGN intensitatea nu scade. Nici când cuplez încălzirea manșoanelor nu se schimbă nimic. După cum spuneam mai sus acumulatorul este nou. 

 

 

 

Edited by delu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica daca nu ai contact corodat sau imperfect la bobina de pornire sau la acumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 54 minute, Christian 1 a spus:

Verifica daca nu ai contact corodat sau imperfect la bobina de pornire sau la acumulator.

Mulțumesc ... Încerc mâine dimineața. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a stat mai mult si in loc umed,fara prea multa grija,corodarea isi face simtita prezenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, delu a spus:

Acumulatorul este nou.

degeaba e "nou", daca nu e incarcat. 

cand ai mers ultima oara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect,daca o bagat zeama in el,fara un "ajutor" ulterior,asa e!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, warlock a spus:

degeaba e "nou", daca nu e incarcat. 

cand ai mers ultima oara?

După ce acumulatorul nou a suportat o după amiază de încercări l-am pus pe redresor, am încercat cu bateria de pe mașină. Același rezultat... Se aude electromotorul, țăcănitul din seleoneidul de pornire dar nu învârte vibrochenul (implicit pistoanele) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se aude decat acel "clic" si in rest nimic, ar fi scurt in electromotor, rebobinat, schimbat carbuni, chestii de genul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...